quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:12 schreef klnvntrbyt het volgende:- brugklas: klasgenoot met beugel op z'n bek geramd. Gevolgen: oeps...
- brugklas: geslowdanst (
) met knap meisje met dikke tieten, geen enkele jongen durfde haar te vragen. Ik had het toch weer geflikt, ik was held van het jaar
(laatste schooldag, schoolfeest)- brugklas: lerares zonder tieten uitgescholden voor: Toos Tietloos (met hele klas)
- 2e klas: met voet deur open gehouden voor diegenen die achter me liepen. Volgens de conrector schopte ik de deur open. Aangezien het de volgende dag Open Dag was, mocht ik de hele vrijdagmiddag kauwgom van het schoolplein krabben.
Aangezien er geen controle was, na een half uurtje weggaan. Nooit meer iets van gehoord.
En mn diploma kunnen ze me nu niet meer afnemen
edit: ja. vroeger waren we best wel braaf
Reminds me:
Werkweek, 70 man in een disco, allemaal voor onszelf.
Iedereen zitten en met elkaar lullen. Wouden er 3 klasgenotes met me dansen.
Ik had er echt geen zin in, want een man met zelfrespect danst niet

Ik ben toch overgehaald, en stond daar met die meiden

Bakte er eigenlijk niks van

Dezelfde werkweek, door de gangen rennen, balkonnetje overlopen, zo de andere kamers in.
Ineens lerarencontrole, ik met mn brakke knie langs de balkonwanden glippen. T was toch niet hoog, iets van 2 meter ofzo

Hoogstens een beetje pijn aan je poten.
Volgende dag staan we bij de bus.... 6 meter

oh... hehe

Met Aardrijkskunde deed zo'n ventje strontirritant. Ik had toen aardig lang haar (Wat heb ik mezelf toen nou aangedaan

). Bleef propjes in mn haren gooien
"Als je em wilt meppen, doe et dan wel NA de les"
Na de les ruzie gezocht, hij wilt me 2x meppen. Gast zelf zit op capouera en ik vang die 2 vuistjes van em op alsof het niks was

. Wou voor zn bek meppen, maar dat werd 2x in zn nek. Kwam ook niet hard aan omdat ik er niet zo goed bij kon.. maar hij schrok wel en was ik de man van de maand

Vervolg: Stom kutwijf uit de klas, heilig boontje geval gaat naar de directrice en zegt wat ik had gedaan.
Maar ik heb et dr al eerder verteld dat ik sommige gasten uit de klas zat was. Dus ze knikte en ging weer verder

_!
Met de school naar Aachen, met een paar vrienden een balletje van 1 euro kopen en midden in de stad zitten voetballen, met bier schudden en lopen spuiten op de kerktrap, waardoor er sommige mensen bijna op hun flikker vlogen.
BTW: Heb je het over die ene dag dat je roem had, of het hele volgende jaar?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img]
Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]