oprechte vrienden in het spel...geen vijandenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij zijn 2 vriendjes, jij en ik, 2 echte vrienden jij en ik....
[ afbeelding ]
En kom niet meer terug.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:15 schreef avonne het volgende:
Selene is boos dat de camera draait als ze aan het douchen is.
Suggestie: ga elke dag thuis douchen !
Doet me denken aan Bart, die was ook zo boos dat ze een camera richten op de wc waar hij stond te plassenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:18 schreef jassy het volgende:
Streamlock op 1 en 2, S is boos!
Op die perverse geile cameraman! Ze is vergeten waar ze in is gestapt!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:18 schreef jassy het volgende:
Streamlock op 1 en 2, S is boos!
LOL!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef Donnie29 het volgende:
Haha Selene over een geilerd achter de cameras en meteen streamlock!!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef Donnie29 het volgende:
Haha Selene over een geilerd achter de cameras en meteen streamlock!!
Selene flipte over de geilaard die achter de knoppen stond en haar aan het filmen was onder de douchequote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef mazaru het volgende:
Shit!!! Ik zit iedere keer naar de verkeerde stream te luisteren. Waarom nou weer een SL op 1 en 2??
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Op die perverse geile cameraman! Ze is vergeten waar ze in is gestapt! De camera's draaiden mee toen ze wilde douchen.
Als Selene zo door gaat zit ze voor het weekend nog thuisquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Selene flipte over de geilaard die achter de knoppen stond en haar aan het filmen was onder de douche
Luister jij even?? Ik kan het echt niet aanhorenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:20 schreef avonne het volgende:
Och, jemig... Het zijn Brians punten, dus het moet op Brians manier.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ooo, ja, ik heb geen streams nu, dus moet het doen met wat ik hier lees Starlie
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:10 schreef Guuskeee het volgende:
speciaal voor blurk:
lieke: kan ik je opvrolijken als ik even voor je met mezelf ga spelen?
jaap: ik weet het niet... doe maar
lieke: oooo, aaah, o jaap je maakt me zo heet! aaah, oooo
jaap: ja, ja, ik word ook heet, ik wil je neuken
lieke: oooo ja, jaap, je mag me neuken... als ik je backup krijg
jaap: tuurlijk, lieke, lekker bachup-hoer van me, doen we!
lieke: kom dan lekkere dikzak!
jaap: te laat! ik ben al gekomen...
Jr J. van Otterloo ?? Sprekend ! Welke film was dat ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef Leandra het volgende:
Nou zaten we afgelopen weekend trouwens een film te kijken... en wie speelde daar in mee??
Jaap junior!!!
[ afbeelding ]
??? Dat zei ik 5 minuten geleden al...quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:17 schreef Guuskeee het volgende:
jaap geeft mike de psp voor 75 cp's
Ik geloofde het écht Marilquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:22 schreef maril het volgende:
[..]
, ik moest erzo om lachen dat ik het jammer vind dat Starlie tegen je heeft gezegd dat het een grapje is, had je graag in de waan gelaten
Toen Selene dat zei, gewoon Selene zelf die op het bed zat in haar bikini.. ze maakte de opmerking en direct streamlock..quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef Taurus het volgende:
Wat werd er gefilmd dan? Toen Selene dat zei?
Is dat niet dat enge jochie van The Omen?!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef Leandra het volgende:
Nou zaten we afgelopen weekend trouwens een film te kijken... en wie speelde daar in mee??
Jaap junior!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij zijn 2 vriendjes, jij en ik, 2 echte vrienden jij en ik....
[ afbeelding ]
Zal wel naar achter gaan om te klagen over die geile camera jongenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef avonne het volgende:
Ik zie Selene net in badjas de voordeur uitlopen?
Yep dat is volgens mij zeker dat ventje uit The Omen!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Is dat niet dat enge jochie van The Omen?!
Thank you for smoking was een leuke film... ik zou m een keer kijken als ik jou wasquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Jr J. van Otterloo ?? Sprekend ! Welke film was dat ?
wat lief. Jammer, niet gezien.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:26 schreef mazaru het volgende:
Felicitaties van Dilana voor Mikey en Jaap![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij probeert de eer naar zichzelf te trekken, maar het lukt niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah vandaar dat ze geen film mochten kjken, ze gaan zgn. spelen voor de psp...
En Brian is nu de held? Volgde het even niet
Het ging heel snel, vandaar dat ze een beetje wazig zjin. Maar ik vond het zo lief dat ik ze toch gepost hebquote:
Maar het kost Brian wel 55 CPsquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij probeert de eer naar zichzelf te trekken, maar het lukt niet.
Dus haalt die Jaap naar beneden door te zeggen dat Jaap hem zelf niet heeft betaald.
Walgelijk mannetje, hij moet altijd scoren over iemand anders zijn rug.
Ik niet, daar klopt toch niets vanquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar het kost Brian wel 55 CPs
Wie houdt ookal weer zijn CPs bij?
Iemand?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe heette die dikke rapnegerT die zo vuil was tegen Lieke?
is-ie nuchterquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:46 schreef chufi het volgende:
Huub: smoke on the water !
[ afbeelding ]
Def Rhymesquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe heette die dikke rapnegerT die zo vuil was tegen Lieke?
Def Rhymzquote:
Je bent de beste !!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |