Zit die met ze in bad dan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:37 schreef avonne het volgende:
What's gebeurd? (ik lees zo de OP wel)
Huub gezellig aan het bonden met B&A merk ik.
Welke OP??quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:37 schreef avonne het volgende:
What's gebeurd? (ik lees zo de OP wel)
Huub gezellig aan het bonden met B&A merk ik.
deze vond ik zo leuk en zo waar..... ik kan zo van Amanda genietenquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:18 schreef T-lex het volgende:
Amanda heeft d'r oogkleppen weer op....het is net een stier die op een rooie lap af gaat, en ondertussen dwars door een woonkamer loopt.
Nee dus...alleen hebberiger dan ze al waren....bij deze mensen is het alleen maar....ikke ikke ikke en de rest kan stikken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:43 schreef avonne het volgende:
o-oh ik lees het al
Alle schijn van vriendelijkheid is meteen weggevallen bij het uitdelen van CPs
Waar Huub nog goed gemutst 10 punten van Eric aan nam, wordt hij nu boos om 20 punten.
En Amanda vindt dat er betaald moet worden voor een vriendelijke omgang. Dus geen CPs, geen vriendjes.
Je zou toch denken dat met de tijd ze slimmer zouden zijn geworden.
Huub viel niet over die punten, hij wilde dat Claire stelling ging nemen, en daardoor ontstond er een discussie waarin Amanda het voortouw nam.. de rest is history:Pquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:43 schreef avonne het volgende:
o-oh ik lees het al
Alle schijn van vriendelijkheid is meteen weggevallen bij het uitdelen van CPs
Waar Huub nog goed gemutst 10 punten van Eric aan nam, wordt hij nu boos om 20 punten.
En Amanda vindt dat er betaald moet worden voor een vriendelijke omgang. Dus geen CPs, geen vriendjes.
Je zou toch denken dat met de tijd ze slimmer zouden zijn geworden.
Ma Netty wil wel komenquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:43 schreef mazaru het volgende:
Amanda wil voor contactpunten een leuke vrouw voor Huub zoeken.
Waarom wil ze in hemellsnaam contactpunten? Ze heeft niemand om uit te nodigen
Ze mochten niet naar een film kijken, er zal wel iets veranderd moeten worden in de woonkamer (optreden ?)quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:47 schreef Desii het volgende:
waarom nou SL
lieke en jaap hebben of stream een gesprek mogen hebben... zal wel op tv komen maar niet op de streamsquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:50 schreef Katewalker het volgende:
Nou moe? Gaat Huub een leuk gesprek met Claire aan ...over dat punten mogen verdelen geen cadootje is..en dat het niet leuk voor Claire was..omdat het duidelijke voor en tegenstanders veroorzaakt..en dat de miljonairs daar op uitgezocht zijn...streamlock..
Waarom?
Omdat we dat niet mogen weten? xDquote:Nou moe? Gaat Huub een leuk gesprek met Claire aan ...over dat punten mogen verdelen geen cadootje is..en dat het niet leuk voor Claire was..omdat het duidelijke voor en tegenstanders veroorzaakt..en dat de miljonairs daar op uitgezocht zijn...streamlock..
Waarom?
Ze slapen al tijden samen in de MB ! Dus als ze zich echt wil inlikken heeft ze dat allang gedaan !quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:53 schreef mazaru het volgende:
Lieke aan het holkruipen bij Jaap
Zo...goed van Mike dat hij hierin stelling neemt...top gozerquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:49 schreef avonne het volgende:
Mike" Ik vind Huub aardig en ik vind Lieke aardig. Maar als Huub Lieke iets gaat doen, dan ga ik wel ingrijpen. De laatste keren had ik echt zin om in te grijpen. Zoals hij zo dreigend naar haar toe gaat."
"De eerste 2 dagen had ik er echt moeite mee, maar heb ik er met Huub overgesproken. Ik ben blij dat ik hier niets te winnen en te verliezen heb."
freakshowquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:54 schreef Ziet het volgende:
ik weet eindelijk wat ik er nu zo apart aan vind!![]()
bij lieke zitten ze te dichtop elkaar
bij claire te ver uit elkaar!
de ogen dus
hoe hebben ze het bij elkaar gevonden zeg
er is een topic over.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:54 schreef Marieke_B het volgende:
's avonds allemaal,![]()
Heeft iemand dit al gemeld?
http://www.nu.nl/news/138(...)7Terror_Jaap%27.html
Omdat het niet past in het plaatje van Flens.quote:
Gisteren zei Japio nog dat hij het iedere keer 'achter' vraagt, maar hij krijgt geen antwoord. Hij wil zonder camera en dat schijnt de Redactie niet van plan te zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:52 schreef avonne het volgende:
Wanneer is die 2 uur uit de Villa van Jaap? Of is dat al geweest?
Het lijkt wel een wanhoopsoffensief van Lieke, als ze zelfs Jaap wil bedienen op die manier, zielig wel. Vond haar altijd zo sterk, maar men o men wat valt ze me nu tegen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Lieke: Zal ik je pijpen?
Jaap: Hmmm laat me er even over nadenken...
Jaap gebruikt zijn gewicht en postuur ook elke keer als excuus............quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:58 schreef avonne het volgende:
Jaap is niet lelijk. Hij is gewoon 60 kilo te zwaar.
Slank is hij nog steeds grappig en imposant groot.
Uhmmm het was een grapje hoor wat ik zei.... was meer als onderschrift voor bij de foto....quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het lijkt wel een wanhoopsoffensief van Lieke, als ze zelfs Jaap wil bedienen op die manier, zielig wel. Vond haar altijd zo sterk, maar men o men wat valt ze me nu tegen.
Ooo, ja, ik heb geen streams nu, dus moet het doen met wat ik hier lees Starliequote:Op donderdag 10 januari 2008 21:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Uhmmm het was een grapje hoor wat ik zei.... was meer als onderschrift voor bij de foto....
Ik ben het helemaal met je eens. Zijn kin maakt zijn gezicht nu wat grof, maar dat is alleen maar overgewicht; hij heeft best een leuk gezicht.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:58 schreef avonne het volgende:
Jaap is niet lelijk. Hij is gewoon 60 kilo te zwaar.
Slank is hij nog steeds grappig en imposant groot.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ooo, ja, ik heb geen streams nu, dus moet het doen met wat ik hier lees Starlie
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Zijn kin maakt zijn gezicht nu wat grof, maar dat is alleen maar overgewicht; hij heeft best een leuk gezicht.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke: Claire wist waar ze instapte, IK had geen flauw benul... ????
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:10 schreef Guuskeee het volgende:
speciaal voor blurk:
lieke: kan ik je opvrolijken als ik even voor je met mezelf ga spelen?
jaap: ik weet het niet... doe maar
lieke: oooo, aaah, o jaap je maakt me zo heet! aaah, oooo
jaap: ja, ja, ik word ook heet, ik wil je neuken
lieke: oooo ja, jaap, je mag me neuken... als ik je backup krijg
jaap: tuurlijk, lieke, lekker bachup-hoer van me, doen we!
lieke: kom dan lekkere dikzak!
jaap: te laat! ik ben al gekomen...
Ik krijg allemaal rare beelden voor me als ik ze zo zie zitten.... zie dan voor me dat ze elkaar langzaam uitkleden en bovenop elkaar klimmen..... hartstochtelijk met elkaar zoenen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:10 schreef Marieke_B het volgende:
Brian en Huub op 1 bed!!
speciaal voor blurk:
Ja ik zag haar billen!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:14 schreef mazaru het volgende:
Selene is boos omdat er een camera naar haar keek toen ze stond te douchen.Ze gaat bellen
Was het niet Melissa die gilde ? Die heeft ook een bloedhekel aan die hondquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:14 schreef avonne het volgende:
Selene komt voorbij lopen en begint meteen te krijsen tegen Dilana.
(geschift wijf)
Mike "Dilana is heel beschermend naar Lieke toe"
Vplgens mij kun je daar dik van worden, en dat kan niet hč?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:55 schreef Dark het volgende:
SL op Jaap - Hij weet zeker dat hij libidoverlagende medicijnen kan krijgen en als hij ze niet krijgt, is er gemanipuleerd, PUNT en..........SL
Dat was inderdaad Melisaquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Was het niet Melissa die gilde ? Die heeft ook een bloedhekel aan die hond
oprechte vrienden in het spel...geen vijandenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij zijn 2 vriendjes, jij en ik, 2 echte vrienden jij en ik....
[ afbeelding ]
En kom niet meer terug.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:15 schreef avonne het volgende:
Selene is boos dat de camera draait als ze aan het douchen is.
Suggestie: ga elke dag thuis douchen !
Doet me denken aan Bart, die was ook zo boos dat ze een camera richten op de wc waar hij stond te plassenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:18 schreef jassy het volgende:
Streamlock op 1 en 2, S is boos!
Op die perverse geile cameraman! Ze is vergeten waar ze in is gestapt!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:18 schreef jassy het volgende:
Streamlock op 1 en 2, S is boos!
LOL!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef Donnie29 het volgende:
Haha Selene over een geilerd achter de cameras en meteen streamlock!!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef Donnie29 het volgende:
Haha Selene over een geilerd achter de cameras en meteen streamlock!!
Selene flipte over de geilaard die achter de knoppen stond en haar aan het filmen was onder de douchequote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef mazaru het volgende:
Shit!!! Ik zit iedere keer naar de verkeerde stream te luisteren. Waarom nou weer een SL op 1 en 2??
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Op die perverse geile cameraman! Ze is vergeten waar ze in is gestapt! De camera's draaiden mee toen ze wilde douchen.
Als Selene zo door gaat zit ze voor het weekend nog thuisquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Selene flipte over de geilaard die achter de knoppen stond en haar aan het filmen was onder de douche
Luister jij even?? Ik kan het echt niet aanhorenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:20 schreef avonne het volgende:
Och, jemig... Het zijn Brians punten, dus het moet op Brians manier.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ooo, ja, ik heb geen streams nu, dus moet het doen met wat ik hier lees Starlie
speciaal voor blurk:
Jr J. van Otterloo ?? Sprekend ! Welke film was dat ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef Leandra het volgende:
Nou zaten we afgelopen weekend trouwens een film te kijken... en wie speelde daar in mee??
Jaap junior!!!
[ afbeelding ]
??? Dat zei ik 5 minuten geleden al...quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:17 schreef Guuskeee het volgende:
jaap geeft mike de psp voor 75 cp's
Ik geloofde het écht Marilquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:22 schreef maril het volgende:
[..]
, ik moest erzo om lachen dat ik het jammer vind dat Starlie tegen je heeft gezegd dat het een grapje is, had je graag in de waan gelaten
Toen Selene dat zei, gewoon Selene zelf die op het bed zat in haar bikini.. ze maakte de opmerking en direct streamlock..quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef Taurus het volgende:
Wat werd er gefilmd dan? Toen Selene dat zei?
Is dat niet dat enge jochie van The Omen?!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef Leandra het volgende:
Nou zaten we afgelopen weekend trouwens een film te kijken... en wie speelde daar in mee??
Jaap junior!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij zijn 2 vriendjes, jij en ik, 2 echte vrienden jij en ik....
[ afbeelding ]
Zal wel naar achter gaan om te klagen over die geile camera jongenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef avonne het volgende:
Ik zie Selene net in badjas de voordeur uitlopen?
Yep dat is volgens mij zeker dat ventje uit The Omen!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Is dat niet dat enge jochie van The Omen?!
Thank you for smoking was een leuke film... ik zou m een keer kijken als ik jou wasquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Jr J. van Otterloo ?? Sprekend ! Welke film was dat ?
wat lief. Jammer, niet gezien.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:26 schreef mazaru het volgende:
Felicitaties van Dilana voor Mikey en Jaap![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij probeert de eer naar zichzelf te trekken, maar het lukt niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah vandaar dat ze geen film mochten kjken, ze gaan zgn. spelen voor de psp...
En Brian is nu de held? Volgde het even niet
Het ging heel snel, vandaar dat ze een beetje wazig zjin. Maar ik vond het zo lief dat ik ze toch gepost hebquote:
Maar het kost Brian wel 55 CPsquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij probeert de eer naar zichzelf te trekken, maar het lukt niet.
Dus haalt die Jaap naar beneden door te zeggen dat Jaap hem zelf niet heeft betaald.
Walgelijk mannetje, hij moet altijd scoren over iemand anders zijn rug.
Ik niet, daar klopt toch niets vanquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar het kost Brian wel 55 CPs
Wie houdt ookal weer zijn CPs bij?
Iemand?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe heette die dikke rapnegerT die zo vuil was tegen Lieke?
is-ie nuchterquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:46 schreef chufi het volgende:
Huub: smoke on the water !
[ afbeelding ]
Def Rhymesquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe heette die dikke rapnegerT die zo vuil was tegen Lieke?
Def Rhymzquote:
Je bent de beste !!!quote:
Las ik net niet iets van dat de jacuzzi zo schoon wasquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub met Aman en Selene in de YaGucci
Hij lijkt hier wel op de dunne van de dikke en de dunnequote:Op donderdag 10 januari 2008 21:46 schreef chufi het volgende:
Huub: smoke on the water !
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:54 schreef Ziet het volgende:
ik weet eindelijk wat ik er nu zo apart aan vind!![]()
bij lieke zitten ze te dichtop elkaar
bij claire te ver uit elkaar!
de ogen dus
hoe hebben ze het bij elkaar gevonden zeg
Ze begint eruit te zien als de koreaanse van Greys Anatomyquote:
Niet zo'n geweldige fotosjopjes IkWeetNiets. Ik ben van jou beter gewend.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je bent de beste !!!
Die naam zocht ik!
De YaGucci is zo schoon als ie ruikt !!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Las ik net niet iets van dat de jacuzzi zo schoon was
Ik heb nog geen geurFok.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
De YaGucci is zo schoon als ie ruikt !!
Dat denk ik niet ... misschien wel..quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:07 schreef coldstar het volgende:
Wat is Huub ineens goede vrienden met Amanda....ook gescript ?
Yep. Net Stan Laurelquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hij lijkt hier wel op de dunne van de dikke en de dunne
Ze hebben een nieuwe gezamenlijke vijand: Claire... zij die met Lieke aan het bonden is.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:07 schreef coldstar het volgende:
Wat is Huub ineens goede vrienden met Amanda....ook gescript ?
ik heb nooit gemeld dat het bubbelbad schoon en hygienisch verantwoord was ! Dat er nu 2 snollen en een kutpuber in zitten zal de mogelijke water-kwaliteit snel doen verminderen....quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb nog geen geurFok.Linkje
ZDMLAHBI?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe gezamenlijke vijand: Claire... zij die met Lieke aan het bonden is.
En dat vraagt om harde actie natuurlijk
Nah... ik zat te denken en zoeken wat het nou precies is dat maakt dat ik zo´n ongelooflijke hekel heb aan Lieke. De stem: ik was niet de enige, vaak gelezen over die monotone grafstem van haar. Begon volgens mij toen ze als miljonair de villa in kwam. Daarvoor was ze nog een vrolijk meisje. Als "miljonair" probeert ze zich te duidelijk een houding aan te meten. Zo stijf en emotieloos fake, komt misschien ook wel door haar militaire pappie, of door de anabolen (mooi met Quintintin gezinsverpakking inkopen). Misschien nog erger is die langwerpige kuttekop van haar. Ik heb niet echt gesjopt, alleen het stuk onderkant ogen tot kin 30% langer gemaakt. Verder niets. Ze lijkt zo een beetje op die zangeres van BZN, Carola? Soms zie ik een filmpje met haar. Als ik die kop zie en die stem hoor krijg ik spontaan zin om de achter mijn oren verborgen kapmessen te trekken. Jahaaa hakken!!!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet zo'n geweldige fotosjopjes IkWeetNiets. Ik ben van jou beter gewend.
Ik neem je niks kwalijk en vind je antwoord schitterendquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
ik heb nooit gemeld dat het bubbelbad schoon en hygienisch verantwoord was ! Dat er nu 2 snollen en een kutpuber in zitten zal de mogelijke water-kwaliteit snel doen verminderen....
Dat is de nieuwe verhaallijn van Jaap... Top hey!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Jaap gaat morgen naar de huisarts om medicijnen voorgeschreven te krijgen tegen zijn libido.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nah... ik zat te denken en zoeken wat het nou precies is dat maakt dat ik zo´n ongelooflijke hekel heb aan Lieke. De stem: ik was niet de enige, vaak gelezen over die monotone grafstem van haar. Begon volgens mij toen ze als miljonair de villa in kwam. Daarvoor was ze nog een vrolijk meisje. Als "miljonair" probeert ze zich te duidelijk een houding aan te meten. Zo stijf en emotieloos fake, komt misschien ook wel door haar militaire pappie, of door de anabolen (mooi met Quintintin gezinsverpakking inkopen). Misschien nog erger is die langwerpige kuttekop van haar. Ik heb niet echt gesjopt, alleen het stuk onderkant ogen tot kin 30% langer gemaakt. Verder niets. Ze lijkt zo een beetje op die zangeres van BZN, Carola? Soms zie ik een filmpje met haar. Als ik die kop zie en die stem hoor krijg ik spontaan zin om de achter mijn oren verborgen kapmessen te trekken. Jahaaa hakken!!!!
(sorry, liet me even gaan)
Daarom dusquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik neem je niks kwalijk en vind je antwoord schitterend![]()
Fokjoe IkWeetNietsquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nah... ik zat te denken en zoeken wat het nou precies is dat maakt dat ik zo´n ongelooflijke hekel heb aan Lieke. De stem: ik was niet de enige, vaak gelezen over die monotone grafstem van haar. Begon volgens mij toen ze als miljonair de villa in kwam. Daarvoor was ze nog een vrolijk meisje. Als "miljonair" probeert ze zich te duidelijk een houding aan te meten. Zo stijf en emotieloos fake, komt misschien ook wel door haar militaire pappie, of door de anabolen (mooi met Quintintin gezinsverpakking inkopen). Misschien nog erger is die langwerpige kuttekop van haar. Ik heb niet echt gesjopt, alleen het stuk onderkant ogen tot kin 30% langer gemaakt. Verder niets. Ze lijkt zo een beetje op die zangeres van BZN, Carola? Soms zie ik een filmpje met haar. Als ik die kop zie en die stem hoor krijg ik spontaan zin om de achter mijn oren verborgen kapmessen te trekken. Jahaaa hakken!!!!
Ja je moet wat om je tv-momentjes te kunnen maken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe verhaallijn van Jaap... Top hey!
Ik ben heel erg benieuwd wie hier als sterkste uit de strijd komt. Lieke is sterk en kan volgens mij heel veel aan. Of ze het aan kan ook dit van Claire op te vangen:?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe gezamenlijke vijand: Claire... zij die met Lieke aan het bonden is.
En dat vraagt om harde actie natuurlijk
Zou Snol 1 Nog verder gaan met Kutpuber.quote:
Met die snollen die Huub in het weekend naait is het verhaal ook telkens hetzelfde, alleen een andere gastrol speler.. so who is he to complain?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:36 schreef Scandalous het volgende:
Huub wil dat Lieke gewoon moet betalen voor bezoek van Quintin. Het mag gratis omdat het tv oplevert maar ze hebben nu al 3 keer dezelfde tv gemaakt dus..
denk dat hij pas weer gratis mag komen als er geneukt gaat worden
iets waar jij niet blij van word: lieke kutten...quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat die daar eigenlijk nu nog doet, daar begrijp ik echt niets van....
Daar maakt hij geen tv mee, en daar is het Jaap om te doen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:22 schreef coldstar het volgende:
Jaap, jongen waarom sjor je er niet even aan. Doe je ogen dicht denk aan Kelly en sjorre maar. Je sexuele frustraties gelijk opgelost. Of is dit te makkelijk ?????
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou Snol 1 Nog verder gaan met Kutpuber.Zo niet dan hou ik me nog even in (ik vind haar wel mooi) En als ze dat wel doet... Dan stuur ik voor de eerste keer iets naar de kooi: een busje gas
Dat zit toch iets anders... het gaat erom dat Quinten Lieké;s liefde is en dus een naaste en daarvoor dienen CP betaald te worden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:27 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Met die snollen die Huub in het weekend naait is het verhaal ook telkens hetzelfde, alleen een andere gastrol speler.. so who is he to complain?
Nou 't is dat jij zegt dat het Claire is...quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Melisa heeft heel snel een leuk kapsel gemaakt bij Claire, het duurde maar een half uur ofzo.
Zohee zie het resultaat, je herkent haar bijna niet meer!
[ afbeelding ]
Waarom praat en denk jij steeds voor mij. Het is me al een paar keer opgevallen dat jij steeds voor mij denkt en spreekt wat ik wel of niet leuk zou vinden. Zullen we nu eens afspreken dat ik zelf bepaal waar ik wel of niet blij van word. Ik word in ieder geval niet blij ,als mensen zoals jij posten over een ander.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:29 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
iets waar jij niet blij van word: lieke kutten...
ze zei eergister hetzelfde als wat ze over nadia gezegd heeft: ik haat haar, nu is het persoonlijk (want?), en ik ga er alles aan doen om haar de kooi uit te krijgen.
dan shut the fuck up en reply niet meer op me. ik gaf je normaal antwoord op je vraag en je begint te zeiken. zeikwijf.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:36 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waarom praat en denk jij steeds voor mij. Het is me al een paar keer opgevallen dat jij steeds voor mij denkt en spreekt wat ik wel of niet leuk zou vinden. Zullen we nu eens afspreken dat ik zelf bepaal waar ik wel of niet blij van word. Ik word in ieder geval niet blij ,als mensen zoals jij posten over een ander.
Ik ook, zij en Huub zijn heel gezellig met elkaar.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:40 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind Amanda zoveel leuker zonder Brian in de buurt![]()
Zit gewoon al een half uur naar haar te luisteren zonder me te ergeren
Jeee dat had ik ook alquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:40 schreef Kaleddis het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:41 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dan shut the fuck up en reply niet meer op me. ik gaf je normaal antwoord op je vraag en je begint te zeiken. zeikwijf.
Guskee, The users zijn niet de gekken maar dat zootje ongeregeld in die hut.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:41 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dan shut the fuck up en reply niet meer op me. ik gaf je normaal antwoord op je vraag en je begint te zeiken. zeikwijf.
Partnerruilquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:42 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik ook, zij en Huub zijn heel gezellig met elkaar.
Misschien kunnen ze wisselen, Brian met Lieke en Huub met Amanda, veel leuker
Je, zusterquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:41 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
busje gas toch?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Guskee, The users zijn niet de gekken maar dat zootje ongeregeld in die hut.
Coldstar, The users zijn niet de gekken maar dat zootje ongeregeld in die hut.
Je hebt helemaal gelijk ruud.....quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Guskee, The users zijn niet de gekken maar dat zootje ongeregeld in die hut.
Coldstar, The users zijn niet de gekken maar dat zootje ongeregeld in die hut.
Het is toch echt onvoorstelbaar...op uiterlijk iemand afkraken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
PartnerruilDat hebben we nog niet gehad in de kooi. Misschien een tip voor de scriptschrijvers ?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:40 schreef Kaleddis het volgende:
Daar zat ik op te wachten. Jawel, om het campingazlampje mee aan te steken zodat ze ook het licht ziet.quote:
ik heb ook een hond en die heeft net z,n haar als die del op dit moment.....verliest z,n wintervachtje!!!quote:
Ik vind Huub en Amanda ook een zelfde 'type' mensen... en Brian en Lieke ook.... Partnerruil zou wel grappig zjn... ik denk dat er ook veel meer voor Amanda valt te lachen met Huub en dat denk ik ook voor Brian en Lieke samen... Maar dat zal wel niet gebeuren... tenzij Brian te ver gaat en na de douchescene moet er dan wel erg veel gebeuren.. (Natuurlijk is dat gelijmt door achter... denk dat hier de rijbewijsstemming en andere uitjes voor zijn gebruikt)quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:42 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik ook, zij en Huub zijn heel gezellig met elkaar.
Misschien kunnen ze wisselen, Brian met Lieke en Huub met Amanda, veel leuker
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk ruud.....
is nog een freebiequote:Op donderdag 10 januari 2008 22:55 schreef akveor het volgende:
Lieke belt Quinten... ben benieuwd of ze hiervoor al CP moet betalen of dat het nog freebies zijn.
[ afbeelding ]
Ja ik zag net dat er geen klok meeliep.quote:
Ja ja, niets om je voor te schamen dusquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar zat ik op te wachten. Jawel, om het campingazlampje mee aan te steken zodat ze ook het licht ziet.![]()
Er zit een bijsmaakje aan deze postquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja ja, niets om je voor te schamen dus
Nee dat kan niet! Dit was een echt boek!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch niet uit eigen werk hoop ik
Hij is ook niet onaardig, maar hij is zo saaiquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:58 schreef ruby het volgende:
Alowa.
Ik vind Quitin best sympathiek over komen eigenlijk.
Quintin schrok, hij dacht pff nog 8 minutenquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:00 schreef coldstar het volgende:
yep tijd in beeld ze heeft nu nog 8 en halve minuut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |