Dank.quote:
Een deel van het vrachtverkeer op een luchthaven in goede banen leiden, wat voornamelijk neerkomt op het werven van medewerkers voor bepaalde klussen.quote:wat is je nieuwe functie in hoofdlijnen?
En daar heb je geschiedenis voor gestudeerd?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dank.
[..]
Een deel van het vrachtverkeer op een luchthaven in goede banen leiden, wat voornamelijk neerkomt op het werven van medewerkers voor bepaalde klussen.
Voor eeuwig en altijd..quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:32 schreef Aoristus het volgende:
Ja, Jehan, gefeliciteerd met je ..werk
Als ik me niet vergis, moet je op een onmenselijk tijdsstip opstaan, is het niet?
Hij komt er wel achter dat het leven als 16e eeuwse stadswacht zo slecht nog niet isquote:
Sterker nog, ik doe het om het eeuwig te kunnen blijven studerenquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En daar heb je geschiedenis voor gestudeerd?
Nee hoor, alleen op een onmenselijk tijdstip beginnen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:32 schreef Aoristus het volgende:
Ja, Jehan, gefeliciteerd met je ..werk
Als ik me niet vergis, moet je op een onmenselijk tijdsstip opstaan, is het niet?
Maar je kan er wel goed drugs en wapens smokkelen, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen op een onmenselijk tijdstip beginnen.
Als stadswacht ook, hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Maar je kan er wel goed drugs en wapens smokkelen, dat dan weer wel.
waarom neem je zo'n baantjequote:
Wie bij Mcdonalds werkt, krijgt korting op Mcdonalds producten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:44 schreef Gabry het volgende:
Wie in de wijngaard werkt, mag van de druiven eten.
wie bij de bagage werkt, mag tikkende koffers sorterenquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:45 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wie bij Mcdonalds werkt, krijgt korting op Mcdonalds producten.
Een vriend van mij wil volgend jaar ook naar geschiedenis wisselen; ik zal hem even waarschuwen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dank.
[..]
Een deel van het vrachtverkeer op een luchthaven in goede banen leiden, wat voornamelijk neerkomt op het werven van medewerkers voor bepaalde klussen.
Wat wil 'ie naar geschiedenis wisselen, dollars?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:53 schreef Gabry het volgende:
[..]
Een vriend van mij wil volgend jaar ook naar geschiedenis wisselen; ik zal hem even waarschuwen.
Hij wisselt zich naar geschiedenis.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat wil 'ie naar geschiedenis wisselen, dollars?
Zoiets vermoedde ik al.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:36 schreef Apropos het volgende:
[..]
Sterker nog, ik doe het om het eeuwig te kunnen blijven studeren!
Hij pleegt zelfmoord?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:08 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hij wisselt zich naar geschiedenis.
Au, m'n ogen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:08 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hij wisselt zich naar geschiedenis.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:36 schreef Apropos het volgende:
[..]
Sterker nog, ik doe het om het eeuwig te kunnen blijven studeren!
Helaas val jij juist op gesjeesde studenten.quote:
Toen ik viel was hij sjezende..quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Helaas val jij juist op gesjeesde studenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |