Reken sowieso maar een uur voor het pizza werpen en bier smijtenquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:09 schreef MissHobje het volgende:
een uur eten rekenen ga je niet reddenzeker niet met fokkers in groepsvorm
en de Berenanus die zich gaat verkopen bij zowel de vrouwen en de mannenquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:15 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Reken sowieso maar een uur voor het pizza werpen en bier smijten
Jij komt wel!quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tof, ik kom niet.
Is dat zo?quote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en de Berenanus die zich gaat verkopen bij zowel de vrouwen en de mannen
Cynthia, moet ik met gevaar voor eigen leven naar Arnhem gaan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:20 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Verplicht, vraag maar aan Cynthia
"Laatste bericht ontvangen om 0:12 op 10-1-2008"quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Cynthia, moet ik met gevaar voor eigen leven naar Arnhem gaan?
Bovenquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ligt Arnhem boven of onder de rivieren?
Dat was een andere kloonquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:34 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik had me toch al een keer aangemeld?
Tofquote:Bij deze.
Done. Je kan het nu ook weer zelf.quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:48 schreef enter het volgende:
Remlof even aanpassen aub!!
Voor, hele zaal voor ons zelf in het Watertejaterquote:
Je hoeft ook maar een keer van een restaurant naar Bosch te lopen en de Korenmarkt, daar is toch geen donder aanquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:37 schreef remlof het volgende:
Voor, hele zaal voor ons zelf in het Watertejater
Enige nadeel is dat het niet echt dicht bij restaurants en de Korenmarkt zit.
dat niet helemaal, maar het is nogal een tijd geleden zeg maarquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
nee, want het moet een elite-groepje zijn/blijven
ja, niet zeikenquote:
aanstellerquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:26 schreef BenjaminFranklin het volgende:
dan kom ik niet
Dat is mijn tekst!quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tof, ik kom niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |