quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:13 schreef enter het volgende:
[..]
Ideeën Murp, geen gekreun!![]()
Ohja, posten is komen
Jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! LIEFFIE!!!quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:56 schreef enter het volgende:
Tijd voor een nieuwe ONZ meet
Utrecht
Groningen erg geslaagd!![]()
Arnhem![]()
Wanneer: Zaterdag 29 maart 2008 (onder voorbehoud)
Kroeg: ???
Tijd: 20.00
Restaurant: ???
Eten: 19.00
Kom maar met ideeën!
http://www.kultuurhuisbosch.nl/
quote:
HELL NO!quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:14 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]![]()
dat word rustig aan doen voor jou fabje
Moblo en Vork *roept!quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik kom![]()
![]()
* Surveillance-Fiets Moblo roept
Ik moest lachenquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan bellen we je ouders om 7 uur of ze je komen halen
kunnen ze mij en enter meteen thuis afzettenquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
En wie zegt dat jij magquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:05 schreef Berenanus het volgende:
[..]
kunnen ze mij en enter meteen thuis afzetten
Ze moeten ook komenquote:
Tof dat je ook komtquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze moeten ook komenhebben geen keus
quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie zijn een stelquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:11 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ben toch aanhang van remlof? Dan mag ik toch?
Hoor je dat lieffie!!? Ik mag ook komen!quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
We bezetten gewoon het hele watertejater
Daar is het chill ja. Vooral als ze van die loungekussens hebben liggen en dvd's van treinritten hebben opstaanquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
We bezetten gewoon het hele watertejater
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]CarnivorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets?
kusje!
quote:
Je eerste?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
eindelijk een nuttige bijdrage van mij aan ONZ
Reken sowieso maar een uur voor het pizza werpen en bier smijtenquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:09 schreef MissHobje het volgende:
een uur eten rekenen ga je niet reddenzeker niet met fokkers in groepsvorm
en de Berenanus die zich gaat verkopen bij zowel de vrouwen en de mannenquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:15 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Reken sowieso maar een uur voor het pizza werpen en bier smijten
Jij komt wel!quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tof, ik kom niet.
Is dat zo?quote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en de Berenanus die zich gaat verkopen bij zowel de vrouwen en de mannen
Cynthia, moet ik met gevaar voor eigen leven naar Arnhem gaan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:20 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Verplicht, vraag maar aan Cynthia
"Laatste bericht ontvangen om 0:12 op 10-1-2008"quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Cynthia, moet ik met gevaar voor eigen leven naar Arnhem gaan?
Bovenquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ligt Arnhem boven of onder de rivieren?
Dat was een andere kloonquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:34 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik had me toch al een keer aangemeld?
Tofquote:Bij deze.
Done. Je kan het nu ook weer zelf.quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:48 schreef enter het volgende:
Remlof even aanpassen aub!!
Voor, hele zaal voor ons zelf in het Watertejaterquote:
Je hoeft ook maar een keer van een restaurant naar Bosch te lopen en de Korenmarkt, daar is toch geen donder aanquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:37 schreef remlof het volgende:
Voor, hele zaal voor ons zelf in het Watertejater
Enige nadeel is dat het niet echt dicht bij restaurants en de Korenmarkt zit.
dat niet helemaal, maar het is nogal een tijd geleden zeg maarquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
nee, want het moet een elite-groepje zijn/blijven
ja, niet zeikenquote:
aanstellerquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:26 schreef BenjaminFranklin het volgende:
dan kom ik niet
Dat is mijn tekst!quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tof, ik kom niet.
Weer een reden om niet te komenquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
nee, want het moet een elite-groepje zijn/blijven
Nu ben ik wel verplicht om te komen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Weer een reden om niet te komen
Zullen wij samen gaan ?quote:
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:29 schreef outsidr het volgende:
Zullen wij samen gaan ? [afbeelding]
Je meld je eigen toch wel vlak voor de meet af lamlulquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Cynthia, moet ik met gevaar voor eigen leven naar Arnhem gaan?
Kom es onlinequote:
Ghehe, het eerste ook waar ik aan dachtquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:30 schreef outsidr het volgende:
Je meld je eigen toch wel vlak voor de meet af lamlul [afbeelding]
Je komt er wel weer makkelijk vanaf zo zegquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
best, kom ik niet, jullie weten het toch wel beter ja.
Ik ga nog niks zeggen, ik geef met tegenzin outsidr nog wel gelijk, ik zeg pas wat als ik er zeker van ben.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je komt er wel weer makkelijk vanaf zo zeg
Of je bewijst dat wij ongelijk hebben en komt gewoon!
Ja kom gezellig meequote:Op donderdag 10 januari 2008 13:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je komt er wel weer makkelijk vanaf zo zeg
Of je bewijst dat wij ongelijk hebben en komt gewoon!
Of, je zegt nu gewoon dat je komt en als je dan nog dingen krijgt op 29 maart dan zeg je die af? Lijkt me simpel. Het is nog best ver wegquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ga nog niks zeggen, ik geef met tegenzin outsidr nog wel gelijk, ik zeg pas wat als ik er zeker van ben.
Smoesjes!quote:En iemand moet toch het fort bewaken? [afbeelding]
geen ranzige seksmeetsquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:33 schreef outsidr het volgende:
Mss leuk om er weer een weekendje van te maken![]()
Netzoals in groningen toen
Seks zal er iig zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
geen ranzige seksmeets [afbeelding] in mijn stad [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef Dangel het volgende:
Ik had beloofd Lyssa en ChipsZak. daarte brengen, dus ik gok dat ik er zeflook wel ben.
Dit dus.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dat alle lekkere wijven naar Vork moeten
Ach... jij komt ook wel aan de beurt hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen ranzige seksmeetsin mijn stad
![]()
Je zei komen x²quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Seks zal er iig zijnik bedoel:
Ik & outsidr komen
Berenanus & enter komen
Dat is dus onvermijdelijk. Leg je erbij neer.
ik heb mijn dagelijkse portie al, en hoef dat niet zo nodig met meerdere mensen te delenquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:05 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ach... jij komt ook wel aan de beurt hoor.
Waar wil je het in hebben ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nou dat is wel de bedoeling toch?
Zou ik ook zeker niet doen neequote:Op donderdag 10 januari 2008 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb mijn dagelijkse portie al, en hoef dat niet zo nodig met meerdere mensen te delen [afbeelding]
It's your callquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:14 schreef outsidr het volgende:
Waar wil je het in hebben ? [afbeelding]
gelukkig niet zegquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zou ik ook zeker niet doen nee
zullen we dan maar bij jou thuis gaan eten ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
maargoed
kroeg: Bosch
eten: iets goedkoops
Arnhem Zuidquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:56 schreef LasTeR het volgende:
Als er een lekker wijf nog een slaapplaats nodig heeft stel ik mijn bed beschikbaar mits hand/mondwerk.
Ik hoor het wel.
Goed lezen sletquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
gelukkig niet zeg [afbeelding]
Ehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]Wordt wel eens tijd ja ze zeggen het al elke keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Daar heb je die kankerdebiel ook weerquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:46 schreef outsidr het volgende:
[..]
Daar heb je die kankerdebiel ook weer
Oh?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Onzin Deox, als ik ga ga jij ook
Ja wat hebben wij aan een ONZ mod die niet naar ONZ meets gaatquote:
teringmongooltjequote:Op donderdag 10 januari 2008 14:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Goed lezen slet
Ik zal het even wat duidelijker neerzetten dan:
Dat zou ik ook zeker niet doen als ik zo'n ongelofelijke rotkop had als jij
jij komt toch wel he?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja wat hebben wij aan een ONZ mod die niet naar ONZ meets gaat
Excuses, ik was mij er niet van bewust dat je lijdt aan een trisomie chromosoom 21.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
kankermongooltje [afbeelding] bek houden [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |