Ze heeft zich 16 jaar een gevangene gevoeld. Ze straalde nog een soort treurigheid uit. Zonde.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:15 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Pijnlijk ja. En dan ook na 16 jaar uit.
have funquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:18 schreef BB-Javelin het volgende:
Vreselijk. Wat een prachtige vrouw is dit. En wat een lul van een ex moet ze hebben. Nou ja, een onzekere lul. Ik zou ook janken als ik in haar schoenen stond, 1000.000 was in die tijd ook al een fortuin en als ik zie hoe mooi ze nu is en hoe prachtig haar lijn nog is had ze het zeker kunnen maken. Zonde, zonde , zonde. Tis maar te hopen dat zij een einde aan die relatie heeft gebracht en niet omgekeerd want dan is het dubbel zuur. Dit is mijn eerste keer kijken, ik ga nu ff stoeien met uitzending gemist
Joh ze was vrij duidelijk. Ze ging nergens meer omdat 'hij het er moeilijk mee had'. Als iemand jou door onzekerheid je droom ontzegt vind ik die een lul.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:19 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hoe kun je dat weten? Er is nauwelijks iets over hem verteld.
Oké ze was onzeker, maar ze wist wat haar droom was. Toch bleef ze bij hem. Natuurlijk wilde hij dat liever: de keuze was aan haar en zij koos ervoor om bij hem te blijven.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:33 schreef BB-Javelin het volgende:
[..]
Joh ze was vrij duidelijk. Ze ging nergens meer omdat 'hij het er moeilijk mee had'. Als iemand jou door onzekerheid je droom ontzegt vind ik die een lul.
Alhoewel ze al eerder weg had moeten gaan, zeker na alle gesprekken met familie, bureaus en dergelijke. pfff liefde. Snap er af en toe weinig van.
Vond ik ook ja, ondanks dat ze erg knap is heb ik haar maar zelden zien 'stralen' eigenlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:18 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ze straalde nog een soort treurigheid uit. Zonde.
Ik denk een combinatie. Volgens mij is de achterliggende vraag bij iedere aflevering: zit geluk in mooi zijn? Een soort belerende boodschap, maar wel een pakkende, omdat iedereen het meisje op een voetstuk heeft geplaatst en uiteindelijk blijkt dat het leven haar ook niet altijd toelacht.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:15 schreef Aventura het volgende:
Bijna alle afleveringen hebben een bittere nasmaak. Ik vraag me af of dat komt omdat de redactie alleen de dramaverhalen eruit pikt, of omdat het er toch een kern van waarheid zit in het gezegde 'hoge bomen vangen veel wind'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |