ik moet nog steeds verder met seizoen 3quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben weer 24 aan het kijkenSeizoen 1, 2 & 3 inmiddels voor de 2de keer gezien, nu net begonnen met Seizoen 4
Ben ook Heroes aan het kijken, ook erg vet
Debiteuren en Crediteuren is zo geniaalquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mogguh
Ik heb van het weekend de Angel box set gekocht, heb ik voorlopig weer wat te doen.
En ik heb ook De Dierenwinkel en Debiteuren Crediteuren 1&2 gekocht
Ik moet nu al lachen
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:30 schreef staticdata het volgende:
ik vind je ook lief hoor![]()
edit: dat is natuurlijk aan FJD![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:30 schreef staticdata het volgende:
ik vind je ook lief hoor![]()
edit: dat is natuurlijk aan FJD![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
![]()
je hebt gelijk Ursel, sorry.![]()
Wij gaan lekker op het andere forum verder
Hebben we nou al een nieuwe datum gevonden??quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
![]()
je hebt gelijk Ursel, sorry.![]()
Wij gaan lekker op het andere forum verder
Ja belachelijk is datquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:22 schreef FJD het volgende:
Net Frontlines gespeeld op de Xdoos, ik kan er nog niet aan wennen hoor dat richten met een pookjeIk ben standaard al slecht maar met zo'n pookje wordt het wel erg duidelijk
heb ik ook hoor op de ps3. toetsenbord & muis FTWquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:22 schreef FJD het volgende:
Ik ben standaard al slecht maar met zo'n pookje wordt het wel erg duidelijk
Heb je nou al zo'n key aangevraagd dan??quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:22 schreef FJD het volgende:
Net Frontlines gespeeld op de Xdoos, ik kan er nog niet aan wennen hoor dat richten met een pookjeIk ben standaard al slecht maar met zo'n pookje wordt het wel erg duidelijk
Neequote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:34 schreef ursel het volgende:
Heb je nou al zo'n key aangevraagd dan??
Da hoef je niet met dat pookje te kutten..
ja de 19e is het pokeren en aangezien wij niet tegen dat pokergeweld op kunnen....ik weet het nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Hebben we nou al een nieuwe datum gevonden?? [ afbeelding ]
Zit je neefje ook tussen al die huillies??quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:10 schreef FJD het volgende:
'Duitse hackers kraken ov-chipkaart'
en wederom vertraging voor de OV chipkaart
http://www.nieuwnieuws.nl(...)boos_op_politie.html
Rozenburg weer in het nieuws
Nee.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:21 schreef ursel het volgende:
Zit je neefje ook tussen al die huillies??
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:44 schreef Cardinal_NL het volgende:
Aan alle reacties te zien, heeft een ieder in goede of minder goede gezondheid in ieder geval de feestdagen overleeft. Wat trauma's overgehouden aan het niet doorgaan van Dakar.
Maar in ieder geval een goedemiddag aan een ieder
quote:De getoonde tv van Mitsubishi bevat ook een 3d-processor van Real-D. Dit systeem kan dankzij dlp-technologie van Texas Instruments in combinatie met polarisatiebrilletjes driedimensionale beelden vertonen.
Is dat zonder deuken??quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:49 schreef RudyCarell het volgende:
Eindelijk, Mitsubishi introduceert LaserHDTV http://tweakers.net/nieuws/51177
Philips is kutquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
Philps is bezig met een tv waar je nog geneens de brilletjes meer bij nodig hebt....
Ik heb nog geen product mogen meemaken dat goed is... monitors, lampen, zelfs cd's deden het allemaal niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
sommige producten wel, andere niet
Dat vind ik altijd zo raar. De ME gaat echt niet zo ineens iedereen op zijn muil beuken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee.
De verhalen die ik gehoord heb zijn soms ook wel raar hoor. Natuurlijk is 90% van wat er rondliep gewoon tuig en die verdienen niets anders dan een klap op hun bek maar als 90% tuig is, is het dan gerechtvaardigd om 100% neer te meppen?
Een vader die z'n kind van het plein weg wil halen krijgt een klap op z'n bek van de ME en is een paar tanden kwijt, is dat gerechtvaardigd?
Ook zo'n leuke, de hele dag was er al tuig bezig met vuurwerk op het Raadhuisplein (winkelcentrum plein), beetje mensen irriteren enzo. Nog geen 200m verder op staat het politiebureau en er is geen agent geweest die die gasten weg heeft gestuurd. Nee daar verdien je respect mee; gewoon wegblijven als je nodig bent.
Ze hebben een periode gehad, waarin alle producten precies 1 dag na het verstrijken van de garantie kapot gingenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen product mogen meemaken dat goed is... monitors, lampen, zelfs cd's deden het allemaal niet.
quote:
Aan de andere kant, het is precies die gedachte die de ME in staat stelt om heel eenvoudig de grens over te gaan. Als ze een keer een klap teveel uitdelen en dat komt in het nieuws dan denkt 99% van Nederland "oh die zal het wel verdiend hebben" of "had je maar weg moeten lopen" en je hoort er nooit meer wat van.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat vind ik altijd zo raar. De ME gaat echt niet zo ineens iedereen op zijn muil beuken.
Nou het was al 1 dag na aankoopquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ze hebben een periode gehad, waarin alle producten precies 1 dag na het verstrijken van de garantie kapot gingen
Tegenwoordig werkt het volgens mij toch wel weer wat beter, maar goed ik koop eigenlijk ook nooit philips.
Wat deed die dochter daar uberhauptquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:00 schreef FJD het volgende:
[..]
In dit geval dus de vader die z'n dochter van het plein wilde halen, de politie zei dat niet mocht, hij ging toch en de ME sloeg hem prompt de tanden uit z'n bek. Dat soort verhalen komen bijna nooit in het nieuws, er is dus geen maatschappelijke relevantie, er wordt niet gestraft en het gevoel dat je ongestraft kunt meppen neemt weer toe binnen de ME met als resultaat dat ze het de volgende keer weer doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |