Was het niet Melissa die gilde ? Die heeft ook een bloedhekel aan die hondquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:14 schreef avonne het volgende:
Selene komt voorbij lopen en begint meteen te krijsen tegen Dilana.
(geschift wijf)
Mike "Dilana is heel beschermend naar Lieke toe"
Vplgens mij kun je daar dik van worden, en dat kan niet hè?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:55 schreef Dark het volgende:
SL op Jaap - Hij weet zeker dat hij libidoverlagende medicijnen kan krijgen en als hij ze niet krijgt, is er gemanipuleerd, PUNT en..........SL
Dat was inderdaad Melisaquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Was het niet Melissa die gilde ? Die heeft ook een bloedhekel aan die hond
oprechte vrienden in het spel...geen vijandenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij zijn 2 vriendjes, jij en ik, 2 echte vrienden jij en ik....
[ afbeelding ]
En kom niet meer terug.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:15 schreef avonne het volgende:
Selene is boos dat de camera draait als ze aan het douchen is.
Suggestie: ga elke dag thuis douchen !
Doet me denken aan Bart, die was ook zo boos dat ze een camera richten op de wc waar hij stond te plassenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:18 schreef jassy het volgende:
Streamlock op 1 en 2, S is boos!
Op die perverse geile cameraman! Ze is vergeten waar ze in is gestapt!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:18 schreef jassy het volgende:
Streamlock op 1 en 2, S is boos!
LOL!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef Donnie29 het volgende:
Haha Selene over een geilerd achter de cameras en meteen streamlock!!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef Donnie29 het volgende:
Haha Selene over een geilerd achter de cameras en meteen streamlock!!
Selene flipte over de geilaard die achter de knoppen stond en haar aan het filmen was onder de douchequote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef mazaru het volgende:
Shit!!! Ik zit iedere keer naar de verkeerde stream te luisteren. Waarom nou weer een SL op 1 en 2??
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Op die perverse geile cameraman! Ze is vergeten waar ze in is gestapt! De camera's draaiden mee toen ze wilde douchen.
Als Selene zo door gaat zit ze voor het weekend nog thuisquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Selene flipte over de geilaard die achter de knoppen stond en haar aan het filmen was onder de douche
Luister jij even?? Ik kan het echt niet aanhorenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:20 schreef avonne het volgende:
Och, jemig... Het zijn Brians punten, dus het moet op Brians manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |