quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:49 schreef J.A.N.A. het volgende:
Als dit het mooiste meisje van de klas was, was ik dat ook
Wat verwacht je danquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:28 schreef TheArt het volgende:
Wat een gigantisch kakwijf. Ik dacht dat het leuk was dat er iemand in het programma kwam die hier in de buurt op school zat, maar dit is me toch
Ze zat op een dansschool, dus lijkt me wel essentieel.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:30 schreef Agrippina het volgende:
Ik begrijp niet waarom de klemtoon zo op die mislukte balletcarrière moest liggen. Ze deden alsof ze kans had gehad een tweede Pavlova te worden, maar toen haar recht op de man af gevraagd werd of ze dacht dat ze talent had, was het antwoord "dat weet ik niet". Nogal zwak. Wie een topcarrière wil ,moet allereerst overtuigd zijn van zijn eigen kunnen.
Dat ze lesbisch was vond ik ook heel geinig. Kun je door je uiterlijk alle jongens krijgen, blijk je er geen een te hoeven. Haha. Maar wel weer een geval van schoonheid die vele deuren voor je opent. Je hoeft geen opleiding voor kinderoppas te hebben gevolgd, een lief koppie hebben is voldoende. En daarmee je toekomstige werkgeefster verleiden, natuurlijk
Hihi, in mijn klas zat een meisje dat noemden we jopie pisvinger. Dan valt parfumfles nog wel meequote:
Jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:52 schreef rubbereend het volgende:
ze komt binnen en die gast met die bril HALLOOOOOOOO
Ik ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja. Hij wil d'r nog steeds wel.
Inderdaadquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:55 schreef Aventura het volgende:
Snap nooit dat ze al die briefjes en krabbeltjes nog hebben. Ik heb helemaal niks meer van mijn middelbare schooltijd. Volgens mij maken ze die briefjes gewoon na.
Voor iemand van begin 40 ziet ze er prima uitquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik niet hoor, 'ze' hangen nogal.
Dat vroeg ik mee ook al af ja, er zullen vast nog wel wat oude scrhiftjes en agenda's op de zolder van m'n ouders liggen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:55 schreef Aventura het volgende:
Snap nooit dat ze al die briefjes en krabbeltjes nog hebben. Ik heb helemaal niks meer van mijn middelbare schooltijd. Volgens mij maken ze die briefjes gewoon na.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef henkde_j het volgende:
Lijkt wel een film dat hele leven van 'r
Mooie MILF idd!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde![]()
Verder wel een heftig verhaal natuurlijk![]()
En die schoondochterwat voor taal sprak die eigenlijk
Ze heeft zich 16 jaar een gevangene gevoeld. Ze straalde nog een soort treurigheid uit. Zonde.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:15 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Pijnlijk ja. En dan ook na 16 jaar uit.
have funquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:18 schreef BB-Javelin het volgende:
Vreselijk. Wat een prachtige vrouw is dit. En wat een lul van een ex moet ze hebben. Nou ja, een onzekere lul. Ik zou ook janken als ik in haar schoenen stond, 1000.000 was in die tijd ook al een fortuin en als ik zie hoe mooi ze nu is en hoe prachtig haar lijn nog is had ze het zeker kunnen maken. Zonde, zonde , zonde. Tis maar te hopen dat zij een einde aan die relatie heeft gebracht en niet omgekeerd want dan is het dubbel zuur. Dit is mijn eerste keer kijken, ik ga nu ff stoeien met uitzending gemist
Joh ze was vrij duidelijk. Ze ging nergens meer omdat 'hij het er moeilijk mee had'. Als iemand jou door onzekerheid je droom ontzegt vind ik die een lul.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:19 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hoe kun je dat weten? Er is nauwelijks iets over hem verteld.
Oké ze was onzeker, maar ze wist wat haar droom was. Toch bleef ze bij hem. Natuurlijk wilde hij dat liever: de keuze was aan haar en zij koos ervoor om bij hem te blijven.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:33 schreef BB-Javelin het volgende:
[..]
Joh ze was vrij duidelijk. Ze ging nergens meer omdat 'hij het er moeilijk mee had'. Als iemand jou door onzekerheid je droom ontzegt vind ik die een lul.
Alhoewel ze al eerder weg had moeten gaan, zeker na alle gesprekken met familie, bureaus en dergelijke. pfff liefde. Snap er af en toe weinig van.
Vond ik ook ja, ondanks dat ze erg knap is heb ik haar maar zelden zien 'stralen' eigenlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:18 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ze straalde nog een soort treurigheid uit. Zonde.
Ik denk een combinatie. Volgens mij is de achterliggende vraag bij iedere aflevering: zit geluk in mooi zijn? Een soort belerende boodschap, maar wel een pakkende, omdat iedereen het meisje op een voetstuk heeft geplaatst en uiteindelijk blijkt dat het leven haar ook niet altijd toelacht.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:15 schreef Aventura het volgende:
Bijna alle afleveringen hebben een bittere nasmaak. Ik vraag me af of dat komt omdat de redactie alleen de dramaverhalen eruit pikt, of omdat het er toch een kern van waarheid zit in het gezegde 'hoge bomen vangen veel wind'.
Jup die chemie met de eerste was er. En die tweedequote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:13 schreef Michellee het volgende:
Maar zagen jullie nog de chemie tussen haar en die ene van de eerste zoen?! Trouwens die gast die haar bedroog met een viswijf......ongelofelijk..
Mwah, ze is nu met een Duitser.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:44 schreef Scandalous het volgende:
Ze is nu toch niet met een 'foute man'.
Ja, hij was dan wel een onzekere lul, maar zij liet het zich aandoen. Als ze er nu nog spijt van heeft, dan had ze wat sterker moeten zijn. Ja, ik ben daar vrij makkelijk in hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:33 schreef BB-Javelin het volgende:
[..]
Joh ze was vrij duidelijk. Ze ging nergens meer omdat 'hij het er moeilijk mee had'. Als iemand jou door onzekerheid je droom ontzegt vind ik die een lul.
Ik denk niet dat ze stiekem verliefd zijn, maar denken: "Holy cow, da's een MILF geworden!"quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:40 schreef myrkur het volgende:
ik vind het zo leuk om te zien dat die mannen stiekem nog steeds verliefd zijn op de mooiste meisjes van de klas![]()
en diana vond ik nog steeds heel erg mooi.
Romanticusquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:56 schreef dennisw het volgende:
ik denk dat ze de herinnering dat ze verliefd waren weer terughalen bij het zien van het meisje.
Meen je dat nou? Ik zapte er voorbij, kende het programma niet, dus weet niet of ze in andere afleveringen mooier waren, maar ik kan het me bijna niet voorstellen. Dit was net Brigitte Bardot!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:16 schreef Moppie_1974 het volgende:
Ik vind haar ook zeker niet mooi.
En zoals ze vroeger was ook niet super.
Maar misschien dat ze voor die tijd dat ze jong was dus wel geweldig was.(als je de mannen moet geloven wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |