Dat weet je niet, of ze al dan geen voorkennis had. Zoals ik al zei: de mol staat in contact met de regie, die zoiets makkelijk kan influisteren. En het kan natuurlijk nooit kwaad als je de mol bent, om ook eens iets goed te (lijken) doen... als je alleen maar dingen verpest, gaat het ook zo opvallen hequote:Op donderdag 10 januari 2008 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Georgina had geen voorkennis over welke 3 personen bij de sein-opdracht gekozen zouden worden, aangezien Coen en Dunya pas in de toren hebben besloten welke 3 ze zouden kiezen. Het pleit voor haar dat ze uiteindelijk toch de juiste personen heeft getekend, het is goed mogelijk dat de rest gewoon een act is om haar imago als 'dom persoon' in stand te houden
Ze had het telkens over haar kat, alsof iedereen weet dat ze een kat heeft ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Vond wel dat Georgina het redelijk goed tekende allemaal.
Wat houdt de Alice in Wonderland theorie dan in?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:42 schreef Nesle het volgende:
Dat van dat Alice in Wonderland lijkt inderdaad veel op de Titanic theorie. Ik weet het niet hoor, het lijkt allemaal zo logisch maar is het ook zo?
Groene kegel monochromatopsie: rode en blauw fotopigment missenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:44 schreef jna het volgende:
Vraagje: Op welke kleuren heeft kleurenblindheid betrekking? Mollen zijn namelijk kleurenblind en Georgina zei als enige welke kleuren topito's zij had (rood en blauw).
Om even wat uit het vorige topique terug te halenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Clearwater --> Clear water --> Helder water / Duidelijk water.
De Mol dronk dus duidelijk water. De waterdrinkers moesten klimmen. Dat klopt ook met de andere hint. I Can See Trouble on the way, want die zagen allemaal de fietsers op de weg aankomen. Rekening houdende met deze hints, kunnen het dus zijn: Edo, Georgina, Coen of Dunya.
Moet je even op het forum van www.wieisdemol.com kijken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat houdt de Alice in Wonderland theorie dan in?
Klopt ja. Ben benieuwd wie ze als eerste compleet heeft. Opvallend trouwens dat Annette ze niet afgegeven heeft, zij had er immers vier. Maar misschien denk je daar niet aan op dat moment.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:41 schreef Bruce117 het volgende:
Wat die Topito's betreft.
Volgens mij moeten ze of 8 Topito's van 1 kleur hebben, of 8 Topito's van 8 verschillende kleuren.
Is een thread van 9 pagina's.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Moet je even op het forum van www.wieisdemol.com kijken.
Die theorie is echt goed, en te toevallig om niet waar te zijn. Die Titanic-theorie was destijds veel meer gezocht dan dit, heb ik het idee.
Stond in vorige topic, ik snap het ook niet helemaal hoor. Er zitten allemaal Alice in Wonderland kenmerken in de leader.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat houdt de Alice in Wonderland theorie dan in?
Zo heb ik het ook begrepen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:41 schreef Bruce117 het volgende:
Volgens mij moeten ze of 8 Topito's van 1 kleur hebben, of 8 Topito's van 8 verschillende kleuren.
Dat, en het verhaal van Alice in Wonderland telt 12 hoofdstukken en WIDM ook. En toevallig komt de inhoud van elk hoofdstuk overeen met de opdrachten in de betreffende aflevering.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:46 schreef Nesle het volgende:
[..]
Stond in vorige topic, ik snap het ook niet helemaal hoor. Er zitten allemaal Alice in Wonderland kenmerken in de leader.
Zie hier:
Alice in Wonderland theorie
Alice had ook een katquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ze had het telkens over haar kat, alsof iedereen weet dat ze een kat heeft ofzo?
'Zo sta ik altijd met m'n kat, dat moet ik dus wel zijn'
En dus ook weer op haar tekening
Correctemundo!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:41 schreef Bruce117 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |