abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55890758
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 08:12 schreef matthijst het volgende:
Dat een paar geacteerde tranen ervoor zorgen dat vrouwen massaal op d'r stemmen...
Volgende keer een paar vertederende pluizige konijntjes, lammetjes en kuikentjes mee en de overwinning is helemaal in the pocket
Ik hoop toch echt niet dat dat het is geweest, je zou er spontaan seksistisch van worden...
  woensdag 9 januari 2008 @ 09:33:30 #127
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_55891259
Begin maar vast dan

A Clinton loyalist said internal polling found New Hampshire women were overcome with sympathy when Clinton choked up publicly in a diner Monday under the stress of her expected loss.
"Even Obama women were moved by it," the source said.
Senior Clinton adviser Ann Lewis said, "A whole lot of people saw her and said, 'Now I get it, she's like me, she's a real person just like me.' "

Krijg echt van die Corky flashbacks bij die laatste zin. "Aaaai Got Feelings Just Like Youuuuwwwww"

Independents, who back Obama over Clinton, went to the GOP race in greater numbers to vote for John McCain, possibly believing an Obama victory was a lock.

Obama congratulated Clinton for "an outstanding job" and had his supporters give her a round of applause.

[ Bericht 15% gewijzigd door matthijst op 09-01-2008 09:40:06 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 9 januari 2008 @ 09:36:34 #128
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_55891319
Verrassend, .
-
pi_55891591
Zeer verrassend moet ik zeggen, alles ligt weer open.
sig verwijderd door FA
pi_55891716
Wanneer is de volgende ronde?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 9 januari 2008 @ 10:03:19 #131
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55891721
Wat ik wel grappig vond om te zien was dat die bekakte, Gooise Spykerdirecteur bij P&W zei dat hij op Edwards uit kwam Kennelijk is Edwards voor Nederlandse begrippen nog behoorlijk rechts, want die Spykerdirecteur heeft wel eens gemeld dat hij VVD stemt (logisch voor een directeur).
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_55891770
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:03 schreef Klopkoek het volgende:
Wat ik wel grappig vond om te zien was dat die bekakte, Gooise Spykerdirecteur bij P&W zei dat hij op Edwards uit kwam Kennelijk is Edwards voor Nederlandse begrippen nog behoorlijk rechts, want die Spykerdirecteur heeft wel eens gemeld dat hij VVD stemt (logisch voor een directeur).
Die links rechts vergelijking tussen de VS en Nederland is nogal krom, het gaat grotendeels om andere ideologien en hoofd-standpunten.
  woensdag 9 januari 2008 @ 10:07:42 #133
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55891799
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:06 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Die links rechts vergelijking tussen de VS en Nederland is nogal krom, het gaat grotendeels om andere ideologien en hoofd-standpunten.
De economische dimensie speelt daar toch ook wel een rol?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_55891833
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:07 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De economische dimensie speelt daar toch ook wel een rol?
Maar niet op dezelfde manier, alleen al omdat de VS een federale republiek is. We kunnen het wel gaan versimpelen, maar dat is niet helemaal correct. Ik denk dat het het beste is om de Nederlandse en Amerikaanse politiek los van elkaar te zien.
pi_55891929
Zo dat is verrassend wakker worden met dit nieuws. Alles ligt weer open.
pi_55892632
Pff, wat een uitslagen.

Valt me tegen dat New Hampshire, terwijl dat toch in het liberale noordoosten van Amerika ligt, massaal kiest voor een oorlogsrat als McCain en een gladde zakenman als Romney. En voor neocon Hillary .
pi_55892735
Clinton! Wat een geluk, ik dacht dat Amerika de zoveelste fout zou maken.
pi_55893086
ik denk dat die vent met dat 'Iron my shirt' bord misschiem wel de doorslag heeft gegeven.

Het manipuleren van de Clintons is weer begonnen, want die kerel hebben ze er natuurlijk zelf neergezet
pi_55893121
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:12 schreef NLweltmeister het volgende:
ik denk dat die vent met dat 'Iron my shirt' bord misschiem wel de doorslag heeft gegeven.

Het manipuleren van de Clintons is weer begonnen, want die kerel hebben ze er natuurlijk zelf neergezet
Zou zo maar kunnen ja.
pi_55893149
Het is overigens gewoon een gelijkspel, ze hebben allebei 9 delegates, daar gaat het om

CLINTON: 39% (9)

OBAMA: 37% (9)

EDWARDS: 17% (4)
pi_55893224
Mag de winnaar kiezen welke running mate het wordt, of gaat het om het aantal delegates/stemmen? Want anders heb je dus nu een theoretische Clinton/Obama '08 als presidentskandidaat. Hoe zit dat eigenlijk?

En hoe zijn de statistieken bij de Reps eigenlijk?
pi_55893299
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:17 schreef =HellFire= het volgende:
Mag de winnaar kiezen welke running mate het wordt, of gaat het om het aantal delegates/stemmen? Want anders heb je dus nu een theoretische Clinton/Obama '08 als presidentskandidaat. Hoe zit dat eigenlijk?

En hoe zijn de statistieken bij de Reps eigenlijk?
http://election.cbsnews.com/campaign2008/index.shtml

hier staat een hoop info, Romney aan kop bij de Reps
pi_55893438
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:56 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ja, dus is het genoeg om te kijken of er eentje in een van beide niet heeft gewonnen.
Nee, zo werkt het niet.
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:27:33 #144
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_55893470
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:14 schreef NLweltmeister het volgende:
Het is overigens gewoon een gelijkspel, ze hebben allebei 9 delegates, daar gaat het om
Pas op Super Tuesday zijn er aantallen delegates te verdienen die ertoe doen. Dit is puur voor het momentum in de peilingen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_55893522
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:20 schreef NLweltmeister het volgende:

[..]

Wat een verschil Clinton - Obama zeg. En waarom zo weinig delegates in bij de Reps?

En waarom in GODSNAAM Romney?
pi_55893594
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:27 schreef Montov het volgende:

[..]

Pas op Super Tuesday zijn er aantallen delegates te verdienen die ertoe doen. Dit is puur voor het momentum in de peilingen.
En wat dat betreft, dat momentum, lopen Obama en Clinton gelijk. Ik zou zelfs zeggen dat Obama nog steeds een beetje voorloopt, ondanks Clintons marginale winst van gisteren.

Erg interessant dat de peilingen niet helemaal bleken te kloppen, zo zie je maar weer, en ik denk toch echt dat Edwards geen kans meer maakt, die gaat dan overigens Obama steunen, en dat pas op vijf februari beslist gaat worden of het Obama of Clinton wordt. Alles kan nog.

Bij de Republikeinen weinig verrassends. McCain wint, zoals verwacht, Romney heeft weer jubelend als een kind zilver gehaald, maar Huckabee heeft het dan wel weer erg goed gedaan, relatief. Daar kan ook alles nog gebeuren, maar het staat zeker veel minder vast dan bij de Democraten. Ik ben benieuwd of Giuliani's strategie gaat werken, maar ik verwacht dat dat niet het geval is.
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:49:14 #147
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_55894045
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:20 schreef NLweltmeister het volgende:

[..]

Wat zijn super-delegates?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_55894067
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:32 schreef Monidique het volgende:
Erg interessant dat de peilingen niet helemaal bleken te kloppen,
Of valt het wel mee?

pi_55894294
Dat is best een verrassing. NH geen Waterloo voor Hillary.

Het zijn echt spannende verkiezingen .
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:19:35 #150
47580 hoM3r
Our trip.
pi_55894797
Dat huil-momentje van Hillary vond ik echt pijnlijk zeg, als je zo stemmen wil winnen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')