quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Excuses, ik was mij er niet van bewust dat je lijdt aan een trisomie chromosoom 21.
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
op uiterlijk beoordelen is trouwens zóóóóó middelbare school
ik zou maar niet komen als ik jou wasstel je voor dat bekenden je zien met 'lelijke' mensen
dan word je straks ook gepest, of nog erger.. stel je voor dat ik besmettelijk ben
![]()
en dat ik al mijn pusserige reetpuisten inclusief haren aan je overdraag...
gewoon, omdat ik mijn ranzig meurende scheten niet in kon houden die dwars door mijn maat 46 oma-onderbroek heen brandt (ja, sorry, dat doen lelijke mensen nu eenmaal
kan het ook niet helpen, dat is genetisch bepaald)
ik heb er zin an! Wel goedkoop bier trouwens, moet ergens die nieuwe motorjas van betalen
We kunnen hem dus gewoon in de kroeg laten zittenquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Is er trouwens al een idee voor remlof om hem bij huis af te zetten?
is toch zijn 2de thuis, Doen we !quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We kunnen hem dus gewoon in de kroeg laten zitten
jamaar terug naar huis moettie bergop rollen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:25 schreef Vork het volgende:
Remlof woont op rolafstand van die kroeg, geen plan nodig, die komt er wel.
elke kroeg is toch zijn huis? :")quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We kunnen hem dus gewoon in de kroeg laten zitten
ja, dat dusquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:20 schreef remlof het volgende:
Ja en nu kappen met dat getreiter en gewoon ouwehoeren over waar we nu gaan eten ofzo
Ja, want daar hebben ze Heinekenquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
elke kroeg is toch zijn huis? :")
ok, behalve dan die rare karaoke bar in Den Haag
Daar hebben ze tenminste halve liters Weissbier voor een schappelijke prijs!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
-knip, gejammer over iemand-
ik heb er zin an! Wel goedkoop bier trouwens
-knip, gejammer over een motorjas-
ik ben voor de woktoko:quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, want daar hebben ze Heineken
Maar goed, Bosch dus, en eten bij die Woktoko?
Kloptquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
elke kroeg is toch zijn huis? :")
ok, behalve dan die rare karaoke bar in Den Haag
gejammer? gejammer?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Daar hebben ze tenminste halve liters Weissbier voor een schappelijke prijs!
Klinkt goedquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben voor de woktoko:
23 euri voor onbeperkt eten EN bier
maar welke woktoko? we hebben er twee! choices, choices...quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, want daar hebben ze Heineken
Maar goed, Bosch dus, en eten bij die Woktoko?
zolang daar geen sperma aan te pas komt: graagquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zal ik deze sticky maken?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klinkt goedIn dat geval iets langer de tijd nemen voor het eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |