Heb je het gevonden?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:07 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
onderdelen van die spaceship zijn allemaal makkelijk te vinden volgens mij...moet het morgen even inenschede checken voordat ik je er goed antwoord op kan geven ^^
Het enige wat ik niet trek aan de PSP,... die vingerafdruk gevoeligheidquote:Op maandag 14 januari 2008 12:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke feature
Bij FFT kwam ik erachter dat de PSP ook eikelafdruk gevoelig isquote:Op maandag 14 januari 2008 20:26 schreef Chocobo het volgende:
Het enige wat ik niet trek aan de PSP,... die vingerafdruk gevoeligheid
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij FFT kwam ik erachter dat de PSP ook eikelafdruk gevoelig is
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het enige wat ik niet trek aan de PSP,... die vingerafdruk gevoeligheid
quote:Nieuws: Gamespot verder in de problemen
Het leek zo onschuldig: de game Kane & Lynch was bij lange na niet optimaal en dus gaf Gamespot reviewer Gerstmann er ook geen hoog cijfer aan. Toen begon het balletje echter te rollen.
Omdat er tegelijkertijd een advertentiecampagne draaide op Gamespot voor de game was een laag cijfer natuurlijk niet echt lekker voor de game, na een lang verhaal volgde er uiteindelijk een ontslag voor Gerstmann. Hoewel Gamespot vol blijft houden dat het ene niets met het andere te maken heeft zien velen dit anders en is het balletje nog lang niet uitgerold. Wat is namelijk het geval? Alex Navarro, een andere medwerker van Gamespot, besluit eind deze maand eveneens op te stappen.
Navarro legt in een interview uit dat het tijd is om te gaan, vooral door de hele situatie rondom Gerstmann. Was deze situatie niet voorgevallen, dan was hij wel gebleven.
In zijn tijd bij Gamespot schreef Navarro vele reviews en was hij ook te zien in video podcasts. Hoewel hij zelf niet meer de passie op kan brengen om dit te blijven doen neemt hij anderen niets kwalijk en geeft hij aan dat zij er nog alles aan doen om de kwaliteit van de site hoog te houden, hoe moeilijk dat ook is in deze tijden.
ah was het vergetenquote:
ja die had je al gepost ja, NEEDquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:52 schreef ryangozer het volgende:
Heejj mensen volgens mij komt de ingame xbm eraan hoor!
[ afbeelding ]
ajbquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:15 schreef staticdata het volgende:
iemand zo lief om nog even de link te geven van 3 busy men op ebay? zoek me het lazerus....
Dank je wel
quote:Nieuws: Werkt Sony aan meer dan 20 nieuwe projecten?
Dinsdag 15 januari 2008 - Volgens de laatste nieuwe geruchtenmolen zouden enkele Sony studio's meer dan 20 nieuwe PlayStation 3 projecten in ontwikkeling hebben. Deze projecten zijn PlayStation 3 exclusives en nog niet eerder aangekondigd. De studtio's Project Siren (makers van de Forbidden Siren serie), Team Saru (bedenkers van Ape Escape serie) en Team ICO zouden één van de studio's zijn die druk in de weer is om ons te voorzien van enkele nieuwe games.
Team ICO, bekend van Ico en Shadow of the Colossus, zou zelfs twee nieuwe PlayStation 3 titels in ontwikkeling hebben. Er wordt aangenomen dat één titel op het PlayStation Network en één titel op Blu-ray disc zal verschijnen. Sony baas Kaz Hirai gaf eerder al aan dat Team ICO bezig is met een sequel voor de PS3.
Hoe zijn de ervaringen met deze verkoper? Krijg je de games snel binnen (ongeveer net zo lang wachten al cd-wow/play)? En hoe pakt hij ze in voor de douane?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
ajb
http://stores.ebay.com/EliteVideoGames3
Jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:43 schreef Slappy het volgende:
Iemand ervaringen met de Ps3 versie van Orange Box?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:43 schreef Slappy het volgende:
Iemand ervaringen met de Ps3 versie van Orange Box?
Top verkoperquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:56 schreef nlboy het volgende:
[..]
Hoe zijn de ervaringen met deze verkoper? Krijg je de games snel binnen (ongeveer net zo lang wachten al cd-wow/play)? En hoe pakt hij ze in voor de douane?Thanks.
jups helemaal top, gesealed en wel krijg je het spel binnen heerlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
tis wel een geinig spelletje, maar je ziet wel dat het uit 2004 is
[..]
Top verkopergemiddeld na 5 dagen binnen, soms zelfs 4
![]()
Dacht dat hij er gewoon game op zet , waarde 5 dollar
Let op een bruine envelopquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:49 schreef nlboy het volgende:
Okay, dan ga ik meteen CoD4 bestellen.Best wel snel binnen een week!
![]()
Uncharted ook gesealed toevallig?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:47 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
jups helemaal top, gesealed en wel krijg je het spel binnen heerlijk
yes, je krijgt alles gesealed van hemquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Uncharted ook gesealed toevallig?![]()
Dan wordt dit ook mijn eerste aankoop bij hem.
Nicequote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
yes, je krijgt alles gesealed van hem
Kan je alleen met Paypal betalen of ook gewoon met CC?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
yes, je krijgt alles gesealed van hem
quote:- Evil Sackboys a possibility.
- There will be more forms of death than the fire and smooshing deaths in the demo.
- Beta is still coming and they have to get it out soon enough so that any improvements can be implemented in the final game before release.
- None of the user created levels will be on the disc but they'll be online for you to get whenever you buy the game.
- 5-15 minute levels
- There will be a story.
- Coming this fall and its a global release.
- Game also on Blu-ray
TF 2 kicked ass, Portal is geniaal maar kort.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Misschien handig om te vertellen wat je bevindingen zijn?
Beetje ripoff van Xbox Live (die 10x leuker is), maar ondanks dat wel geinig.quote:
maar niemand reageert eropquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:42 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ja die had je al gepost ja, NEED
cod is de GOTY...tis niet echt een spel dat je opzij schuiftquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:50 schreef nlboy het volgende:
[..]
Beetje ripoff van Xbox Live (die 10x leuker is), maar ondanks dat wel geinig.
Ow ja heb CoD nog niet besteld, ik ga toch liever nog eerst even op de PC 'testen' voordat ik 'm koop. Want ik hoor van iemand anders dat het een 'moderene en mooie' CoD is. Persoonlijk vond ik CoD1 en 2 niet echt boeiend ofzo, dus...nu maar even wachten totdat de verkoper Burnout verkoopt.
Bedankt. Jammer van GT dat het zo lang duurt, volgens mij wordt dat echt een vet spel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
GTA in april, MGS in de zomer en GT pas eind 2008.
quote:Nieuws: Verkoop Metal Gear Solid 4 gestegen na CES
Woensdag 16 januari 2008 - Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots zal het naar alle waarschijnlijkheid allesbehalve slecht doen in de gamecharts. Na een succesvolle CES (Consumer Electronics Show) gingen de pre-orders als zoete broodjes over de toonbank.
Verkoopsites als Amazon.com melden een stijging in de verkoop van maar liefst 121%. MGS4 werd gebruikt om zowel de game, de PS3, de Sony Bravia-TV en Blu-Ray te promoten op de CES. De laatste build van de game zou het mogelijk maken om tegen een stabiele 30 frames per seconde te spelen en zelfs 60 frames per seconde afhankelijk van de hoeveelheid actie die in beeld verschijnt.
In het tweede kwartaal van dit jaar kunnen we het spel in de winkelrekken verwachten.
Hij vraagt om GT5, niet om de demo van 45 euro van GT5quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:15 schreef SocialDisorder het volgende:
GT5: Prologue komt in maart uit
quote:Nieuws: Binnenkort meer Final Fantasy XIII info
Woensdag 16 januari 2008 - Het is alweer een tijdje geleden dat we nog nieuwe informatie rond Final Fantasy XIII voor de PlayStation 3 hebben mogen ontvangen. Eerder kregen we Yoichi Wada, President van Square-Enix, het befaamde bedrijf achter Final Fantasy al aan het woord maar vandaag kunnen we jullie ook meedelen dat we op 25 januari meer Final Fantasy XIII nieuws mogen verwelkomen.
In het Japanse Famitsu magazine kunnen we volgende week vrijdag wat meer informatie en misschien zelfs enkele nieuwe screenshots rondom de nieuwste Final Fantasy in terugvinden. We houden jullie alvast op de hoogte!
Misschien moet je ze allebei eens resetten, en heb je ook een remote? Dan moet je die ook even afmelden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat als ik mijn controllers aanzet, ze altijd beginnen bij player 2 en die andere wordt dan player 3, superirritant, want de meeste games werken alleen als de controller op player1 staat ingesteld, moet ik dat altijd handmatig doen
Het is idd mijn gitaar die op P1 staatquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Misschien moet je ze allebei eens resetten, en heb je ook een remote? Dan moet je die ook even afmelden.
Resetten doe je door met een paperclip het kleine knopje in te drukken aan de onderkant, rechts boven het label.
Het lijkt er namelijk veel op dat je een ander device hebt dat al de #1 spot heeft.
Guitar op 3 zetten en controller dan op 1 werkt niet in ieder gevalquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het is idd mijn gitaar die op P1 staatKan ik dat niet weg doen ergens?
Ik weet niet wat ik ervan moet geloven eigenlijk. Het zou wel een behoorlijk grote download worden dan, aangezien de originele game al op 3 CD's staat...quote:Surfer Girl: 'Final Fantasy VII remake voor PSN'
Het gerucht doet momenteel de ronde dat Sony met een belangrijke Japanse third-party uitgever een deal zou hebben gesloten, om remakes van oude spelklassiekers op het PlayStation Network aan te gaan bieden. Gister wist annonieme blogger Surfer Girl ons te vertellen dat dit niemand minder is dan Square Enix.
Vandaag zegt Surfer Girl gehoord te hebben dat het gaat om klassiekers die grafisch iets worden opgepoetst. Onder andere Final Fantasty VII zou voor het PlayStation Network worden uitgebracht. De game zou echter niet het niveau gaan halen van de tech-demo die op de E3 2005 werd getoond.
Tussenoplossingenquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet geloven eigenlijk. Het zou wel een behoorlijk grote download worden dan, aangezien de originele game al op 3 CD's staat...
Alleen denk ik dat de compressie technieken zodanig beter zijn geworden dat dit niet zo'n probleem meer hoeft te zijn, en ach 1gb of 1,5gb heb je zo binnen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet geloven eigenlijk. Het zou wel een behoorlijk grote download worden dan, aangezien de originele game al op 3 CD's staat...
quote:Curious job listing found on SCEI career website
We have been informed that a job listing has been recently added to the Sony Computer Entertainment International careers website. The listing calls for a "PlayStation 3 compatibility feature engineer" with a job role that would require the applicant to "implement and improve an emulator on the PlayStation 3 and next gen systems. Target systems:PS1, PS2, PS3, PSP".
It is our responsibility to point out that this could simply be a Research & Development position for internal testing or for improving compatibility in older PS3s, to improve the number of titles which work with emulated backwards compatibility. With those more sensible ideas out of the way, we can move onto the fun speculation. The juiciest possibility being full backwards compatibility on 40GB PS3s. Not only that, but the inclusion of the PSP in the list of systems lends us to suspect that PSP emulation on the PS3 could be a possibility at some point.
We don't want to get your hopes up and even if our wild speculation is correct, we won't be seeing any of this stuff for a while. There's no telling how long until someone gets the job. The SCEI careers page is still listing a position for a Gran Turismo developer and, until recently, a game engine designer for Afrika. No wonder Sony takes so long to do anything!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:46 schreef SocialDisorder het volgende:
iedereen die God of War 2 heeft gespeeld, weet hoe groot de Colussus was. Vergeleken met deze dude is het een ukkie:
[ afbeelding ]
Hier ook 4jan. vrzonden. Hij werd net door de pakketbezorger afgeleverd. (uur of 19:00)quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij jou ook al!Bij mij nog niet... 2 januari besteld, 4 januari verzonden...
quote:Nieuws: Ryan Payton vertelt meer over Metal Gear Solid
Donderdag 17 januari 2008 - Vorige week sloot Ryan Payton een weddenschap met Mark MacDonald van 1UP. Wanneer de Green Bay Packers zouden winnen van de Seattle Seahawks, zou Payton bij Konami om toestemming gaan vragen voor het maken van een aankondiging. De Green Bay Packers wonnen afgelopen weekend en dus moest Ryan Payton vandaag komen met zijn beloofde aankondiging.
De podcast is inmiddels online, maar de aankondiging is niet helemaal verlopen zoals gepland. Ryan Payton wou aanvankelijk een nieuw product van Konami uit de doeken doen, maar kreeg hier geen toestemming toe. Wel kon hij vertellen dat Konami deze zomer drie nieuwe producten zal uitbrengen (niet per sé digitaal, overigens) en dat we binnen enkele weken van tenminste één product meer mogen verwachten.
Om het goed te maken, kon Payton wel wat meer vertellen over Metal Gear Solid 4. We sommen wat Payton vertelde over Metal Gear Solid 4 even voor je op:
# Er zullen vier characters in de game zitten, die nog niet eerder aan ons zijn voorgesteld.
# De Japanse, Amerikaanse en Europese divisie van Konami zijn flink aan het communiceren om een goede releasedatum te prikken. Deze zal spoedig bekend gemaakt worden.
# Er zullen kleine verschillen zitten in de content per continent, net als bij eerdere Metal Gear's. Ook over deze verschillen communiceren de diverse divisies van Konami nog.
# Tot slot is men nog bezig te bepalen wat voor content we in Metal Gear Online mogen verwachten. Dit zal Payton spoedig bekend maken.
# Een van 's werelds grootste gamesmagazines zal binnen afzienbare tijd meer laten zien van Metal Gear Solid
Tja, ze heeft wel heel erg vaak dingen gelijk gehad. Toch heb ik liever een volledige Blu-ray FF VII met de White Engine ontwikkeld. Die nieuwe scans van XIII zijn ook helemaal awesome! Als je zulke grote gebieden in realtime kan exploren, nou dat wordt een topgame!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Surfer Girl
Heeft dat theewijfje écht niks beters te doen met haar kansloze insider geruchten?
komt er 1 achterquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:07 schreef staticdata het volgende:
Gisteren even een amerikaans account aangemaakt. Jeetje wat worden wij hier flink genaaid zeg. Content is echt mager vergeleken met de us store.
uiteraard wist ik het al van de vele verhalen, maar dat het zo erg zou zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:26 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
komt er 1 achter, mjah het is gewoon een schande helaas...
ik vind trouwens die god of war screen mooie opzich dan die DMC4 screen, het mist detail in vergelijking met de DMC screen, maar heeft wel meer sfeer erin...naja eerst maar die DMC demo spelen en daarna geowon kaufen waarschijnlijk
Wordt lastig denk ik. Beste optie is sowieso om je PS2 er naast te houden, want niet alle titels zijn 100% goed BC.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:50 schreef koei het volgende:
Heeft er iemand recent nog ergens een PS3 60GB in de winkels zien liggen? Ik wil graag een PS3 met BC, maar die hebben ze al een tijdje niet meer bij de winkels waar ik geweest ben.
nou inderdaad. je kan je echt afvragen of de BC nu echt goed uitgewerkt is op de PS3. Alle spellen die ik probeerde werkte niet. Dit hadden ze veel beter moeten uitwerken, of anders gewoon achterwege moeten laten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wordt lastig denk ik. Beste optie is sowieso om je PS2 er naast te houden, want niet alle titels zijn 100% goed BC.
Ach, Singstar werkt, buzz moet ik nog even testen maar werkt ook wel volgens mij en dan heb ik alle spellen die ik graag wil houden en kunnen spelen wel gehadquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wordt lastig denk ik. Beste optie is sowieso om je PS2 er naast te houden, want niet alle titels zijn 100% goed BC.
leuk stijltje opzichquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:42 schreef Strolie75 het volgende:
Valkyrie of the Battlefield
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
God of War 2 is naar mijn idee mooier en ademt meer sfeer uitquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:46 schreef SocialDisorder het volgende:
iedereen die God of War 2 heeft gespeeld, weet hoe groot de Colussus was. Vergeleken met deze dude is het een ukkie:
[ afbeelding ]
Ik heb je toegevoegd en mn camera staat aan.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:05 schreef nlboy het volgende:
Rainbow Six ziet er idd stukken beter uit in 720p.Bedankt voor de tip!
Ik speel ook regelmatig de Burnout demo. Erg lache, vooral de Eyetoy functie. Alleen jammer dat ik een van de weinige ben die 'm heeft (aangesloten).Ben maar 1x iemand tegen gekomen die ook zijn eyetoy aan had.
is deze voor de ps3quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:42 schreef Strolie75 het volgende:
Valkyrie of the Battlefield
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen maakt fouten,... en het ziet eruit als een PS2 / PSP titel dus de vraag is opzich terecht!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij zal het vast in het ps3 topic plaatsen als het voor de Wii uitkomt!
Wat?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
en het ziet eruit als een PS2 / PSP titel dus de vraag is opzich terecht!
Holy shit!quote:Nieuws: 'Nog eens vier karakters in MGS 4'
Echt een grootste onthulling konden we het niet noemen van Payton, veel meer dan zijn aankondiging dat er nog eens drie titels in aantocht zijn gaf hij niet, maar vandaag hebben we toch nog een MGS 4 nieuwtje voor jullie.
Payton gaf aan dat we nog eens vier nieuwe karakters in Metal Gear Solid 4 mogen verwachten die nog niet in trailers of screenshots voorbij gekomen zijn. Drie van deze karakters kennen we uit eerdere delen, het vierde karakter is echter geheel nieuw en nog niet eerder gezien. Alle vier de karakters zullen een grote rol spelen en om die reden ook volledige voice-acting krijgen.
Door zijn uitspraak kan de geruchtenmachine weer opgestart worden, twee kandidaten voor de terugkerende sterren zijn Big Boss en Mei Ling uit Metal Gear Solid 1. Van Ling gingen al lange tijd geruchten dat ze een rol ging spelen, mede omdat ze nog niet eerder in screenshots en trailers te zien was maakt ze een grote kans om één van de namen te zijn.
Is een PS3 spel, een strategische RPG.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:36 schreef Chocobo het volgende:
Iedereen maakt fouten,... en het ziet eruit als een PS2 / PSP titel dus de vraag is opzich terecht!
ZOMG!!!! Wat een draw-distence!!!! Check de phycics, wat een detail in de characters!!!! OMFG!!!!! Real next-confirmed!!!!eins!!!!Sony11111!!!!!quote:
Oewww laat maar komen danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is een PS3 spel, een strategische RPG.
Stijltje is bewust, ze gaan voor de kleurenpotlood-anime look.
Zeker het tsjernobyl level nog niet gehad?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:46 schreef Strolie75 het volgende:
Dat graphics niet alles zijn ondervind ik momenteel aan den lijve.
CoD4 (SP)
Jawel, na veel moeite. En nu zit ik een level verder me weer te ergeren.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:28 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Zeker het tsjernobyl level nog niet gehad?
Te ergeren? Volgens mij is cod4 niets voor jou...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jawel, na veel moeite. En nu zit ik een level verder me weer te ergeren.
Bij de kijkshop in Arnhem hebben ze er nog een paar.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:50 schreef koei het volgende:
Heeft er iemand recent nog ergens een PS3 60GB in de winkels zien liggen? Ik wil graag een PS3 met BC, maar die hebben ze al een tijdje niet meer bij de winkels waar ik geweest ben.
Het is allebei cell-shaded maar ik zie toch een behoorlijk verschil hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zie de overeenkomst wel hoor.
Eindeloos respawnende vijanden + tijdslimiet is niet "VET"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:31 schreef Renzokuken het volgende:
Te ergeren? Volgens mij is cod4 niets voor jou...
Dat level was zo ontiegelijk VET!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |