Ja, eh volgende week ergens?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Wilde juist vragen of je weer eens zin had om naar Bosch te gaan
ja, nu heb je het verprutstquote:
Geen idee nog, hangt er vanaf of er nog meer FOK!ers vanuit het noorden gaanquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zeg Fiets, hoe ben jij van plan om te gaan?
Wees dan consequent en haal die bagger van motorbloem ook weg remlof.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
-ik blijf niet deleten-
Dat is mijn specialiteitquote:
afhuren? Welnee, nergens voor nodig, we zijn daar toch ruim optijd. Hooguit moeten ze dat deel van de kroeg nog opengooienquote:volgende week heb ik het wel druk.. maar misschien vrijdag ofzo? FF tsjekken of we die achterruimte kunnen 'afhuren'
Voor die 23 euro kun je behoorlijk wat loempia's eten jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:41 schreef -skippybal- het volgende:
Ik weet een goeie om te eten! Loempia's voor de V&D![]()
![]()
!!
en dan nu de vraag: wíllen we dat?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:47 schreef Vork het volgende:
[..]
Voor die 23 euro kun je behoorlijk wat loempia's eten ja
Ja.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dan nu de vraag: wíllen we dat?
Als ik met iemand mee kan liften die me dan ook bij station Emmen weer kan afzetten na die tijd, heb ik er wel oor naquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geen idee nog, hangt er vanaf of er nog meer FOK!ers vanuit het noorden gaan
Ok, de vegetarische hippiehapjes van Bosch danquote:
Niet als je met de barvrouw gaat ouwehoerenquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
da's duur mčn!
Stufi binnen enzo denk ikquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:04 schreef RealZeus het volgende:
Mag ik even weten waarom TS besloten heeft dat 29 maart te doen terwijl de bedoeling 1 maart was?
En wat is het verschil met 1 maart? Dan heeft toch ook iedereen de stufi binnen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Stufi binnen enzo denk ik
Ik heb altijd gelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:06 schreef remlof het volgende:
Wat Q. zei.
who cares?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:04 schreef RealZeus het volgende:
Mag ik even weten waarom TS besloten heeft dat 29 maart te doen terwijl de bedoeling 1 maart was?
jammer dat ik niet ga, anders ha'k je zo mee kunnen nemenquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geen idee nog, hangt er vanaf of er nog meer FOK!ers vanuit het noorden gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |