Ja, en hoeveel daarvan zijn dan weer zó van streek door de vertraging dat ZIJ weer zelfmoord gaan plegen en voor andere treinen gaan springen?!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
1) Ga hulp zoeken
2) Als je daar geen zin in hebt doe het dan thuis met een overdosis ofzo.
Hard, maar wel de waarheid. Als het treinverkeer tussen (voorbeeld) Rotterdam en Schiedam plat ligt betekent dat dat er helemaal geen treinen vanuit Rotterdam in de richting van de rest van de Randstad kunnen (en omgekeerd). Hoeveel mensen denk je dat daar de dupe van zijn?
Geen zelfmoord plegen he!!! Da's laf, hoor je me. Laf!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:07 schreef hierissieweer het volgende:
2 afwijzingen op een ochtend... dat doet het, ik ga weg (eten ofzo...)
Door vertragingen pleeg ik alleen een moord, geen zelfmoord.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, en hoeveel daarvan zijn dan weer zó van streek door de vertraging dat ZIJ weer zelfmoord gaan plegen en voor andere treinen gaan springen?!Jeumig, het wordt als een griepgolf! WE STERVEN UUUIIIIT!
Reminder: Nooit naast SAJ gaan zitten in de treinquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Door vertragingen pleeg ik alleen een moord, geen zelfmoord.
De meeste paupers reizen toch 2e klasse.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Reminder: Nooit naast SAJ gaan zitten in de trein
Zijn ze eindelijk eens van die duffe gele kleur af in de trein.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Door vertragingen pleeg ik alleen een moord, geen zelfmoord.
Volgens mij valt dat wel meequote:Op donderdag 10 januari 2008 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, en hoeveel daarvan zijn dan weer zó van streek door de vertraging dat ZIJ weer zelfmoord gaan plegen en voor andere treinen gaan springen?!Jeumig, het wordt als een griepgolf! WE STERVEN UUUIIIIT!
ag wat heeft mijn leven voor een zin, als niemand mij eens goed wil nemen, zijn zaad in mij wilt spuiten en bevruchten. Zodat ik als symbool van onze liefde een kind kan dragen, kan baren, kan tonen aan de wereld als toonbeeld van onze onafscheidelijke liefde. Nee, niemand wil mij, dus mijn leven heeft geen zin... Tot na het hiernamaaltijd!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen zelfmoord plegen he!!! Da's laf, hoor je me. Laf!!
Ik doe zo m'n best om er vooral niet op te reageren.. en jij verziekt het weer!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen zelfmoord plegen he!!! Da's laf, hoor je me. Laf!!
En de meeste oude dametjes en snob-nichten gelukkig 1equote:Op donderdag 10 januari 2008 12:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De meeste paupers reizen toch 2e klasse.
Dan hebben we gelukkig geen last van al die omhoog gevallen managers en directeuren..quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De meeste paupers reizen toch 2e klasse.
Sowwyquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik doe zo m'n best om er vooral niet op te reageren.. en jij verziekt het weer!!
Het is gewoon een stuk stiller in de 1e klas en aangezien ik in pak zit is het ook wel fijn dat ze niet op je poten gaan staan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de meeste oude dametjes en snob-nichten gelukkig 1eDie dan heeeel chagrijnig gaan kijken in de spits wanneer de studenten ook in de 1e gaan zitten
Die trouwens ook redelijk onbeschoft zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan hebben we gelukkig geen last van al die omhoog gevallen managers en directeuren..
Ja.. ze beuken met hun koffertje of aktetas door de 2e klas heen om zo snel mogelijk in de 1e klas te komen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die trouwens ook redelijk onbeschoft zijn
..........quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ag wat heeft mijn leven voor een zin, als niemand mij eens goed wil nemen, zijn zaad in mij wilt spuiten en bevruchten. Zodat ik als symbool van onze liefde een kind kan dragen, kan baren, kan tonen aan de wereld als toonbeeld van onze onafscheidelijke liefde. Nee, niemand wil mij, dus mijn leven heeft geen zin... Tot na het hiernamaaltijd!
Tot zover kan het nog....quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ag wat heeft mijn leven voor een zin, als niemand mij eens goed wil nemen, zijn zaad in mij wilt spuiten
Ja dat wordt toch wat anatomisch problematischerquote:en bevruchten. Zodat ik als symbool van onze liefde een kind kan dragen, kan baren, kan tonen aan de wereld als toonbeeld van onze onafscheidelijke liefde. Nee, niemand wil mij, dus mijn leven heeft geen zin... Tot na het hiernamaaltijd!
Ach, je weet het nooit hequote:Op donderdag 10 januari 2008 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot zover kan het nog....
[..]
Ja dat wordt toch wat anatomisch problematischer
Ik dacht er ook gelijk aan ja toen ik de docu zat te kijken..quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat een homobeest
Dag zeepaardje van mequote:Op donderdag 10 januari 2008 12:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat een homobeest
Je bent jaloers?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat een homobeest
Ik wacht nog steeds op m'n docu over de voortplantingstechnieken van een zeekoe.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik dacht er ook gelijk aan ja toen ik de docu zat te kijken..
je bent een zeemeermanpaardjequote:Op donderdag 10 januari 2008 12:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja daag....ik ben geen homo
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen op jou, dat weet je toch?
Nee, die hebben namelijk wel een lekker lijfquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je bent een zeemeermanpaardjeHalf man, half zeepaardje
[ afbeelding ]
Half man, half zeekoe dan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, die hebben namelijk wel een lekker lijf
Ik zie ze ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:05 schreef Vlarp het volgende:
Google zoekt wel toepasselijke Ad's uit voor onder ons topic
[ afbeelding ]
Beter dat, dan dat de trein vast zat in jou.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:47 schreef Stroekie het volgende:
ja ik kan nu pas posten, ik zat vast in de trein
ik heb wel eens 2 uur in een lege trein opgesloten gezeten die ergens ver achteraf op een rangeerterrein stond en ik kon er dus niet uit, en ik had geen telefoon bij me en meer van zulke ellendequote:Op donderdag 10 januari 2008 14:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Beter dat, dan dat de trein vast zat in jou.
Middagquote:
Die moet ik camouflerenquote:
Man, ik heb maat 47 en ben 2.05quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:27 schreef Zakje het volgende:
[..]
Die moet ik camouflerenIk heb erg grote oren, een grote neus, grote handen en grote voeten ( maat 47-48
) , maar ik ben dan ook 1.90
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |