Een poosje geleden heb ik een huis(je) met twee kamers gekocht in Amsterdam. De vorige bewoonster had een ietwat andere smaak dan ik en was geen kluswonder (lees: het zag er niet uit), dus sindsdien ben ik bezig er iets toonbaars van te maken. In
dit topic gaf ik al aan dat ik heel wat van plan ben en dat ik een verslag zou maken.
Zo zag het eruit toen ik het kocht:
Let vooral op het kneuterige gordijntje en het tapijt dat ooit wit was
![]()
De greige schrootjes en de paars/oranje muren zorgden voor een apart contrast
![]()
Maar toen was er.. het uitzicht

(6de verdieping)
![]()
Ik kan even geen foto's van de slaapkamer voor het slopen vinden, maar daar was één muur oranje en de andere was bedekt met dezelfde schrootjes als in de woonkamer.
Het paarse muurtje (2de foto) was helemaal prutswerk. Als je goed kijkt dan kun je zien dat het muurtje op de grond op gelijke hoogte met de oranje muur begint maar dat het scheef tot aan het plafond in de keuken loopt

. Het geheel was van latjes en hardboard gemaakt en voelde als karton als je het aanraakte.
Alle andere muren waren helaas niet glad maar bedekt met een dikke laag gipsblubber.
Alles is inmiddels al zo ver dat het een heel ander huis lijkt, maar ik zal de foto's niet allemaal in een keer posten, anders wordt de OP zo lang.
[ Bericht 2% gewijzigd door McNasty op 10-01-2008 00:27:07 ]