Ik hoop toch echt niet dat dat het is geweest, je zou er spontaan seksistisch van worden...quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:12 schreef matthijst het volgende:
Dat een paar geacteerde tranen ervoor zorgen dat vrouwen massaal op d'r stemmen...
Volgende keer een paar vertederende pluizige konijntjes, lammetjes en kuikentjes mee en de overwinning is helemaal in the pocket
Die links rechts vergelijking tussen de VS en Nederland is nogal krom, het gaat grotendeels om andere ideologien en hoofd-standpunten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:03 schreef Klopkoek het volgende:
Wat ik wel grappig vond om te zien was dat die bekakte, Gooise Spykerdirecteur bij P&W zei dat hij op Edwards uit kwamKennelijk is Edwards voor Nederlandse begrippen nog behoorlijk rechts, want die Spykerdirecteur heeft wel eens gemeld dat hij VVD stemt (logisch voor een directeur).
De economische dimensie speelt daar toch ook wel een rol?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:06 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Die links rechts vergelijking tussen de VS en Nederland is nogal krom, het gaat grotendeels om andere ideologien en hoofd-standpunten.
Maar niet op dezelfde manier, alleen al omdat de VS een federale republiek is. We kunnen het wel gaan versimpelen, maar dat is niet helemaal correct. Ik denk dat het het beste is om de Nederlandse en Amerikaanse politiek los van elkaar te zien.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:07 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De economische dimensie speelt daar toch ook wel een rol?
Zou zo maar kunnen ja.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:12 schreef NLweltmeister het volgende:
ik denk dat die vent met dat 'Iron my shirt' bord misschiem wel de doorslag heeft gegeven.
Het manipuleren van de Clintons is weer begonnen, want die kerel hebben ze er natuurlijk zelf neergezet
http://election.cbsnews.com/campaign2008/index.shtmlquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:17 schreef =HellFire= het volgende:
Mag de winnaar kiezen welke running mate het wordt, of gaat het om het aantal delegates/stemmen? Want anders heb je dus nu een theoretische Clinton/Obama '08 als presidentskandidaat. Hoe zit dat eigenlijk?
En hoe zijn de statistieken bij de Reps eigenlijk?
Nee, zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, dus is het genoeg om te kijken of er eentje in een van beide niet heeft gewonnen.
Pas op Super Tuesday zijn er aantallen delegates te verdienen die ertoe doen. Dit is puur voor het momentum in de peilingen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:14 schreef NLweltmeister het volgende:
Het is overigens gewoon een gelijkspel, ze hebben allebei 9 delegates, daar gaat het om
Wat een verschil Clinton - Obama zeg. En waarom zo weinig delegates in bij de Reps?quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:20 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
http://election.cbsnews.com/campaign2008/index.shtml
hier staat een hoop info, Romney aan kop bij de Reps
En wat dat betreft, dat momentum, lopen Obama en Clinton gelijk. Ik zou zelfs zeggen dat Obama nog steeds een beetje voorloopt, ondanks Clintons marginale winst van gisteren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:27 schreef Montov het volgende:
[..]
Pas op Super Tuesday zijn er aantallen delegates te verdienen die ertoe doen. Dit is puur voor het momentum in de peilingen.
Wat zijn super-delegates?quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:20 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
http://election.cbsnews.com/campaign2008/index.shtml
hier staat een hoop info, Romney aan kop bij de Reps
Of valt het wel mee?quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:32 schreef Monidique het volgende:
Erg interessant dat de peilingen niet helemaal bleken te kloppen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |