Je weet niet half hoeveel beter je het leven van je partner dan maaktquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik geef eerlijk toe dat ik dat in het verleden, met mijn ex, ook weleens gedaan heb
Maar tegenwoordig ben ik een stuk duidelijker. Ik zeg gewoon wat ik wil en wat ik voel etc.
Ben tot de conclusie gekomen dat dat toch een stuk prettiger is!
Hehe das aardig van jequote:Op donderdag 10 januari 2008 12:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik maak graag eens zo'n broodje voor je hoor
Naja, heb ik niet. Helemaal zweten, stotteren, dichtslaan, alleen al als ik naar een leuk meisje kijkquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:48 schreef Loontjah het volgende:
Geen zelfvertrouwen?
Hoe kom je daar nu bij ?
Ben je nu echt serieus?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, heb ik niet. Helemaal zweten, stotteren, dichtslaan, alleen al als ik naar een leuk meisje kijk
Durf ze niet eens aan te spreken
Komt ook omdat ik dus niks van mezelf denk, en mijzelf vreselijk lelijk vind.
Netjesquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Feedbackformulieren aan collega's gegeven, 1 al terug. Op +/- 10 punten scoor ik 2 keer 4 uit 5 en de rest 5 uit 5. Een goed begin.
Hmm, dat is wel echt vervelend.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:54 schreef Deansensitized het volgende:
Ja Marloes, helaas maar waar
Zijn ook wel dingen voorgevallen die niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen waren. Kan iedereen wel zeggen dat ik het me niet aan moet trekken, maar dat doe ik wel, kan er niks aan doen. En langzaam maar zeker is er niks van overgebleven.
Zelfvertrouwen heb ik wel, maar ik sla ook vaak snel dicht.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, heb ik niet. Helemaal zweten, stotteren, dichtslaan, alleen al als ik naar een leuk meisje kijk
Durf ze niet eens aan te spreken
Komt ook omdat ik dus niks van mezelf denk, en mijzelf vreselijk lelijk vind.
Nou, eerst shool afronden, vast werk [klinkt gek misschien, maar denk dat dat wat helpt, minder geldzorgen], dan eigen huisje, en dan wat kilo's kwijtraken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel echt vervelend.
Het wordt tijd voor een lief meisje voor jou dan.. iemand die begrijpt dat je niet zo zeker van jezelf bent en die je daarbij helpt.
Maar voordat je zover bent is het belangrijk dat je gelukkig met jezelf bent, dat is echt de basis van alles. Probeer eens bij jezelf na te gaan hoe je dat kunt bereiken.
Ik kwam deze kat zo tegen bij iemand in de tuin toen ik daar een pakket bezorgdequote:Op donderdag 10 januari 2008 13:01 schreef Loontjah het volgende:
OMG Eer-ik
Heeft ie polio gekregen ?
Te veel naar zijn baasje gekekenquote:
En dan op zoek naar een toffe metalchick.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou, eerst shool afronden, vast werk [klinkt gek misschien, maar denk dat dat wat helpt, minder geldzorgen], dan eigen huisje, en dan wat kilo's kwijtraken.
Als je je zekerder voelt, straal je dat ook meer uit volgens mij.
Can't be with someone else if you can't be with yourself.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar voordat je zover bent is het belangrijk dat je gelukkig met jezelf bent, dat is echt de basis van alles. Probeer eens bij jezelf na te gaan hoe je dat kunt bereiken.
quote:
niet mijn kat hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Te veel naar zijn baasje gekeken
hahaquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kwam deze kat zo tegen bij iemand in de tuin toen ik daar een pakket bezorgde
oeh, stoer beestjequote:Op donderdag 10 januari 2008 13:04 schreef eer-ik het volgende:
't is
[..]
niet mijn kat hoor
dit is mijn kat:
[ afbeelding ]
Katten zijn rare dierenquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
de kat van m'n schoonzus kan ook heel vaag liggenop de rug van een stoel, en dan met de voorpootjes gestrekt naar voren
Joah, als ze er van houd is dat super natuurlijk, maar zo niet is ook geen probleemquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En dan op zoek naar een toffe metalchick.
je golft vanaf zijn hoofd!?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:04 schreef eer-ik het volgende:
't is
[..]
niet mijn kat hoor
dit is mijn kat:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:02 schreef Etcetera het volgende:
allemachtig![]()
[ afbeelding ]
echt wtf![]()
![]()
![]()
Heb ik al een keer gedaanquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
hahaPosten in het poezentopic
Als ik (in Nederland) naar de bushalte loop, dan zie ik soms een kat op een fietszadel zitten.. Ik had alleen nog geen camera in mijn telefoon zitten.
Daar kan ik niks anders van zeggen dan me er compleet bij aan te sluitenquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als je je zekerder voelt, straal je dat ook meer uit volgens mij.
Mijn katten zijn erg zelfstandig.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:06 schreef Loontjah het volgende:
Oh ik verlang zo naar een kat.
Ik wil een kat niet verwaarlozen want ik ben regelmatig overdag weg (school).
Ik moet eigenlijk een kat hebben die erg zelfstandig is, maar toch van knuffelen en aandacht houdt.
Dit is mijn katquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:04 schreef eer-ik het volgende:
't is
[..]
niet mijn kat hoor
dit is mijn kat:
[ afbeelding ]
kaheem in een kattenpak?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:06 schreef Loontjah het volgende:
Oh ik verlang zo naar een kat.
Ik wil een kat niet verwaarlozen want ik ben regelmatig overdag weg (school).
Ik moet eigenlijk een kat hebben die erg zelfstandig is, maar toch van knuffelen en aandacht houdt.
Inderdaad, dat heb ik vorig jaar zelf ook heel erg ondervonden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Can't be with someone else if you can't be with yourself.
klare zaak
Zo staat er vlakbij een maat van me een auto geparkeerd met een kofferbak spoiler, die flink doorhing. Ik maar denken, vervang dat dan even, geen gezicht zo... kom ik er de paar keer erna weer langs, ligt er telkens een kat/poes opquote:
ik denk dat je dat neit meer ziet als dat bakbeest voor je neus staatquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja!
Ik zag het op tweakers... niet echt mooi dat je die lijnen ziet maargoed
wat een monsterquote:
Ach welnee.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:08 schreef Loontjah het volgende:
Mijn moeder is van mening dat je dat niet kan maken.
Zo'n dier heeft aandacht nodig.
Het allerliefst zou ik een kitten willen
quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zo staat er vlakbij een maat van me een auto geparkeerd met een kofferbak spoiler, die flink doorhing. Ik maar denken, vervang dat dan even, geen gezicht zo... kom ik er de paar keer erna weer langs, ligt er telkens een kat/poes op
Precies in het midden [waar geen steunpootje zat].
Zal je auto zijn zeg
Zal volgende keer eens proberen foto te maken.
Kom je deze kant op, kunnen we beide aan onszelf werkenquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Inderdaad, dat heb ik vorig jaar zelf ook heel erg ondervonden.
Helaas kon ik niet aan mezelf werken en tegelijk een leuke relatie hebben,
daardoor is er wel veel kapot gegaan
Ik heb wel eens gelezen dat een kat 8 minuten aandacht per dag moet, maar ze komen vanzelf wel als ze aandacht willen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ach welnee.
Maar mijn katten zijn buitenkatten.
Eentje is (was) echt een straatkat.
Die beesten komen vanzelf wel als ze aandacht willen.
En je kunt af en toe even een aaitje komen geven, maar mee rhebben ze echt niet nodig.
Althans, het is maar hoe je ze opvoedt.
hehequote:Op donderdag 10 januari 2008 13:13 schreef Loontjah het volgende:
OMG arjan,
Ik heb Miljushka ( van TMF ) in zo'n pakje langs mij gehad![]()
Toen was ik wel wakker zeg.
mijn kat + straat is ook niet altijd een succesquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:12 schreef PieterBas het volgende:
Mijn katten kunnen aan het geluid van de auto horen of wij er aan komen.. Hierdoor moest ik nog wel eens vol in de remmen omdat ik mijn kat vlak voor de auto de straat zag oversteken..
Hallo Joshuaquote:
Ik weet niet, 't beest moet niks.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat een kat 8 minuten aandacht per dag moet, maar ze komen vanzelf wel als ze aandacht willen.
Hahaquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kom je deze kant op, kunnen we beide aan onszelf werken
Hangt er erg vanaf.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:17 schreef Loontjah het volgende:
Maar wat lijkt jullie dan het beste ?
Kitten zelf opvoeden, of een kat overnemen van iemand ?
Ik weet namelijk niet of ik tijd genoeg heb, om een kitten op te voeden.
Ik heb namelijk vorig jaar een kat overgenomen van mensen, maar die is na 4 maanden weggelopen.
Ik heb er erg veel verdriet van gehad, maar het leek haar keuze.
Mja ach, je bent niet de enigste hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Haha
Met mij gaat het nu gelukkig prima! Ik ben nu veel zekerder en gelukkig met mezelf!
Helaas is hij gewoon verder gegaan met zijn leven (logisch natuurlijk) en ben ik nu alleen
Niets, ik had je gebruikt als voorbeeldquote:
Ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:19 schreef Loontjah het volgende:
Dean, probeer eens een baantje in de horeca.
Het heeft mij over een drempel gezet.
Werk nu al 7,5 jaar bij hetzelfde bedrijf, en ben blij dat ik daar ben begonnen.
-squote:Op donderdag 10 januari 2008 13:19 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Mja ach, je bent niet de enigste hoor
[..]
Niets, ik had je gebruikt als voorbeeld
Weet ik, maar daarom mag ik er wel van balen toch?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:19 schreef Okiedokie86 het volgende:
Mja ach, je bent niet de enigste hoor
hmm..quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:21 schreef Loontjah het volgende:
We hebben vroeger altijd een buitenkat gehad bij ons thuis. We hadden een gigantische tuin, dus hij kon zich volop uitleven. Ik zit in een appartementje op de 1e verdieping, dus een buitenkant is voor mij sowieso geen optie. Ik studeer fulltime maar ben gewoon vrijwel altijd voor 17:00 thuis. Ik heb geen vaste hobbies etc, zit meestal thuis.
is ook zo, zeg ik ook niets vanquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Weet ik, maar daarom mag ik er wel van balen toch?
Ik bedoel.. als ik gewoon met mezelf toen was waar ik nu ben, was het allemaal zo anders gelopenMaja terugkijken heeft vaak zo weinig zin!
Enigtequote:
Heb anderhalf jaar bij-gebeund als pizzabezorger, telt dat ook?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:19 schreef Loontjah het volgende:
Dean, probeer eens een baantje in de horeca.
Het heeft mij over een drempel gezet.
Werk nu al 7,5 jaar bij hetzelfde bedrijf, en ben blij dat ik daar ben begonnen.
Juistquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:24 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
is ook zo, zeg ik ook niets vanMja terugkijken veranderd niets, je ken beter vooruit kijken
quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:24 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
is ook zo, zeg ik ook niets vanMja terugkijken veranderd niets, je ken beter vooruit kijken
Je kan het hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:26 schreef Loontjah het volgende:
Mijn vorige kat heb ik ook goed kunnen onderhouden, en eet liever zelf niks dan dat zo'n beest niks te eten heeft.
Oh, dan doe je meer dan ik denkquote:
Alles gaat goed hoor.. Zometeen mijn lunch eens opwarmenquote:
Zoiets vermoedde ik al. Maargoed, het was inderdaad enigequote:Op donderdag 10 januari 2008 13:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kut
die t had ik nog effe over het hoofd gezien
2e maal eens vandaag.... zullen we trouwen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:29 schreef Loontjah het volgende:
Dat is waar Jackson!
Denk het dan ook welquote:
hehequote:Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef KaheemSaid het volgende:
Goede instelling hoor Loon!
@ Okie, ik wist niet dat mijn borsten er zo uit kwamen ik in zo'n pakje!
Voor de rest, ik voel gewoon echt kut op dit moment. Last van mijn onderrug, mijn nek, hoofdpijn, verkouden en last van mijn buik. Wat weer een kut dag!
Gelukkig... ik schrok zelf ook evenquote:
Of per ongeluk een belangrijk tekst document in docx versturen.. Nee, niet iedereen heeft Office 2007.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Handig, een Stagebrochure op het intranet van school in een Publisher document. Alsof ik dat kutprogramma gebruik... Zet dat soort dingen toch in vredesnaam in .doc ofzo. Prutsers.
Nee, daar is wel wat meer voor nodig, maar ze zijn wel flink idioot bezig. Ook nog geen rooster voor volgende periode te bekennen. Misschien begin ik wel pas midden of eind februari, dan kan ik best wat meer tijd nemen op stage om dingen af te ronden, maar ja, niemand die me dat kan vertellen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:36 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Angel, frustrated?
Dat vind ik wel jammer, dat niet iedereen met 2007 werkt. Ik vind het een flinke vooruitgang. Ik vind het ook heel wat dat InHolland al over is. Zijn ze ook overal al op Vista over?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Of per ongeluk een belangrijk tekst document in docx versturen.. Nee, niet iedereen heeft Office 2007.
dat is wel erg triest. even vragen of je het nog een keer kunt proberen was te veel moeite zekerquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:40 schreef eer-ik het volgende:
Alsof iedereen windows gebruikt.
Ik moest ook een keer iets maken, en mailen naar de docent.
Ik had het in iWorks gemaakt, en daar kan je het wel opslaan als .doc maar was dat vergeten.
Kreeg meteen onvoldoende
Voortaan alles in pdf doen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:40 schreef eer-ik het volgende:
Alsof iedereen windows gebruikt.
Ik moest ook een keer iets maken, en mailen naar de docent.
Ik had het in iWorks gemaakt, en daar kan je het wel opslaan als .doc maar was dat vergeten.
Kreeg meteen onvoldoende
wel gedaan, maar ze zei dat ik dan te laat was met inleverenquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is wel erg triest. even vragen of je het nog een keer kunt proberen was te veel moeite zeker
Doe ik ook vaak nuquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Voortaan alles in pdf doen.
Mwa, dat ziet er ook niet echt netjes uit. Ik stuur ook alles in PDF formaat op trouwens!quote:
Ja, maar dat wil niet per se zeggen dat ik ook die week al colleges heb. Dan zal ik eerst iemand moeten vinden die zich met mijn minor bemoeit, maar ik heb geen idee wie dat zoal zijn, want dat is me ook nog niet verteld.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:47 schreef KaheemSaid het volgende:
@angel je kan er toch wel achter komen wanneer de nieuwe periode "of wat dsan ook" begint!
Kaften etc doe ik ontwerpen met photoshop, typen met word inmiddels, heb maar office gekocht voor de mac. Als het echt een officieel ding is, maak ik het in inDesign.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:50 schreef Loontjah het volgende:
Ik typ in Word.
Ik ontwerp in Photoshop de kaften etc.
Print het ook altijd apart uit, dan weet ik zeker dat ik de juiste afmetingen behoud, aangezien Word en Photoshop niet helemaal een elkaar aansluiten.
Ik heb geen weekend dit weekend. Moet balansen. Vind ik niet zo erg eigenlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:01 schreef jackson het volgende:
Over weekend gesproken.... Ik heb morgen vrij (behalve bijbaan dan). Vanavond wel tot een uur of 9 werken
In Den Haag ieder geval wel jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat vind ik wel jammer, dat niet iedereen met 2007 werkt. Ik vind het een flinke vooruitgang. Ik vind het ook heel wat dat InHolland al over is. Zijn ze ook overal al op Vista over?
Dat moest ik vroeger bij de AH ook wel eens doen. Had wel iets gezelligs maar echt tof vond ik het nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb geen weekend dit weekend. Moet balansen. Vind ik niet zo erg eigenlijk.
Ik ook. Half dagje maar. Heb wel nog wat dingen liggen die absoluut morgen de deur uit moeten, hoop dat het allemaal in die paar uurtjes lukt, dan ben ik wel op tijd weer thuis.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:01 schreef KaheemSaid het volgende:
Fuck hé, ik moet morgen ook nog!
http://www.vancranenbroek.nlquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:03 schreef Loontjah het volgende:
In wat voor winkel, wendy?
Ik vind het niet erg dat ik de overgangsfase gemist heb, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Den Haag ieder geval wel ja
Straks de kroeg in dus?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ga vandaag eerder weg zodat ik thuis in alle rust even mijn gedachten op een rijtje kan zetten voor mijn stage verslag...
Deden wij altijd lamquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat moest ik vroeger bij de AH ook wel eens doen. Had wel iets gezelligs maar echt tof vond ik het niet
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Deden wij altijd lam
Kwamen net uit de voetbalkantine altijd, en daarna balansen.
Was altijd gewoon gokken ook
Was het maar waar. Gewoon normaal loon.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:09 schreef Loontjah het volgende:
Avonduren 120%?
Maybe, maar vanavond wilde mijn vriendin langs komen om te hangen... keuzes, keuzes, keuzes....quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was het maar waar. Gewoon normaal loon.
Aldus jouw CAO (Tuincentra).quote:11. Zaterdag na 18.00 uur
a. Een werknemer die op zaterdag werkt ná 18.00 uur terwijl de
winkel open is, krijgt voor elk van deze uren een toeslag in tijd
(60 minuten) of geld (100% van het normale uurloon).
b. Een werknemer die op zaterdag werkt ná 18.00 uur terwijl de
winkel gesloten is, krijgt voor elk van deze uren een toeslag in
tijd (30 minuten) of geld (50% van het normale uurloon).
12. Zon- en feestdagen
Als werknemer en werkgever overeenkomen dat er toch gewerkt
wordt op een zon- of feestdag dan ontvangt de werknemer in groep
0 t/m IV voor elk gewerkt uur een toeslag van 60 minuten of 100%
van het normale uurloon.
Ja, ging altijd wonderbaarlijk genoeg best goedquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kwam het altijd wel wat uit dan?
Volgens mij zit ik niet in de CAO Tuincentra, maar een andere. Maar ik weet niet zo welke dan wel.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
[..]
Aldus jouw CAO (Tuincentra).
Hoe ging het met je moeder?? Alles wel?quote:
Afgaande op de website leek tuincentra me wel de juiste, maar dit zal in de meeste detailhandel CAO's wel vergelijkbaar zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik niet in de CAO Tuincentra, maar een andere. Maar ik weet niet zo welke dan wel.
Ik zou gewoon lekker de zondag vrij nemen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:27 schreef Loontjah het volgende:
Ik zou ook extra vragen,zeker omdat je al een hele dag hebt gehad.
Ja primaquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hoe ging het met je moeder?? Alles wel?
Welkom terug
Dat is geen oplossing.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zou gewoon lekker de zondag vrij nemen.
Ze had 2 gewasjes (hoe noem je dat) uit der gezicht laten verwijderen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:33 schreef Deansensitized het volgende:
Och, die heb je er altijd bij. Waarom heeft je moeder eigenlijk hechtingen in haar gezicht?
Waarom niet? Ik heb het altijd als ideale oplossing gezien, niet werken op zondagen.quote:
Of je per uur betaald wordt of niet, een werkgever heeft zich aan bepaalde regels te houden. Heeft met zeuren niks te maken, meer met fatsoen tegenover je werknemer.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:35 schreef KaheemSaid het volgende:
Gaan we nu zeuren over wet en regelgevingen qua werkuren. Zolang je per uur betaald krijgt moet je sowieso niet teveel zeuren vind ik en krijg je niet genoeg dan zoek je maar wat anders.
Dat zuigt stierenballen zeg. Of krijg je sowieso een toeslag voor onregelmatig werken?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:35 schreef Loontjah het volgende:
* Loontjah krijgt altijd 100% werkloon. Of het nu maandagmorgen is, tweede paasdag of zondagavond.
Ik ben het hier niet mee eens. Als een werkgever schappelijk voor mij is en me goed betaald dan hoef ik niet zoveel regels te hebben hoor. Ik heb dan ook een enorm slechte bijbaan volgens die 'test je bijbaan' tester van vorig jaar.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Of je per uur betaald wordt of niet, een werkgever heeft zich aan bepaalde regels te houden. Heeft met zeuren niks te maken, meer met fatsoen tegenover je werknemer.
Omdat je met balansen 1 teller hebt en een scanner. En aangezien ik tot nu toe altijd scanner ben geweest, lijkt het me niet handig iemand anders dat ding te geven. Plus dat iedereen al ingepland is en het al maanden vantevoren aangekondigd is.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb het altijd als ideale oplossing gezien, niet werken op zondagen.
Dan doe je het goedquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:39 schreef KaheemSaid het volgende:
Vorig jaar koninginnedag gewerkt, iedereen je voor gek verklaren maar ik kwam wel mooi met meer dan 400 euro kwijt voor 20 uur.
Even kotsen dan maarquote:
Als ik dat dit jaar ook kan regelen teken ik ervoor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:39 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem werkt altijd wel... Welke dag of welk tijdstip dan ook. Maar daar wil ook na betaald worden.
Vorig jaar koninginnedag gewerkt, iedereen je voor gek verklaren maar ik kwam wel mooi met meer dan 400 euro kwijt voor 20 uur.
Dat is toch ook een briljante oplossing?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb het altijd als ideale oplossing gezien, niet werken op zondagen.
Voor minder dan 12 kom ik m'n bed niet uit.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:43 schreef Loontjah het volgende:
Wat is dan een redelijk loon voor een 23-jarige ?
Ik kreeg op zondag altijd 140%, maar ik zette me eigenlijk dan nooit in voor 140%quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:35 schreef Loontjah het volgende:
Wendy, ik zou het niet accepteren.
Zeker niet als je zo wordt ingepland.
* Loontjah krijgt altijd 100% werkloon. Of het nu maandagmorgen is, tweede paasdag of zondagavond.
Ik vind dat ik dat ook gewoon hoor te krijgen. Ik ben zo gek om te werken betaal me er dan ook maar na!quote:
Ik denk dat ik dit jaar wel weer ga, heb me vorig jaar zo goed vermaakt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als ik dat dit jaar ook kan regelen teken ik ervoor.
Ik heb het wel eens gedaan, als ze echt niemand hadden. Maar over het algemeen werkte iedereen eens in de 2 a 3 weken op zondag behalve ik.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is toch ook een briljante oplossing?
Ik heb nog nooit op een zondag gewerkt
Ik ben ook naar rond de 8 euro per uur gegaan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:47 schreef Loontjah het volgende:
Hmm, dan moet ik toch maar eens opslag gaan vragen.
Ik ben paar maanden geleden van 7,50 naar 8 per uur gegaan.
Het is dan wel handje contantje.
Fooi overigens moeten we inleveren en later verdelen.
Gelukkig maar dan!quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ze had 2 gewasjes (hoe noem je dat) uit der gezicht laten verwijderen.
Dermatoloog vond dat het verwijderd moest worden (vanwege evt huidkanker), maar was het gelukkig niet. Hij heeft het laten onderzoeken.
Mijn basisloon is 10 euro, het is niet al te hoog maar ik werk ervoor. Ben nog wel op zoek naar werk wat beter betaald! Maar ik vind dit bedrijf ook altijd wel weer haar charmes hebben. Ik reis half Nederland af met idioten die niet te lui zijn om hun handen uit hun mouwen te steken!quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:47 schreef Loontjah het volgende:
Hmm, dan moet ik toch maar eens opslag gaan vragen.
Ik ben paar maanden geleden van 7,50 naar 8 per uur gegaan.
Het is dan wel handje contantje.
Fooi overigens moeten we inleveren en later verdelen.
Dat is een vrij normaal loon in de detailhandel. Al zou ik wel eens wat meer willen als je er al meerdere jaren werkt, en uiteraard de extra's als je in het weekend werkt, zoals gepost.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben ook naar rond de 8 euro per uur gegaan.
Maar wat 10 euro.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn basisloon is 10 euro, het is niet al te hoog maar ik werk ervoor. Ben nog wel op zoek naar werk wat beter betaald! Maar ik vind dit bedrijf ook altijd wel weer haar charmes hebben. Ik reis half Nederland af met idioten die niet te lui zijn om hun handen uit hun mouwen te steken!
Elke keer ergens anders heen enzo, ik mag dat wel!
Wilde plannen voor vanavond?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo, even gestopt met studeren voor vandaag. Heb best wel hoofdpijn dus dan schiet het niet echt op! Nu maar even mijn hoofdpijn laten zakken.. anders is er vanavond ook niks aan
dat kan je wel zeggen, me tempo is ook niet normaal laag. Ik doe er een half uur over om 2 fatsoenlijke zinnen te maken..quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:57 schreef Loontjah het volgende:
Nog fucking 120 minuten, wat een teringslome dag is het vandaag zeg.
Ik nog 160 minutenquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik weet nog niet hoelaat ik vandaag weg ga. Ik heb net een paracetamol gehad en heb nu niet zo'n last meer!
Dan kan je beter dat doen dan websites maken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:02 schreef Loontjah het volgende:
Overigens ga ik wel eens pc's maken.
Die mensen geven grif 20 euro per uur.
En daar zeg ik dan geen nee tegen.
Meestal reken ik zelf 15 euro per uur.
en geen tijd kostenquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan kan je beter dat doen dan websites maken.
Mensen denken altijd dat die dingen gratis zijn
Nou iig bios, daarna nog wat drinken.. en dan ff kijkenquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wilde plannen voor vanavond?
Ik had me laatst ook ingeschreven voor zulk iets, werd ik opgebeld van GODVERDOMME IEMAND VAN JOU ADRES HOEVEN WE NIET, ik vragen wat er aan de hand was. Bleek dat die jongen voor wie ik in de plaats kwam er ook gezeten had. Die is naar Rusland geïmigreert zonder dat zijn werk te vertellen. Hij stond gewoon nog ingepland en al!quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:58 schreef eer-ik het volgende:
Maar wat 10 euro.
Netto?
Ik ben bij m'n vorige bedrijf nogal verwend, verdiende daar 16 't uur
Voor niks doen.
Denk niet dat ik snel weer iets dergelijks ga verdienen.
Ik ga ook naar de biosquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou iig bios, daarna nog wat drinken.. en dan ff kijken
Denk dat ik dan naar huis ga, want moet morgen studeren
Ik ga nu ffies een aflevering CSI kijken ofzo.
Beetje hoofdpijn laten zakken.
Tot later
Ik heb geen zin mer in dat gezeik, daar zoeken ze maar anderen voor!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mensen denken altijd dat die dingen gratis zijn
ikke ook, misschien wordt het druk?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:10 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Ik ga ook naar de biosmisschien zie ik je nog wel
Veel plezierquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou iig bios, daarna nog wat drinken.. en dan ff kijken
Denk dat ik dan naar huis ga, want moet morgen studeren
Ik ga nu ffies een aflevering CSI kijken ofzo.
Beetje hoofdpijn laten zakken.
Tot later
Idd.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb geen zin mer in dat gezeik, daar zoeken ze maar anderen voor!
zo is dat, enkel familie wil ik wel gratis helpen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd.
Maar iedereen denkt steeds dat ik het wel even doe als vriendendienst.
Krijgt de tering maar
Bij mijn huisgenoten, ouders en meer van dat tuig hoef ik er ook geen cent voor. Maar ik ga niet bij Jan en alleman me met zulke zzaken bezig houden!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd.
Maar iedereen denkt steeds dat ik het wel even doe als vriendendienst.
Krijgt de tering maar
Vrienden niet?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:14 schreef HansU het volgende:
[..]
zo is dat, enkel familie wil ik wel gratis helpen.
inderdaad, vond het altijd zo klote dat iedereen dacht dat je als ICT toch de hele avond thuis zit te rukken en dus wel eventjes kan komen helpen ofzo..quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Bij mijn huisgenoten, ouders en meer van dat tuig hoef ik er ook geen cent voor. Maar ik ga niet bij Jan en alleman me met zulke zzaken bezig houden!
my thoughts exactlyquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:17 schreef HansU het volgende:
[..]
inderdaad, vond het altijd zo klote dat iedereen dacht dat je als ICT toch de hele avond thuis zit te rukken en dus wel eventjes kan komen helpen ofzo..
ik ben blij dat ik uit de IT ben en dat de meeste van mijn kennissen niet weten dat ik iets meer dan gemiddeld kan met een computer
op het moment ben ik ook redelijk zweverig, ik kan nog nauwelijk recht naar me monitor staren..quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:19 schreef Loontjah het volgende:
Nah, daar hebben ze echt tangen en mongolen hangen.
Echt van die zweverige types.
Niet zo mijn ding.
welke film?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:13 schreef HansU het volgende:
[..]
ikke ook, misschien wordt het druk?
Ach ja, dat nog wel, maar waar trek je de grens..quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:14 schreef HansU het volgende:
[..]
zo is dat, enkel familie wil ik wel gratis helpen.
Mijn stagebegeleider had hetzelfde wat als mij, alles wat vreemd was had wel wat. Zo had hij Wereldwinkels in zijn klantenbestand, maar ook jehovaverenigingen, een bepaalde best bekende motorclub en nog veel meer. Er kwamen vrouwen op bezoek die 2 kinderen verwekt hadden en dan even aan het bakje koffie in geuren en kleuren vertelden wat zo'n operatie inhield. Je kwam bij mensen thuis die regelmatig voor drugshandel opgepakt waren en waar je de geweren en honkbalknuppels aan de kant moest zetten voordat je in de meterkast kon. Allemaal van zulke dingen!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:19 schreef Loontjah het volgende:
Nah, daar hebben ze echt tangen en mongolen hangen.
Echt van die zweverige types.
Niet zo mijn ding.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn stagebegeleider had hetzelfde wat als mij, alles wat vreemd was had wel wat. Zo had hij Wereldwinkels in zijn klantenbestand, maar ook jehovaverenigingen, een bepaalde best bekende motorclub en nog veel meer. Er kwamen vrouwen op bezoek die 2 kinderen verwekt hadden en dan even aan het bakje koffie in geuren en kleuren vertelden wat zo'n operatie inhield. Je kwam bij mensen thuis die regelmatig voor drugshandel opgepakt waren en waar je de geweren en honkbalknuppels aan de kant moest zetten voordat je in de meterkast kon. Allemaal van zulke dingen!
Haha, heeft wel watquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn stagebegeleider had hetzelfde wat als mij, alles wat vreemd was had wel wat. Zo had hij Wereldwinkels in zijn klantenbestand, maar ook jehovaverenigingen, een bepaalde best bekende motorclub en nog veel meer. Er kwamen vrouwen op bezoek die 2 kinderen verwekt hadden en dan even aan het bakje koffie in geuren en kleuren vertelden wat zo'n operatie inhield. Je kwam bij mensen thuis die regelmatig voor drugshandel opgepakt waren en waar je de geweren en honkbalknuppels aan de kant moest zetten voordat je in de meterkast kon. Allemaal van zulke dingen!
quote:
Inderdaad, ook meerdere kledingstukken mee omdat je naar jehova's en naar zo'n drugsmongool niet hetzelfde aan kan!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, heeft wel wat
Is het in ieder geval geen saaie routine klus iedere keer.
hier heb je vast vrienden mee gemaaktquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zegt die vent ook mooi met een grijns op de kop (want hij was natuurlijk om 2 uur 's middags gewoon thuis) "hé pas even op met waar je met je klauwen aan zit hé, voor hetzelfde heb ik hem nog eens nodig en zit jou pootafdruk erop"
![]()
[..]
Inderdaad, ook meerdere kledingstukken mee omdat je naar jehova's en naar zo'n drugsmongool niet hetzelfde aan kan!![]()
Ik, nee tuurlijk niet, beetje mee lachen met zulke mensen! Ben hem later nog wel eens tegen gekomen.quote:
Ik hoef toch niet te bellen, lieve schat. Alleen googlen and stuff.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:30 schreef Loontjah het volgende:
Succes
Wen alvast maar aan het accent
Ach, je gaat over op het buitenlandquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:29 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, alle locaties in Gelderland zijn gedaan. Nu op naar de 130 in Groningen.
Das liefquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:38 schreef Loontjah het volgende:
Oh ja, *slaat zich voor der kop*
Komt omdat ik zo'n medelijden met je had.
Ja, hoezo?quote:
Goh wat hebben wij het als friesen dan makkelijk, wij spreken een andere taal en ABN:')quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:43 schreef Loontjah het volgende:
Ik denk niet dat er iets mis aan is, alleen het blijft een dialect.
En aangezien we hier ook een dialect gebruiken, zal dit misschien elkaar botsen.
Brabant?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:43 schreef Loontjah het volgende:
Ik denk niet dat er iets mis aan is, alleen het blijft een dialect.
En aangezien we hier ook een dialect gebruiken, zal dit misschien elkaar botsen.
Zeikerdquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:47 schreef eer-ik het volgende:
tyfus, wéér lekke band, heb net bijna fiets in de vecht gedonderstraald
Heb je ook weer werk!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:47 schreef eer-ik het volgende:
tyfus, wéér lekke band, heb net bijna fiets in de vecht gedonderstraald
Frieslandquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Goh wat hebben wij het als friesen dan makkelijk, wij spreken een andere taal en ABN:')
Frieslandquote:
piet paulusma?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb je ook weer werk!
@Etc. ik heb ook best wel moeite met die Groningse weerman te verstaan hoor! Hoe heet hij ook alweer!
Wat is er zo tof aan Friesland ?!quote:
Mobieltjes werpen FTWquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:23 schreef Loontjah het volgende:
Hmm, mijn baas hier langs mij, heeft in 5 minuten tijd 3 x godverdomme gezegd.
Gaat lekker hier man.
Oh, hij gooit ook nog eens met zijn telefoon.
Jaap Nienhuis ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
piet paulusma?
da's een Fries man
"Was men maar op Brabant zo trots als een Fries!"quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:50 schreef Loontjah het volgende:
Waar de nachten lang zijn...
Waar het licht nog brandt he...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:50 schreef Loontjah het volgende:
Waar de nachten lang zijn...
Waar het licht nog brandt he...
Alles!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat is er zo tof aan Friesland ?!
Lekker uitgaan... veel hippe tenten.... geen stug volk.quote:
Ik vind het trots zijn op een provincie sowieso nogal apart. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:54 schreef jackson het volgende:
Ik vind het altijd maar leip dat mensen trots zijn dat ze brabander zijn
Die Groninger is coolquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb je ook weer werk!
@Etc. ik heb ook best wel moeite met die Groningse weerman te verstaan hoor! Hoe heet hij ook alweer!
Trots ben je op iets wat je gepresteerd hebt.... niet op iets waar je geen invloed op hebtquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind het trots zijn op een provincie sowieso nogal apart. Maar dat kan aan mij liggen.
Wij hebben geen hippe yuppententen nodigquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Lekker uitgaan... veel hippe tenten.... geen stug volk.
Ik snap het ja
al zouden ze me ervoor betalen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb je ook weer werk!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:57 schreef Loontjah het volgende:
Ja, vooral bij deze.
Is zo'n spiraal-kabel ( hoe zeg je zoiets goed ), vond het wel grappig
Hij had zich druk gemaakt op een email wat niet aankwam, omdat hij Eddy verkeerd getypt had.
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Trots ben je op iets wat je gepresteerd hebt.... niet op iets waar je geen invloed op hebt
Jullie niet... de rest van Nederland welquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wij hebben geen hippe yuppententen nodig
Verstandige praat... ik mag nog uurtje of 5quote:
Ik vind ze wel handig, dat houdt die vervelende yuppen weg uit de leuke kroegen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Jullie niet... de rest van Nederland wel
Vinden veel mannen leuk zo'n grote stok tussen hun benenquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:59 schreef Loontjah het volgende:
Alleen Fjerljeptenten en zo..
Dan komen wij elkaar nooit tegenquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind ze wel handig, dat houdt die vervelende yuppen weg uit de leuke kroegen.
Not Suitable For Workquote:
hahaquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:05 schreef Loontjah het volgende:
Ach nog 54 minuutjes.
Dan de grote dag voor het weekend.
*zucht*
@Kaheem, of Not Safe For Work.. Trouwens dat billenplaatje hierboven ook niet hoor.
![]()
Dat is een ding wat zeker isquote:
Dat gaat wat lastiger.. tenzij het een draadloze isquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:53 schreef Loontjah het volgende:
Het was een vaste telefoon, pb.
In Den Haag is dat ook een tijdje populair geweest bij doelmannen toch?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Vinden veel mannen leuk zo'n grote stok tussen hun benen
Watt is iets voor discodansen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:20 schreef Okiedokie86 het volgende:
laat me raden, das iets voor discodansen ?
Ik heb hier nog mandarijntjes liggen. Mag je zo hebben.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:16 schreef Loontjah het volgende:
Vaste = met draad = niet handig om mee te gooien nee.
Ik heb vandaag werkelijk echt niks gedaan. Hoogstens 20 php files aangepast, door middel van copy/paste maar verder echt helemaal niks.
En ik heb honger
Klacht: honger hebben, maar je moet nog tot 17:00.
Klopt ja.... Dat waren rubberen stokken in den poepertquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:17 schreef KaheemSaid het volgende:
Welk billenplaatje, mis ik weer iets ?
[..]
In Den Haag is dat ook een tijdje populair geweest bij doelmannen toch?
Ik heb trouwens nog steeds niks met Fierljeppen danwel Keatsen. Maar het Skûtsjesilen dat vind ik mooi!
dies coolquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:36 schreef Loontjah het volgende:
Nee, dat scheelt ja.
Ik kijk om de 2 minuten naar een plaatje van een paar dames, die in hun stringetje Happy Newyear op hun billen geschilderd hebben staan.
* Loontjah heeft hem nu ook op de originele layout staan.
Wel een stuk minder vormgeving maar wel zonder billen
De Silverfox?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:43 schreef Okiedokie86 het volgende:
Ik gebruik ook een oude layout, maar niet die gele
haha, billen zijn billenquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:44 schreef Loontjah het volgende:
Die billen zijn leuk ja, de eerste 5 minuten.
Daarna ga ik oneffenheden zien, en celluitus.
Jeetje, wat een ramp. Daarvoor zou ik inderdaad ook een andere layout kiezen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:44 schreef Loontjah het volgende:
Die billen zijn leuk ja, de eerste 5 minuten.
Daarna ga ik oneffenheden zien, en celluitus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |