Dat is inderdaad een fuckin' goede reden!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Iemand met z'n hoofd tegen de kluisjes geslagen. Zijn broer was bevriend met mocro's en ander gespuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:17 schreef Loofus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een fuckin' goede reden!Dat was de reden niet eens, stomme mongoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was het gevolg
![]()
Nog dommer!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat was de reden niet eens, stomme mongoolDat was het gevolg
Nee, mijn ouders zaten in een scheiding, en hij probeerde ''grappig'' te zijn met kutopmerkingen, dat vond ik niet zo tof van hem. Vandaar. Maar toen haalde hij zijn broer en diens vrienden erbijquote:
Ai, en daar verloor je het toen van?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders zaten in een scheiding, en hij probeerde ''grappig'' te zijn met kutopmerkingen, dat vond ik niet zo tof van hem. Vandaar. Maar toen haalde hij zijn broer en diens vrienden erbij
quote:Op zondag 6 juli 2008 10:51 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Wat een trut![]()
![]()
Dat vinden meisjes vaak leuk, saddistische sletjes![]()
Ik heb met laatste lesdag de helft van alle fietsen op school op het dak van de fietsenrekoverkapping gegooid, wel drastisch mavo humor maar alleen dreigen op laatste lesdag?![]()
Maar goed toen kwamen de conrector, concierge en coordinator er aan om te zeiken dak ze er weer af moest halen, had ik mijn eige fiets er ook op gegooid, dus ik die er af halen, naar voren van school gefietst (fietsenhok is achter rofl), daar fiets neer gezet en weer vrolijk naar binnen gelopen om lol te trappen. Helaas was het tyfus saai op school
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Pcies, of je klasgenoot door een raam heen tyfen
Da's tenminste een leuke grap, in tegenstelling tot al die stoere verhalen hier.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:31 schreef Skazminko het volgende:
Fake toetsenbord de mediatheek in sneaken + pak appelsap, maatje ergens van een afstandje filmen.
Ik roep de mediatheek beheerder: Meneer kunt u mij even hepen met iets?
Kerel komt eraan gelopen.
Ik stoot dat pak appelsap "perongeluk" over het fake toetsenbord heen en als hij naast me staat, kerel uit zijn dak, na een paar minuten tieren en brullen van die gast rent die maat met die camera op de mediatheek beheerder af en roept
you got punk'd
Hij kon er wel om lachen.
Herkenbaar + (per ongeluk) iemand met zijn hoofd door een raampje getikt, in de winter in het laatste uur twee haringen achter de verwarming gedumpt en een praktische opdracht niet maken en vervolgens de leraar zo ompraten dat hij de po zelf had kwijt geraakt. Nog hilarischer was dat de hele klas er van wist, en doodleuk zat te lachen toen wij de leraar voor de zoveelste keer moesten overtuigen dat toch hij degene is die de opdracht had kwijtgeraakt, en hij niks door hadquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:41 schreef fathank het volgende:
Bij handvaardigheid wedstrijdje doen wie de meeste spijkers in de tafel kan slaan in een lesuur
Whehehe, ik heb op die manier eens een 8 "gehaald" voor een toets. Ik was ziek de oorspronkelijke dag, en de leraar komt een tijdje later naar me toe: "Ja, had jij die toets gemaakt? Ik kon het blaadje niet vinden...", Ja meneer, die heb ik gemaakt, ik had een 8. Oh, oke, en hij schreef een 8 in z'n agenda erbijquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Herkenbaar + (per ongeluk) iemand met zijn hoofd door een raampje getikt, in de winter in het laatste uur twee haringen achter de verwarming gedumpt en een praktische opdracht niet maken en vervolgens de leraar zo ompraten dat hij de po zelf had kwijt geraakt. Nog hilarischer was dat de hele klas er van wist, en doodleuk zat te lachen toen wij de leraar voor de zoveelste keer moesten overtuigen dat toch hij degene is die de opdracht had kwijtgeraakt, en hij niks door had![]()
. Uiteindelijk moesten we maar 1/6 deel van het po maken, wegens gebrek aan tijd, en kregen we nog een 7,0. Andere leerlingen vonden het zo oneerlijk dat we toch nog een 7 kregen voor zo'n kleine opdracht, terwijl zij er dag én nacht aan gewerkt hadden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |