Hai CC!quote:
Ik drink een lekker watertje en eet straks even een Balisto. Als je wakker wil blijven zou ik red bull nemen en boterhammen met kaasquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Zo iedereen lijkt wel nuttige bezig.
Heeft iemand tips om wakkeer te blijnev?
Moet je precies doen daar dan ?!quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:27 schreef Okiedokie86 het volgende:
Goedemorgenik moet over 30 min weer bij een klant zijn, en ik ben zo gaar als wat
Zo zo .... Dat is wel even heel erg tofquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:29 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
office 2003 installeren en acrobat reader
geef me 15 min en dan ben ik daar weer wegquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo zo .... Dat is wel even heel erg tof
Wel goed je best doen heh!
Goedemorgenquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Zo iedereen lijkt wel nuttige bezig.
Heeft iemand tips om wakkeer te blijnev?
Waar om kan je die pc niet aanpassen beheren dan ?! Als je er zoveel op moet doen lijkt me dat soms wel gewenstquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:33 schreef Stranger het volgende:
Ik word er helemaal gestoord van dat ik niet zelf de computer waarop ik remote werk kan aanpassen/beheren. Elke fucking keer is er wel iets mis met dat ding.. Godverdomme nu krijg ik weer geen commandline na het inloggen met ssh
Eergisteren waren er ineens files corrupt en gisteren werd het systeem ineens gereboot toen ik net een script aan het draaien was
En ik kan het allemaal niet lokaal runnenMaar weer een maitlje de deur uit gedaan
Lijkt me niet verkeerd even slapen nogquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:32 schreef HansU het volgende:
Ja, even een dutje doen. Daarna kan je prima wakker blijven
Omdat ik in principe niets zou hoeven beheren, het enige wat ik er op zou moeten doen ik scripts runnen en wat zooi up/downloaden. Maar dat het dan weer zo'n rammelbak is..quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Waar om kan je die pc niet aanpassen beheren dan ?! Als je er zoveel op moet doen lijkt me dat soms wel gewenst
Alle stagiaires worden als screw-up gezien, daar heb jij gelukkig geen monopolie op.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
Omdat ik in principe niets zou hoeven beheren, het enige wat ik er op zou moeten doen ik scripts runnen en wat zooi up/downloaden. Maar dat het dan weer zo'n rammelbak is..![]()
Verder staat er nogal veel belangrijke informatie op en denken ze vast dat ik een screw-up ben ofzo
Valt hier gelukkig mee...quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alle stagiaires worden als screw-up gezien, daar heb jij gelukkig geen monopolie op.
Goeiemorgen, gij tactvolle dame.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:40 schreef Loontjah het volgende:
Op tijd naar bed gaan misschien.
Niet zeuren als je zelf er voor kiest om weinig te slapen.
Ja maar, over tijd kun je vertrouwen winnen en laten zien wat je kunt, in het begin (ga ik er dan even van uit) ben je 'maar een newbie stagiair' .quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Valt hier gelukkig mee...
Ze kennen me dan ook wat langer (ok, dan zouden ze eigenlijk beter moeten weten)
Is ook logisch natuurlijk... Je weet ook nog erg weinigquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar, over tijd kun je vertrouwen winnen en laten zien wat je kunt, in het begin (ga ik er dan even van uit) ben je 'maar een newbie stagiair' .
Ik lag gister voor mijn ding vrij vroeg. Weet alleen niet waarom ik zo'n last heb, ben gewoon niet helemaal fit denk ik. Drank danwel Lassagne met paddo's erin kan ook een oorzaak zijn :Squote:Op woensdag 9 januari 2008 09:40 schreef Loontjah het volgende:
Op tijd naar bed gaan misschien.
Niet zeuren als je zelf er voor kiest om weinig te slapen.
Hoezo? Kwamen die net terug van stappen op dinsdagavondquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:59 schreef KaheemSaid het volgende:
Naar stage lopen en dan op de trap je huisgenoten tegen komen is ook niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |