Jij mag wel tot 8 februari, dan neem ik nu vakantie. Hebben we een deal?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:45 schreef Etcetera het volgende:
@ TT: helaas wel
heb net gehoord dat een klasgenootje hier ook wil stage lopen
Neequote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:50 schreef eer-ik het volgende:
zeg, bokken jullie ook op na jullie stage uit dit topic?
Als ik weer veel vrije tijd heb? Nee, dan ga ik hier alleen maar meer posten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:50 schreef eer-ik het volgende:
Eer-ik heb je liever dat ik in 1 topic heel veel nutteloze dingen neertype, of dat ik in een heleboel topics heel veel nutteloze dingen neertype?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:50 schreef eer-ik het volgende:
Nee, doe maar hier iddquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Eer-ik heb je liever dat ik in 1 topic heel veel nutteloze dingen neertype, of dat ik in een heleboel topics heel veel nutteloze dingen neertype?
Ps. mogen we geen after-stage sc?
ik moest lachenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:50 schreef eer-ik het volgende:
Dit was vast voor mij bedoelt en daarom dit antwoordje:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:52 schreef Loontjah het volgende:
@kaheem, nee, dat jij koffie gaat halen voor anderen.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:52 schreef Loontjah het volgende:
Nee, ik niet.
Ik heb echt het gevoel dat ik vrienden gemaakt heb.
Zeker na de meeting zal ik hier niet meer weg te slaan zijn.
@kaheem, nee, dat jij koffie gaat halen voor anderen.
alleen als ik m'n eigen werk mag bijven doen ipv het jouwe en jouw stagevergoeding erbij krijgquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jij mag wel tot 8 februari, dan neem ik nu vakantie. Hebben we een deal?
Ik voel me hier nu toch wat minder welkom, zal eens kijken of er nog wat andere slowchats danwel topics zijn die ik kan bevuilen. Misschien open ik eens wat vaker topics met mijn meestal sterk op feiten gebasseerde uiteenzettingen! Al met al zou er een mogelijkheid zijn dat je het druk met me kreeg Eer-ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, doe maar hier idd
Het was ook maar een vraag, geen gebod ofzo, zie PI ook
After stage SC kan wel op deze manier: zie TT
Dat is Piquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik voel me hier nu toch wat minder welkom, zal eens kijken of er nog wat andere slowchats danwel topics zijn die ik kan bevuilen. Misschien open ik eens wat vaker topics met mijn meestal sterk op feiten gebasseerde uiteenzettingen! Al met al zou er een mogelijkheid zijn dat je het druk met me kreeg Eer-ik.
Bedoel je PI van aiaiai en pas op maloot een kokosnoot?
En over de after stage SC, het kan op deze manier, maar misschien willen we wel wat anders?
Waar reageert u op?quote:
Stem het even af met mijn stagebedrijf en van mij mag je.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
alleen als ik m'n eigen werk mag bijven doen ipv het jouwe en jouw stagevergoeding erbij krijg
Mijn reacties was niet veel serieuser, misschien zelfs wel minder serieus.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is Pi
Niet PI
Hoezo voel je je minder welkom nu?
Wat is dat voor onzin?
Het was dan misschien niet zo handig geformuleerd, maar het was iig verre van serieus bedoeld
Het zijn 2 hoofdletters en betekent Post Iconquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn reacties was niet veel serieuser, misschien zelfs wel minder serieus.
Wie is Pl (het staat voor Polen oftewel Poland of niet)
Ps. verander de topic title eens, zo kunnen ze het niet vinden. De verloedering van het onderwijs enzo, je merkt het nu al!
PI is post icon, newbiequote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn reacties was niet veel serieuser, misschien zelfs wel minder serieus.
Wie is Pl (het staat voor Polen oftewel Poland of niet)
Ps. verander de topic title eens, zo kunnen ze het niet vinden. De verloedering van het onderwijs enzo, je merkt het nu al!
Who who lesser the jargon!quote:
Ik moet toegeven, Ovide is een heldenseriequote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Who who lesser the jargon!
Ik zie nu pas dat er zie stond ipv zei. Ik denk Pi van die geweldige tekenfilm serie!
Ik niet neequote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:50 schreef eer-ik het volgende:
heb gelukkig week 1tm3 af. nog 4 weken afmaken voor dinsdagquote:
Zo, nu even niks doen.quote:
In de buurt van de vliegbasis werd rond het tijdstip van de landing een knal gehoord. Maar die was waarschijnlijk afkomstig van een vliegtuig dat boven België door de geluidsbarrière vloog.
Tot half 6.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
Aw...
Hoe lang blijven jullie zo op een vrijdag?
En hoe lang tot hoe lang moet je dan blijven hangen? half 6 ofzo... ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:23 schreef Loontjah het volgende:
Ik tot 17:00, soms 16:00/16:30.
Maar nu moet ik alles afsluiten omdat de rest pleite is
Doei Loontjahquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:28 schreef Loontjah het volgende:
Nu dus!
Fijn weekend mensen, tot maandag of eerder
Wendy
Hosti
Kaheem
PB
En de rest die nog wakker is
Nu beginnen ze dr eens aan.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:15 schreef ChatGirl het volgende:
Mn appelflappen staan hier nog onaangeroerd. Ik zal nog eens wat meenemen zeg
Ik hoop het nietquote:
Jaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:51 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat nu eer-ikgaat het verkeerd met je ?
Dag Loontjahquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:28 schreef Loontjah het volgende:
Nu dus!
Fijn weekend mensen, tot maandag of eerder
Wendy
Hosti
Kaheem
PB
En de rest die nog wakker is
Rare lui die Japanners..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:49 schreef Houniet het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=R5BFCl60RVQ![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:49 schreef Houniet het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=R5BFCl60RVQ![]()
![]()
succes ermee, wat zal jij balen!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
Ik moet werken vanaf volgende week!
whehe, het zal wel weer effe aanpassen worden van niks doen naar fulltime werkenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
succes ermee, wat zal jij balen!
Dat wil ik ook!quote:
Nope.. Klaar..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Ontslagen?
Net al gezocht, maar kan mijn leven nergens meer vinden, dus ja, vandaag niks meer te doenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:30 schreef jackson het volgende:
Hey ouwe... ook rustig aan op deze vrijdagavond ?
netto of bruto?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
Woensdag laatste dag
heb met ze geregeld dat ik na mn stage er één dag in de week kan werken (als mijn studie het toelaat) tegen 10.50 per uur.. (beter dan de 175 ofzo die ik nu per maand krijg voor 38 uur in de week)
Tweede is netto..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ja, dat viel mij laatst ook al op.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Staat tegenwoordig het postnummer naast de posttijd
Hoelang staat het er al, kan me niet herinneren dat het er gisteren al stond.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij laatst ook al op.
Een paar dagen staat het er in ieder geval. Mij is het eerder deze week al eens opgevallen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoelang staat het er al, kan me niet herinneren dat het er gisteren al stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |