Weer een reden om niet te komenquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
nee, want het moet een elite-groepje zijn/blijven
Nu ben ik wel verplicht om te komen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Weer een reden om niet te komen
Zullen wij samen gaan ?quote:
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:29 schreef outsidr het volgende:
Zullen wij samen gaan ? [afbeelding]
Je meld je eigen toch wel vlak voor de meet af lamlulquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Cynthia, moet ik met gevaar voor eigen leven naar Arnhem gaan?
Kom es onlinequote:
Ghehe, het eerste ook waar ik aan dachtquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:30 schreef outsidr het volgende:
Je meld je eigen toch wel vlak voor de meet af lamlul [afbeelding]
Je komt er wel weer makkelijk vanaf zo zegquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
best, kom ik niet, jullie weten het toch wel beter ja.
Ik ga nog niks zeggen, ik geef met tegenzin outsidr nog wel gelijk, ik zeg pas wat als ik er zeker van ben.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je komt er wel weer makkelijk vanaf zo zeg
Of je bewijst dat wij ongelijk hebben en komt gewoon!
Ja kom gezellig meequote:Op donderdag 10 januari 2008 13:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je komt er wel weer makkelijk vanaf zo zeg
Of je bewijst dat wij ongelijk hebben en komt gewoon!
Of, je zegt nu gewoon dat je komt en als je dan nog dingen krijgt op 29 maart dan zeg je die af? Lijkt me simpel. Het is nog best ver wegquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ga nog niks zeggen, ik geef met tegenzin outsidr nog wel gelijk, ik zeg pas wat als ik er zeker van ben.
Smoesjes!quote:En iemand moet toch het fort bewaken? [afbeelding]
geen ranzige seksmeetsquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:33 schreef outsidr het volgende:
Mss leuk om er weer een weekendje van te maken![]()
Netzoals in groningen toen
Seks zal er iig zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
geen ranzige seksmeets [afbeelding] in mijn stad [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef Dangel het volgende:
Ik had beloofd Lyssa en ChipsZak. daarte brengen, dus ik gok dat ik er zeflook wel ben.
Dit dus.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dat alle lekkere wijven naar Vork moeten
Ach... jij komt ook wel aan de beurt hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen ranzige seksmeetsin mijn stad
![]()
Je zei komen x²quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Seks zal er iig zijnik bedoel:
Ik & outsidr komen
Berenanus & enter komen
Dat is dus onvermijdelijk. Leg je erbij neer.
ik heb mijn dagelijkse portie al, en hoef dat niet zo nodig met meerdere mensen te delenquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:05 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ach... jij komt ook wel aan de beurt hoor.
Waar wil je het in hebben ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nou dat is wel de bedoeling toch?
Zou ik ook zeker niet doen neequote:Op donderdag 10 januari 2008 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb mijn dagelijkse portie al, en hoef dat niet zo nodig met meerdere mensen te delen [afbeelding]
It's your callquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:14 schreef outsidr het volgende:
Waar wil je het in hebben ? [afbeelding]
gelukkig niet zegquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zou ik ook zeker niet doen nee
zullen we dan maar bij jou thuis gaan eten ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
maargoed
kroeg: Bosch
eten: iets goedkoops
Arnhem Zuidquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:56 schreef LasTeR het volgende:
Als er een lekker wijf nog een slaapplaats nodig heeft stel ik mijn bed beschikbaar mits hand/mondwerk.
Ik hoor het wel.
Goed lezen sletquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
gelukkig niet zeg [afbeelding]
Ehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]Wordt wel eens tijd ja ze zeggen het al elke keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Daar heb je die kankerdebiel ook weerquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:46 schreef outsidr het volgende:
[..]
Daar heb je die kankerdebiel ook weer
Oh?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Onzin Deox, als ik ga ga jij ook
Ja wat hebben wij aan een ONZ mod die niet naar ONZ meets gaatquote:
teringmongooltjequote:Op donderdag 10 januari 2008 14:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Goed lezen slet
Ik zal het even wat duidelijker neerzetten dan:
Dat zou ik ook zeker niet doen als ik zo'n ongelofelijke rotkop had als jij
jij komt toch wel he?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja wat hebben wij aan een ONZ mod die niet naar ONZ meets gaat
Excuses, ik was mij er niet van bewust dat je lijdt aan een trisomie chromosoom 21.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
kankermongooltje [afbeelding] bek houden [afbeelding]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Excuses, ik was mij er niet van bewust dat je lijdt aan een trisomie chromosoom 21.
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
op uiterlijk beoordelen is trouwens zóóóóó middelbare school
ik zou maar niet komen als ik jou wasstel je voor dat bekenden je zien met 'lelijke' mensen
dan word je straks ook gepest, of nog erger.. stel je voor dat ik besmettelijk ben
![]()
en dat ik al mijn pusserige reetpuisten inclusief haren aan je overdraag...
gewoon, omdat ik mijn ranzig meurende scheten niet in kon houden die dwars door mijn maat 46 oma-onderbroek heen brandt (ja, sorry, dat doen lelijke mensen nu eenmaal
kan het ook niet helpen, dat is genetisch bepaald)
ik heb er zin an! Wel goedkoop bier trouwens, moet ergens die nieuwe motorjas van betalen
We kunnen hem dus gewoon in de kroeg laten zittenquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Is er trouwens al een idee voor remlof om hem bij huis af te zetten?
is toch zijn 2de thuis, Doen we !quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We kunnen hem dus gewoon in de kroeg laten zitten
jamaar terug naar huis moettie bergop rollen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:25 schreef Vork het volgende:
Remlof woont op rolafstand van die kroeg, geen plan nodig, die komt er wel.
elke kroeg is toch zijn huis? :")quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We kunnen hem dus gewoon in de kroeg laten zitten
ja, dat dusquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:20 schreef remlof het volgende:
Ja en nu kappen met dat getreiter en gewoon ouwehoeren over waar we nu gaan eten ofzo
Ja, want daar hebben ze Heinekenquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
elke kroeg is toch zijn huis? :")
ok, behalve dan die rare karaoke bar in Den Haag
Daar hebben ze tenminste halve liters Weissbier voor een schappelijke prijs!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
-knip, gejammer over iemand-
ik heb er zin an! Wel goedkoop bier trouwens
-knip, gejammer over een motorjas-
ik ben voor de woktoko:quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, want daar hebben ze Heineken
Maar goed, Bosch dus, en eten bij die Woktoko?
Kloptquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
elke kroeg is toch zijn huis? :")
ok, behalve dan die rare karaoke bar in Den Haag
gejammer? gejammer?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Daar hebben ze tenminste halve liters Weissbier voor een schappelijke prijs!
Klinkt goedquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben voor de woktoko:
23 euri voor onbeperkt eten EN bier
maar welke woktoko? we hebben er twee! choices, choices...quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, want daar hebben ze Heineken
Maar goed, Bosch dus, en eten bij die Woktoko?
zolang daar geen sperma aan te pas komt: graagquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zal ik deze sticky maken?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klinkt goedIn dat geval iets langer de tijd nemen voor het eten?
Ja, eh volgende week ergens?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Wilde juist vragen of je weer eens zin had om naar Bosch te gaan
ja, nu heb je het verprutstquote:
Geen idee nog, hangt er vanaf of er nog meer FOK!ers vanuit het noorden gaanquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zeg Fiets, hoe ben jij van plan om te gaan?
Wees dan consequent en haal die bagger van motorbloem ook weg remlof.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
-ik blijf niet deleten-
Dat is mijn specialiteitquote:
afhuren? Welnee, nergens voor nodig, we zijn daar toch ruim optijd. Hooguit moeten ze dat deel van de kroeg nog opengooienquote:volgende week heb ik het wel druk.. maar misschien vrijdag ofzo? FF tsjekken of we die achterruimte kunnen 'afhuren'
Voor die 23 euro kun je behoorlijk wat loempia's eten jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:41 schreef -skippybal- het volgende:
Ik weet een goeie om te eten! Loempia's voor de V&D![]()
![]()
!!
en dan nu de vraag: wíllen we dat?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:47 schreef Vork het volgende:
[..]
Voor die 23 euro kun je behoorlijk wat loempia's eten ja
Ja.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dan nu de vraag: wíllen we dat?
Als ik met iemand mee kan liften die me dan ook bij station Emmen weer kan afzetten na die tijd, heb ik er wel oor naquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geen idee nog, hangt er vanaf of er nog meer FOK!ers vanuit het noorden gaan
Ok, de vegetarische hippiehapjes van Bosch danquote:
Niet als je met de barvrouw gaat ouwehoerenquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
da's duur mèn!
Stufi binnen enzo denk ikquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:04 schreef RealZeus het volgende:
Mag ik even weten waarom TS besloten heeft dat 29 maart te doen terwijl de bedoeling 1 maart was?
En wat is het verschil met 1 maart? Dan heeft toch ook iedereen de stufi binnen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Stufi binnen enzo denk ik
Ik heb altijd gelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:06 schreef remlof het volgende:
Wat Q. zei.
who cares?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:04 schreef RealZeus het volgende:
Mag ik even weten waarom TS besloten heeft dat 29 maart te doen terwijl de bedoeling 1 maart was?
jammer dat ik niet ga, anders ha'k je zo mee kunnen nemenquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geen idee nog, hangt er vanaf of er nog meer FOK!ers vanuit het noorden gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |