ik moet nog steeds verder met seizoen 3quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben weer 24 aan het kijkenSeizoen 1, 2 & 3 inmiddels voor de 2de keer gezien, nu net begonnen met Seizoen 4
Ben ook Heroes aan het kijken, ook erg vet
Debiteuren en Crediteuren is zo geniaalquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mogguh
Ik heb van het weekend de Angel box set gekocht, heb ik voorlopig weer wat te doen.
En ik heb ook De Dierenwinkel en Debiteuren Crediteuren 1&2 gekocht
Ik moet nu al lachen
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:30 schreef staticdata het volgende:
ik vind je ook lief hoor![]()
edit: dat is natuurlijk aan FJD![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:30 schreef staticdata het volgende:
ik vind je ook lief hoor![]()
edit: dat is natuurlijk aan FJD![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
![]()
je hebt gelijk Ursel, sorry.![]()
Wij gaan lekker op het andere forum verder
Hebben we nou al een nieuwe datum gevonden??quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
![]()
je hebt gelijk Ursel, sorry.![]()
Wij gaan lekker op het andere forum verder
Ja belachelijk is datquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:22 schreef FJD het volgende:
Net Frontlines gespeeld op de Xdoos, ik kan er nog niet aan wennen hoor dat richten met een pookjeIk ben standaard al slecht maar met zo'n pookje wordt het wel erg duidelijk
heb ik ook hoor op de ps3. toetsenbord & muis FTWquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:22 schreef FJD het volgende:
Ik ben standaard al slecht maar met zo'n pookje wordt het wel erg duidelijk
Heb je nou al zo'n key aangevraagd dan??quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:22 schreef FJD het volgende:
Net Frontlines gespeeld op de Xdoos, ik kan er nog niet aan wennen hoor dat richten met een pookjeIk ben standaard al slecht maar met zo'n pookje wordt het wel erg duidelijk
Neequote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:34 schreef ursel het volgende:
Heb je nou al zo'n key aangevraagd dan??
Da hoef je niet met dat pookje te kutten..
ja de 19e is het pokeren en aangezien wij niet tegen dat pokergeweld op kunnen....ik weet het nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Hebben we nou al een nieuwe datum gevonden?? [ afbeelding ]
Zit je neefje ook tussen al die huillies??quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:10 schreef FJD het volgende:
'Duitse hackers kraken ov-chipkaart'
en wederom vertraging voor de OV chipkaart
http://www.nieuwnieuws.nl(...)boos_op_politie.html
Rozenburg weer in het nieuws
Nee.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:21 schreef ursel het volgende:
Zit je neefje ook tussen al die huillies??
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:44 schreef Cardinal_NL het volgende:
Aan alle reacties te zien, heeft een ieder in goede of minder goede gezondheid in ieder geval de feestdagen overleeft. Wat trauma's overgehouden aan het niet doorgaan van Dakar.
Maar in ieder geval een goedemiddag aan een ieder
quote:De getoonde tv van Mitsubishi bevat ook een 3d-processor van Real-D. Dit systeem kan dankzij dlp-technologie van Texas Instruments in combinatie met polarisatiebrilletjes driedimensionale beelden vertonen.
Is dat zonder deuken??quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:49 schreef RudyCarell het volgende:
Eindelijk, Mitsubishi introduceert LaserHDTV http://tweakers.net/nieuws/51177
Philips is kutquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
Philps is bezig met een tv waar je nog geneens de brilletjes meer bij nodig hebt....
Ik heb nog geen product mogen meemaken dat goed is... monitors, lampen, zelfs cd's deden het allemaal niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
sommige producten wel, andere niet
Dat vind ik altijd zo raar. De ME gaat echt niet zo ineens iedereen op zijn muil beuken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee.
De verhalen die ik gehoord heb zijn soms ook wel raar hoor. Natuurlijk is 90% van wat er rondliep gewoon tuig en die verdienen niets anders dan een klap op hun bek maar als 90% tuig is, is het dan gerechtvaardigd om 100% neer te meppen?
Een vader die z'n kind van het plein weg wil halen krijgt een klap op z'n bek van de ME en is een paar tanden kwijt, is dat gerechtvaardigd?
Ook zo'n leuke, de hele dag was er al tuig bezig met vuurwerk op het Raadhuisplein (winkelcentrum plein), beetje mensen irriteren enzo. Nog geen 200m verder op staat het politiebureau en er is geen agent geweest die die gasten weg heeft gestuurd. Nee daar verdien je respect mee; gewoon wegblijven als je nodig bent.
Ze hebben een periode gehad, waarin alle producten precies 1 dag na het verstrijken van de garantie kapot gingenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen product mogen meemaken dat goed is... monitors, lampen, zelfs cd's deden het allemaal niet.
quote:
Aan de andere kant, het is precies die gedachte die de ME in staat stelt om heel eenvoudig de grens over te gaan. Als ze een keer een klap teveel uitdelen en dat komt in het nieuws dan denkt 99% van Nederland "oh die zal het wel verdiend hebben" of "had je maar weg moeten lopen" en je hoort er nooit meer wat van.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat vind ik altijd zo raar. De ME gaat echt niet zo ineens iedereen op zijn muil beuken.
Nou het was al 1 dag na aankoopquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ze hebben een periode gehad, waarin alle producten precies 1 dag na het verstrijken van de garantie kapot gingen
Tegenwoordig werkt het volgens mij toch wel weer wat beter, maar goed ik koop eigenlijk ook nooit philips.
Wat deed die dochter daar uberhauptquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:00 schreef FJD het volgende:
[..]
In dit geval dus de vader die z'n dochter van het plein wilde halen, de politie zei dat niet mocht, hij ging toch en de ME sloeg hem prompt de tanden uit z'n bek. Dat soort verhalen komen bijna nooit in het nieuws, er is dus geen maatschappelijke relevantie, er wordt niet gestraft en het gevoel dat je ongestraft kunt meppen neemt weer toe binnen de ME met als resultaat dat ze het de volgende keer weer doen.
Weet ik het, wat al die pubers doen. Hangen, zuipen en een deel daarvan (hoe groot weet ik niet maar als m'n neefje er niet bij was dan is er dus ook tuig wat niet meedoetquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:01 schreef Cardinal_NL het volgende:
Wat deed die dochter daar uberhaupt
http://www.fightordie.com/forum/viewtopic.php?p=7234#7234quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:03 schreef Cardinal_NL het volgende:
@postman
Binnenkort weer een potje COH
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:26 schreef FJD het volgende:
PvdA dacht dat het plan tussen de 60 en 80 miljoen zou kosten. Zowel woordvoerders van Ajax als van Feyenoord lachten zich kapot; voor de nieuwe Kuip is 400 miljoen uitgetrokken. Voor 60mil. heb je een betonnen muur met wat stoeltjes en dan alleen als je het laat doen door Polen, aldus de woordvoerder van Feyenoord![]()
Hoe groot wil je het logo?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:29 schreef IJsmuts het volgende:
kan iemand even het bof logo posten en een plaatje dat we met 20 man op de server zitten? zon ranking na een spelletje, kunnen jullie vast wel herinneren.
ga ik zo nog even door met de OP.
thanks rudy! precies goed!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:37 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hoe groot wil je het logo?
[ link | afbeelding ]
nee hij is top! zag alleen dattie ook nog klikbaar is.... orgineel is wel erg groot!!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:49 schreef RudyCarell het volgende:
Nog andere kleuren ofzo, brul het maar, ik zie net dat ik alle bronbestanden nog heb...
ik houd het kort en krachtig, post zo wel even een draft, mogen jullie daar op schieten.quote:
thanks. ik houd het voor gezien met de OP, heb echt geen inspiratie meer. zou jij nog een stukje willen typen over de huidige situatie en als het kan de boel in de wiki zetten?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:08 schreef FJD het volgende:
[ cimg ]
Ben benieuwd...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
thanks. ik houd het voor gezien met de OP, heb echt geen inspiratie meer. zou jij nog een stukje willen typen over de huidige situatie en als het kan de boel in de wiki zetten?
ik post de OP zo, kijk maar wat jullie er van vinden.
misschien als je ferdi lief aan kijkt... ik heb express alle grote gebeurtenissen eruit gelaten, incl serverdetails... maar fer kan er vast wel nog iets bij bedenken, ik ben dr klaar meequote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Ben benieuwd...
Kom ik er ook nog in voor??
Hij is mooi hoor..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
misschien als je ferdi lief aan kijkt... ik heb express alle grote gebeurtenissen eruit gelaten, incl serverdetails... maar fer kan er vast wel nog iets bij bedenken, ik ben dr klaar mee
in word leek hij heel kortquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij is mooi hoor..![]()
![]()
Dacht alleen dat je hem altijd te lang vond en dus een kort en bondige OP wou..
wheheh, gaat ik doen!!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:01 schreef FJD het volgende:
IJs, neem volgende week eens een kevertje mee oid waarvan het dekseltje open mag. Ik heb een geniale macro lens geleend; de Canon MP-E 65mm 5:1
Morgen heb ik een verjaardag..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:52 schreef FJD het volgende:
Das mooi, dan gaat Ursel het verhaaltje schrijven
de OP is klaar, zet hem nu in wiki!!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Morgen heb ik een verjaardag..
Als ik wat ga schrijven zal het pas ergens van het weekend zijn ofzo..
quote:Volgens de geschiften is dit nog steeds de geestelijk leider van BoF!
Ubuntu is voor wanabee linux fan boys die net van MS af durven te stappen..quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja 1000x liever Microsoft dan Open Source
Al die Linux figuren met hun Ubuntu![]()
![]()
De docent mag best zelf bepalen waar hij mee werkt maar zet het document dat zowel in MS Office formaat als in Open Office formaat op het Intranet...quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:06 schreef FJD het volgende:
Waarom mag de docent niet voor jou bepalen waarmee jij werkt maar mag jij wel voor de docent bepalen waarmee hij moet werken?
Ik zou helemaal geen Linux nemenquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Ubuntu is voor wanabee linux fan boys die net van MS af durven te stappen..
Debian moet je nemen...
Oooh ja.. er is feest..
Whehe ik wist dat die vraag zou komen en nee dat doe ik niet, vooral om die vent te irriterenquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:18 schreef FJD het volgende:
Lever jij je documenten ook in als .doc en als .odt?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou helemaal geen Linux nemen
Is Aaron vandaag jarig? Gefeliciteerd!!
Shit, ik word voorspelbaar als ik je aan het stangen ben. Het begin van m'n ondergangquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Whehe ik wist dat die vraag zou komen en nee dat doe ik niet, vooral om die vent te irriteren
Ik mag niet van Aaron..quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:27 schreef Sickert het volgende:
Jeej!
Urs mag vandaag met treintjes spelen
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:54 schreef staticdata het volgende:
Diamond ook al een hele tijd niet gezien
HB Aaron!!quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:29 schreef Mr_Baus het volgende:
Oh en IJs, g36's unlocken en 7 kill killstreaks zijn voor noobs hoorHet échte manse werk in BF2 is en blijft het genadeloos ongegeneerd PKM hoeren
![]()
![]()
En er staat ook niks in over bier, tieten en bitterballen + links naar "The Best Of" Topics uit onze zeer lange reeks
quote:Omdat BoF! haar afkomst nooit zal verloochenen presenteert BoF! vol trots haar BF2 top 3 op basis van global score. Heb je nu altijd al willen weten hoe het voelt om pinda's uit je PKM te blaffen, ongegeneerd te spawnkillen of wil je ook wel een K/D van 2.2 door middel van de BF2 godmode cheat > vraag het deze heren, ze zijn vrijwel dagelijks in dit topic te vinden!
Game on!
ach, als kan, wrm nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:48 schreef FJD het volgende:
IJs, blijf je ook tukken met het pokeren of ga je terug naar huis? Dit ivm de bierkosten die ik aan het inschalen ben
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:15 schreef IJsmuts het volgende:
@ Boef, echte manswerk aangepastbitterballen bier etc zet ik er niet in en de classics...., tja... als je een mooie post maakt met prachtig mooie topics wil ik ze er wel inzetten
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zaterdag abonnement verlengen en nieuwe telefoon "kopen"
Waarschijnlijk de Nokia N95
Mail komt maar dat is mogelijk idd. Jorrit blijft ook tukken en een andere vriend van me misschien ook.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:18 schreef IJsmuts het volgende:
ach, als kan, wrm nietik heb volgens mij nog 1 of 2 krat juup in de schuur staan, neem ik wel mee!
oja, kan je ook nog weer even met adobe bellen? ben de handleiding die ze in 1 file ipv 4 files gestopt hebben kwijt
same herequote:Op woensdag 9 januari 2008 22:05 schreef ursel het volgende:
Fer, je msn doet ut niet..
Doe me eens ff unblicken joh..
Allrighty then, kom maar op!quote:Gerucht: BioShock 2 speelt zich af voor het originele deel
Volgens diverse geruchten zal er een BioShock 2 komen en deze game zal het verhaal vertellen dat vooraf ging aan BioShock. BioShock 2 zal zich afspelen in een levendig Rapture van de jaren 40 en als speler maak je de ondergang van deze onderwaterstad mee. BioShock 2 zou gepland staan voor 2009 dus het is nog even wachten op deze titel.
Een ander gerucht dat de ronde doet met betrekking tot BioShock 2 is dat de game ontwikkeld wordt door het onlangs opgerichte 2K Marin Studio en dat de bedenker en maker van BioShock, Ken Levine, niet bij de ontwikkeling van dit tweede deel betrokken zou zijn. Dat lijkt ons sterk, want eerder liet Levine weten al na te denken over een nieuwe BioShock en erg enthousiast te zijn over het idee om zich te verdiepen in de wereld van Rapture.
Ik heb het altijd al gewetenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Biertje na de seks voor lang, gezond leven
of wil je ook wel een K/D van 2.2 door middel van de BF2 godmode cheatquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
HB Aaron!!![]()
@ Boef, echte manswerk aangepastbitterballen bier etc zet ik er niet in en de classics...., tja... als je een mooie post maakt met prachtig mooie topics wil ik ze er wel inzetten
[..]
ben benieuwd waarom hij de nokia wilt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
wat je ook doet geen Nokia N series!
zo rete traag
heb zelf de n70 man man windows xp op een laptop met 128 mb is nog wel sneller
kijk eens naar de samsung G800
[ afbeelding ]
mn collega heeft er een en de broer van veer ook
vind het een zeer kek ding
Omdat ik de andere modellen die nu op de markt zijn niet mooi vindt en ik wil wel het maximale bedrag uit m'n abonnement halen. HTC vind k niks, vriend van mij heeft zo'n ding. En ik wil zoiezo geen telefoon waarmee ik met een stokje op het beeldscherm moet drukkenquote:Op donderdag 10 januari 2008 07:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
ben benieuwd waarom hij de nokia wilt.
Kijk eens wellicht naar een HTC, windows mobile en je kan er alles opknallen wat je wilt.
HTC touch?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat ik de andere modellen die nu op de markt zijn niet mooi vindt en ik wil wel het maximale bedrag uit m'n abonnement halen. HTC vind k niks, vriend van mij heeft zo'n ding. En ik wil zoiezo geen telefoon waarmee ik met een stokje op het beeldscherm moet drukken
Ik wil op zich wel een iPhone maar die is hier nog niet uit EN ik denk dat ik dan minimaal ¤ 100,- moet bijbetalen bij m'n abonnementquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:37 schreef jpjedi het volgende:
Nokia
HTC
Maakt allemaal weinig verschil.
Iphone! verwaarloosbare opstarttijd, gebruiksgemak en indrukwekkende responsetijd. Het hele iphone concept wordt nu niets voor niets gekopieerd door MS zoals gepresenteerd op de CES.
Iedere collega die me hier bezoekt in India wil er ook eentje en ik moet er nu weer drie opsturen naar China en 2 naar Australië. ervaren = hebben lijkt het wel.
Fanboy modus uit//
Ik vond het ook al wat vreemd. Ik heb gebruik gemaakt van JP z'n website en daar staat dat de rebuy net zoveel is als de buyin terwijl ik wist dat dat minder kostte. Nu ik m'n mail doorlees zie ik dat de uiteindelijke uitleg anders is. Dat gaan we dus nog even wijzigen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en wat bedoel je precies met die rebuy??? Je krijgt voor een lager bedrag net zoveel chips als de buy-in???
Minimaal jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil op zich wel een iPhone maar die is hier nog niet uit EN ik denk dat ik dan minimaal ¤ 100,- moet bijbetalen bij m'n abonnement
HTC S730 dan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat ik de andere modellen die nu op de markt zijn niet mooi vindt en ik wil wel het maximale bedrag uit m'n abonnement halen. HTC vind k niks, vriend van mij heeft zo'n ding. En ik wil zoiezo geen telefoon waarmee ik met een stokje op het beeldscherm moet drukken
Och.. Als Jorrit om 20:15 binnen mag komen, dan mag ik dat ook nog wel dus..quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vond het ook al wat vreemd. Ik heb gebruik gemaakt van JP z'n website en daar staat dat de rebuy net zoveel is als de buyin terwijl ik wist dat dat minder kostte. Nu ik m'n mail doorlees zie ik dat de uiteindelijke uitleg anders is. Dat gaan we dus nog even wijzigen.
Foutjes en opmerkingen graag blijven melden natuurlijk dan kan ik dat voor volgende keren aanpassenVoor het te laat komen ben je excused. Tis vooral een stok achter de deur voor iedereen om er echt te zijn en niet zoiets van "ach joh dan kom ik toch om 20:15 binnen"
[..]
Minimaal ja
Jij doet heul niet meequote:Op donderdag 10 januari 2008 09:37 schreef ursel het volgende:
Och.. Als Jorrit om 20:15 binnen mag komen, dan mag ik dat ook nog wel dus..![]()
Maar kan er tomtom op worden geinstalleerd danquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:37 schreef jpjedi het volgende:
Nokia
HTC
Maakt allemaal weinig verschil.
Iphone! verwaarloosbare opstarttijd, gebruiksgemak en indrukwekkende responsetijd. Het hele iphone concept wordt nu niets voor niets gekopieerd door MS zoals gepresenteerd op de CES.
Iedere collega die me hier bezoekt in India wil er ook eentje en ik moet er nu weer drie opsturen naar China en 2 naar Australië. ervaren = hebben lijkt het wel.
Fanboy modus uit//
Dat kan niet op de iPhone. Op de N95 kan ik TomTom Mobile, Route 66 Mobile etc. installerenquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
Maar kan er tomtom op worden geinstalleerd dan
Mja.. Misschien dat ik nog wel ff aankom ofzo..quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij doet heul niet meeJe mag wel bier komen drinken natuurlijk
maar pokeren is vol. Of Jafar doet mee en zo niet dan heb ik al een reserve.
kan er uberhaupt navigatiesoftware op een iphone?quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat kan niet op de iPhone. Op de N95 kan ik TomTom Mobile, Route 66 Mobile etc. installeren
Mja, het heeft al moeite met MSN, laat staan navigatie dan..quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
kan er uberhaupt navigatiesoftware op een iphone?
Die is te duur. Ik vind de N95 ook mooier.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:07 schreef staticdata het volgende:
Frank, volgens my de HTC TyTN II krijg je er zo'n pennetje bij maar kan je ook alles bedienen met toetsenbord. Alleen dan zal je aardig bij moeten betalen
Smaken verschillenquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die is te duur. Ik vind de N95 ook mooier.
Gezelligquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:02 schreef ursel het volgende:
Mja.. Misschien dat ik nog wel ff aankom ofzo..
Kom ik ook gewoon demonstratief om 20:15
Dat is een geniaal programma manquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Straks komt hier een cameraploeg langs van "Nu We Hier Toch Zijn"....
lolquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
dat is het leuke aan van die gerefomeerde gemeentesquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is een geniaal programma manTis alleen jammer dat het nu zo bekend is, dat betekent namelijk ook dat iedereen opeens gastvrij is. Gister zitten kijken en ze mochten en kregen echt alles
Dan gaat de lol er ook wel een beetje vanaf.
Zekerquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is een geniaal programma manTis alleen jammer dat het nu zo bekend is, dat betekent namelijk ook dat iedereen opeens gastvrij is. Gister zitten kijken en ze mochten en kregen echt alles
Dan gaat de lol er ook wel een beetje vanaf.
En nokia maps en Google maps...quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat kan niet op de iPhone. Op de N95 kan ik TomTom Mobile, Route 66 Mobile etc. installeren
Echt? Dat zouden ze juist niet mededelen om het verrassingseffect te behouden...quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
en dan het risico lopen dat de burgermeester net de hele dag een belangrijke vergadering heeft of niet eens aanwezig isaan het darten is met Frank?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:38 schreef RudyCarell het volgende:
Echt? Dat zouden ze juist niet mededelen om het verrassingseffect te behouden...
Komop zeg het zijn ambtenaren. Van 9 tot 5 een blanco agendaquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:42 schreef FJD het volgende:
[..]
en dan het risico lopen dat de burgermeester net de hele dag een belangrijke vergadering heeft of niet eens aanwezig is?
True! Opmerking is aangepastquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:43 schreef staticdata het volgende:
Komop zeg het zijn ambtenaren. Van 9 tot 5 een blanco agenda
De Griffier kwam het vertellen, die had het gelezen in een persbericht.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:38 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Echt? Dat zouden ze juist niet mededelen om het verrassingseffect te behouden...
quote:A 150-inch high-definiton plasma TV unveiled by Panasonic is the world’s largest to date, the Japanese consumer electronics company claimed Monday at the International Consumer Electronics Show. The plasma panel features an 8.84 million pixel image resolution. Its screen is the equivalent of nine 50-inch sets, with an effective viewing area of 11 feet, the company said. It’s a step up from Panasonic’s 103-inch version, which cost $70,000 when it launched. The company did not say in a news release how much the 150-inch panel will cost.
Wii Sportsquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:24 schreef Sickert het volgende:
bij de media markt staat ook zo'n knetter grote
geniaal
maar wat moet je er mee in je woonkamer
Nog niet..quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
Jouw plafond bevindt zich op 3,75 meter?
Je weet veel van de iPhone! Heb je aandelen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:16 schreef jpjedi het volgende:
Tomtom is een applicatie ontwikkelen in februari als de Developmentkit beschikbaar is van de iphone. Op het moment kun je op elke iphone navigeren dmv google maps maar dan op basis van antenne info. GPS muis ook beschikbaar voor 85 dollar waardoor je een exact signaal krijgt op de iphone.
De 15e wordt de iphone 2.0 gepresenteerd welke gps en 3G ingebouwd heeft. De reden dat dit nog niet gebeurd is, is dat de batterij het niet aan kan. De nieuwe batterij van de iphone kan het een stuk beter aan.
de 15e weten we alle details.
En de iphone kun je gewoon unlocked via ebay kopen maar ik meot er wel bij zeggen dat je altijd flink betaald voor het toestel zelfs als er een abbo bij zit. Maar het dient gezegd te worden dat de N95 los duurder is dan de iphone. (n95 is los 800 euro en de iphone locked 399$ (300 euro))
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:01 schreef staticdata het volgende:
Iphone fanboys
Xbox 360 fanboys
PS3 fanboys
Je kunt ook gewoon het NL toetsenbord aanzetten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je weet veel van de iPhone! Heb je aandelen?
De N95 is wel iets goedkoper hoor¤ 589,-
Wat ik wel klote vind als je de iPhone importeert is dat je alleen via T9 kan sms'en, dat is op zich geen probleem ware het niet dat het toestel alleen Engelse woorden kent dus geen Nederlands woorden maakt. Dat lijkt me erg frustrerend,
ipv kamerbreed tapijt een muurbrede tv. Heb nog wel ruimte over voor kunstquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:24 schreef Sickert het volgende:
bij de media markt staat ook zo'n knetter grote
geniaal
maar wat moet je er mee in je woonkamer
lekkere indruk heb je van Fankie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:10 schreef FJD het volgende:
He iphone-faboy, post eens wat nuttigs!
Ik denk niet dat Frankie de iPhone moet nemen trouwens. Voor Frank moet het makkelijk en vooral zonder problemen werken. Een import iPhone blijft voorlopig nog wel kutten met nieuwe updates, hoe dat te omzeilen en weer te kraken. Losse iPhones in de winkel als ze in Europa uit komen zijn belachelijk duur (Frankrijk en Duitsland geloof ik 1000,-) en met abo betaal je scheel aan die achterlijke overeenkomsten die Apple heeft gesloten met Tmobile.
Conclusie; haal een andere.
Dat is maar net waar je je tijd aan wil besteden toch? De een heeft zin om zich te verdiepen in alle aspecten en vindt het geweldig om een dag bezig te zijn om dan toch maar mooi de nieuwste firmware te kraken.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:33 schreef ursel het volgende:Frankie als slachtoffer gebruiken om een iPhone goed te praten..
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is maar net waar je je tijd aan wil besteden toch? De een heeft zin om zich te verdiepen in alle aspecten en vindt het geweldig om een dag bezig te zijn om dan toch maar mooi de nieuwste firmware te kraken.
Ik zie Frank niet als iemand die daar heel veel interesse in heeft. Het moet werken en het moet goed werken en jij weet net zo goed als ik dat je nog wel eens wat problemen tegen komt bij het upgraden van je US iPhone naar een nieuwe firmware. Vandaar dus dat ie beter een Nokia oid halen.
Een normale smartphone met stylus zou ik dan weer niet doen, te groot, te onhandig en zoveel extras doe je met een telefoon echt niet. Tenminste, ik niet
Hoe actief gebruik jij je iphone? boze tongen beweren dat het oppervlakte tbv het touchmechanisme onderhevig is aan snelle slijtage. Merk je daar al iets van?quote:
Ik gebruik mijn iphone heel de dag. Ik heb hem als alternatief voor de laptop om te mailen onderweg. Posts op fok zijn meestal vanaf de iphone.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
Hoe actief gebruik jij je iphone? boze tongen beweren dat het oppervlakte tbv het touchmechanisme onderhevig is aan snelle slijtage. Merk je daar al iets van?
zo nee dan wellicht over half jaar nog een keer vragen
quote:Op donderdag 10 januari 2008 07:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
of wil je ook wel een K/D van 2.2 door middel van de BF2 godmode cheat![]()
![]()
![]()
![]()
Niet lief
lade open, schijf erin en op play drukken en aan de volumeknop draaienquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het juist relaxt om de mogelijkheden van een apparaat te bekijken, testen etc. Maar ok dan wel meer op audio / video gebied.
De apparatuur moet ook aangesloten worden, de speakers op elkaar afgesteld worden, de ruimte op de speakersetup afstemmen etc. etc.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
lade open, schijf erin en op play drukken en aan de volumeknop draaien
Draagmuurtje verplaats je zo, heet niet voor niets zoquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
de ruimte op de speakersetup afstemmen etc. etc.
PCies doe je ff. Ik zeg 8 uurtjes werk, wat jij?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Draagmuurtje verplaats je zo, heet niet voor niets zo
Das waarquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Draagmuurtje verplaats je zo, heet niet voor niets zo
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:25 schreef FJD het volgende:
IJsOf ik even ruim 400gb wil leechen voor de 19e
Das waarquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Das waarIn theorie zou ik het zelfs halen en nog tijd hebben om meer te downloaden.
Zojuist m'n eerste positieve K/D gehaald
quote:Nieuws: Universal's HD-DVD-contract is verlopen - UPDATE
Geschreven door Roeland Mighawry
Bron: Engadget - English translation
Donderdag 10 januari 2008 - Alsof het HD-DVD kamp de afgelopen dagen al niet genoeg slecht nieuws te verduren gehad heeft, is vandaag naar buiten gekomen dat een van de weinige grote filmmaatschappijen die nog achter het HD-DVD formaat staat, het afgelopen contract nog niet verlengd heeft.
Daily Variety heeft bevestigd dat Universal's contract afgelopen is waarmee het een overeenkomst had om alle films exclusief op HD-DVD uit te brengen. Universal heeft het contract niet verlengd en kijkt hoogstwaarschijnlijk wat een andere grote partij als Paramount gaat doen.
Het blijkt namelijk dat Paramount een ontsnappingsclausule in hun contract heeft, waardoor ze net als Warner Bros het HD-DVD kamp kunnen verlaten. Het worden spannende tijden voor het kamp van HD-DVD.
Update
Vandaag heeft Universal Studios een statement verkondigd waarin ze ontkennen gebruik te maken van het feit dat hun contract is afgelopen met HD-DVD en daarom overstappen naar Blu-ray.
Ken Graffeo, HD strategisch marketing bij Universal en co-president van de HD-DVD Promotional Group:
Quote:
Universal's current plan is to continue to support the HD DVD format
Let op het woord "current". Vooralsnog blijven ze HD-DVD supporten, maar er bestaat dus zeker kans dat ze alsnog voor het blauwe kamp zullen kiezen. Feit dat Graffeo ook co-president van de HD-DVD promotie groep is, speelt hoogstwaarschijnlijk ook een belangrijke reden waarom ze nog niet overgestapt zijn.
Te triest... ik zou zelfs een nieuw glas vragen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:10 schreef BugWorks het volgende:
Misschien iets om de pokeravond in "BoF"-stijl te houden, aangezien ik lees dat er veel BoFfers aan meedoen.
[ afbeelding ]
Goed ben ik hequote:
Tuurlijk niet, want dan had die er zeker weten een screenshot van gemaakt hoe goed die wel niet was..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:31 schreef Stefan740 het volgende:
Speelde ursel mee?
Ga jij klussen??quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Goed ben ik heMerk wel dat ik heel veel trager ben geworden zeg
Nu weer hamsters schoonmaken en schoenenkast afmaken en verven
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Nu weer hamsters afmaken en schoenenkast schoonmaken en verven
lol omgquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij heeft toch rode verf nodig voor zijn schoenenkast..
dat had hij ook even aan Baus kunnen vragenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Had ik ook ooit eens gedaan, maar dat wou die niet voor me regelen..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat had hij ook even aan Baus kunnen vragen
Verfroller in het kontje, messneetje overdwars en rollen maarquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:44 schreef ursel het volgende:
Sinds wanneer zit jij in Indiaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:22 schreef staticdata het volgende:
je moet gewoon een PS3 kopen
Totaal geen antwoord op je vraag, maar goed
Jullie ook al?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:36 schreef jpjedi het volgende:
wij gaan kijken of we poezenbeesten kunnen spotten dit weekend.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
ach LCMG zit ook in india dus ik denk ik ga daar eens kijken.
Ik typ dit nu vanaf mijn Iphone
Hoe denk je dat ik nu aan het typen ben.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]![]()
iphone de vetste. Zo cool je kan er echt alles mee, is goedkoper dan welk toestel ook en je kan zelfs met je pik msnen op dat ding
wat is het verschil ertussen? ik wil namelijk verlengen dus ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net de Nokia N95 8GB besteld met 2-jarig Hi 25 abonnement. Moet wel ¤ 69,95 voor het toestel betalen. Toestel kost los ¤ 689,-
Ik had gebeld naar de Klantenservice, altijd doen! De aanbieding die je via de Hi site krijgt is heel slecht...
quote:De belangrijkste veranderingen ten opzichte van Nokia N95 zijn:
- 8GB intern geheugen
- een groter scherm (2,8 i.p.v. 2,6 inch)
- het toestel functioneert sneller (hoger RAM geheugen)
- de batterij gaat langer mee
Mijn vorige voorstel faalde helaas..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heb nu ook CoD4 legaal als het goed is. Mijn broertje heeft hem gekocht niet wetende dat ik hem heb!! Snel even de code uit het boekje opgeschreven en hij kon hem nog ruilen daar. Koopt hij vervolgens Blacksite... tja die kan zijn pc niet aan natuurlijk! Even installeren --> crack en deze mag hij ook weer ruilen.
Stiekem zit ik er aan te denken ook Bf2 weer te installeren.
Wanneer gaan we weer is met een paar boffers rondhoeren op een server.
Jaaaa is dan jammer, het spel doethet niet op zijn pcquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Mijn vorige voorstel faalde helaas..
Alleen dekkertje was er..
Wat betreft dat spel. Sommige winkels hanteren een regel dat je een spel maar 1x mag ruilen. Dit om de activiteiten die jij uitvoerd tegen te gaan.
Neem dan een 1jarig en betaal wat meer... Het komt toch altijd op hetzelfde neer wat je betaalt, ze hebben nu sowieso 24x25 van je... + 69,95... En dan nog de kosten van het bellen... En over een jaar wil je weer een nieuwe...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net de Nokia N95 8GB besteld met 2-jarig Hi 25 abonnement. Moet wel ¤ 69,95 voor het toestel betalen. Toestel kost los ¤ 689,-
Ik had gebeld naar de Klantenservice, altijd doen! De aanbieding die je via de Hi site krijgt is heel slecht...
Oh nou via de Hi moest ik ¤ 129,95 bijbeten voor de N 95! (dus zonder 8gb) en via de klantenservice kreeg ik dus die aanbieding van ¤ 69,95...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:04 schreef staticdata het volgende:
bedoelde eigenlijk het verschil in prijs, met verlegen via de site of via klantenservice.
Trouwens, wat voor een plakaat heeft de gemeente gekregen van "nu we er toch zijn".
Ja het is geen slechte aanbieding, maar ik neem liever een 1-jarig abbo...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh nou via de Hi moest ik ¤ 129,95 bijbeten voor de N 95! (dus zonder 8gb) en via de klantenservice kreeg ik dus die aanbieding van ¤ 69,95...
Zilveren! Dat betekent "Het kan er mee door"
Is op zich wel beter maar meer dan ¤ 69,95 wil ik echt niet betalen voor m'n toestel.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja het is geen slechte aanbieding, maar ik neem liever een 1-jarig abbo...
Wat ben ik toch blij met mijn Alto uit 1992, dure sportauto's heb ik allang afgezworenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:24 schreef Stefan740 het volgende:
Wat ben ik toch blij met mijn simonly voor 6 euri de maand.
Dure/nieuwe telefoons heb ik al lang afgezworen
Oh btw voor de autoliefhebbers, de cooper s wordt 1 februaru van 163 naar 213pk gekieteld
Welke provider heb je?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zeg hoe kun je eigenlijk zien wanneer je abbo afloopt?
Ik zit nog steeds met een mega brak toestel, waarop de belangrijkste feature (bellen) lastig wordt door slechte batterij.
Ik heb al 8 jaar een abbo en heb pas 1x een nieuwe telefoon gekregen
De provider lacht zich rot met klanten zoals jijquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb al 8 jaar een abbo en heb pas 1x een nieuwe telefoon gekregen
heb ikquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:42 schreef IJsmuts het volgende:
ow, ik ben binnenkort misschien eigenaar van een gloedje nieuwe NF VE-25![]()
![]()
OMFG!!!! himalaya weer op +8000m bestendig tentje![]()
IJs is een bikkel..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:08 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
heb ik![]()
wereld tent!
![]()
wel een beetje zwaar voor als je alleen gaat...
T-Mobile.quote:
Ah dan moet je ff een account aanmaken op de T-Mobile site.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
T-Mobile.
Ik heb geloof ik nu een sim only, maar die heb ik ook al een tijdje.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:49 schreef FJD het volgende:
KlussenHalve dag bezig geweest met als geniaal resultaat dat er twee extra plankjes hangen. M'n boormachine had kuren, dan weer weer wel open, dan weer half, dan weer niet, dan weer los gaan tijdens het draaien etc. etc. etc. etc. kutding
Nu de plankjes gronden en dan verven
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:10 schreef ursel het volgende:
Maar je had toch een gloednieuwe beste van het beste klop-hamertje tik boor machine met geintegreerde iPhone functionaliteit toch??
Mijn gewenste accountnaam was al ingebruik, oftewel ik heb al een account.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah dan moet je ff een account aanmaken op de T-Mobile site.
Je mag maar 5 planten hè...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:10 schreef ursel het volgende:
[..]Een halve dag voor 2 plankjes...
![]()
Mijn planning is om 3 kweekkasten in elkaar te zetten op 1 zondag..
verdomme bibber, jij bent een echte he?!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:08 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
heb ik![]()
wereld tent!
![]()
wel een beetje zwaar voor als je alleen gaat...
Baus wat doe jij op IJs zijn accountquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
verdomme bibber, jij bent een echte he?!![]()
staan er een paar op MP, deze is nog nooit gebruikt, maar weet nog niet van welk jaar. 350e geboden, mailtje gekregen dat ik hem mag op komen halen
maar ik zit nu de discovery channel Mt Everest Beyond the limit te kijken, en daar staan dus allemaal VE-25 net onder de deadzone![]()
en ze zien er zo flut uit .....
![]()
alleen idd wel aan de zware kant....., en groot voor je eentje..., maarja..., dan maar wat meer zweten.., ik moet gewoon overnachten op basecamp in een VE-25![]()
ik sla helemaal door man, moet nog 10mnd wachten en zit nu te fantaseren om ook nog de push te maken naar ABC
Wil je bij T-Mobile blijven? Zoja, de klantenservice bellen en vragen wat de mogelijkheden / aanbiedingen voor jou zijn!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mijn gewenste accountnaam was al ingebruik, oftewel ik heb al een account.
Ik heb even gekeken en ik heb nu al 2,5 jaar hetzelfde abbo
Waar kan ik nu een nieuw abbo vinden? ik ben echt telefoonn00b
Thanx Frank!
Oh ik heb gisteren van mijn baas een usb ventilator gekregen, aangezien het een heet jaar gaat worden, wij dachten zelf dat ze willen bezuinigen op de airco, maar goed.
Nu hebben we de ventilator niet nodig dus heb ik een soeproermachine gemaakt
Hij werkt ook gewoon super.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh ik heb gisteren van mijn baas een usb ventilator gekregen, aangezien het een heet jaar gaat worden, wij dachten zelf dat ze willen bezuinigen op de airco, maar goed.
Nu hebben we de ventilator niet nodig dus heb ik een soeproermachine gemaakt
quote:
Ben je nu op je pikkie getrapt?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:40 schreef Mr_Baus het volgende:
Schilderen! PLS!
Verven is voor kinderen
![]()
Waarom denk je dat hij het verven noemt, als hij het schilderen zou noemen, dan beledigt hij in één klap alle schildersquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:40 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Schilderen! PLS!
Verven is voor kinderen
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Baus wat doe jij op IJs zijn account
500ml MDF grondverfquote:
Je moet iedereen in zijn waarde laten..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:48 schreef FJD het volgende:
[..]
500ml MDF grondverf
250ml Hoogglans
Nee voor zo'n bestelling heb ik idd zin om te wachtenen Baus komt daar vast erg graag voor z'n bed uit
Neuh hoor.. Dat is wat ik zelf te horen krijg als ik het op mijn werk weer eens over "verven" hebquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:55 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Neuh hoor.. Dat is wat ik zelf te horen krijg als ik het op mijn werk weer eens over "verven" heb![]()
En in prinicipe hebben ze gelijk.. het is zelfs geen correct Nederlands als ik het goed heb...![]()
En je had idd bij mij moeten wezen als je gaat schilderen... maar dat is alleen als je voor echte kwaliteit gaat![]()
![]()
![]()
Want als je gewoon normale verf van de praxis/gamma/hema gebruikt, niets mis mee hoor, dan ben je met daar kopen
nog steeds goedkoper uit dan bij mij met 60% korting....
De echte goeie shit is zo belachelijk duur, dat je je gaat afvragen of het wel nodig is...
Kras en stootvaste Zijdeglans PU aflak, wit, van ca 40 euro per liter e.d.
Als het wit moet zijn.. dan kan ik altijd wat regelen... aangezien productie altijd wit of bs transparant isquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Je moet iedereen in zijn waarde laten..
Weekje later had je gewoon kunnen mailen dat het te lang duurde en dat je het zelf al gehaald hebt..
Hoest met de studie, Baus?
Ik begin ook een steeds zwaarder hoofd te krijgenquote:
Da's je geraden ook..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik begin ook een steeds zwaarder hoofd te krijgenGelukkig ben ik nog net niet ziek maar toch maar even snel wat vitamines e.d. bijslikken en goed aankleden voor ik naar buiten ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |