Je weet niet half hoeveel beter je het leven van je partner dan maaktquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik geef eerlijk toe dat ik dat in het verleden, met mijn ex, ook weleens gedaan heb
Maar tegenwoordig ben ik een stuk duidelijker. Ik zeg gewoon wat ik wil en wat ik voel etc.
Ben tot de conclusie gekomen dat dat toch een stuk prettiger is!
Hehe das aardig van jequote:Op donderdag 10 januari 2008 12:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik maak graag eens zo'n broodje voor je hoor
Naja, heb ik niet. Helemaal zweten, stotteren, dichtslaan, alleen al als ik naar een leuk meisje kijkquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:48 schreef Loontjah het volgende:
Geen zelfvertrouwen?
Hoe kom je daar nu bij ?
Ben je nu echt serieus?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, heb ik niet. Helemaal zweten, stotteren, dichtslaan, alleen al als ik naar een leuk meisje kijk
Durf ze niet eens aan te spreken
Komt ook omdat ik dus niks van mezelf denk, en mijzelf vreselijk lelijk vind.
Netjesquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Feedbackformulieren aan collega's gegeven, 1 al terug. Op +/- 10 punten scoor ik 2 keer 4 uit 5 en de rest 5 uit 5. Een goed begin.
Hmm, dat is wel echt vervelend.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:54 schreef Deansensitized het volgende:
Ja Marloes, helaas maar waar
Zijn ook wel dingen voorgevallen die niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen waren. Kan iedereen wel zeggen dat ik het me niet aan moet trekken, maar dat doe ik wel, kan er niks aan doen. En langzaam maar zeker is er niks van overgebleven.
Zelfvertrouwen heb ik wel, maar ik sla ook vaak snel dicht.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, heb ik niet. Helemaal zweten, stotteren, dichtslaan, alleen al als ik naar een leuk meisje kijk
Durf ze niet eens aan te spreken
Komt ook omdat ik dus niks van mezelf denk, en mijzelf vreselijk lelijk vind.
Nou, eerst shool afronden, vast werk [klinkt gek misschien, maar denk dat dat wat helpt, minder geldzorgen], dan eigen huisje, en dan wat kilo's kwijtraken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel echt vervelend.
Het wordt tijd voor een lief meisje voor jou dan.. iemand die begrijpt dat je niet zo zeker van jezelf bent en die je daarbij helpt.
Maar voordat je zover bent is het belangrijk dat je gelukkig met jezelf bent, dat is echt de basis van alles. Probeer eens bij jezelf na te gaan hoe je dat kunt bereiken.
Ik kwam deze kat zo tegen bij iemand in de tuin toen ik daar een pakket bezorgdequote:Op donderdag 10 januari 2008 13:01 schreef Loontjah het volgende:
OMG Eer-ik
Heeft ie polio gekregen ?
Te veel naar zijn baasje gekekenquote:
En dan op zoek naar een toffe metalchick.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou, eerst shool afronden, vast werk [klinkt gek misschien, maar denk dat dat wat helpt, minder geldzorgen], dan eigen huisje, en dan wat kilo's kwijtraken.
Als je je zekerder voelt, straal je dat ook meer uit volgens mij.
Can't be with someone else if you can't be with yourself.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar voordat je zover bent is het belangrijk dat je gelukkig met jezelf bent, dat is echt de basis van alles. Probeer eens bij jezelf na te gaan hoe je dat kunt bereiken.
quote:
niet mijn kat hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Te veel naar zijn baasje gekeken
hahaquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kwam deze kat zo tegen bij iemand in de tuin toen ik daar een pakket bezorgde
oeh, stoer beestjequote:Op donderdag 10 januari 2008 13:04 schreef eer-ik het volgende:
't is
[..]
niet mijn kat hoor
dit is mijn kat:
[ afbeelding ]
Katten zijn rare dierenquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
de kat van m'n schoonzus kan ook heel vaag liggenop de rug van een stoel, en dan met de voorpootjes gestrekt naar voren
Joah, als ze er van houd is dat super natuurlijk, maar zo niet is ook geen probleemquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En dan op zoek naar een toffe metalchick.
je golft vanaf zijn hoofd!?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:04 schreef eer-ik het volgende:
't is
[..]
niet mijn kat hoor
dit is mijn kat:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:02 schreef Etcetera het volgende:
allemachtig![]()
[ afbeelding ]
echt wtf![]()
![]()
![]()
Heb ik al een keer gedaanquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
hahaPosten in het poezentopic
Als ik (in Nederland) naar de bushalte loop, dan zie ik soms een kat op een fietszadel zitten.. Ik had alleen nog geen camera in mijn telefoon zitten.
Daar kan ik niks anders van zeggen dan me er compleet bij aan te sluitenquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als je je zekerder voelt, straal je dat ook meer uit volgens mij.
Mijn katten zijn erg zelfstandig.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:06 schreef Loontjah het volgende:
Oh ik verlang zo naar een kat.
Ik wil een kat niet verwaarlozen want ik ben regelmatig overdag weg (school).
Ik moet eigenlijk een kat hebben die erg zelfstandig is, maar toch van knuffelen en aandacht houdt.
Dit is mijn katquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:04 schreef eer-ik het volgende:
't is
[..]
niet mijn kat hoor
dit is mijn kat:
[ afbeelding ]
kaheem in een kattenpak?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:06 schreef Loontjah het volgende:
Oh ik verlang zo naar een kat.
Ik wil een kat niet verwaarlozen want ik ben regelmatig overdag weg (school).
Ik moet eigenlijk een kat hebben die erg zelfstandig is, maar toch van knuffelen en aandacht houdt.
Inderdaad, dat heb ik vorig jaar zelf ook heel erg ondervonden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Can't be with someone else if you can't be with yourself.
klare zaak
Zo staat er vlakbij een maat van me een auto geparkeerd met een kofferbak spoiler, die flink doorhing. Ik maar denken, vervang dat dan even, geen gezicht zo... kom ik er de paar keer erna weer langs, ligt er telkens een kat/poes opquote:
ik denk dat je dat neit meer ziet als dat bakbeest voor je neus staatquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja!
Ik zag het op tweakers... niet echt mooi dat je die lijnen ziet maargoed
wat een monsterquote:
Ach welnee.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:08 schreef Loontjah het volgende:
Mijn moeder is van mening dat je dat niet kan maken.
Zo'n dier heeft aandacht nodig.
Het allerliefst zou ik een kitten willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |