Opa en oma meppen de hangjongeren met hun stokken weg bij de hangplek ..quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zijn het ook rivaliserende clans?
Als je en toe kijkt hoe ze een kinderwagen in een tram parkeren, hoop je eigenlijk dat er iemand voorspringt die dan de kinderwagen inc kind naar voren lanceert.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zijn het ook rivaliserende clans?
Hmm.. ik ken 'm. En 't is een schat van een jongen, niet iemand die het leven van een ander gaat verkloten..quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:36 schreef Ang3l het volgende:
http://www.gay.nl/huwelijksbreker
Dat stinkt wel heel erg naar iemand die een profiel van een ander aanmaakt
Of in een drukke winkelstraat (het liefst tijdens koopavond ofzo) je hakken aan gort rijden...quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je en toe kijkt hoe ze een kinderwagen in een tram parkeren, hoop je eigenlijk dat er iemand voorspringt die dan de kinderwagen inc kind naar voren lanceert.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je en toe kijkt hoe ze een kinderwagen in een tram parkeren, hoop je eigenlijk dat er iemand voorspringt die dan de kinderwagen inc kind naar voren lanceert.
Dat bedoel ik. Ruikt er naar dat iemands relatie kapot is gegaan, hij hem de schuld geeft en heeft besloten zo'n profiel aan te maken. Wel muts maakt er nu zo'n profiel voor zichzelf aan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. ik ken 'm. En 't is een schat van een jongen, niet iemand die het leven van een ander gaat verkloten..
keuze: trein is vaak enorme woede en onmacht. pillen is meer als je alles opgegeven hebtquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik hoop het ook nooit mee te maken. Ik zal het zelf nooit doen, maar ik hoop ook van harte dat geen van m'n vrienden het ooit in z'n hoofd haalt... ik zou kapot gaan.
Maar, waarom zou iemand er voor kiezen voor de trein te springen in plaats van thuis een overdosis slaappillen in te nemen?
Nou ja, hij is wel een beetje apart hoor. Houdt wel van een relletje.. maar dit klinkt echt heeeeeeeeeel ongeloofwaardigquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ruikt er naar dat iemands relatie kapot is gegaan, hij hem de schuld geeft en heeft besloten zo'n profiel aan te maken. Wel muts maakt er nu zo'n profiel voor zichzelf aan?
helaasquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gaat zo rot als je verkouden bent..
Met zo'n kop breekt ie alleen een spiegel.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:36 schreef Ang3l het volgende:
http://www.gay.nl/huwelijksbreker
Dat stinkt wel heel erg naar iemand die een profiel van een ander aanmaakt
Ik had ik bet begin toch echt witte schoenen aan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:40 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Of in een drukke winkelstraat (het liefst tijdens koopavond ofzo) je hakken aan gort rijden...
Ja, haaaaardstikke grappig als Eef door de bus zou vliegen en alsnog haar been zou breken daardoor en voor goed een prothese zou moeten hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hop door de voorruit! Kan met een rolstoel ook trouwens heh? Tegenwoordig in de bus heb je ook een rolstoelplaats. En zeker je de rolstoel niet goed, dan bij de eerste de beste remactie.... Hoppa!!
vind ik ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, hij is wel een beetje apart hoor. Houdt wel van een relletje.. maar dit klinkt echt heeeeeeeeeel ongeloofwaardig
Dat heb ik vooral na een avondje stappen..quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik had ik bet begin toch echt witte schoenen aan.
Little red riding shoe.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik had ik bet begin toch echt witte schoenen aan.
behalve dat je een lekker koppie hebt, ben je ook goed van hart, dat waardeer ik welquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Steph? Je weet hopelijk dat ik wel vaak enigszins en pietsie, heel klein beetje sarcastisch kan zijn heh?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, haaaaardstikke grappig als Eef door de bus zou vliegen en alsnog haar been zou breken daardoor en voor goed een prothese zou moeten hebben
Spotten met mankementen is zó gemakkelijk
Tuurlijk is een rolstoel allemaal maar lastig. Maar vast niet zo lastig voor anderen als voor de persoon die er in zit.
Tuurlijk zijn kinderwagens irritant (omdat de moeders het blijkbaar nodig vinden dat ding, ongeacht hun kind wat er in zit, overal voor te gooien en menen dat ze je hakken altijd moeten ovrrijden) maar daar kan dat kind weinig aan doen. Moeder voedt helaas het kind op, en niet andersom![]()
n natuurlijk is het o o o hardstikke erg dat iemand maar liefst 2 hele studie-uren mist (maar als ie 't echt zo erg had gevonden had ie wel een andere manier gevonden on er alsnog te komen) en poeh poeh poeh wat vervelend. Maar vast niet zo vervelend als het leven van de springer, anders was ie nooit gsprongen. (Al ben ik 't er wel mee eens dat als je eenmaal de keuze maakt zelfmoord te plegen, je dat dan moet doen zonder "last" voor anderen).
Ja het is allemaal héél héél vervelend. Laten we nu kei stoer met kinderwagens, rolstoelen en cholera tyfus kanker en aids gaan gooien. Want o o o wat irriteren we ons er aan he
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Ja hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Steph? Je weet hopelijk dat ik wel vaak enigszins en pietsie, heel klein beetje sarcastisch kan zijn heh?
Moet nou echt bij alles zo'n sexuele ondertoon zitten?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
behalve dat je een lekker koppie hebt, ben je ook goed van hart, dat waardeer ik wel
Met een rolstoel de bus in willen is net zo moeilijk als met een rolstoel de mount everest willen beklimmen.. ondanks de rolstoelbruggen die tegenwoordig in bussen zitten..quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En ik zie nooit een rolstoel in de bus.
vat ik dit als een belediging opquote:
Nee, omdat dat ook bijna niet te doen is. Dan moet je sowieso altijd iemand bij je hebben of anderen vragen om je er in te hijsen. Dus meestal ging Eef dan ook met de lekker dure taxi of kwam ik haar halen of een andere vriend/vriendin. Met je rolstoel met de bus is ERG vervelend (vervelender voor de rolstoelganger dan de andere reizigers die ven aan de kant moeten).quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En ik zie nooit een rolstoel in de bus.
Ja, ik was lichtelijk gefrustreerd. Ja, dat laat ik vaak ook overduidelijk merken waarvan ik achteraf denk dat het ook anders had gekund. Maar het is niet tof om eens in de 2 maanden vast te staan omdat iemand het nodig vond op zo'n manier een einde aan z'n leven te maken. Ik vind het een extreem laffe actie, dat hoeft iemand anders niet te vinden natuurlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor
En ik erger mezelf ook groen en geel aan kinderwagens, en zou ook balen als ik vast zat in de trein. Maar de manier waarop er hier wordt gesproken over zelfmoord (aandachtstrekkerij) en cholera tyfus aids nagelriemkanker en wimpertering vind ik een beetje aanvoelen als stoerdoenerij
Evenals het tyfus tyfus tyfus tyfus tyfus tyfus tyfus tyfus tyfus tyfus tyfus stuk van Tomasso
Valt toch wel me?? Tha_Erik is gewoon een super lekker dingquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Moet nou echt bij alles zo'n sexuele ondertoon zitten?
Het nadeel met de trein is dat het meestal samenkomt met de vertragingen en de de werkzaamheden. Door dat proces zit je alllang niet meer relaxt in de trein en is iedere verdere verstoring reden tot klagen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor
En ik erger mezelf ook groen en geel aan kinderwagens, en zou ook balen als ik vast zat in de trein. Maar de manier waarop er hier wordt gesproken over zelfmoord (aandachtstrekkerij) en cholera tyfus aids nagelriemkanker en wimpertering vind ik een beetje aanvoelen als stoerdoenerij
Evenals het tyfus tyfus tyfus tyfus tyfus tyfus tyfus tyfus tyfus tyfus tyfus stuk van Tomasso
Ik vind de bus al vervelend laat staan een mindervalide.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, omdat dat ook bijna niet te doen is. Dan moet je sowieso altijd iemand bij je hebben of anderen vragen om je er in te hijsen. Dus meestal ging Eef dan ook met de lekker dure taxi of kwam ik haar halen of een andere vriend/vriendin. Met je rolstoel met de bus is ERG vervelend (vervelender voor de rolstoelganger dan de andere reizigers die ven aan de kant moeten).
Nou ik waardeer een complimentje best wel, maar je hoeft niet te gaan overdrijvenquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Valt toch wel me?? Tha_Erik is gewoon een super lekker ding
iemand martelen door, door te laten leven vind je wel kunnen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, ik was lichtelijk gefrustreerd. Ja, dat laat ik vaak ook overduidelijk merken waarvan ik achteraf denk dat het ook anders had gekund. Maar het is niet tof om eens in de 2 maanden vast te staan omdat iemand het nodig vond op zo'n manier een einde aan z'n leven te maken. Ik vind het een extreem laffe actie, dat hoeft iemand anders niet te vinden natuurlijk.
Nee inderdaad. Ik vind een einde maken aan je leven nl alles behalve laf. Wat ik wèl vreselijk vind is dat ze dan voor een trein springen zodat de machinist een levenslang trauma heeft (o ja, en zodat de studenten 2 uurtjes les missen) of tegen een vrachtwagen aan gaan rijden met hun auto en zodoende anderen in gevraar brengen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, ik was lichtelijk gefrustreerd. Ja, dat laat ik vaak ook overduidelijk merken waarvan ik achteraf denk dat het ook anders had gekund. Maar het is niet tof om eens in de 2 maanden vast te staan omdat iemand het nodig vond op zo'n manier een einde aan z'n leven te maken. Ik vind het een extreem laffe actie, dat hoeft iemand anders niet te vinden natuurlijk.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik waardeer een complimentje best wel, maar je hoeft niet te gaan overdrijven.
Ach, ja, krachttermen. Die gaan misschien iets te ver. Maar goed.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor
Alleen veel te jong.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Valt toch wel me?? Tha_Erik is gewoon een super lekker ding
Hoezo is het gelijk martelen? Daarnaast ben ik van mening dat voor zulk soort dingen bijna altijd wel een oplossing te vinden is om eruit te komen. Het vergt een hoop kracht, klopt, maar het is niet onmogelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
iemand martelen door, door te laten leven vind je wel kunnen?
ok, volgens mij moet ik ook gewoon sexquote:
Neuh.. gewoon een afwijzingquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vat ik dit als een belediging op
Ik vind het wegrennen voor je problemen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik vind een einde maken aan je leven nl alles behalve laf.
Het is dat ik al een vriendje heb hoor...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is dat ik al een vriendje heb hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoe is het met mrO?
God created gays so fat chicks could have friends.
1) Ga hulp zoekenquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
iemand martelen door, door te laten leven vind je wel kunnen?
Wíe?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja hoe is het met mrO?
Je gaat me toch niet verwijten dat IK poezelig en lief tegenover iedereen doe hequote:Op donderdag 10 januari 2008 11:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, ja, krachttermen. Die gaan misschien iets te ver. Maar goed.
Ik vind het alleen onzin om poezelig en lief tegen/over iedereen te doen. Beledigen is wat anders, maar een beetje (zelf)spot kan helemaal geen kwaad.
Jij!? Nee!! Echt niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet verwijten dat IK poezelig en lief tegenover iedereen doe he
![]()
Dat zou de eerste zijn
Ja, en hoeveel daarvan zijn dan weer zó van streek door de vertraging dat ZIJ weer zelfmoord gaan plegen en voor andere treinen gaan springen?!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
1) Ga hulp zoeken
2) Als je daar geen zin in hebt doe het dan thuis met een overdosis ofzo.
Hard, maar wel de waarheid. Als het treinverkeer tussen (voorbeeld) Rotterdam en Schiedam plat ligt betekent dat dat er helemaal geen treinen vanuit Rotterdam in de richting van de rest van de Randstad kunnen (en omgekeerd). Hoeveel mensen denk je dat daar de dupe van zijn?
Geen zelfmoord plegen he!!! Da's laf, hoor je me. Laf!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:07 schreef hierissieweer het volgende:
2 afwijzingen op een ochtend... dat doet het, ik ga weg (eten ofzo...)
Door vertragingen pleeg ik alleen een moord, geen zelfmoord.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, en hoeveel daarvan zijn dan weer zó van streek door de vertraging dat ZIJ weer zelfmoord gaan plegen en voor andere treinen gaan springen?!Jeumig, het wordt als een griepgolf! WE STERVEN UUUIIIIT!
Reminder: Nooit naast SAJ gaan zitten in de treinquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Door vertragingen pleeg ik alleen een moord, geen zelfmoord.
De meeste paupers reizen toch 2e klasse.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Reminder: Nooit naast SAJ gaan zitten in de trein
Zijn ze eindelijk eens van die duffe gele kleur af in de trein.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Door vertragingen pleeg ik alleen een moord, geen zelfmoord.
Volgens mij valt dat wel meequote:Op donderdag 10 januari 2008 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, en hoeveel daarvan zijn dan weer zó van streek door de vertraging dat ZIJ weer zelfmoord gaan plegen en voor andere treinen gaan springen?!Jeumig, het wordt als een griepgolf! WE STERVEN UUUIIIIT!
ag wat heeft mijn leven voor een zin, als niemand mij eens goed wil nemen, zijn zaad in mij wilt spuiten en bevruchten. Zodat ik als symbool van onze liefde een kind kan dragen, kan baren, kan tonen aan de wereld als toonbeeld van onze onafscheidelijke liefde. Nee, niemand wil mij, dus mijn leven heeft geen zin... Tot na het hiernamaaltijd!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen zelfmoord plegen he!!! Da's laf, hoor je me. Laf!!
Ik doe zo m'n best om er vooral niet op te reageren.. en jij verziekt het weer!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen zelfmoord plegen he!!! Da's laf, hoor je me. Laf!!
En de meeste oude dametjes en snob-nichten gelukkig 1equote:Op donderdag 10 januari 2008 12:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De meeste paupers reizen toch 2e klasse.
Dan hebben we gelukkig geen last van al die omhoog gevallen managers en directeuren..quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De meeste paupers reizen toch 2e klasse.
Sowwyquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik doe zo m'n best om er vooral niet op te reageren.. en jij verziekt het weer!!
Het is gewoon een stuk stiller in de 1e klas en aangezien ik in pak zit is het ook wel fijn dat ze niet op je poten gaan staan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de meeste oude dametjes en snob-nichten gelukkig 1eDie dan heeeel chagrijnig gaan kijken in de spits wanneer de studenten ook in de 1e gaan zitten
Die trouwens ook redelijk onbeschoft zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan hebben we gelukkig geen last van al die omhoog gevallen managers en directeuren..
Ja.. ze beuken met hun koffertje of aktetas door de 2e klas heen om zo snel mogelijk in de 1e klas te komen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die trouwens ook redelijk onbeschoft zijn
..........quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ag wat heeft mijn leven voor een zin, als niemand mij eens goed wil nemen, zijn zaad in mij wilt spuiten en bevruchten. Zodat ik als symbool van onze liefde een kind kan dragen, kan baren, kan tonen aan de wereld als toonbeeld van onze onafscheidelijke liefde. Nee, niemand wil mij, dus mijn leven heeft geen zin... Tot na het hiernamaaltijd!
Tot zover kan het nog....quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ag wat heeft mijn leven voor een zin, als niemand mij eens goed wil nemen, zijn zaad in mij wilt spuiten
Ja dat wordt toch wat anatomisch problematischerquote:en bevruchten. Zodat ik als symbool van onze liefde een kind kan dragen, kan baren, kan tonen aan de wereld als toonbeeld van onze onafscheidelijke liefde. Nee, niemand wil mij, dus mijn leven heeft geen zin... Tot na het hiernamaaltijd!
Ach, je weet het nooit hequote:Op donderdag 10 januari 2008 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot zover kan het nog....
[..]
Ja dat wordt toch wat anatomisch problematischer
Ik dacht er ook gelijk aan ja toen ik de docu zat te kijken..quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat een homobeest
Dag zeepaardje van mequote:Op donderdag 10 januari 2008 12:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat een homobeest
Je bent jaloers?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat een homobeest
Ik wacht nog steeds op m'n docu over de voortplantingstechnieken van een zeekoe.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik dacht er ook gelijk aan ja toen ik de docu zat te kijken..
je bent een zeemeermanpaardjequote:Op donderdag 10 januari 2008 12:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja daag....ik ben geen homo
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen op jou, dat weet je toch?
Nee, die hebben namelijk wel een lekker lijfquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je bent een zeemeermanpaardjeHalf man, half zeepaardje
[ afbeelding ]
Half man, half zeekoe dan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, die hebben namelijk wel een lekker lijf
Ik zie ze ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:05 schreef Vlarp het volgende:
Google zoekt wel toepasselijke Ad's uit voor onder ons topic
[ afbeelding ]
Beter dat, dan dat de trein vast zat in jou.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:47 schreef Stroekie het volgende:
ja ik kan nu pas posten, ik zat vast in de trein
ik heb wel eens 2 uur in een lege trein opgesloten gezeten die ergens ver achteraf op een rangeerterrein stond en ik kon er dus niet uit, en ik had geen telefoon bij me en meer van zulke ellendequote:Op donderdag 10 januari 2008 14:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Beter dat, dan dat de trein vast zat in jou.
Middagquote:
Die moet ik camouflerenquote:
Man, ik heb maat 47 en ben 2.05quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:27 schreef Zakje het volgende:
[..]
Die moet ik camouflerenIk heb erg grote oren, een grote neus, grote handen en grote voeten ( maat 47-48
) , maar ik ben dan ook 1.90
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |