Spelers die weigeren te trainen voor de club die hem betaald hoeven van mij niet te komen. Die kunnen beter naar Amsterdam vertrekken, daar passen dat soort types beter tussen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:08 schreef don-diablo het volgende:
Kunnen we Silva niet halen van Groningen?Hij wil immers weg..
Ja, en wil naar Ajax. Weigert nu alweer te trainen. Tussentijds spelers laten vertrekken is gewoon altijd kut.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:08 schreef don-diablo het volgende:
Kunnen we Silva niet halen van Groningen?Hij wil immers weg..
“Eerst moet FC Groningen eruit komen met een club”, vertelde Silva donderdagmiddag aan Sportweek. “Het maakt mij niet uit of het dan met Feyenoord, Ajax of Fiorentina is, als ik maar hogerop kan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ja, en wil naar Ajax. Weigert nu alweer te trainen. Tussentijds spelers laten vertrekken is gewoon altijd kut.
PSV en ajax zitten niet in hetzelfde schuitje als Feijenoord, dus die vergelijking slaat als een tang op een varken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:14 schreef De.Kromme het volgende:
Zelfs met het vertrek van die spelers zou Ajax mee moeten doen om de titel, zeker omdat je in de winterstop geld genoeg hebt om je tekortkomingen op te lossen. Maar bij Ajax of PSV op dit moment als directie met de doelstelling 'bij de 1e vijf eindigen' aan komen zetten, dan sla je te ver door in je 'realisme' en slaat het om in slap ambitieloos beleid.
Bij Feijenoord nog niet.quote:Bij Ajax en PSV is de titel realistisch.
Zwartkijkerij. Voorlopig is daar nog helemaal geen aanleiding toe.quote:Omdat ik er niet gerust op ben en het zie aankomen dat we weer in de spiraal komen waar we het seizoen op seizoen nét steeds zullen afleggen tegen Ajax en PSV.
We zien het wel aan het eind van dit seizoen.quote:Maar misschien komt het omdat ik een control-freak ben, ik geloof niet in 'hopen' en 'wel zien waar we komen'. Ik heb liever de dingen in eigen hand, en Feyenoord zou voor een flink eind de dingen in eigen hand kunnen hebben met CL-voetbal.
ik ga wel een keer een nieuwe in elkaar flansenquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:09 schreef gitaarsnaar het volgende:
Het logo van de OP moet trouwens vernieuwd worden (Gouden F)
Mag Vakkie_w dan verwijderd worden uit vak W, en Dirk-Kuijt verhuizen van Z naar W1?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:32 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik ga wel een keer een nieuwe in elkaar flansen
wat? zit Vakkie_W niet meer op W??quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mag Vakkie_w dan verwijderd worden uit vak W, en Dirk-Kuijt verhuizen van Z naar W1?
Naja dat wel, maar die kut kloon word niet meer gebruiktquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:36 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat? zit Vakkie_W niet meer op W??
Ik ben het voor de verandering eens helemaal met je eens.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Spelers die weigeren te trainen voor de club die hem betaald hoeven van mij niet te komen. Die kunnen beter naar Amsterdam vertrekken, daar passen dat soort types beter tussen.
snap ik, heb het gewijzigdquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Naja dat wel, maar die kut kloon word niet meer gebruikt
Je bent wel erg positief. Vooral Deurne gaat lastiger worden dan de gemiddelde eredivisiewedstrijd...quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord - PSV 2-0
Deurne - Feyenoord 0-5
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:56 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Je bent wel erg positief. Vooral Deurne gaat lastiger worden dan de gemiddelde eredivisiewedstrijd...
Ik hoop het ook. Al denk ik dat Feyenoord het nog best lastig gaat krijgen tegen Deurne, ik gok daar op een 0-2 ofzo. De voorgeschiedenis van Feyenoord-Psv belooft in ieder geval veel goeds, ik voorspel een overwinning al wordt het een moeizame; ik denk hoop 2-1.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord - PSV 2-0
Deurne - Feyenoord 0-5
was omdat je je blijkbaar meer zorgen maakt over Deurne dan over psvquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Lach maar... We zien het komende week wel.
quote:Timmer bereikt overeenstemming over contractverlenging
Henk Timmer heeft overeenstemming bereikt met Feyenoord over de verlenging van zijn contract voor één seizoen, met de optie voor nog een jaar. Het huidige contract van de 36-jarige doelman liep komende zomer af, maar loopt nu dus tot de zomer van 2009. Technisch directeur Peter Bosz toonde zich donderdag verheugd over het feit dat overeenstemming met Timmer is bereikt. ‘We zijn er erg blij mee met dat Henk bij ons blijft. Hij presteert uitstekend en past bovendien goed in ons team.’
Timmer is sinds medio 2006 in dienst bij Feyenoord, nadat hij in 2002 ook al een half seizoen in De Kuip speelde. De doelman stond tot nu toe bij vijftig competitiewedstrijden van Feyenoord onder de lat, waaronder zestien keer dit seizoen. Feyenoord was al langer met Timmer in gesprek over de verlenging van zijn contract. Nu hebben beide partijen overeenstemming bereikt.
Bron: Feyenoord.nl
Hebben we iig geen depri timmer in het goal staan de komende seizoenshelftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |