Je weet niet half hoeveel beter je het leven van je partner dan maaktquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik geef eerlijk toe dat ik dat in het verleden, met mijn ex, ook weleens gedaan heb
Maar tegenwoordig ben ik een stuk duidelijker. Ik zeg gewoon wat ik wil en wat ik voel etc.
Ben tot de conclusie gekomen dat dat toch een stuk prettiger is!
Hehe das aardig van jequote:Op donderdag 10 januari 2008 12:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik maak graag eens zo'n broodje voor je hoor
Naja, heb ik niet. Helemaal zweten, stotteren, dichtslaan, alleen al als ik naar een leuk meisje kijkquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:48 schreef Loontjah het volgende:
Geen zelfvertrouwen?
Hoe kom je daar nu bij ?
Ben je nu echt serieus?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, heb ik niet. Helemaal zweten, stotteren, dichtslaan, alleen al als ik naar een leuk meisje kijk
Durf ze niet eens aan te spreken
Komt ook omdat ik dus niks van mezelf denk, en mijzelf vreselijk lelijk vind.
Netjesquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Feedbackformulieren aan collega's gegeven, 1 al terug. Op +/- 10 punten scoor ik 2 keer 4 uit 5 en de rest 5 uit 5. Een goed begin.
Hmm, dat is wel echt vervelend.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:54 schreef Deansensitized het volgende:
Ja Marloes, helaas maar waar
Zijn ook wel dingen voorgevallen die niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen waren. Kan iedereen wel zeggen dat ik het me niet aan moet trekken, maar dat doe ik wel, kan er niks aan doen. En langzaam maar zeker is er niks van overgebleven.
Zelfvertrouwen heb ik wel, maar ik sla ook vaak snel dicht.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, heb ik niet. Helemaal zweten, stotteren, dichtslaan, alleen al als ik naar een leuk meisje kijk
Durf ze niet eens aan te spreken
Komt ook omdat ik dus niks van mezelf denk, en mijzelf vreselijk lelijk vind.
Nou, eerst shool afronden, vast werk [klinkt gek misschien, maar denk dat dat wat helpt, minder geldzorgen], dan eigen huisje, en dan wat kilo's kwijtraken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel echt vervelend.
Het wordt tijd voor een lief meisje voor jou dan.. iemand die begrijpt dat je niet zo zeker van jezelf bent en die je daarbij helpt.
Maar voordat je zover bent is het belangrijk dat je gelukkig met jezelf bent, dat is echt de basis van alles. Probeer eens bij jezelf na te gaan hoe je dat kunt bereiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |