abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55929068

Handige Feyenoord websites:
Officiële Feyenoord-website
Feyenoord 100 jaar
Officiële FSV-website
Lunatic News
FR Fans
FR 1908
Feyenoord Netwerk
Feyenoord fotopagina
Tifonet
FRFC 1908

Hier vind je de OP.

Ik was m vergeten

En dit is wel een mooi aandenken aan een eerdere Feyenoord - psv
pi_55929091
Die TT .
pi_55929137
lol

"Tegen de lampies, er gloort licht aan de horizon!"

Ik wilde 'm al bijna zelf aanmaken, maar is niet meer nodig, waarvoor dank.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_55929294
TegenstanderVerpletterenPlease
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:08:55 #5
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55929307
Kunnen we Silva niet halen van Groningen? Hij wil immers weg..
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:09:23 #6
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_55929321
Het logo van de OP moet trouwens vernieuwd worden (Gouden F )
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_55929346
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:08 schreef don-diablo het volgende:
Spelers die weigeren te trainen voor de club die hem betaald hoeven van mij niet te komen. Die kunnen beter naar Amsterdam vertrekken, daar passen dat soort types beter tussen.
pi_55929359
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:08 schreef don-diablo het volgende:
Ja, en wil naar Ajax. Weigert nu alweer te trainen. Tussentijds spelers laten vertrekken is gewoon altijd kut.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:12:40 #9
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55929392
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:10 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ja, en wil naar Ajax. Weigert nu alweer te trainen. Tussentijds spelers laten vertrekken is gewoon altijd kut.
“Eerst moet FC Groningen eruit komen met een club”, vertelde Silva donderdagmiddag aan Sportweek. “Het maakt mij niet uit of het dan met Feyenoord, Ajax of Fiorentina is, als ik maar hogerop kan.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_55929439
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:14 schreef De.Kromme het volgende:
Zelfs met het vertrek van die spelers zou Ajax mee moeten doen om de titel, zeker omdat je in de winterstop geld genoeg hebt om je tekortkomingen op te lossen. Maar bij Ajax of PSV op dit moment als directie met de doelstelling 'bij de 1e vijf eindigen' aan komen zetten, dan sla je te ver door in je 'realisme' en slaat het om in slap ambitieloos beleid.
PSV en ajax zitten niet in hetzelfde schuitje als Feijenoord, dus die vergelijking slaat als een tang op een varken.
quote:
Bij Ajax en PSV is de titel realistisch.
Bij Feijenoord nog niet.
quote:
Omdat ik er niet gerust op ben en het zie aankomen dat we weer in de spiraal komen waar we het seizoen op seizoen nét steeds zullen afleggen tegen Ajax en PSV.
Zwartkijkerij. Voorlopig is daar nog helemaal geen aanleiding toe.
quote:
Maar misschien komt het omdat ik een control-freak ben, ik geloof niet in 'hopen' en 'wel zien waar we komen'. Ik heb liever de dingen in eigen hand, en Feyenoord zou voor een flink eind de dingen in eigen hand kunnen hebben met CL-voetbal.
We zien het wel aan het eind van dit seizoen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_55929945
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:09 schreef gitaarsnaar het volgende:
Het logo van de OP moet trouwens vernieuwd worden (Gouden F )
ik ga wel een keer een nieuwe in elkaar flansen
pi_55930008
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:32 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ik ga wel een keer een nieuwe in elkaar flansen
Mag Vakkie_w dan verwijderd worden uit vak W, en Dirk-Kuijt verhuizen van Z naar W1?
pi_55930056
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mag Vakkie_w dan verwijderd worden uit vak W, en Dirk-Kuijt verhuizen van Z naar W1?
wat? zit Vakkie_W niet meer op W??

pi_55930288
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:36 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

wat? zit Vakkie_W niet meer op W??

Naja dat wel, maar die kut kloon word niet meer gebruikt
pi_55930418
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Spelers die weigeren te trainen voor de club die hem betaald hoeven van mij niet te komen. Die kunnen beter naar Amsterdam vertrekken, daar passen dat soort types beter tussen.
Ik ben het voor de verandering eens helemaal met je eens.

Al zou Groningen er wel netjes aan doen als ze over een half jaar in de zomer in ieder geval open staan voor gesprekken. Maar nu hebben ze groot gelijk, die kerel heeft een contract.
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:51:25 #16
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55930531
Feyenoord - PSV 2-0
Deurne - Feyenoord 0-5
pi_55930598
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Naja dat wel, maar die kut kloon word niet meer gebruikt
snap ik, heb het gewijzigd
pi_55930665
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord - PSV 2-0
Deurne - Feyenoord 0-5
Je bent wel erg positief. Vooral Deurne gaat lastiger worden dan de gemiddelde eredivisiewedstrijd...
pi_55930710
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:56 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Je bent wel erg positief. Vooral Deurne gaat lastiger worden dan de gemiddelde eredivisiewedstrijd...
pi_55930718
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord - PSV 2-0
Deurne - Feyenoord 0-5
Ik hoop het ook. Al denk ik dat Feyenoord het nog best lastig gaat krijgen tegen Deurne, ik gok daar op een 0-2 ofzo. De voorgeschiedenis van Feyenoord-Psv belooft in ieder geval veel goeds, ik voorspel een overwinning al wordt het een moeizame; ik denk hoop 2-1.

Ik heb er zin in!

Kan die TT niet meer gewijzigd worden?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_55930805
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:58 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Lach maar... We zien het komende week wel.
pi_55931018
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:00 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Lach maar... We zien het komende week wel.
was omdat je je blijkbaar meer zorgen maakt over Deurne dan over psv

onderschatten moet je nooit...
  donderdag 10 januari 2008 @ 19:18:07 #23
139407 jorienvdherik
pi_55931308
quote:
Timmer bereikt overeenstemming over contractverlenging

Henk Timmer heeft overeenstemming bereikt met Feyenoord over de verlenging van zijn contract voor één seizoen, met de optie voor nog een jaar. Het huidige contract van de 36-jarige doelman liep komende zomer af, maar loopt nu dus tot de zomer van 2009. Technisch directeur Peter Bosz toonde zich donderdag verheugd over het feit dat overeenstemming met Timmer is bereikt. ‘We zijn er erg blij mee met dat Henk bij ons blijft. Hij presteert uitstekend en past bovendien goed in ons team.’

Timmer is sinds medio 2006 in dienst bij Feyenoord, nadat hij in 2002 ook al een half seizoen in De Kuip speelde. De doelman stond tot nu toe bij vijftig competitiewedstrijden van Feyenoord onder de lat, waaronder zestien keer dit seizoen. Feyenoord was al langer met Timmer in gesprek over de verlenging van zijn contract. Nu hebben beide partijen overeenstemming bereikt.

Bron: Feyenoord.nl
  donderdag 10 januari 2008 @ 19:19:51 #24
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_55931356
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:18 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Hebben we iig geen depri timmer in het goal staan de komende seizoenshelft

[ Bericht 0% gewijzigd door gitaarsnaar op 10-01-2008 19:20:31 (komende....) ]
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
  donderdag 10 januari 2008 @ 19:21:20 #25
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55931402
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:18 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik hier nou blij mee moet zijn of niet.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_55931463
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:21 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Precies, Mixed Feelings.........ik zou Ekramy graag zien keepen maarja dat zit er dus nog niet in
  donderdag 10 januari 2008 @ 19:24:17 #27
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_55931481

Pakt te weinig punten en is veel te matig bij voorzetten en corners.
pi_55931538
quote:

[..]

Dan gaat Ekramy in ieder geval weg, lijkt me, misschien dat er volgend jaar meer een rol als 2e keeper voor Timmer is weggelegd. Ik denk dat het niet slecht is dat Timmer blijft, is toch een redelijk goede keeper waarvan je weet wat je er aan hebt, en dat is nu wel nodig, wil je lang mee blijven doen om de 1e plaats.
pi_55931707
quote:

[..]

quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:22 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Boo-fucking-hoo. Het is verdomme ook echt werkelijk nooit goed he. Jezus, echt, ga jood worden, kan je de hele tijd naar de fucking klaagmuur toe gaan
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_55932015
Goede zaak. Als Ekramy het niveau aan kon was ie bij een van de 3 trainers wel eerste keeper geweest.
  donderdag 10 januari 2008 @ 19:46:00 #31
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_55932110
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:32 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

Scherp
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_55934088
quote:
In Het Parool laat Nijland van FC Groningen weten dat hij dinsdag door Feyenoord is benaderd voor Bruno. "Martin van Geel had vernomen dat wij misschien bereid zouden zijn Bruno in deze transferperiode te laten gaan. Ik heb hem gezegd dat wij tussentijds niemand bij ons laten vertrekken. En dinsdagmorgen belde Peter Bosz over Bruno en hem heb ik precies hetzelfde laten weten."

Woensdagmiddag kreeg Bruno vrijaf om de transferperikelen te verwerken. Donderdag bleef hij echter weg van de training, hetgeen vandaag voor de nodige ophef zorgde. De rechtsback wil een transfer afdwingen al heeft hij aangegeven op een nette manier te willen vertrekken en dat niet via een arbitragecommissie te willen doen.
pi_55934173
Jammer dat Bruno Silva al heeft aangegeven persé naar ajax te willen.
pi_55934261
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Nope.

Feyenoord, ajax of Fiorentina, het maakt 'm niks uit. Als ie maar hogerop kan. Niet dat je daar zo vrolijk van wordt maar hij wil niet per se naar de joden...
pi_55934384
Ik dacht dat ik dat in de Telegraaf en de Vi had gelezen.

ajax heeft overigens 2,5 miljoen geboden voor Silva meldt de Telegraaf.
pi_55934411
Timmer
pi_55934480
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:

“Eerst moet FC Groningen eruit komen met een club. Het maakt mij niet uit of het dan met Feyenoord, Ajax of Fiorentina is, als ik maar hogerop kan,”
pi_55934808
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:15 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

“Eerst moet FC Groningen eruit komen met een club. Het maakt mij niet uit of het dan met Feyenoord, Ajax of Fiorentina is, als ik maar hogerop kan,”
quote:
Teleurgestelde Bruno Silva niet op training

GRONINGEN - Verdediger Bruno Silva is niet op de training van FC Groningen verschenen. De rechtsback uit Uruguay is teleurgesteld in de clubleiding die hem niet naar Ajax wil laten vertrekken. "Het klopt dat hij er vandaag niet was”, bevestigt Hans Veldmate, manager technische zaken van de Groningse club. "Hij is wat ontstemd over de huidige gang van zaken.”

FC Groningen wil de selectie in de winterstop graag bij elkaar houden en heeft dat de spelersgroep medegedeeld.

„Wij hebben bepaalde ambities en staan er goed voor in de competitie. We willen graag het seizoen met deze spelers afmaken”, aldus Veldmate. „Wij hebben contact gehad met Ajax, maar willen ook Silva niet laten gaan.”

Eerder dit seizoen botste de clubleiding van Groningen al met spits Luis Suarez, die ook een aanbieding van Ajax op zak had. Na een arbitragezaak - die Suarez overigens verloor - verhuisde de aanvaller alsnog naar Amsterdam. Volgens Veldmate is er op dit moment geen sprake van een nieuwe arbitragezaak. „Bruno is teleurgesteld en heeft even de tijd nodig. We zijn nog steeds met hem in gesprek.”

Zaakwaarnemer Henk van Ginkel denkt dat Silva niet snel op het trainingsveld zal terugkeren. „Hij is zeer standvastig in deze zaak. Hij heeft het goed met zijn familie besproken en wil graag naar Ajax, dat bovendien een substantieel bedrag voor hem wil betalen. Silva hoopt te bereiken dat Ajax en Groningen in ieder geval met elkaar om de tafel gaan.”
Bron: Telegraaf
Hij wilt niet persé naar ajax, maar als hij moet kiezen dan wilt hij schijnbaar het liefste naar ajax als ik het zo lees Want ik neem aan dat toen dit artikel werd geschreven de interesse van Fiorentina en Feyenoord ook al bekend was.
pi_55934904
Nee, Ajax is de enige club die zich een concreet bod heeft gedaan blijkbaar, daarom is dat voor hem de snelste weg naar een topclub.
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:03:34 #40
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_55935931
Van mag mag die ook weg blijven met zulk gedrag..
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:03:47 #41
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_55935937
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:

jeaudenfooi
pi_55936232
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Tjah jullie kunnen em toch niet betalen.
pi_55936810
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:12 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Tjah jullie kunnen em toch niet betalen.
ajax heeft een bod gedaan van 2,5 miljoen, Feyenoord is echt wel in staat om met een hoger bod te komen hoor.
pi_55936914
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

ajax heeft een bod gedaan van 2,5 miljoen, Feyenoord is echt wel in staat om met een hoger bod te komen hoor.
Het eerste bod is altijd laag om te kijken hoe er gereageerd word.
Het tweede bod zal dan ook ruim over de 5 milj. gaan. Op dat punt haakt Feyenoord af.
pi_55937031
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:31 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Het tweede bod zal dan ook ruim over de 5 milj. gaan. Op dat punt haakt Feyenoord af.
pi_55937241
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:31 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Vind je em ook echt 5 mln waard? Begrijp me niet verkeerd, ik vind t een goede verdediger maar 5 mln is echt veel te veel.. Als ie een jaar of 25 was geweest en nog veel verder zou kunnen groeien, dan had ik t nog wel gesnapt. Hij is echter bijna 28 en daardoor ook lastig te verkopen over een paar jaar. Als t om zulke bedragen gaat, hoop ik dat Feyenoord afhaakt, want dat is in mijn ogen gewoon kapitaalvernietiging.

Het feit dat ie niet komt trainen teneinde een transfer te forceren bevalt me trouwens ook niet. Dat zegt iets over zn mentaliteit (of over de invloed die zn zaakwaarnemers op hem hebben).
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:42:11 #47
139407 jorienvdherik
pi_55937279
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:03 schreef ursel het volgende:
Van mag mag die ook weg blijven met zulk gedrag..
EENS
pi_55940960
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:41 schreef alvarez het volgende:

[..]

Het feit dat ie niet komt trainen teneinde een transfer te forceren bevalt me trouwens ook niet. Dat zegt iets over zn mentaliteit (of over de invloed die zn zaakwaarnemers op hem hebben).
Maar dat is nou juist iets waar je bij hem in t veld niet over te klagen hebt. En dat zoeken we wel...
pi_55941571
Sjonge... De rechtsback van Groningen. Je zou bijna zeggen dat het zomerstop is oid.
Discussieer liever op welke manier PSV te verslaan is.
pi_55942613
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 02:18 schreef Siemerink het volgende:
Sjonge... De rechtsback van Groningen. Je zou bijna zeggen dat het zomerstop is oid.
Discussieer liever op welke manier PSV te verslaan is.
Alles op Luigi, die stuurt Makaay wel weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')