je bent een zeemeermanpaardjequote:Op donderdag 10 januari 2008 12:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja daag....ik ben geen homo
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen op jou, dat weet je toch?
Nee, die hebben namelijk wel een lekker lijfquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je bent een zeemeermanpaardjeHalf man, half zeepaardje
[ afbeelding ]
Half man, half zeekoe dan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, die hebben namelijk wel een lekker lijf
Ik zie ze ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:05 schreef Vlarp het volgende:
Google zoekt wel toepasselijke Ad's uit voor onder ons topic
[ afbeelding ]
Beter dat, dan dat de trein vast zat in jou.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:47 schreef Stroekie het volgende:
ja ik kan nu pas posten, ik zat vast in de trein
ik heb wel eens 2 uur in een lege trein opgesloten gezeten die ergens ver achteraf op een rangeerterrein stond en ik kon er dus niet uit, en ik had geen telefoon bij me en meer van zulke ellendequote:Op donderdag 10 januari 2008 14:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Beter dat, dan dat de trein vast zat in jou.
Middagquote:
Die moet ik camouflerenquote:
Man, ik heb maat 47 en ben 2.05quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:27 schreef Zakje het volgende:
[..]
Die moet ik camouflerenIk heb erg grote oren, een grote neus, grote handen en grote voeten ( maat 47-48
) , maar ik ben dan ook 1.90
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |