blauw, zwart, geel of geil, ze doen wel lekker wildquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:41 schreef ursel het volgende:
Tis een blauwe en een zwarte, geen geile..
Ik heb smurfin anders nog nooit wild zien doen..quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
blauw, zwart, geel of geil, ze doen wel lekker wild
ik las net dat je quadcore je heftig in de steek heeft gelaten bij de Crysis SP ergens in een vochtige grotquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:46 schreef ursel het volgende:
Bij Crysis op 2560x1600, 2x AA / 4x AF Verslaat die hem anders dik..
dwing me nou niet om plaatjes van een pijpende smurfin te postenquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb smurfin anders nog nooit wild zien doen..
Dat was niet mijn Quadje, maar mijn Vidje..quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik las net dat je quadcore je heftig in de steek heeft gelaten bij de Crysis SP ergens in een vochtige grot![]()
ik heb Crysis tenminste uitgespeeld op Medium/High![]()
en wel op 5120x3200 16x AA / 32x AF
Nee, gezellig moet ik zeker in mijn eentje een topic gaan vullen..quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:51 schreef IJsmuts het volgende:
ah, ik zie dat ik al ruim door mn dagelijkse post-qoutum heen ben > ik nok hem weer
wist helemaal niet dat smurfin rood haar had onder dr mutsje!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:51 schreef ursel het volgende:
Oohja.. en pics van smurfin zijn altijd welkom..![]()
Tja jij bent dan ook geen grote smurfquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb smurfin anders nog nooit wild zien doen..
Dat is dan ook een wannabee smurfin..quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wist helemaal niet dat smurfin rood haar had onder dr mutsje!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja jij bent dan ook geen grote smurf
Originele DVDsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
James Bond UE DVD's bij CD-Wow voor ¤ 4,- p.s. is
Ik heb al een maandje gratis Goldquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neem dan gelijk Xbox Live Gold, dan kunnen we tegen elkaar spelen
Op TSquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Neem ze gewoon allemaal, je bent tenslotte student
PRECIES, profiteren van belastingcentjesquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:50 schreef FJD het volgende:
[..]Straks vraag ik gewoon een uitkering aan en koop ik daar alleen maar Xbox spelletjes van
Tja je moet iets veranderen he buiten de transfersquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:56 schreef jpjedi het volgende:
Fifa is ook erg lekker maar ze hebben de controls weer overhoop gegooid, de flikkers.
en dan straks als ik terug moet betalen gewoon naar de Duitsers vluchtenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
PRECIES, profiteren van belastingcentjes
Nou, zal nog wel ff duren voordat die aanslaat dan..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:56 schreef jpjedi het volgende:
AC is te overwegen Ferdi... zou hem wel testen of je het wat vind.. het is een 'love or hate'
best verkochte game in de USA gedurende DEC 2008 dus dat zegt ook wel wat.
Fifa is ook erg lekker maar ze hebben de controls weer overhoop gegooid, de flikkers.
Ben al niet zo`n ster in Fifa en ik maar op die x rammen om speler te wisselen... Blijkt het L1 te zijn geworden wat je niet kunt wijzigen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, zal nog wel ff duren voordat die aanslaat dan..
Tis inderdaad echt te irritant voor woordenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:37 schreef jpjedi het volgende:
Ben al niet zo`n ster in Fifa en ik maar op die x rammen om speler te wisselen... Blijkt het L1 te zijn geworden wat je niet kunt wijzigen.
Ben je online aan het printen ofzo..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis inderdaad echt te irritant voor woordenmaar goed, helaas voor Frankie is het toch Ass. Creed geworden
Als die gozer naar een treinstation kan komen dan haal ik die vandaag nog op. Goed, nu nog voor de laatste keer m'n scriptie doorlezen op tikfouten e.d. en dan gaat de final version naar de opmaak en dan is het afwachten
-edit-
M'n internet wordt traag omdat m'n printer staat te printen![]()
Neequote:
had al zoiets gelezen..zou dat wat zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:24 schreef escape_nl het volgende:
http://www.telesport.nl/a(...)lijk_afgelast__.html
De headset met draad krijg je bij je Xbox 360.... of heeft je pa een Core gekocht?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Op TSIk weet niet of ik de speciale headset nu al ga kopen.
Assassin's Creed heb ik uiteraard ook alleen die kan niet onlinequote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis inderdaad echt te irritant voor woordenmaar goed, helaas voor Frankie is het toch Ass. Creed geworden
Als die gozer naar een treinstation kan komen dan haal ik die vandaag nog op. Goed, nu nog voor de laatste keer m'n scriptie doorlezen op tikfouten e.d. en dan gaat de final version naar de opmaak en dan is het afwachten
-edit-
M'n internet wordt traag omdat m'n printer staat te printen![]()
Zat er niet bij dus zal dan welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
De headset met draad krijg je bij je Xbox 360.... of heeft je pa een Core gekocht?
Das al meer dan genoegquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
@JP: er zijn maar 2 knopjes veranderd naar mijn weten, die van het sprinten en speler wisselen.
Ik speel 2007 op de psp en 2008 op de ps3 en dan is het vervelend! speler wisselen wordt het meest gebruikt. Vooral de vraag WAAROM in godsnaam! Er zijn toch al bergen kritiek op Fifa 2008 en het is echt gewoon zoeken van EA om maar een nieuwe versie te kunnen verkopen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De headset met draad krijg je bij je Xbox 360.... of heeft je pa een Core gekocht?
@JP: er zijn maar 2 knopjes veranderd naar mijn weten, die van het sprinten en speler wisselen.
Jou neersteken en berovenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:38 schreef jpjedi het volgende:
AC online? Wat zou je dan online willen doen?
Niks. Ik zeg alleen dat het spel niet online kanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
AC online? Wat zou je dan online willen doen?
http://www.trucksfromholland.nl/index.php?page=31#40quote:DAKAR RALLY 2008 AFGELAST!!!
Zojuist is aan de teamcaptains van alle deelnemende teams meegedeeld dat de Dakar Rally 2008 is afgelast. Het nieuws is ingeslagen als een bom. Het rumoer in Mauritanie was bekend, maar een beslissing op dit moment was door weinigen verwacht. Dat het besluit nu al is genomen en niet is uitgesteld tot in Mauritanie kan te maken hebben met de juridische consequenties voor de organisatie. Alle teams zijn met stomheid geslagen en komen nu samen bij de hallen van de keuring. Team Dakarsport.com beraadt zich op het schema voor de komende dagen. Leuker kunnen het niet maken.
Zou wel mooi zijn maar voorlopig is het Ass. Creed gewordenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:25 schreef Sickert het volgende:
Fer mocht je fifa 08 alsnog willen kopen
laat ff weten
ik wil namelijk ook een footie halen
en dan frankie kunnen ownen
ik zou eerst ff op inet rondneuzen fifa 08 moet nu toch wel goedkoper te krijgen zijn?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:25 schreef Sickert het volgende:
Fer mocht je fifa 08 alsnog willen kopen
laat ff weten
ik wil namelijk ook een footie halen
en dan frankie kunnen ownen
Echte mannen kopen het in de winkelquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik zou eerst ff op inet rondneuzen fifa 08 moet nu toch wel goedkoper te krijgen zijn?
en wat is er nu weer mis met een internetwinkelquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Echte mannen kopen het in de winkel
Zodat je heel stoer je dikke piemel aan de verkoper kan laten zien? Zie je, ik heb een Xbox!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Echte mannen kopen het in de winkel
Weet ik veelquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
en wat is er nu weer mis met een internetwinkel
Jij ook al!! Bij mij ook... ze kregen idd een minderwaardigheidscomplexquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Zodat je heel stoer je dikke piemel aan de verkoper kan laten zien? Zie je, ik heb een Xbox!
1x gedaan, toen mocht ik meteen niet meer binnenkomen
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jij ook al!! Bij mij ook... ze kregen idd een minderwaardigheidscomplex
Dat merkte ik nog niet direct op maar toen ik tijdens het omdraaien dat hele rek Xbox spellen omsloeg toen het gedaan met de pret. Net alsof ik er wat aan kan doen dat die gozer me op m'n schouder tiktquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jij ook al!! Bij mij ook... ze kregen idd een minderwaardigheidscomplex
quote:Hi Gamer,
we have 5000 exclusive BETA keys for grab for Frontlines: Fuel of War, a new FPS from THQ and Kaos Studios!
We would like to invite you to join us in the BETA game testing. This is a FREE online multiplayer beta featuring two maps.
What is this beta?
The Frontlines: Fuel of War beta focuses on gameplay issues and bug tracking. The graphics are not yet optimized and you will encounter issues not present in the final version. Also, the game is limited to the multiplayer and only two maps.
When can we expect the final game?
The Frontlines: Fuel of War will be released on PC (Windows), Xbox360 and Playstation 3 in the first half of 2008; the PC and Xbox360 beta are scheduled for Februari 29th 2008, the Playstation 3 game will be released shortly after. The game will support online multiplayer play up to 64 players on the PC and 32 players on the Xbox360 and Playstation 3.
Signup
Our partner website i3D.net handles all signups. There is very limited number of CD keys, this promotion will most likely end within a few days. Please enter valid information as the BETA key will be send to you by e-mail:
Jah, met alle burgerlijke dingen erbijquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Vriendin staat op het punt van uitmaken
Tis Keltie dus toch geluktZ'n eigen hooli-vrouwtje
![]()
Ook binnen..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:51 schreef RudyCarell het volgende:
Aangevraagd en binnen! Lijkt me een coole game!
[..]
Geniet ervan want het is misschien je laatste seizoenskaart..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, met alle burgerlijke dingen erbij
Pas geleden dat Scheveningen-verhaal.
2de Kerstdag geen saaie Feijenoord - Sparta maar op de bankhangen.
Maandag (7 Januari) uiteten om de eerste maand te vieren (hoe houd ze het toch uit).
Al is het wel tof dat ze positief reageerde op mijn verhaal dat ze volgend seizoen wel gewoon een seizoenskaart bij Feijenoord neemt
Och, ik noem het wel burgerlijk maar stiekem vind ik het allemaal wel leuk en lekker
*wijst&zingt*quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:05 schreef Keltie het volgende:
Och, ik noem het wel burgerlijk maar stiekem vind ik het allemaal wel leuk en lekker
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:19 schreef FJD het volgende:
[..]
*wijst&zingt*
Keltie wordt is een burgerlul!
Tralalalalalalalala
M'n laatste seizoenkaart, ga daar maar niet vanuitquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Geniet ervan want het is misschien je laatste seizoenskaart..
Je laat al de rotterdamse derby voor der lopen..
Ziet er VET uit! Heel erg veel beetjes BF2-gevoel!quote:
quote:Frontlines: Fuel of War
Developer(s) Kaos Studios
Publisher(s) THQ
Engine Unreal Engine 3.0
Released February 12, 2008 [1][2]
Spring 2008 (PS3)[1]
Genre First-person shooter, Action
Mode(s) Single player, Multiplayer (Up to 64-Player via PC Internet or Lan or 32-Player via Xbox Live and PlayStation Network)
Ratings ESRB: Teen (T)[2]
Platform(s) Xbox 360, Windows, PlayStation 3
System requirements CPU: Pentium 4 2.5GHz+ or equivalent AMD Athlon+
RAM: 1GB
HD: 3GB
GPU: NVIDIA 6 or higher w/256MB or ATI Radeon X1K Series or higher w/256MB
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
waar te halen die beta key?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nou komop join Urs en ik en bemachtig zon übergeile BETA-key!
Heb hem al binnen en geinstalleerd, ziet er wel goed uit. Nu nog een server opzoeken en spelenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:24 schreef RudyCarell het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/28249.html
Nog een uurtje en hijs binnen... Ben benieuwd![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:15 schreef IJsmuts het volgende:
gamen is zoooo 2007![]()
AFTREKKEN IS DE HIT IN 2008!!!!
![]()
![]()
PIK OMHOOG!!!!!!!
![]()
![]()
Binnen hengelen is. Morgen maar ff kijken..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:24 schreef RudyCarell het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/28249.html
Nog een uurtje en hijs binnen... Ben benieuwd![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Binnen hengelen is. Morgen maar ff kijken..
Wie hebben er nu allemaal al een key eigenlijk??
- Ursel
- Rudy
-kogelvoer/dekkered
-baus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |