Ja man, wou het met vorig EK/WK al, wil het dit jaar weerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en die wil je vrijwillig aantrekken?? [afbeelding]
Zlatanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:46 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet nog een Zweeds voetbalshirt kopen voor mijn vader.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
of hij doet zijn psv shirt aan en gaat mee rellen [ afbeelding ]
Hehe ik wilde de naamsbekendheid van PSV wel wat omhoog halen daaro ja. Maar dit lijkt me niet helemaal de juiste manierquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:36 schreef Loontjah het volgende:
Oei, das niet zo best nee.
Waarom wil je dat?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja man, wou het met vorig EK/WK al, wil het dit jaar weer
Heb alleen nog steeds geen shirt
Ben levensmoequote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom wil je dat? [afbeelding]
Larssonquote:
Ik zie de kop van het krantenartikel al, PSV fan betrokken bij rellen in Nairobiquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:52 schreef Deansensitized het volgende:
Leo rellend op tv in zijn PSV shirt STAGE SC, STAGE SC MOTHERFUCKERSSS schreeuwend, drie vliegen in een klap [ afbeelding ]
Litmanenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Larsson, ik ben niet zo fan van Zlatan..
en dat komt uit een mond van een Ajax fan
Zlatan is een held!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Larsson, ik ben niet zo fan van Zlatan..
en dat komt uit een mond van een Ajax fan
Op het nieuws!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:52 schreef Deansensitized het volgende:
Leo rellend op tv in zijn PSV shirt STAGE SC, STAGE SC MOTHERFUCKERSSS schreeuwend, drie vliegen in een klap [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zie de kop van het krantenartikel al, PSV fan betrokken bij rellen in Nairobi
PSV-fans rellen toch niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zie de kop van het krantenartikel al, PSV fan betrokken bij rellen in Nairobi
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zou mooi zijn ja
(liever niet hoor
)
Truequote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
PSV-fans rellen toch niet?
Dat doen toch alleen Ajax en Feyenoord fans hooligans
quote:
oh ja, zou ik die Hagenezen/Hagenarenquote:
psv heeft geen hooligansquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
PSV-fans rellen toch niet?
Dat doen toch alleen Ajax en Feyenoord fans hooligans
Ik ook niet. Jammer dat het "de man van glas" is. Heb een poster van hem op mijn kamerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:13 schreef Loontjah het volgende:
Jari zal ik nooit vergeten.
Dacht ook dat ik dat zeiquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch ook![]()
Gelukkig niet trouwens..
Ik alleen een poster van zijn gouden tijd bij Ajaxquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:18 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb een tshirt, en een voetbalshirt toen hij nog in Engeland speelde
Jariquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik alleen een poster van zijn gouden tijd bij Ajaxmet nummer 10
Abe is van voor mijn tijdquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:30 schreef Deansensitized het volgende:
Zelfs ik ken Jari nog wel
Verder geen fan ofzo, enige voetballer waar ik fan van ben is Abe Lenstra, verder niet van een speler an sich.
SC Heerenveen![]()
Welterustenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer vroeg op![]()
![]()
Wat nu, ben je lui ofzo?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nieuws gezien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De mensen niet zo heel vrolijk daar nuEn aangezien ik daar moet gaan werken in de sloppenwijk die veel in het NOS nieuws geweest is stel ik het even uit
3 weken hopelijk..
Ik ken Volbeat niet echt, dean of engeltje wat is het?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tof, ik ga in februari weer naar Volbeat!
De derde keer in minder dan een jaar (geen kalenderjaar dus) tijd. Fields of Rock was al tof, jammer dat ik de helft miste door de rij. Paar maanden terug in de kleine zaal van de Melkweg, weer erg goed, maar een beetje druk. En nu in de grote zaal. Ik heb er zin in.
Volbeat is tof.
Dquote:
Das wel lief. Vandaag maar even geen overuren denk ik, ben ook behoorlijk moequote:
Die visio's tegenwoordig kunnen een hoopquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Das wel lief. Vandaag maar even geen overuren denk ik, ben ook behoorlijk moe
Maar de visio heeft me gister even onderzocht en die kwam er achter dat ik geen stress had
Hai CC!quote:
Ik drink een lekker watertje en eet straks even een Balisto. Als je wakker wil blijven zou ik red bull nemen en boterhammen met kaasquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Zo iedereen lijkt wel nuttige bezig.
Heeft iemand tips om wakkeer te blijnev?
Moet je precies doen daar dan ?!quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:27 schreef Okiedokie86 het volgende:
Goedemorgenik moet over 30 min weer bij een klant zijn, en ik ben zo gaar als wat
Zo zo .... Dat is wel even heel erg tofquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:29 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
office 2003 installeren en acrobat reader
geef me 15 min en dan ben ik daar weer wegquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo zo .... Dat is wel even heel erg tof
Wel goed je best doen heh!
Goedemorgenquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Zo iedereen lijkt wel nuttige bezig.
Heeft iemand tips om wakkeer te blijnev?
Waar om kan je die pc niet aanpassen beheren dan ?! Als je er zoveel op moet doen lijkt me dat soms wel gewenstquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:33 schreef Stranger het volgende:
Ik word er helemaal gestoord van dat ik niet zelf de computer waarop ik remote werk kan aanpassen/beheren. Elke fucking keer is er wel iets mis met dat ding.. Godverdomme nu krijg ik weer geen commandline na het inloggen met ssh
Eergisteren waren er ineens files corrupt en gisteren werd het systeem ineens gereboot toen ik net een script aan het draaien was
En ik kan het allemaal niet lokaal runnenMaar weer een maitlje de deur uit gedaan
Lijkt me niet verkeerd even slapen nogquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:32 schreef HansU het volgende:
Ja, even een dutje doen. Daarna kan je prima wakker blijven
Omdat ik in principe niets zou hoeven beheren, het enige wat ik er op zou moeten doen ik scripts runnen en wat zooi up/downloaden. Maar dat het dan weer zo'n rammelbak is..quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Waar om kan je die pc niet aanpassen beheren dan ?! Als je er zoveel op moet doen lijkt me dat soms wel gewenst
Alle stagiaires worden als screw-up gezien, daar heb jij gelukkig geen monopolie op.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
Omdat ik in principe niets zou hoeven beheren, het enige wat ik er op zou moeten doen ik scripts runnen en wat zooi up/downloaden. Maar dat het dan weer zo'n rammelbak is..![]()
Verder staat er nogal veel belangrijke informatie op en denken ze vast dat ik een screw-up ben ofzo
Valt hier gelukkig mee...quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alle stagiaires worden als screw-up gezien, daar heb jij gelukkig geen monopolie op.
Goeiemorgen, gij tactvolle dame.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:40 schreef Loontjah het volgende:
Op tijd naar bed gaan misschien.
Niet zeuren als je zelf er voor kiest om weinig te slapen.
Ja maar, over tijd kun je vertrouwen winnen en laten zien wat je kunt, in het begin (ga ik er dan even van uit) ben je 'maar een newbie stagiair' .quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Valt hier gelukkig mee...
Ze kennen me dan ook wat langer (ok, dan zouden ze eigenlijk beter moeten weten)
Is ook logisch natuurlijk... Je weet ook nog erg weinigquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar, over tijd kun je vertrouwen winnen en laten zien wat je kunt, in het begin (ga ik er dan even van uit) ben je 'maar een newbie stagiair' .
Ik lag gister voor mijn ding vrij vroeg. Weet alleen niet waarom ik zo'n last heb, ben gewoon niet helemaal fit denk ik. Drank danwel Lassagne met paddo's erin kan ook een oorzaak zijn :Squote:Op woensdag 9 januari 2008 09:40 schreef Loontjah het volgende:
Op tijd naar bed gaan misschien.
Niet zeuren als je zelf er voor kiest om weinig te slapen.
Hoezo? Kwamen die net terug van stappen op dinsdagavondquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:59 schreef KaheemSaid het volgende:
Naar stage lopen en dan op de trap je huisgenoten tegen komen is ook niet leuk
Uhu, beetje aangeschoten enzo, de één zo nat als wat ik denk dat die even in een plas gevallen was of met bier gegooid had :Squote:Op woensdag 9 januari 2008 10:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoezo? Kwamen die net terug van stappen op dinsdagavond?
Post even voor degenen die hem ook kunnen gebruiken:Pquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:06 schreef HansU het volgende:
zo, ik ben bezig met mijn stage verslag.
Even uit een rapport van een oud stagiair alle tekst gewist zodat ik direct al een mooie opmaak heb, bespaart weer tijd
Dat schiet op zeg. Maar gaat het nog wel lukken?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:08 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.
Een mooi staaltje lekker communiceren van een groepsgenote. Gisterenavond pas haar eerste reactie op mijn mailtjes voor het verslag, wat ze moest doen? Het verslag moet over 2 uur ingeleverd zijn
Moest of moet. Als je nu nog 2 uur heeft dan had ze gisternacht niet hoeven te slapen!quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:08 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.
Een mooi staaltje lekker communiceren van een groepsgenote. Gisterenavond pas haar eerste reactie op mijn mailtjes voor het verslag, wat ze moest doen? Het verslag moet over 2 uur ingeleverd zijn
Altijd mooi op een woensdag-ochtendquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Uhu, beetje aangeschoten enzo, de één zo nat als wat ik denk dat die even in een plas gevallen was of met bier gegooid had :S
Bwehehe... iets met opschieten dan maarquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:08 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.
Het mooie was, het verslag was al af.. zonder haar hulpquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat schiet op zeg. Maar gaat het nog wel lukken?
Ik had zoiets, daar ga ik ook geen moeite meer voor doen.. Het eerste mailtje heb ik gestuurd op de 27 December, geen reactie.. de tweede op de 2e en nog een op de 4e..quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Bwehehe... iets met opschieten dan maar![]()
Dat heb je haar ook verteld ?!
Was niet intern een afspraak ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:17 schreef Okiedokie86 het volgende:
ben ik weer. Me baas had de afspraak voor morgen staan
De ene kwam de afgelopen 2 jaar ongeveer 2 á 3 dagen in de week zo thuis. Dan had die nog zo'n 3 dagen dat die echt therminaal was. Van die nachten dat die of in de kroeg in slaap viel of fiets ongelukken had onderweg zodat die naar het ziekenhuis moest, of huis net wel haalde en dan blij was dat die (met kleding aan) zijn bed in kwam.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Altijd mooi op een woensdag-ochtend
Kansloos mokkelquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:15 schreef PieterBas het volgende:
Ik had zoiets, daar ga ik ook geen moeite meer voor doen.. Het eerste mailtje heb ik gestuurd op de 27 December, geen reactie.. de tweede op de 2e en nog een op de 4e..
het draaide mij om de bedrijfs logo's enzoquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Post even voor degenen die hem ook kunnen gebruiken:P
Waar gaan jullie heen verhuizen? Altijd wel een grappige tijd in een bedrijf, wel heel anders en vaak vrij intensief maar ook stoerquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:15 schreef Deansensitized het volgende:
Zowaar druk aan het werk in de kelder
Mooie ladenkast gekregen [vol met componenten] mooi voor thuis
Lekker aan het opruimen voor de verhuizing van het bedrijf, we zijn nu alle reserve apparatuur aan het inpakken
Mij ookquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:20 schreef HansU het volgende:
[..]
het draaide mij om de bedrijfs logo's enzo
feliquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:26 schreef Trigalti het volgende:
Goedemorgen, net leraar langsgeweest..
Alles goed/voldoende beoordeeld.
Moet alleen nog mijn stageverslag inleveren.. (verwacht hij morgen, is er alleen nog niet.. dat wordt vannacht een nacht doortrekken).. Heb nog steeds geen onderwerp.. ga nu maar over alles wat ik gedaan heb hier een verslag maken, type er vanavond zo 20 pagina's uit, geen probleem..
Ben dus best wel happy..Vanaf overmorgen geen stage meer
.. ook wel weer jammer..
We hadden toch eens een SC meet moeten doen
Vrijdagmiddag Stratumseind?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:26 schreef Trigalti het volgende:
Goedemorgen, net leraar langsgeweest..
Alles goed/voldoende beoordeeld.
Moet alleen nog mijn stageverslag inleveren.. (verwacht hij morgen, is er alleen nog niet.. dat wordt vannacht een nacht doortrekken).. Heb nog steeds geen onderwerp.. ga nu maar over alles wat ik gedaan heb hier een verslag maken, type er vanavond zo 20 pagina's uit, geen probleem..
Ben dus best wel happy..Vanaf overmorgen geen stage meer
.. ook wel weer jammer..
We hadden toch eens een SC meet moeten doen
Zou het echt niet weten..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |