Ja, en het niet hoeven tonen van je identiteitskaart is natuurlijk veel belangrijker dan lage belastingen of een versoepeld ontslagrecht.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:17 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nou ja, als ik Pechtold gisteravond hoor over welke plannen van Obama hij looft heb ik daar best mijn twijfels over, overheidsvoorziening hier, overheidsverplichtingen daar....een liberaal zou er op zijn minst wat ongemakkelijk van worden. Op gebied van persoonlijke vrijheid zijn ze wel de liberaalste partij.
Ik vond je grappiger toen je nog een hellebaard moest dragenquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:29 schreef Apropos het volgende:
Zo, ik heb voor de eerste maal m'n Hong Kongs overhemd aangetrokken en ik ga straks solliciteren. Goedemiddag.
quote:‘Domste crimineel’ gepakt in Zuid-Afrika
Gepubliceerd: 9 januari 2008 11:01 | Gewijzigd: 9 januari 2008 11:01
BBC
Pretoria, 9 jan. De politie in het Zuid-Afrikaanse Pretoria heeft naar eigen zeggen „de domste crimineel" van het jaar aangehouden.
De 25-jarige man deed aangifte van beroving van zijn mobiele telefoon. Die had hij onder bedreiging met een vuurwapen moeten afstaan, zei hij.
Toen een agent het nummer belde, ging de telefoon over in de zak van de man. Hij is aangehouden voor het afleggen van een valse verklaring. De politie gaf daarop een verklaring uit getiteld „Domste crimineel?”
quote:Maasdriel, 9 jan. Burgemeester Ada Boerma van het Gelderse Maasdriel heeft belangrijke stukken van haar installatierede overgenomen uit de toespraak die burgemeester Thom de Graaf begin 2007 hield bij zijn aantreden in Nijmegen.
Dat heeft het Maasdrielse VVD-raadslid Cees Sips in de openbaarheid gebracht. Sips was in eerste instantie onder de indruk van de warmte en de hartelijkheid in de toespraak van Boerma. Hij complimenteerde haar op zijn eigen website, maar een lezer herkende stukken uit de toespraak van De Graaf. ,,Zelfs een citaat van zijn vader heeft ze als het hare gebruikt. Ik vind dat schandalig en onaanvaardbaar'', aldus Sips.
Boerma (CDA) denkt precies hetzelfde over de invulling van het burgemeestersambt als D66'er Thom de Graaf, zo blijkt. Zij herhaalt onder meer dat ze als eerste burger geen wethoudersrol ambieert, dat ze de zorgvuldigheid en transparantie in het duale bestel wil bewaken en dat ze een actieve voorzitter van het college wil zijn. ,,Burgemeester word je pas als je het bent, dus ik ga maar gewoon aan de slag'', aldus De Graaf en Boerma.
De Graaf sloot in Nijmegen zijn rede af met een citaat van zijn vader, die in de jaren zeventig ook burgemeester van Nijmegen was. Precies hetzelfde citaat gebruikt Boerma, maar zonder bronvermelding. ,,Het is heel erg teleurstellend. Die hartelijke warmte is helemaal niet echt. We zijn gewoon beduveld'', stelt Sips.
Boerma, die haar installatiespeech al op 30 november hield, was woensdag niet bereikbaar voor commentaar.
Da's ook allemaal belangrijk. Ik heb hem trouwens een keer aan de lijn gehad hierover. Er is volgens mij een heel volkssegment die totaal andere prioriteiten stelt dan waar lui als Pechtold belang aan hechten. Dan is het toch niet verbazingwekkend dat de volksverleiders dat oppikken? In plaats van "U zet aan tot vreemdelingenhaat!!" zeggen, kun je je ook afvragen wat nou de bron is van het onbehagen. Anders blijven ze komen. Doet Fortuyn het niet, dan doet Verdonk het wel; doet Verdonk het niet, dan doet Wilders het wel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja, en het niet hoeven tonen van je identiteitskaart is natuurlijk veel belangrijker dan lage belastingen of een versoepeld ontslagrecht.
Mja, daar was het hele thema van het boek weg hè.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0484740/
Een verfilming dus. Ik voorspel een totale verkrachting van het boek, zoals bij Elementaire Deeltjes.
Bah, wat een onzin weer. Ze kunnen zichzelf weer een schouderklopje geven.quote:Kamer: Vuurwerk voortaan op vaste plek afsteken
De Tweede Kamer wil dat er voortaan vaste plekken worden aangewezen waar tijdens de jaarwisseling vuurwerk mag worden afgestoken.
Vuurwerk in de toekomst op een vaste plek?
Hiermee hoopt de politiek de overlast tijdens Oud en Nieuw en herhaling van de vernielingen en onlusten van de afgelopen jaarwisseling te voorkomen.
Maatregelen
CDA, PvdA, VVD, SP en GroenLinks roepen de ministers Jacqueline Cramer van VROM en Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken op om in overleg met gemeenten maatregelen te treffen. Gemeenten zouden, net als nu met vreugdevuren gebruikelijk is, een aantal plekken moeten aanwijzen waar burgers vuurwerk mogen afsteken.
Een algeheel verbod op consumentenvuurwerk, zoals GroenLinks voorstaat, gaat de andere fracties te ver. ‘Een algeheel verbod kan niet, omdat we open grenzen hebben en dat ook niet te controleren is,’ zegt Kamerlid Bas Jan van Bochove (CDA) tegen De Telegraaf.
Kamerlid Fred Teeven (VVD) wil dat er in plaats van drie nog maar twee dagen vuurwerk mag worden verkocht en dat het afsteken pas vanaf tien uur ’s avonds wordt toegestaan in plaats van tien uur ’s ochtends.
Bron: Elsevier
quote:Meisje test 58 erectiepillen
DEN HAAG - De politie heeft dinsdagavond een vreemde ontdekking gedaan in een auto die met beslagen ramen stond geparkeerd in Den Haag. In de wagen bevonden zich behalve een 53-jarige man uit Maassluis en een 19-jarig meisje uit Rotterdam 58 erectiepillen. De inzittenden waren naakt.
ANP
Het meisje verklaarde dat zij vrijwillig en niet tegen betaling de erectiepillen aan het testen was.
De man, die ook nog wiet en joints in zijn auto had liggen, is aangehouden. Dat liet de politie woensdag weten.
http://support.acer-euro.com/documents/manuals.htmlquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:45 schreef Monidique het volgende:
Wat een gedoe. Ik snap er niets van. Ik heb geen handleiding. Acer levert ook geen handleiding op de website. Ik heb volgens mij de CD niet. Ik heb 2Gb RAM. Ik wil 4. Waarom zijn er twee oranje slots, Dimm 1 en Dimm 2? En twee maal twee paarse, Dimm 3 en Dimm 4? En Everest, gedoe allemaal...
Waarom wil jij 4 gig ram?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:45 schreef Monidique het volgende:
Wat een gedoe. Ik snap er niets van. Ik heb geen handleiding. Acer levert ook geen handleiding op de website. Ik heb volgens mij de CD niet. Ik heb 2Gb RAM. Ik wil 4. Waarom zijn er twee oranje slots, Dimm 1 en Dimm 2? En twee maal twee paarse, Dimm 3 en Dimm 4? En Everest, gedoe allemaal...
Lelijk meisje vrees ik.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:49 schreef Monidique het volgende:
Wel sneu als je bijna zestig pillen nodig hebt.
Ik had laatst mijn computer gebouwd zonder kennis van hardware. Gewoon alles geplaatst waar het leek te passen. In de handleiding van mijn moederboard stond ook niet duidelijk aangegeven welke slots ik nodig had als er keuze uit meerdere was. Ik weet voor 80% zeker dat mijn dvd-speler niet goed zit.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:45 schreef Monidique het volgende:
Ja en 70 gram wiet en 39 joints.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:49 schreef Monidique het volgende:
Wel sneu als je bijna zestig pillen nodig hebt.
Huge, Marathon.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waarom wil jij 4 gig ram?
Er zit nu twee maal 1Gb in de twee oranje gleuven. De vier paarse gleuven (Dimm 3 en 4) doen niets. Maar nu moet ik ook weer die PC open maken om te kijken wat de snelheid ervan is.quote:je moet 2 gelijke in dezelfde kleur duwen. Dat levert snelheidswinst op.
Precies. Dat zeg ik.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://support.acer-euro.com/documents/manuals.html
Dat moeten ze nog even vragen aan de officier van justitie.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waarom is die kerel nou aangehouden??
[..]
Wat voor acer heb je dan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:53 schreef Monidique het volgende:
Precies. Dat zeg ik.
Dat thema was ook niet echt te verfilmen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:57 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Mja, daar was het hele thema van het boek weg hè.
quote:Apparaatbeschrijving
DIMM1: Apacer Tech. (1 GB DDR2-533 DDR2 SDRAM)
DIMM2: [ TRIAL VERSION ]
Wat heb ik hier nou aan? En waarom heb ik 2 oranje slots en 2 x 2 paarse?quote:Veld Waarde
Eigenschappen Geheugenmodule
Modulenaam Apacer Tech.
Serienummer Geen
Fabricagedatum Week 40 / 2006
Modulegrootte 1 GB (2 ranks, 4 banks)
Moduletype Unbuffered DIMM
Geheugentype DDR2 SDRAM
Geheugensnelheid DDR2-533 (266 Mhz)
Modulebreedte 64 bit
Modulespanning SSTL 1.8
Foutdetectiemethode Geen
Verversingsfrequentie Gereduceerd (7.8 us), Self-Refresh
Geheugeninstellingen
@ 266 Mhz 5-4-4-12 (CL-RCD-RP-RAS) / 16-28-2-4-2-2 (RC-RFC-RRD-WR-WTR-RTP)
@ 266 Mhz 4-4-4-12 (CL-RCD-RP-RAS) / 16-28-2-4-2-2 (RC-RFC-RRD-WR-WTR-RTP)
@ 200 Mhz 3-3-3-9 (CL-RCD-RP-RAS) / 12-21-2-3-2-2 (RC-RFC-RRD-WR-WTR-RTP)
Geheugenmodulefabrikant
Firmanaam Apacer Technology Inc.
Productinformatie http://usa.apacer.com/us/products/DRAM_Modules.htm
DDR 2 geheugen halen die minimaal op 533 mhz kan draaien, 2 identieke en die dan in je paarse gleuf duwen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
Wat heb ik hier nou aan? En waarom heb ik 2 oranje slots en 2 x 2 paarse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |