abonnement Unibet Coolblue
pi_56700331
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goed lezen he, hij wil naar Barça maar in Barcelona hebben ze 'm niet nodig aangezien ze 3 centrumspitsen hebben lopen
Las alleen het stukje van venom .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56700530
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:29 schreef RayMania het volgende:

[..]

Voor wie moet hij dan spelen? . Ik heb liever Eto'o en Henry eigenlijk en zo stagneer je ook de ontwikkeling van Bojan, die zal dan wel verhuurd worden ofzo.
Vind het gewoon wel geinig dat hij graag voor Barcelona wil spelen..
Ik heb ook liever Booooojan..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:02:35 #278
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56701860
quote:
Heitinga in belangstelling Real Madrid
Door Matthias (Veritaz) op woensdag 13 februari 2008 11:32
Bron: Nu Sport


Real Madrid heeft serieuze interesse in de diensten van John Heitinga. Wesley Sneijder heeft de leiding van de Madrileense club gewezen op de talentvolle Amsterdamse verdediger.

Heitinga liet eerder al weten dat hij na dit seizoen wilde vertrekken bij Ajax. Hij is op het moment een van de weinige spelers die een verdienstelijk seizoen draait en is eigenlijk niet meer weg te denken uit de defensie van het team van Adrie Koster.

Sneijder en Heitinga kennen elkaar nog van hun tijd in Amsterdam. Beide spelers komen uit de opleiding van Ajax en maakte op jonge leeftijd hun debuut. Sneijder vertrok van de zomer naar Real Madrid en nu lijkt het er dus op dat Heitinga diezelfde stap zou kunnen maken.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:31:57 #279
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56702516
Zou een goede zijn voor Real. Het wordt zo wel echt een Hollandse enclave.
Die Lebenslust bringt dich um.
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:50:59 #280
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56703022
Wtf.

Heitinga heeft daar dus echt niets te zoeken. Leuke verdediger hoor, maar niet van Real Madrid niveau. En een talent is het ook niet meer met zijn 24 jaar.
  woensdag 13 februari 2008 @ 14:01:10 #281
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56703258
Aldus de Feyenoord fan. Je zult zien dat hij met betere verdedigers om zich heen zelf ook naar een hoger niveau wordt getild. Bovendien past het aanvallende Real Madrid spel goed bij hem.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_56705280
Sollied in beeld bij Heerenveen

Ook een leuke loopbaan voor hem tot nu toe.

Joan van Belzen, testend bij NAC Breda, kan ook naar RBC Roosendaal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56832787
quote:
'O'Neill mogelijke opvolger Benitez'
Martin O'Neill staat bovenaan het lijstje van Liverpool om Rafael Benitez op te volgen als hoofdverantwoordelijke.

Benitez heeft er echter nog alle vertrouwen in dat hij de juiste man is voor Liverpool. "Ik begrijp dat ik onder druk sta, maar ik ben de man die deze club veel prijzen gaat bezorgen," aldus Benitez in The Mirror.

Niet alleen de naam van Aston Villa-manager O'Neill wordt genoemd in Liverpool, ook Rijkaard en Mourinho worden gezien als opvolger van de Spanjaard.

Liverpool maakt een matig seizoen door. In de Premier League maakt het zo goed als geen kans meer op de titel, in de FA Cup is het op Anfield uitgeschakeld door Barnsley uit de Championship en wist het nipt te overwinteren in de Champions League.
quote:
Ajax en Van Basten bijna rond
Marco van Basten zal aan het einde van deze week waarschijnlijk aangesteld worden als nieuwe trainer van Ajax. Dit zegt Perry Overeem, de zaakwaarnemer van Van Basten, tegenover het Brabants Dagblad.

Behalve Van Basten vertegenwoordigt Overeem ook John van 't Schip en Rob Witschge, de assistenten die van Van Basten in zijn staf wil opnemen. Het feit dat de onderhandelingen in een vergevorderd stadium zijn, duidt erop dat Ajax in zee wil met het driemanschap.

De onrust die het rapport van de commissie-Coronel teweeg heeft gebracht bij de Amsterdamse club zal volgens Overeem zoveel mogelijk buiten de onderhandelingen worden gehouden. "We willen ons er niet te veel door laten afleiden."

Toch zal het aan de onderhandelingstafel wel een rol kunnen spelen. Want waar in het recente verleden nog met de voltallige directie van Ajax gesproken werd, is het onduidelijk wat de status van Maarten Fontein is. De algemeen directeur ligt onder vuur en hij heeft een advocaat in de arm genomen om zijn positie te beschermen.
quote:
Barcelona gaat voor Xabi Alonso
Barcelona gaat komende zomer een poging doen om Liverpool-middenvelder Xabi Alonso naar Spanje te halen.

De Spanjaard komt bij Liverpool nauwelijks nog aan spelen toe en zou dan ook wel oren hebben naar een overstap.

Volgens The Daily Star heeft de ploeg van Frank Rijkaard zo'n 15 miljoen euro over voor de 26-jarige middenvelder.

Xabi Alonso speelt sinds de zomer van 2004 voor Liverpool, maar lijkt zijn langste tijd gehad te hebben bij de ploeg van Rafael Benitez.
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:26:42 #284
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56833164
ik verwacht benitez dan weer terug bij valencia
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 februari 2008 @ 13:38:52 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56858956
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:07 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]


[..]


[..]
Martin O'Neill
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 20 februari 2008 @ 13:40:43 #286
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56859003
Met de huidige selectie is Liverpool gewoon de no.4 van Engeland, daar gaat O'Neill ook niets aan veranderen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_56862371
De Jager op proef bij FC Zwolle

Altijd leuk natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:50:40 #288
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_56863534
VVV heeft interesse in doelman Niki Mäenpää.

Lijkt me geen overbodige luxe, een goede eerste keeper.
Jij ook?
pi_56864894
Goede keeper ook, hij kan makkelijk de eredivisie aan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56865226
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 13:40 schreef Morendo het volgende:
Met de huidige selectie is Liverpool gewoon de no.4 van Engeland, daar gaat O'Neill ook niets aan veranderen.
O'Neill zal wel slimmere aankopen doen, en niet als een gek rouleren. Er zijn een aantal goede spelers aanwezig, en er is wat talent, moet best iets van te maken zijn. O'Neill heeft het bij Leicester, Celtic en Villa allemaal goed gedaan. Goede zet dus, helaas.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_56869639
Nu zijn ze dichter bij de 5e en 6e plaats dan bij de 3e plaats.

Cristian Cellay van Hurucan naar Estudiantes van Sensini, maar die is al bevegtigd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 21 februari 2008 @ 00:24:32 #292
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56875361
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:07 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]


[..]


[..]
o neil, die kan het ek nogeens halen met een selectie van engeland ?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 februari 2008 @ 00:59:06 #293
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56875920
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 00:24 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

o neil, die kan het ek nogeens halen met een selectie van engeland ?
McLaren bedoel je
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56881050
quote:
The papers went to town on the Reds’ last-gasp draw in France, with many making mention of the laser incident. In other news, the Daily Mail claim the Reds are locked in a battle with Barcelona for Bayern Munich full-back Philipp Lahm. The paper claim it will take £8.5million to bring the German international to Old Trafford.
quote:
Meanwhile, The Independent claim Gerard Pique’s representatives have held talks with Barcelona about a return to the Catalan club. Pique arrived in Manchester in 2004 after starring in Barcelona’s B side.
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 21 februari 2008 @ 11:47:21 #295
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56881154
bij FM 08 speelt pique bij mij ook bij barca vanaf het seizoen 08/09
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_56888202
Redelijk snel worden de volgende transfers bekend gemaakt

Leandro Gioda naar Villarreal voor 3 miljoen dollar voor 50% van de spelerspas
Ismael Sosa naar FC Porto voor 6 miljoen dollar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56901332
Alexandr Kerzhakov voor +- 8 miljoen van Sevilla naar Dinamo Moskou.

Goed nieuws dus voor Hiddink. Kan die eindelijk wat speelminuten gaan maken voor het EK.
pi_56912324
Joan van Belzen (Hoek) gaat maandag weer naar NAC om te horen hoe zijn proeftrainingen zijn bevallen. Dan speelt hij ook een testwedstrijd bij RBC Roosendaal en op woensdag voor Germinal Beerschot Antwerpen.

Arno Splinter, die bij Bennekom buiten de ploeg is gevallen, mag gaan testen bij AGOVV Apeldoorn, via zijn oude maatje John van den Brom. Speelt maandagavond mee in een testwedstrijd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 22 februari 2008 @ 20:12:51 #299
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_56913181
quote:
Oekraïense club wil veteraan Yves Buelinckx

vr 22/02/08 - Op het secretariaat van tweedeklasser Union is een fax binnengerold: de Oekraïense club Charkov wil de bijna 36 jarige Yves Buelinckx overnemen.

"Het is me een raadsel hoe Charkov me vond", vertelt de aanvaller in Het Nieuwsblad.

"Mijn vrouw staat er alvast positief tegenover. Ze beseft dat ik deze kans niet mag laten liggen als er een nulletje op mijn contract wordt bijgeschreven."

"Charkov is een grootstad en heeft het mooiste stadion van Oekraïne, en dat in een competitie met Dinamo Kiev en Donjetsk.

"Ik ben 35, maar heb een sterk gestel. Bij een goed bod teken ik, alsof ik op mijn oude dag de Lotto win."

Buelinckx (foto) begon zijn carrière bij Tubeke, waar Club Brugge hem wegkaapte. Nadien volgden nog Beveren, Denderleeuw, RWDM, La Louvière, Brussels, opnieuw Tubeke en Union.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_56913477
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 20:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Haha, mooi verhaal .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')