Toen we in de zomer uit het vliegtuig stapten vanuit Stockholm, was het hier een dikke 10 graden kouder dan daar... Ik wilde meteen weer terug.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de zomer kan het in Stockholm gemakkelijk een paar dagen lang achter elkaar tropisch zijn..
In Borås helemaal geen muggen gezien en ik hoorde van de locals dat het koud voor de tijd van het jaar (in de zomer)..quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:37 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Toch niet als ik er was (begin augustus).Erg warm was het er niet (misschien net goed), soms echt felle regen. Het viel me op dat het er heel snel kon omslaan.
We huurden een huisje op een eilandje nabij Stockholm. Ik heb één keer geprobeerd om daarin te zwemmen en dat was veel te koud voor mij (nu goed, dat is de Noordzee ook altijd voor mij geweest)
Wat trouwens een overroepen cliché is, is dat je in Zweden in de zomer bij meren kapotgepest wordt door muggen. Dat was daar zeker niet erger dan hier.
Wat valt er te zien in Zweden?
Vanalles natuurlijk!
Heey, ben jij niet die DJ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zlatan![]()
![]()
![]()
Vieze vuile kk j*** .
Aan dat Hej Hej ben ik ondertussen gewend.. Ik zeg het nu ook al tegen mijn Nederlandse vrienden. Ik heb me een paar keer versproken met titta (kijken). dan zei ik tieten ipv titta.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:43 schreef zuiderbuur het volgende:
Handig om te weten is wel dat "Hey!" gewoon de Zweedse variant van "Hallo" is. In het begin is het een beetje wennen.![]()
En voor de rest is "kaka" Zweeds voor "koek"![]()
[ afbeelding ]
Wat heb ik er daar veel van binnengewerkt.
Ik ga er 27 februari heenquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:39 schreef BonJovi het volgende:
Ik wil nu naar Zweden
Vooral als zo'n Zweedse schone met zo'n heeeel lief lachje dat zegt "hey hey", was instant flieftquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:43 schreef zuiderbuur het volgende:
Handig om te weten is wel dat "Hey!" gewoon de Zweedse variant van "Hallo" is. In het begin is het een beetje wennen.![]()
whaha ja zo cute is datquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vooral als zo'n Zweedse schone met zo'n heeeel lief lachje dat zegt "hey hey", was instant flieft
Is het nu niet heel lang donker daar?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik ga er 27 februari heen
Uhm.. hangt er van af waar je zit.. Maar het wordt al gelukkig eerder licht en later donker.. Om 15.30 al te straatverlichting aan zien gaan, daar wordt je eerlijk gezegd ook niet echt heel blij vanquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:22 schreef t-8one het volgende:
[..]
Is het nu niet heel lang donker daar?
tja Fok Meet in Zweden dan maarquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:02 schreef Jumparound het volgende:
ik had veel meer geile wijven in dit topic verwacht
*meldt*quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vooral als zo'n Zweedse schone met zo'n heeeel lief lachje dat zegt "hey hey", was instant flieft
Stockholm in Club Glamour dan maarquote:
Whaha ja sign me upquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stockholm in Club Glamour dan maar
Maar ook in Oostenrijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:31 schreef Pek het volgende:
Dit ligt ook in Zweden trouwens. Damn![]()
[ afbeelding ]
Bwah, het is maar net wat je wensen en eisen zijn, maar ik heb erg goede ervaringen met Zweden (en de overige Scandinavische landen).quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:37 schreef Zapato het volgende:
Pics? Iemand?
Zweden lijkt me echt damn saai, op de lkkre wijven na dan. Vandaar pics.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:27 schreef Leatherface het volgende:
Sverige.
Maar nu wil ik er niet heen. In juni of juli bij voorkeur.
Ga maar lekker in de file staan, met je Saab, Volvo, Scania of Koenigsegg..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Ga naar Ikea en ga er lekker een paar dagen rondhangen. Dan ben je op Zweeds grondgebied. Opgelost. Slotje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |