Ik weet niet wat ik ervan moet geloven eigenlijk. Het zou wel een behoorlijk grote download worden dan, aangezien de originele game al op 3 CD's staat...quote:Surfer Girl: 'Final Fantasy VII remake voor PSN'
Het gerucht doet momenteel de ronde dat Sony met een belangrijke Japanse third-party uitgever een deal zou hebben gesloten, om remakes van oude spelklassiekers op het PlayStation Network aan te gaan bieden. Gister wist annonieme blogger Surfer Girl ons te vertellen dat dit niemand minder is dan Square Enix.
Vandaag zegt Surfer Girl gehoord te hebben dat het gaat om klassiekers die grafisch iets worden opgepoetst. Onder andere Final Fantasty VII zou voor het PlayStation Network worden uitgebracht. De game zou echter niet het niveau gaan halen van de tech-demo die op de E3 2005 werd getoond.
Tussenoplossingenquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet geloven eigenlijk. Het zou wel een behoorlijk grote download worden dan, aangezien de originele game al op 3 CD's staat...
Alleen denk ik dat de compressie technieken zodanig beter zijn geworden dat dit niet zo'n probleem meer hoeft te zijn, en ach 1gb of 1,5gb heb je zo binnen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet geloven eigenlijk. Het zou wel een behoorlijk grote download worden dan, aangezien de originele game al op 3 CD's staat...
quote:Curious job listing found on SCEI career website
We have been informed that a job listing has been recently added to the Sony Computer Entertainment International careers website. The listing calls for a "PlayStation 3 compatibility feature engineer" with a job role that would require the applicant to "implement and improve an emulator on the PlayStation 3 and next gen systems. Target systems:PS1, PS2, PS3, PSP".
It is our responsibility to point out that this could simply be a Research & Development position for internal testing or for improving compatibility in older PS3s, to improve the number of titles which work with emulated backwards compatibility. With those more sensible ideas out of the way, we can move onto the fun speculation. The juiciest possibility being full backwards compatibility on 40GB PS3s. Not only that, but the inclusion of the PSP in the list of systems lends us to suspect that PSP emulation on the PS3 could be a possibility at some point.
We don't want to get your hopes up and even if our wild speculation is correct, we won't be seeing any of this stuff for a while. There's no telling how long until someone gets the job. The SCEI careers page is still listing a position for a Gran Turismo developer and, until recently, a game engine designer for Afrika. No wonder Sony takes so long to do anything!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:46 schreef SocialDisorder het volgende:
iedereen die God of War 2 heeft gespeeld, weet hoe groot de Colussus was. Vergeleken met deze dude is het een ukkie:
[ afbeelding ]
Hier ook 4jan. vrzonden. Hij werd net door de pakketbezorger afgeleverd. (uur of 19:00)quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij jou ook al!Bij mij nog niet... 2 januari besteld, 4 januari verzonden...
quote:Nieuws: Ryan Payton vertelt meer over Metal Gear Solid
Donderdag 17 januari 2008 - Vorige week sloot Ryan Payton een weddenschap met Mark MacDonald van 1UP. Wanneer de Green Bay Packers zouden winnen van de Seattle Seahawks, zou Payton bij Konami om toestemming gaan vragen voor het maken van een aankondiging. De Green Bay Packers wonnen afgelopen weekend en dus moest Ryan Payton vandaag komen met zijn beloofde aankondiging.
De podcast is inmiddels online, maar de aankondiging is niet helemaal verlopen zoals gepland. Ryan Payton wou aanvankelijk een nieuw product van Konami uit de doeken doen, maar kreeg hier geen toestemming toe. Wel kon hij vertellen dat Konami deze zomer drie nieuwe producten zal uitbrengen (niet per sé digitaal, overigens) en dat we binnen enkele weken van tenminste één product meer mogen verwachten.
Om het goed te maken, kon Payton wel wat meer vertellen over Metal Gear Solid 4. We sommen wat Payton vertelde over Metal Gear Solid 4 even voor je op:
# Er zullen vier characters in de game zitten, die nog niet eerder aan ons zijn voorgesteld.
# De Japanse, Amerikaanse en Europese divisie van Konami zijn flink aan het communiceren om een goede releasedatum te prikken. Deze zal spoedig bekend gemaakt worden.
# Er zullen kleine verschillen zitten in de content per continent, net als bij eerdere Metal Gear's. Ook over deze verschillen communiceren de diverse divisies van Konami nog.
# Tot slot is men nog bezig te bepalen wat voor content we in Metal Gear Online mogen verwachten. Dit zal Payton spoedig bekend maken.
# Een van 's werelds grootste gamesmagazines zal binnen afzienbare tijd meer laten zien van Metal Gear Solid
Tja, ze heeft wel heel erg vaak dingen gelijk gehad. Toch heb ik liever een volledige Blu-ray FF VII met de White Engine ontwikkeld. Die nieuwe scans van XIII zijn ook helemaal awesome! Als je zulke grote gebieden in realtime kan exploren, nou dat wordt een topgame!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Surfer Girl
Heeft dat theewijfje écht niks beters te doen met haar kansloze insider geruchten?
komt er 1 achterquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:07 schreef staticdata het volgende:
Gisteren even een amerikaans account aangemaakt. Jeetje wat worden wij hier flink genaaid zeg. Content is echt mager vergeleken met de us store.
uiteraard wist ik het al van de vele verhalen, maar dat het zo erg zou zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:26 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
komt er 1 achter, mjah het is gewoon een schande helaas...
ik vind trouwens die god of war screen mooie opzich dan die DMC4 screen, het mist detail in vergelijking met de DMC screen, maar heeft wel meer sfeer erin...naja eerst maar die DMC demo spelen en daarna geowon kaufen waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |