blauw, zwart, geel of geil, ze doen wel lekker wildquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:41 schreef ursel het volgende:
Tis een blauwe en een zwarte, geen geile..
Ik heb smurfin anders nog nooit wild zien doen..quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
blauw, zwart, geel of geil, ze doen wel lekker wild
ik las net dat je quadcore je heftig in de steek heeft gelaten bij de Crysis SP ergens in een vochtige grotquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:46 schreef ursel het volgende:
Bij Crysis op 2560x1600, 2x AA / 4x AF Verslaat die hem anders dik..
dwing me nou niet om plaatjes van een pijpende smurfin te postenquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb smurfin anders nog nooit wild zien doen..
Dat was niet mijn Quadje, maar mijn Vidje..quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik las net dat je quadcore je heftig in de steek heeft gelaten bij de Crysis SP ergens in een vochtige grot![]()
ik heb Crysis tenminste uitgespeeld op Medium/High![]()
en wel op 5120x3200 16x AA / 32x AF
Nee, gezellig moet ik zeker in mijn eentje een topic gaan vullen..quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:51 schreef IJsmuts het volgende:
ah, ik zie dat ik al ruim door mn dagelijkse post-qoutum heen ben > ik nok hem weer
wist helemaal niet dat smurfin rood haar had onder dr mutsje!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:51 schreef ursel het volgende:
Oohja.. en pics van smurfin zijn altijd welkom..![]()
Tja jij bent dan ook geen grote smurfquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb smurfin anders nog nooit wild zien doen..
Dat is dan ook een wannabee smurfin..quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wist helemaal niet dat smurfin rood haar had onder dr mutsje!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja jij bent dan ook geen grote smurf
Originele DVDsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
James Bond UE DVD's bij CD-Wow voor ¤ 4,- p.s. is
Ik heb al een maandje gratis Goldquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neem dan gelijk Xbox Live Gold, dan kunnen we tegen elkaar spelen
Op TSquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Neem ze gewoon allemaal, je bent tenslotte student
PRECIES, profiteren van belastingcentjesquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:50 schreef FJD het volgende:
[..]Straks vraag ik gewoon een uitkering aan en koop ik daar alleen maar Xbox spelletjes van
Tja je moet iets veranderen he buiten de transfersquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:56 schreef jpjedi het volgende:
Fifa is ook erg lekker maar ze hebben de controls weer overhoop gegooid, de flikkers.
en dan straks als ik terug moet betalen gewoon naar de Duitsers vluchtenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
PRECIES, profiteren van belastingcentjes
Nou, zal nog wel ff duren voordat die aanslaat dan..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:56 schreef jpjedi het volgende:
AC is te overwegen Ferdi... zou hem wel testen of je het wat vind.. het is een 'love or hate'
best verkochte game in de USA gedurende DEC 2008 dus dat zegt ook wel wat.
Fifa is ook erg lekker maar ze hebben de controls weer overhoop gegooid, de flikkers.
Ben al niet zo`n ster in Fifa en ik maar op die x rammen om speler te wisselen... Blijkt het L1 te zijn geworden wat je niet kunt wijzigen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, zal nog wel ff duren voordat die aanslaat dan..
Tis inderdaad echt te irritant voor woordenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:37 schreef jpjedi het volgende:
Ben al niet zo`n ster in Fifa en ik maar op die x rammen om speler te wisselen... Blijkt het L1 te zijn geworden wat je niet kunt wijzigen.
Ben je online aan het printen ofzo..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis inderdaad echt te irritant voor woordenmaar goed, helaas voor Frankie is het toch Ass. Creed geworden
Als die gozer naar een treinstation kan komen dan haal ik die vandaag nog op. Goed, nu nog voor de laatste keer m'n scriptie doorlezen op tikfouten e.d. en dan gaat de final version naar de opmaak en dan is het afwachten
-edit-
M'n internet wordt traag omdat m'n printer staat te printen![]()
Neequote:
had al zoiets gelezen..zou dat wat zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:24 schreef escape_nl het volgende:
http://www.telesport.nl/a(...)lijk_afgelast__.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |