ooh dus jij bent zo'n tyfusidioot, ze zouden op jou moeten rammen ipv dat je dat materieel loopt te vernielenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:15 schreef thedude0 het volgende:
Iets wat ik al tijden doe en nu dus nog steeds is mijn agressie flink afreageren op toetsenborden. Het lucht echt op om gewoon een paar keer hard met je vuist op die kutdingen te slaan.
Whehe, je geeft nu zelf toe dat je een pussy bentquote:Op maandag 28 januari 2008 10:42 schreef thedude0 het volgende:
Ik verniel helemaal niets. Die toetsenborden kunnen wel iets hebben
Nee jung, als je erop slaat en ze niet kapot krijgt trek je pas volle zalenquote:Op maandag 28 januari 2008 11:33 schreef thedude0 het volgende:
Als je die dingen daadwerkelijk gaat slopen dan ben je gewoon een debiel.
Ik ga uit van VMBO, te zien aan het niveau van de humor.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:29 schreef Metalfrost het volgende:
- Ene meneer de Boer uitgemaakt voor Meneer de Hoer (waar ie overigens zelf bij stond)
- Iemand keihard in zijn nek geslagen
- Het record behaald (ontelbaar keer) te laat komen
Inderdaad VMBO.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik ga uit van VMBO, te zien aan het niveau van de humor.
Dat maakt het totaal aantal keren te laat komen dus 6?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk waren de VMBO jaren 1 van mijn beste
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Mooie poging, om het even kort samen te vatten.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:06 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Inderdaad VMBO.
Het aantal keren te laat komen was per jaar gemiddeld 4 keer per week. Ik heb overigens niet gezegd dat die twee zinnen, waaruit klaarblijkelijk werd geacht deze grappig zouden zijn, per definitie enige vorm van humor zouden bevatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
Wat een trutquote:Op zondag 27 januari 2008 23:45 schreef Harigeballetjes het volgende:
Het ergste is denk ik dat ik wilhelmientje heb aangerand, en dat zij dat nog erg vond ook. Zat me al weken op te geilen en dan ineens mij blauwe ballen laten krijgen no way.
zeer subtiel verborgenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:39 schreef avotar het volgende:
Wat een vreselijk overdreven sterke verhalen hier toch op en in dit topic..
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:22 schreef Hyman het volgende:
ik heb een keer mn luchtbuks meegenomen naar school, maar dat was voor een presentatie, dus ze vonden het goed.
was wel ff spannend om met zo´n ding in de trein te zitten(wel verpakt uiteraard).
en 1 keer een beeldscherm stuk gemaakt, we waren aan het dollen met bureaustoelen, kwam er 1 jongen tegen een bureau aan en liet dat CRT scherm omvallen, daarna maar snel weggegaan, niks meer van gehoord btw
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |