Opa en oma meppen de hangjongeren met hun stokken weg bij de hangplek ..quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zijn het ook rivaliserende clans?
Als je en toe kijkt hoe ze een kinderwagen in een tram parkeren, hoop je eigenlijk dat er iemand voorspringt die dan de kinderwagen inc kind naar voren lanceert.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zijn het ook rivaliserende clans?
Hmm.. ik ken 'm. En 't is een schat van een jongen, niet iemand die het leven van een ander gaat verkloten..quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:36 schreef Ang3l het volgende:
http://www.gay.nl/huwelijksbreker
Dat stinkt wel heel erg naar iemand die een profiel van een ander aanmaakt
Of in een drukke winkelstraat (het liefst tijdens koopavond ofzo) je hakken aan gort rijden...quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je en toe kijkt hoe ze een kinderwagen in een tram parkeren, hoop je eigenlijk dat er iemand voorspringt die dan de kinderwagen inc kind naar voren lanceert.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je en toe kijkt hoe ze een kinderwagen in een tram parkeren, hoop je eigenlijk dat er iemand voorspringt die dan de kinderwagen inc kind naar voren lanceert.
Dat bedoel ik. Ruikt er naar dat iemands relatie kapot is gegaan, hij hem de schuld geeft en heeft besloten zo'n profiel aan te maken. Wel muts maakt er nu zo'n profiel voor zichzelf aan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. ik ken 'm. En 't is een schat van een jongen, niet iemand die het leven van een ander gaat verkloten..
keuze: trein is vaak enorme woede en onmacht. pillen is meer als je alles opgegeven hebtquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik hoop het ook nooit mee te maken. Ik zal het zelf nooit doen, maar ik hoop ook van harte dat geen van m'n vrienden het ooit in z'n hoofd haalt... ik zou kapot gaan.
Maar, waarom zou iemand er voor kiezen voor de trein te springen in plaats van thuis een overdosis slaappillen in te nemen?
Nou ja, hij is wel een beetje apart hoor. Houdt wel van een relletje.. maar dit klinkt echt heeeeeeeeeel ongeloofwaardigquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ruikt er naar dat iemands relatie kapot is gegaan, hij hem de schuld geeft en heeft besloten zo'n profiel aan te maken. Wel muts maakt er nu zo'n profiel voor zichzelf aan?
helaasquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gaat zo rot als je verkouden bent..
Met zo'n kop breekt ie alleen een spiegel.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:36 schreef Ang3l het volgende:
http://www.gay.nl/huwelijksbreker
Dat stinkt wel heel erg naar iemand die een profiel van een ander aanmaakt
Ik had ik bet begin toch echt witte schoenen aan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:40 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Of in een drukke winkelstraat (het liefst tijdens koopavond ofzo) je hakken aan gort rijden...
Ja, haaaaardstikke grappig als Eef door de bus zou vliegen en alsnog haar been zou breken daardoor en voor goed een prothese zou moeten hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hop door de voorruit! Kan met een rolstoel ook trouwens heh? Tegenwoordig in de bus heb je ook een rolstoelplaats. En zeker je de rolstoel niet goed, dan bij de eerste de beste remactie.... Hoppa!!
vind ik ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, hij is wel een beetje apart hoor. Houdt wel van een relletje.. maar dit klinkt echt heeeeeeeeeel ongeloofwaardig
Dat heb ik vooral na een avondje stappen..quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik had ik bet begin toch echt witte schoenen aan.
Little red riding shoe.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik had ik bet begin toch echt witte schoenen aan.
behalve dat je een lekker koppie hebt, ben je ook goed van hart, dat waardeer ik welquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Steph? Je weet hopelijk dat ik wel vaak enigszins en pietsie, heel klein beetje sarcastisch kan zijn heh?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, haaaaardstikke grappig als Eef door de bus zou vliegen en alsnog haar been zou breken daardoor en voor goed een prothese zou moeten hebben
Spotten met mankementen is zó gemakkelijk
Tuurlijk is een rolstoel allemaal maar lastig. Maar vast niet zo lastig voor anderen als voor de persoon die er in zit.
Tuurlijk zijn kinderwagens irritant (omdat de moeders het blijkbaar nodig vinden dat ding, ongeacht hun kind wat er in zit, overal voor te gooien en menen dat ze je hakken altijd moeten ovrrijden) maar daar kan dat kind weinig aan doen. Moeder voedt helaas het kind op, en niet andersom![]()
n natuurlijk is het o o o hardstikke erg dat iemand maar liefst 2 hele studie-uren mist (maar als ie 't echt zo erg had gevonden had ie wel een andere manier gevonden on er alsnog te komen) en poeh poeh poeh wat vervelend. Maar vast niet zo vervelend als het leven van de springer, anders was ie nooit gsprongen. (Al ben ik 't er wel mee eens dat als je eenmaal de keuze maakt zelfmoord te plegen, je dat dan moet doen zonder "last" voor anderen).
Ja het is allemaal héél héél vervelend. Laten we nu kei stoer met kinderwagens, rolstoelen en cholera tyfus kanker en aids gaan gooien. Want o o o wat irriteren we ons er aan he
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Ja hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Steph? Je weet hopelijk dat ik wel vaak enigszins en pietsie, heel klein beetje sarcastisch kan zijn heh?
Moet nou echt bij alles zo'n sexuele ondertoon zitten?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
behalve dat je een lekker koppie hebt, ben je ook goed van hart, dat waardeer ik wel
Met een rolstoel de bus in willen is net zo moeilijk als met een rolstoel de mount everest willen beklimmen.. ondanks de rolstoelbruggen die tegenwoordig in bussen zitten..quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En ik zie nooit een rolstoel in de bus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |