quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:14 schreef knars het volgende:
En is het ontbrekende logo overigens niet van Dream Theater?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Amy Winehouse
Begin er niet over. Vaak genoeg achter zo'n kutapparaat gestaan. Zag het al voor die hint trouwens.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:39 schreef Burnett het volgende:
(die vorige foto is een apparaat om suikerspinnen te maken)[/sub]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Begin er niet over. Vaak genoeg achter zo'n kutapparaat gestaan.
Hey, ik moest toch ergens m'n verslavingen mee bekostigenquote:
Waar wordt er een ontbrekend logo gezocht?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:14 schreef knars het volgende:
En is het ontbrekende logo overigens niet van Dream Theater?
Cotton Candy?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hey, ik moest toch ergens m'n verslavingen mee bekostigen
Fok! Muziek Trivia deel CMXXXIIquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waar wordt er een ontbrekend logo gezocht?
Hoe is mijn karakter dan? Heb eigenlijk geen idee hoe ik overkom op Fok. Als een halve gare heb ik het ideequote:Op donderdag 10 januari 2008 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cotton Candy?
Maar ik ken een beetje je karakter inmiddels
Ach, was best okehoor, sterker nog 't was best wel erg leuk werk. Behalve dat uren achter elkaar gebogen over zo'n ding staan best auw voor je rug is.quote:en ik zie je al staan in zo'n hokje met jengelende kinderen er voor die een suikerspin eisen...
Met het risico dat ik de plank volledig mis sla:quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hoe is mijn karakter dan? Heb eigenlijk geen idee hoe ik overkom op Fok. Als een halve gare heb ik het idee
The Candy Man Can...quote:Ach, was best okehoor, sterker nog 't was best wel erg leuk werk. Behalve dat uren achter elkaar gebogen over zo'n ding staan best auw voor je rug is.
Uhm, dan kom ik toch best nog wel redelijk waarheidsgetrouw over. Behalve dat met kinderen dan, hoewel ik ze absoluut niet zelf hoef te hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met het risico dat ik de plank volledig mis sla:
Je komt over als iemand van weinig woorden, beetje bot/cynisch soms, maar wel met humor. Kinderen lijken me niet je favoriete bezigheid...
Afro Celt Sound Systemquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Fok! Muziek Trivia deel CMXXXII
Google zegt:quote:

Hadden ze maar bandlogo's gevraagd tijdens de popquiz...quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Knap, klopt inderdaad...
Hebben ze in 2006 gedaan...quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hadden ze maar bandlogo's gevraagd tijdens de popquiz...
Geen Adamski.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Droeg Adamski in het verleden niet zo'n 'bontmutsje'?
Die heb ik laatst zelf ook gevraagd en die zag er toen ook totaal anders uit dan voorheen.
Dus laat ik daar maar even op gooien...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:32 schreef Burnett het volgende:
Goran Bregovic
Timbob+1quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:00 schreef timbob het volgende:
Shantel
Wist trouwens niet dat die tegenwoordig aan balkan doet..
hij staat nog op de DJ kicks van kruder en dorfmeister.. heb nog een 10" van 'm liggen.
fijn enzo.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:19 schreef ranja het volgende:
meeste samples in 1 nummer dan?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:41 schreef ranja het volgende:
meeste geclearde samples?
(zo heet dat toch, met bronvermelding en rechten geregeld etc)
en waarom zou hij daarmee het Guiness Record Book halen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:50 schreef ranja het volgende:
album bestaande uit 'alleen maar' samples?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |