Die trein komt vast te laat hier, net als in Nederlandquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat hem een trein koppen, kijken of ie nog leeft
Probeer anders The Gimp eensquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:11 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, want PS is niet compatible met het onovertroffen Vista...![]()
Dan heb ik boven nog wel een pc met XP, waar PS wel op te installeren is, maar die pc vertoont nog altijd BSOD's...![]()
![]()
Ik gebruik dus nog steeds Artweaver.
Koffiequote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het best vermakelijk vond
Alleen de gedachte om een levende inktvis op te eten maakt me al misselijk.
Anyway,
Over tot de orde van de dag, wat gaat het worden (kan niet kiezen)
-Rooibos (lipton)
-Earl Grey (lipton)
-Sterrenmunt (Ah)
quote:
heb je het nog niet gezienquote:
ik?quote:
Precies, ik haal die luie indo alweer in zie ikquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
ik?
welnee joh
Als je mijn posts met mijn Pheno-account niet meetelt valt het best mee
wat niet? Ik zit in de trein en gebruik fok-mobile. Ken dus niet alles zien...quote:
Wat?quote:
Verslaafdequote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:00 schreef Muck het volgende:
[..]
wat niet? Ik zit in de trein en gebruik fok-mobile. Ken dus niet alles zien...
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, ik haal die luie indo alweer in zie ik
schandelijk!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:58 schreef Muck het volgende:
[..]
heel veel achter elkaar posten [afbeelding]
das waar.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
ik?
welnee joh
Als je mijn posts met mijn Pheno-account niet meetelt valt het best mee
het is regentijd hier, dus de helft van mijn berichten spoelt wegquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, ik haal die luie indo alweer in zie ik [afbeelding]
Wanneer? !!! ?quote:
jeps, kansloos verslaafdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:00 schreef Muck het volgende:
[..]
oh oke dan laat ik het je wel een andere keer zienquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik schaam me diepquote:
Ook dat nogquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:03 schreef MPG het volgende:
http://www.spitsnet.nl/ni(...)oorlog_op_komst.html
jaquote:
Gelukkig is dat al van de tvquote:
Je hebt geluk dat er geen shariah is in Nederland, dat zou je vast een paar vingers kosten vanwege misbruik van internetquote:
wat heb ik nou gezegd? Bifi foto's moet je gewoon even mailen joh, niet via het forumquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
oh oke dan laat ik het je wel een andere keer zien
En de andere helft strandt in Singapore....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is regentijd hier, dus de helft van mijn berichten spoelt weg
whehe... best kansloos. maar goed, zo ben ik met email.. Toch eventjes kijken dan maar..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ja [afbeelding]
Ik moest even het mailadres van de ns hebben, en toen dacht ik: "gelijk maar even op fok kijken" [afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
Ik moest even het mailadres van de ns hebben, en toen dacht ik: "gelijk maar even op fok kijken"
Scheelt dat weerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat er geen shariah is in Nederland, dat zou je vast een paar vingers kosten vanwege misbruik van internet
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
wat heb ik nou gezegd? Bifi foto's moet je gewoon even mailen joh, niet via het forum
owh, vandaar dat ik in de min ga met mijn berichtenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En de andere helft strandt in Singapore.... [afbeelding]
ja preciesquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... best kansloos. maar goed, zo ben ik met email.. Toch eventjes kijken dan maar..
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Gatverdamme, wat een ranzige zooi. Ik zie 'Starbucks', en direct is mijn bier niet meer te drinken. Ik nomineer hierbij 'Starbucks' voor het kut-merk van de eeuw..![]()
niks popje, niksquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
[..]
Scheelt dat weer
[..]
Watte? Wavoor foto's?
vertel nou.....quote:
sodejuu, das vroegquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik ga zo plat, ik moet/wil morgen om 7 uur bij het postkantoor zijn. Zeven uur in de ochtend is dat inderdaad.
Nou die stream he...quote:
Ah, Houniet is ook geabonneerdquote:
Hier wel. Moet ook wel, want de afgelopen dagen waren feestdage n (islamitisch nieuwjaar en een gezamenlijke vrije dag) dus morgen kuddes mensen voor de deurquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
sodejuu, das vroeg [afbeelding]
Is het postkantoor dan wel al los?
Mja, ik mot morgenvroeg om 7 uur op mn werk zijn [afbeelding]
Toedeledokiequote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik ga zo plat, ik moet/wil morgen om 7 uur bij het postkantoor zijn. Zeven uur in de ochtend is dat inderdaad.
Ach, zo.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier wel. Moet ook wel, want de afgelopen dagen waren feestdage n (islamitisch nieuwjaar en een gezamenlijke vrije dag) dus morgen kuddes mensen voor de deur
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:19 schreef Muck het volgende:
Hey houwnie, heb jij les gehad van gosselink?
Ja, alleen word ik er nieuwsgierig vanquote:
lieverd, waar wordt jij nou nÃét nieuwsgierig van?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, alleen word ik er nieuwsgierig van
die naam komt me heel bekend voorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:19 schreef Muck het volgende:
Hey houwnie, heb jij les gehad van gosselink?
ehm......quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:26 schreef Muck het volgende:
[..]
lieverd, waar wordt jij nou nÃét nieuwsgierig van?
De gosselink, gaf engels op het revius. Klein vrouwtje, stevig, bril, donker geverfd haar?quote:
ja, half uurtje als je stevig doortraptquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:30 schreef eer-ik het volgende:
is 9,5 km te fietsen?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:29 schreef Muck het volgende:
[..]
De gosselink, gaf engels op het revius. Klein vrouwtje, stevig, bril, donker geverfd haar?
JAquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:30 schreef eer-ik het volgende:
is 9,5 km te fietsen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Scheelt me weer een paar euro.
Want, schrik niet,watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goeie shit
waar
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
[..]
Want, schrik niet,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel: waar, watvoor functie, etc.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
Want, schrik niet,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat voor tijden?![]()
[..]
Want, schrik niet,HuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Okee danquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:37 schreef eer-ik het volgende:
Administratie weer
Bij PGGM geloof ik,
Eigenlijk careon, maar dat wordt overgenomen door PGGM, wat weer een bak administratie met zich meebrengt, die ik moet moet gaan verwerken
't is wel maar voor 2 weken, maar daarna is er weer ander werk.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
[..]
Want, schrik niet,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHOEAH!!!
![]()
Tof!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Nu jij nogquote:
Jaquote:
Okee danquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:45 schreef Pheno het volgende:
Ik ga vanaf volgende week ook weer 50% doen. Hopelijk begin februari 100%. En dan begint het parttimen.
Ik ben al de hele dag mijn profiel op Tempo-team.nl aan het aanvullen.quote:
Ik sta bij 6 uitzendbureau's ingeschrevenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag mijn profiel op Tempo-team.nl aan het aanvullen.
Hehe, ik dacht bijna dat je ging zeggen dat je dinsdagochtend vrij zou zijn en dan woensdag de hele dag werkt en donderdag alleen de ochtendquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik begin dinsdag om half 9, en dan gewoon 40 de week.
32 komende week dus.
Haha, nee, dat had ik wel effe moeten fixen eignelijkquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht bijna dat je ging zeggen dat je dinsdagochtend vrij zou zijn en dan woensdag de hele dag werkt en donderdag alleen de ochtend
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, nee, dat had ik wel effe moeten fixen eignelijk
Ik had laatst bedacht dat ik niet op maandag wilde werken, want maandag, dan dinsdag ochtend vrij, want anders is het zoveel aanpassen, dan dinsdag middag, woensdag hele dag en donderdag ochtend werken, want 's middags vrij, want donderdag avond studentenavond, dus moet je eerst nog effe chillen en inzuipen 's middags, en dan dus vrijdag vrij, want kater en in het weekend werken is voor polen dus dat doe ik ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had laatst bedacht dat ik niet op maandag wilde werken, want maandag, dan dinsdag ochtend vrij, want anders is het zoveel aanpassen, dan dinsdag middag, woensdag hele dag en donderdag ochtend werken, want 's middags vrij, want donderdag avond studentenavond, dus moet je eerst nog effe chillen en inzuipen 's middags, en dan dus vrijdag vrij, want kater en in het weekend werken is voor polen dus dat doe ik ook niet.
Toch maar niet gezegd
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:32 schreef buzzer het volgende:
Griezelijk_Spookje hoeft helemaal niet meer te maieln, ook niet als hij nuchter is.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:36 schreef buzzer het volgende:
PimSchelp same old atory
Ik had ook een inbreng in dat ideequote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had laatst bedacht dat ik niet op maandag wilde werken, want maandag, dan dinsdag ochtend vrij, want anders is het zoveel aanpassen, dan dinsdag middag, woensdag hele dag en donderdag ochtend werken, want 's middags vrij, want donderdag avond studentenavond, dus moet je eerst nog effe chillen en inzuipen 's middags, en dan dus vrijdag vrij, want kater en in het weekend werken is voor polen dus dat doe ik ook niet.
Toch maar niet gezegd
zeikerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |