blauw, zwart, geel of geil, ze doen wel lekker wildquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:41 schreef ursel het volgende:
Tis een blauwe en een zwarte, geen geile..
Ik heb smurfin anders nog nooit wild zien doen..quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
blauw, zwart, geel of geil, ze doen wel lekker wild
ik las net dat je quadcore je heftig in de steek heeft gelaten bij de Crysis SP ergens in een vochtige grotquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:46 schreef ursel het volgende:
Bij Crysis op 2560x1600, 2x AA / 4x AF Verslaat die hem anders dik..
dwing me nou niet om plaatjes van een pijpende smurfin te postenquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb smurfin anders nog nooit wild zien doen..
Dat was niet mijn Quadje, maar mijn Vidje..quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik las net dat je quadcore je heftig in de steek heeft gelaten bij de Crysis SP ergens in een vochtige grot![]()
ik heb Crysis tenminste uitgespeeld op Medium/High![]()
en wel op 5120x3200 16x AA / 32x AF
Nee, gezellig moet ik zeker in mijn eentje een topic gaan vullen..quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:51 schreef IJsmuts het volgende:
ah, ik zie dat ik al ruim door mn dagelijkse post-qoutum heen ben > ik nok hem weer
wist helemaal niet dat smurfin rood haar had onder dr mutsje!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:51 schreef ursel het volgende:
Oohja.. en pics van smurfin zijn altijd welkom..![]()
Tja jij bent dan ook geen grote smurfquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb smurfin anders nog nooit wild zien doen..
Dat is dan ook een wannabee smurfin..quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wist helemaal niet dat smurfin rood haar had onder dr mutsje!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja jij bent dan ook geen grote smurf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |