Jij mag wel tot 8 februari, dan neem ik nu vakantie. Hebben we een deal?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:45 schreef Etcetera het volgende:
@ TT: helaas wel
heb net gehoord dat een klasgenootje hier ook wil stage lopen
Neequote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:50 schreef eer-ik het volgende:
zeg, bokken jullie ook op na jullie stage uit dit topic?
Als ik weer veel vrije tijd heb? Nee, dan ga ik hier alleen maar meer posten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:50 schreef eer-ik het volgende:
Eer-ik heb je liever dat ik in 1 topic heel veel nutteloze dingen neertype, of dat ik in een heleboel topics heel veel nutteloze dingen neertype?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:50 schreef eer-ik het volgende:
Nee, doe maar hier iddquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Eer-ik heb je liever dat ik in 1 topic heel veel nutteloze dingen neertype, of dat ik in een heleboel topics heel veel nutteloze dingen neertype?
Ps. mogen we geen after-stage sc?
ik moest lachenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:50 schreef eer-ik het volgende:
Dit was vast voor mij bedoelt en daarom dit antwoordje:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:52 schreef Loontjah het volgende:
@kaheem, nee, dat jij koffie gaat halen voor anderen.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:52 schreef Loontjah het volgende:
Nee, ik niet.
Ik heb echt het gevoel dat ik vrienden gemaakt heb.
Zeker na de meeting zal ik hier niet meer weg te slaan zijn.
@kaheem, nee, dat jij koffie gaat halen voor anderen.
alleen als ik m'n eigen werk mag bijven doen ipv het jouwe en jouw stagevergoeding erbij krijgquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jij mag wel tot 8 februari, dan neem ik nu vakantie. Hebben we een deal?
Ik voel me hier nu toch wat minder welkom, zal eens kijken of er nog wat andere slowchats danwel topics zijn die ik kan bevuilen. Misschien open ik eens wat vaker topics met mijn meestal sterk op feiten gebasseerde uiteenzettingen! Al met al zou er een mogelijkheid zijn dat je het druk met me kreeg Eer-ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, doe maar hier idd
Het was ook maar een vraag, geen gebod ofzo, zie PI ook
After stage SC kan wel op deze manier: zie TT
Dat is Piquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik voel me hier nu toch wat minder welkom, zal eens kijken of er nog wat andere slowchats danwel topics zijn die ik kan bevuilen. Misschien open ik eens wat vaker topics met mijn meestal sterk op feiten gebasseerde uiteenzettingen! Al met al zou er een mogelijkheid zijn dat je het druk met me kreeg Eer-ik.
Bedoel je PI van aiaiai en pas op maloot een kokosnoot?
En over de after stage SC, het kan op deze manier, maar misschien willen we wel wat anders?
Waar reageert u op?quote:
Stem het even af met mijn stagebedrijf en van mij mag je.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
alleen als ik m'n eigen werk mag bijven doen ipv het jouwe en jouw stagevergoeding erbij krijg
Mijn reacties was niet veel serieuser, misschien zelfs wel minder serieus.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is Pi
Niet PI
Hoezo voel je je minder welkom nu?
Wat is dat voor onzin?
Het was dan misschien niet zo handig geformuleerd, maar het was iig verre van serieus bedoeld
Het zijn 2 hoofdletters en betekent Post Iconquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn reacties was niet veel serieuser, misschien zelfs wel minder serieus.
Wie is Pl (het staat voor Polen oftewel Poland of niet)
Ps. verander de topic title eens, zo kunnen ze het niet vinden. De verloedering van het onderwijs enzo, je merkt het nu al!
PI is post icon, newbiequote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn reacties was niet veel serieuser, misschien zelfs wel minder serieus.
Wie is Pl (het staat voor Polen oftewel Poland of niet)
Ps. verander de topic title eens, zo kunnen ze het niet vinden. De verloedering van het onderwijs enzo, je merkt het nu al!
Who who lesser the jargon!quote:
Ik moet toegeven, Ovide is een heldenseriequote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Who who lesser the jargon!
Ik zie nu pas dat er zie stond ipv zei. Ik denk Pi van die geweldige tekenfilm serie!
Ik niet neequote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:50 schreef eer-ik het volgende:
heb gelukkig week 1tm3 af. nog 4 weken afmaken voor dinsdagquote:
Zo, nu even niks doen.quote:
In de buurt van de vliegbasis werd rond het tijdstip van de landing een knal gehoord. Maar die was waarschijnlijk afkomstig van een vliegtuig dat boven België door de geluidsbarrière vloog.
Tot half 6.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
Aw...
Hoe lang blijven jullie zo op een vrijdag?
En hoe lang tot hoe lang moet je dan blijven hangen? half 6 ofzo... ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:23 schreef Loontjah het volgende:
Ik tot 17:00, soms 16:00/16:30.
Maar nu moet ik alles afsluiten omdat de rest pleite is
Doei Loontjahquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:28 schreef Loontjah het volgende:
Nu dus!
Fijn weekend mensen, tot maandag of eerder
Wendy
Hosti
Kaheem
PB
En de rest die nog wakker is
Nu beginnen ze dr eens aan.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:15 schreef ChatGirl het volgende:
Mn appelflappen staan hier nog onaangeroerd. Ik zal nog eens wat meenemen zeg
Ik hoop het nietquote:
Jaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:51 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat nu eer-ikgaat het verkeerd met je ?
Dag Loontjahquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:28 schreef Loontjah het volgende:
Nu dus!
Fijn weekend mensen, tot maandag of eerder
Wendy
Hosti
Kaheem
PB
En de rest die nog wakker is
Rare lui die Japanners..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:49 schreef Houniet het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=R5BFCl60RVQ![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:49 schreef Houniet het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=R5BFCl60RVQ![]()
![]()
succes ermee, wat zal jij balen!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
Ik moet werken vanaf volgende week!
whehe, het zal wel weer effe aanpassen worden van niks doen naar fulltime werkenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
succes ermee, wat zal jij balen!
Dat wil ik ook!quote:
Nope.. Klaar..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Ontslagen?
Net al gezocht, maar kan mijn leven nergens meer vinden, dus ja, vandaag niks meer te doenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:30 schreef jackson het volgende:
Hey ouwe... ook rustig aan op deze vrijdagavond ?
netto of bruto?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
Woensdag laatste dag
heb met ze geregeld dat ik na mn stage er één dag in de week kan werken (als mijn studie het toelaat) tegen 10.50 per uur.. (beter dan de 175 ofzo die ik nu per maand krijg voor 38 uur in de week)
Tweede is netto..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ja, dat viel mij laatst ook al op.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Staat tegenwoordig het postnummer naast de posttijd
Hoelang staat het er al, kan me niet herinneren dat het er gisteren al stond.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij laatst ook al op.
Een paar dagen staat het er in ieder geval. Mij is het eerder deze week al eens opgevallen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoelang staat het er al, kan me niet herinneren dat het er gisteren al stond.
6-2quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ReM
En met hoeveel heb je gewonnen gisteren?
Netjes.quote:
Nou, gelukkig wel, ik ben er aan toe.quote:
quote:
weekend is alweer bijna voorbijquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:39 schreef Houniet het volgende:
ik moet nog even wat afmaken voor school en dan is het weekend
mwha. moet dinsdag al mijn opdrachten van dit blok inleveren. daarna heb ik twee weken vrijquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
weekend is alweer bijna voorbij
Voor mij begint bijna de drukke periode, dus geen/weining vrijquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
mwha. moet dinsdag al mijn opdrachten van dit blok inleveren. daarna heb ik twee weken vrijben nu op de helft van me opdrachten. bijna vakantie dus
PBquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:33 schreef Deansensitized het volgende:
Jetta gerepareed
Iemand hem kopen?
ik denk dat jij denkt dat ik op voetbal zit, maar ik doe aan badmintonquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alleen jammer van die twee tegendoelpunten![]()
Ben nog nooit op het balkon geweest alleen bij de bar in de kelder en de grote zaal, die in de grote zaal is inderdaad vervelend, snap niet waarom ze daar niet nog iets beters op verzinnen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zowel de bar achter in de zaal in de hoek als die op het eerste balkon. Maar op het balkon is beter te doen dan beneden, maar ik ga natuurlijk niet naar boven lopen als ik in de zaal sta.
Ja, daar zit wel nog iets onder. Geen idee wat precies, kom er niet zo vaak, dus ik weet alleen dat er wc's zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ben nog nooit op het balkon geweest alleen bij de bar in de kelder en de grote zaal, die in de grote zaal is inderdaad vervelend, snap niet waarom ze daar niet nog iets beters op verzinnen.
Ps. klopt dat kelder verhaal wel bij de paradiso, ja toch?
mijn foutquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
PB
[..]
ik denk dat jij denkt dat ik op voetbal zit, maar ik doe aan badminton1 wedstrijd bestaat uit 8 wedstrijden (2 heren-enkel, 2 dames-enkel, heren dubbel, dames dubbel en 2 mixen) dus wij hebben er gisteren 6 van gewonnen
veel succes dan maarquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb aanstaande woensdag weer onze eerste wedstrijd van 2008. En we hebben als team dit seizoen nog niet eens samen gespeeldEn dan speelt er ook nog een invaller bij ons mee, maar ik weet nog niet wie
![]()
![]()
![]()
thnx. Waar kan ik van jouw competitie de stand ergens vinden?quote:
Zou er niet nog een bar in de entree kunnen, vraag ik me dan weer af. Maar daarvoor ben ik er te lang niet geweest.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En dat de bar niet wat groter gemaakt wordt is vervelend, maar ik begrijp het wel. De zaal ik al vrij klein, waardoor kaarten voor grotere acts al vrij prijzig zijn. En het pand ingrijpend verbouwen zal er ook niet in zitten, zal vast wel op een of andere lijst staan.
Maar mocht je nog eens in een overvolle zaal staan: vanaf het tweede balkon heb je prima zicht en je staat in korte tijd aan de bar op het eerste balkon. Alleen moet je bovenin natuurlijk wel even mazzel hebben met het geluid.
Vriendinnen is meervoud.quote:Op zondag 13 januari 2008 09:50 schreef Loontjah het volgende:
Shit, zie nu pas hoe mijn vriendinnen zich misdragen heeft
vertelquote:Op zondag 13 januari 2008 09:50 schreef Loontjah het volgende:
Shit, zie nu pas hoe mijn vriendinnen zich misdragen heeft
Ojeee, mijn hele leven hier op fokquote:Op zondag 13 januari 2008 11:34 schreef KaheemSaid het volgende:goeiemorgen Kiwitjuhh, vandaag ook even aan de studie?
Ah... ik kom toevallig in een ander topic tegen wat je gaat doen, kom je op bezoek?
Je komt in groningenquote:Op zondag 13 januari 2008 11:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ojeee, mijn hele leven hier op fok
Ik ga inderdaad studeren! Moet maar weer
Waarom zou ik op bezoek komen?
quote:Op zondag 13 januari 2008 11:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dan moet je ffies goed naar de datum kijken
Dat was gisteren/vannacht!
Omdat ik ergens anders op visite wasquote:Op zondag 13 januari 2008 11:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]waarom ben je dan niet langs geweest?
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Lekker he zo'n zondag
Ik verheug me weer op de zondagen dat het mooi weer is, waarin ik kan ronddobberen in ons (opgezette) zwembadje en de halve dag in het park kan doorbrengen met mn honden om vervolgens lekker te gaan bbq'en
Goeiemorgenquote:
Goed idee.. Gelukkig kan ik nu wel EK Schaatsen online zien..quote:Op zondag 13 januari 2008 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kiwisuc7 met studeren.
Ik heb niet echt plannen voor vandaag. Ik ga alleen schaatsen en voetbal via Langs de Lijn volgen
Dat gaat niet lukken denk ik. Maar een extra bar buiten de zaal lijkt me ook geen oplossing. Het moet gewoon in de zaal zijn. Maar ja, ik kom er niet zo vaak, dus het maakt me ook niet zo veel uit.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zou er niet nog een bar in de entree kunnen, vraag ik me dan weer af. Maar daarvoor ben ik er te lang niet geweest.
Ik sta ook vaak vlak achter de pit, maar als het druk is sta ik in Paradiso liever op het balkon. Uitverkocht is in Paradiso meteen stampvol. In de Melkweg is dat vaak wat beter, in ieder geval in de grote zaal, daar verkopen ze niet zo veel kaarten dat je geen kant meer op kunt tijdens het concert, over het algemeen.quote:Over het algemeen sta ik het liefst aan de rand van de pit, irritante (terug) duwers er weg krijgen en verder gewoon van de ruimte voor me genieten (verder sta je dan bijna het hele optreden bij dezelfde mensen want de groep die bij de rand staat is meestal wel aardig honkvast !) Dus ik denk niet dat ik snel boven kom.
Mogequote:Op zondag 13 januari 2008 12:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Was het maar vast weer zover.. heerlijk!
Maja, eerst maar eens januari maand doorkomen.
Tja, nog een paar maandjes wachten en dan is het weer zoverquote:Op zondag 13 januari 2008 13:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moge![]()
Ja, ik mis het groen en het lekkere weer enzo
Het moet rap terugkomen.
Duurt mij te lang.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tja, nog een paar maandjes wachten en dan is het weer zover
Goedemiddagquote:Op zondag 13 januari 2008 13:43 schreef ReMcOrE het volgende:
(Pa)FiPo![]()
en goedemiddag op deze chillende zondag
Het is pas de vierde keer dit weekend.quote:
daar gaat je hoge gemiddeldequote:Op zondag 13 januari 2008 14:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is pas de vierde keer dit weekend.
Iemand moet de lokale horeca een beetje steunen. Dat doe ik dan maar.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Iemand moet de lokale horeca een beetje steunen. Dat doe ik dan maar.
Ik ookquote:Op zondag 13 januari 2008 14:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo, ben maar weer gestopt met studeren voor vandaag.
Ajax - AZ 2-1quote:Op zondag 13 januari 2008 15:17 schreef Deansensitized het volgende:
Utrecht - SC Heerenveen al op 0 - 2![]()
[ afbeelding ]
Nu hoor ik je niet meerquote:Op zondag 13 januari 2008 15:17 schreef Deansensitized het volgende:
Utrecht - SC Heerenveen al op 0 - 2![]()
[ afbeelding ]
ahahaquote:Op zondag 13 januari 2008 16:08 schreef Trigalti het volgende:
Goedemorgen..![]()
En bedankt voor het verpesten van mijn voetbalzondagavond..
Nu volg ik het even niet, zou niet weten waarquote:Op zondag 13 januari 2008 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu hoor ik je niet meer [afbeelding]
2-2quote:Op zondag 13 januari 2008 16:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nu volg ik het even niet, zou niet weten waar
Mijn vader zei het zonet, wat de stand van zaken nu is weet ik niet
Jahoor. Op het voetbal na, is dat soms best leuk.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Is dat trouwens wat leuk, tussen de snuivende west friezen Angel?
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jahoor. Op het voetbal na, is dat soms best leuk.
AZ had natuurlijk nog makkelijk gelijk kunnen komen, maar die klootzaak liet de extra speeltijd niet spelen.
ik ga zo patatekes etenquote:Op zondag 13 januari 2008 17:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou heeft iemand nog iets te melden ipv elkaar de hele tijd te groeten?
uhm.. nou ja gisteren naar Göteborg geweest en 's-avonds in Borås wezen stappen.. met een lege maag... dus het viel nog zwaarquote:Op zondag 13 januari 2008 17:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou heeft iemand nog iets te melden ipv elkaar de hele tijd te groeten?
Haha, eet dan ook eerstquote:Op zondag 13 januari 2008 17:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. nou ja gisteren naar Göteborg geweest en 's-avonds in Borås wezen stappen.. met een lege maag... dus het viel nog zwaar
en het blauwtje dat ik heb gelopen..
dat is het niet, nooit geweest en zal het ook nooit wordenquote:Op zondag 13 januari 2008 18:10 schreef PieterBas het volgende:
Sinds wanneer is Boten Anna (de boot Anna) een hardstyle nummer..
kan je een beetje goed dansen dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:56 schreef PieterBas het volgende:
Mooie Zweedse brunette stond tegen mij aan te dansen en wou opeens met mij dansen. Ik doe gezellig mee, ik stond zelfs een beetje perplex. en een paar minuten later was ze opeens een stuk minder geinteresseerd.. omdat het zo maar te zeggen..
Agreed..quote:Op zondag 13 januari 2008 18:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is het niet, nooit geweest en zal het ook nooit worden![]()
![]()
Ik kan wel eens een houten klaas zijn.. maar echt spraakzaam was ze ook niet echt..quote:
Dat zou ik graag ook willen wetenquote:Op zondag 13 januari 2008 18:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nu snap ik nog niet waarom ze je nu af wees?
Das waarquote:Op zondag 13 januari 2008 18:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zou ik graag ook willen weten, maar dat gaat nu niet meer
Ze kwam erachter dat je geen Zweed was..quote:Op zondag 13 januari 2008 18:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan wel eens een houten klaas zijn.. maar echt spraakzaam was ze ook niet echt..
HOAXXXXquote:Op zondag 13 januari 2008 17:56 schreef PieterBas het volgende:
Mooie Zweedse brunette stond tegen mij aan te dansen en wou opeens met mij dansen. Ik doe gezellig mee, ik stond zelfs een beetje perplex. en een paar minuten later was ze opeens een stuk minder geinteresseerd.. omdat het zo maar te zeggen..
Inderdaad heel veel blond..quote:Op zondag 13 januari 2008 18:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
HOAXXXX
* Isdatzo spreekt uit ervaring
veel blond daarzo, dat wel
Noem je dat gewonnen, dat is een regelrecht verlies tegen de nummer laatste van de competitie! Ik vond het echt zielig voor de tegenstander dat groningen op zo'n manier in de 95ste minuut nog scoorde!quote:Op zondag 13 januari 2008 17:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dean!
Groningen heeft gisteren ook gewonnen
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:23 schreef Loontjah het volgende:
Ik had een 8
Goed man Dean!!
Isdatzo, succes en denk er aan: Ze zijn er niet om je te laten zakken, maar om je te laten slagen.
23 januaridiplomauitreiking
![]()
Doe wat je niet laten kan!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:34 schreef Loontjah het volgende:
Moet ik voor jou een stoel vrij houden dan?
Denk dat er nog een kleine maand bij komt...quote:Op maandag 14 januari 2008 09:21 schreef KaheemSaid het volgende:
Netjes cijfer Dean, hoe lang denk je dat je langer moet?
Waarom komt er nog zoveel tijd bij dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 09:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Denk dat er nog een kleine maand bij komt...
Dankuwel allemaal! Ben echt zo blij nu
Kan ik nu vrolijk door met de andere laatste dingetjes
Omdat ik niet altijd tijd voor school heb wegens andere werkzaamheden voor het bedrijf, en dan kan je minder hard school afrondenquote:Op maandag 14 januari 2008 09:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom komt er nog zoveel tijd bij dan?
Hoe dat zo?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:56 schreef Deansensitized het volgende:
Erik
Het word ook tijd voor een eigen huisje, maar eerst school af
Hoezo nietquote:
Lief zusjequote:Op maandag 14 januari 2008 11:32 schreef Loontjah het volgende:
Jezus wat een tering zus heb jij zeg.
Dat ze dat allemaal voor jou doet.
Dacht dat jij aan het werk zou zijn. Daarnaast is het best slecht dat jij je zus vraagt een ei voor je te bakken terwijl jij de hele dag niks doet. Je zou de tafel voor je zusje klaar moeten hebben lui mannetje!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lief zusje
Ze vind mij gewoon aardig
En 't is soort van last supper
Jij bent ook wel de gemotiveerde student bij uitstek hé!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bleh, kloten project
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jij bent ook wel de gemotiveerde student bij uitstek hé!
Jawelquote:Op maandag 14 januari 2008 11:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ben je wel met de juiste opleiding bezig, dat je overal zo weinig motivatie voor kan vinden!
Mijn excuses Kiwi, het viel me gewoon op!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jawel100%
Maar ik zit gewoon al weken tegen deze opdracht aan te hikken (precies zolang ik hier kom) en deze opdracht vind ik gewoon niet zo leuk! Dus vandaar mijn geklaag steeds
Morgen begin ikquote:Op maandag 14 januari 2008 11:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dacht dat jij aan het werk zou zijn. Daarnaast is het best slecht dat jij je zus vraagt een ei voor je te bakken terwijl jij de hele dag niks doet. Je zou de tafel voor je zusje klaar moeten hebben lui mannetje!
Maakt niet uit hoor, kan me voorstellen dat je zo denktquote:Op maandag 14 januari 2008 11:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn excuses Kiwi, het viel me gewoon op!
Heb het haar in deze topics reeks vaker zien doenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Morgen begin ik
Ze doet het ook omdat ik morgen weer volop aan de bak moet
Ik niet, ze doet het graag voor me, dan mag ik dat toch ook best vragenquote:Op maandag 14 januari 2008 12:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb het haar in deze topics reeks vaker zien doenuhh, je hebt haar vaardigheden vaker misbruikt in deze topic reeks... Ik vind het slecht!
Als ze het echt zo graag doet, dan biedt ze het wel aan of doet ze het voor ze je vraagt. Maar in zo'n situatie dwing je het haar gewoon op. Dit samen met de macht, de kracht, de respect en de eer die je als oudere broer hebt resulteert in een weerloos zusje.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik niet, ze doet het graag voor me, dan mag ik dat toch ook best vragen
't is ook niet dat ik nooit iets voor haar doe ofzo hoor...
En ik vraag het niet écht met regelmaat, 't komt wel eens voor, dat klopt
quote:Op maandag 14 januari 2008 12:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als ze het echt zo graag doet, dan biedt ze het wel aan of doet ze het voor ze je vraagt. Maar in zo'n situatie dwing je het haar gewoon op. Dit samen met de macht, de kracht, de respect en de eer die je als oudere broer hebt resulteert in een weerloos zusje.
De keren dat je dit vraagt moeten voor haar momenten zijn waarin echte angst naar boven komt, waarin ze alles zo goed mogelijk voor je wil doen, uit angst. Zaken als dat jij ook dingen voor haar doet en dat het niet echt regelmatig voorkomt, maken het voor haar niet beter dragelijk. Ik vind het echt laag Eer-ik
Gelijk heeft zequote:Op maandag 14 januari 2008 12:18 schreef PieterBas het volgende:
Ik hoef echt niet aan mijn jongere zusje te vragen of ze een ei voor me wil bakken.. zeg ze gewoon.. dat kan je toch zelf ook.
Ze zegt ook 99 van de 100 keer neequote:Op maandag 14 januari 2008 12:18 schreef PieterBas het volgende:
Ik hoef echt niet aan mijn jongere zusje te vragen of ze een ei voor me wil bakken.. zeg ze gewoon.. dat kan je toch zelf ook.
aaaahquote:Op maandag 14 januari 2008 12:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik kan het aan niemand vragen, heb tenslotte geen zusjes of broertjes
Als je lief vraagt wil ik het ook wel doenquote:Op maandag 14 januari 2008 12:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zorg dan zelf snel voor dochters en zonen, bne je over een tijdje van het probleem af!quote:Op maandag 14 januari 2008 12:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zorg dan zelf snel voor dochters en zonen, bne je over een tijdje van het probleem af!
Wij doen helemaal niks volgens mijquote:Op maandag 14 januari 2008 13:26 schreef Deansensitized het volgende:
Uiteraard, doen wij nu ook voor de ouderen, dus verwacht ik dat dan ook.
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:30 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, maar als je straks aan het werk gaat wel
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:32 schreef eer-ik het volgende:
Zelf zorgen voor baby boom
That'll do the trick
dan moet je het zeker de eerste paar jaar toch echt alles zelf doen..quote:Op maandag 14 januari 2008 13:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zorg dan zelf snel voor dochters en zonen, bne je over een tijdje van het probleem af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |