neequote:Op maandag 7 januari 2008 22:11 schreef Geerd het volgende:
Waarom zoon een grote schijf, omdat je der dan maar 1 nodig hebt?
quote:hallo Roderick.
Ik was vandaag in muziekwijk en heb de hele tijd mensen zitten vragen naaru straat niemand weet het ze zeggen ja hier ergens maar verder weten ze niet waar
is het misschien een optie om bij muziekwijk station aftespreken
laat het me weten
Groetjes
Zou je bijna denkenquote:Op maandag 7 januari 2008 22:55 schreef Den_Haag het volgende:
kogelwerend vest nodig voor de ontmoeting?
quote:Op maandag 7 januari 2008 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
Na het klussen nog maar even ontspannen aan de motor gewerkt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe voetsteuntjes rubbers monteren.![]()
[ afbeelding ]
Na het uitboren geen brackets die er uitvielen, zoals bij de nieuwe uit Engeland. Dus woensdag weer een kans.![]()
[ afbeelding ]
Desnoods nieuw schroefdraad tappen.![]()
Egens wel hardcorde die dingen. Geen rubbers, maar zo laten zitten en polijsten die handel?
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:24 schreef worldpimber het volgende:
ghey kuttopic ttt
tevens fipo en tvp
Verkoop je motor aan Den Haagquote:Op maandag 7 januari 2008 23:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het leek zo leuk, even een paar nieuwe rubbers er op.
Deze motor blijft verrassen.
Goed idee! Ik heb alvast de teller teruggedraaid.quote:
Die is helaas reeds uitverkocht en wordt niet meer gemaakt.quote:
quote:
65.000quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die is helaas reeds uitverkocht en wordt niet meer gemaakt.![]()
€65.000 geven te dure schuivertjes. En heb het er niet voor over, en minder belangrijk, heb het niet.![]()
Ze zouden eerst maar 1 serie maken van 1500 stuks, het was een mega succes,quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:00 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
[..]
65.000
Volgens mij gaat dat echt zo van:
[ afbeelding ] Eee, die Mario. Hoeveeluh jij denke wij kunnen vragen voor die Desmo
[ afbeelding ] Ik weetuh nietuh Luigi, wat jij denken van 65.000 euro
dus Mario en Luigi deed er nog maar 1500 bij.quote:De productie van de Desmosedici RR is gelimiteerd en kost in Nederland € 65.000 (inclusief 19% BTW en BPM).
Inderdaad, maar het kan gekkerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze zouden eerst maar 1 serie maken van 1500 stuks, het was een mega succes,
[..]
dus Mario en Luigi deed er nog maar 1500 bij.
Production is officialy closed. Maar de mafia zal in 2009 vast wel weer produceren.![]()
Bill Gates geeft iets van 250 miljoen per jaar ofzo.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:37 schreef Rib-i het volgende:
Wel mooiJammer dat ik mijn miljoenen wil gebruiken voor liefdadigheid enzo
Een tijd geleden was hij op televisie en daar zei hij dat zijn kinderen niets kregen, ze moesten het zelf bijelkaar verdienenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bill Gates geeft iets van 250 miljoen per jaar ofzo.![]()
Jaren geleden hadden ze het over speler salarissen op televisie.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een tijd geleden was hij op televisie en daar zei hij dat zijn kinderen niets kregen, ze moesten het zelf bijelkaar verdienen
Maarja, niets van iemand die alles heeft is nog steeds veel voor een normale sterveling
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jaren geleden hadden ze het over speler salarissen op televisie.
Ze vroegen aan Marco van Basten of hij wel wist waar een bijstandsmoeder van rond moest komen..
... euh.. 8.000 gulden ...![]()
![]()
![]()
![]()
Doe mij dan maar bijstand.
Er zijn dagen dat ik ze niet hebquote:[..] Bill Gates, voor de zoveelste keer voorop loopt in het land van filantropen. In de periode 1999-2003 gaf hij maar liefst een kleine 23 miljard dollar aan goede doelen
Maar hij heeft ook geluk gehad dat IBM zo stom was om niet vast te leggen dat DOS (wat Gates ontwikkeld had voor hun) van hun was, waarna Bil dat dus maar gedaan heeftquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:57 schreef Rib-i het volgende:
Hij is de beste zakenman van de vorige eeuw
Good Marketing
[ afbeelding ]
Dan moet je ook vertellen dat Bill (aka William Gates the 3rd) DOS niet 100% zelf geschreven heeft maar de basis van een student had over gekocht. Daarop heeft ie zelf met z'n maatjes de rest er bij geschreven.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook geluk gehad dat IBM zo stom was om niet vast te leggen dat DOS (wat Gates ontwikkeld had voor hun) van hun was, waarna Bil dat dus maar gedaan heeft
[/lesje informatica geschiedenis]
Das waar... was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:02 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dan moet je ook vertellen dat Bill (aka William Gates the 3rd) DOS niet 100% zelf geschreven heeft maar de basis van een student had over gekocht. Daarop heeft ie zelf met z'n maatjes de rest er bij geschreven.
Usual stuff.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:20 schreef Den_Haag het volgende:
helaas niet aan mij
WB, nog speciale details waar in vanavond op met letten met die YZF?
Ok, wat uitschieters hier en daar. Mijn bron was een schenking van 150 miloen een jaartje of 9 geleden.quote:
Maar internet had nauwelijks toekomst voor de privé markt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:20 schreef Den_Haag het volgende:
Niet zozeer goede marketing maar vooral de markt bedienen waar het geld naartoe zou gaan (software) ipv de markt waar het geld toen naar toe ging (volledige systemen IBM). Leer toch nog iets daar op Nyenrode
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:02 schreef bvvt het volgende:
Dan moet je ook vertellen dat Bill (aka William Gates the 3rd) DOS niet 100% zelf geschreven heeft maar de basis van een student had over gekocht. Daarop heeft ie zelf met z'n maatjes de rest er bij geschreven.
quote:
* * Zwaait terugquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:51 schreef ikookhier het volgende:
*Zwaait
Of 23 miljard kneiters geile geïmporteerde hoerenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
23 miljard aan goede doelenEn de wereld is nog steeds even kut, dat hadden ook gewoon een stuk of 230.000 kneitergrote zwembaden kunnen zijn in mensen hun achtertuin
GoedeDe beste allerbeste visionaire marketeers creëren een behoefte bij de consumentquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:20 schreef Den_Haag het volgende:
Niet zozeer goede marketing maar vooral de markt bedienen waar het geld naartoe zou gaan (software) ipv de markt waar het geld toen naar toe ging (volledige systemen IBM). Leer toch nog iets daar op Nyenrode
En technologie van Xerox en Apple had gestolen gekopieerd (GUI)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:02 schreef bvvt het volgende:
[..]
of 2300 miljard ZXR400 -tjesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
23 miljard aan goede doelenEn de wereld is nog steeds even kut, dat hadden ook gewoon een stuk of 230.000 kneitergrote zwembaden kunnen zijn in mensen hun achtertuin
Vooral die technologieën aankopen die groeien en goed inschatten of ze een belangrijke toevoeging kunnen zijn op je bestaande product.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
GoedeDe beste allerbeste visionaire marketeers creëren een behoefte bij de consument
[..]
En technologie van Xerox en Apple had gestolen gekopieerd (GUI)![]()
Dat is vooral wat ze zelf denken. Mensen blijven toch een beetje arrogante wezens.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:55 schreef Rib-i het volgende:
GoedeDe beste allerbeste visionaire marketeers creëren een behoefte bij de consument
American style. 40% van je winst in aankopen van succesvolle bedrijven steken om te groeien.. te groeien..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:04 schreef bvvt het volgende:
Vooral die technologieën aankopen die groeien en goed inschatten of ze een belangrijke toevoeging kunnen zijn op je bestaande product.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb vandaag even gekeken. Vond het weer niet echt fijn om een fatsoenlijk proefrit te maken. Motor is niet meer de nieuwste (kappen zijn wel heel maar wat steenslag en dergelijke) maar hij liep goed. Ook na 4 maanden stilstaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Usual stuff.![]()
Dan ver daarna.
Oilkingis een bekende. Lastig te controleren.
Moet je er met de auto achter rijden, en de eigenaar vragen ineens vol gas te geven vanaf
een 'midden' toerental. Is het een rokende schoorsteen, weet je genoeg.![]()
De balhoofdlagers altijd controleren (usual stuff) , maar kunnen een zwak punt zijn bij originele fietsen,
hopelijk zijn die al lang en breed vervangen. Verdiend extra aandacht dus.![]()
En de EXUP klep in het uitlaatsysteem. Rammelen, trillen, loszitten, vastzitten.
Thunderace uitleg, maar principe is gelijk.![]()
Volgende week zou moeten lukken, heb ik de handen 'vader'vrij.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:20 schreef Den_Haag het volgende:
Heb vandaag even gekeken. Vond het weer niet echt fijn om een fatsoenlijk proefrit te maken. Motor is niet meer de nieuwste (kappen zijn wel heel maar wat steenslag en dergelijke) maar hij liep goed. Ook na 4 maanden stilstaan.
Wil deze zaterdag of de zaterdag daarop eens een proefrit maken. Dus wanneer heb je tijd WB?
Zal het dan even plannen. Zal in de middag zijn aangezien ik eerst college hebquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgende week zou moeten lukken, heb ik de handen 'vader'vrij.
Kan ik misschien ff Hyperpro in de ochtend doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:31 schreef Den_Haag het volgende:
Zal het dan even plannen. Zal in de middag zijn aangezien ik eerst college heb
Verkoop de jouwe gewoon kun je een TLR terug kopenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan ik misschien ff Hyperpro in de ochtend doen.
Gelijk ff Marktplaats checken voor die nieuwere schokbreker die ik daar wilde laten 'tunen'.![]()
Beetje ver weg, en minder sportief qua uiterlijk, maar wel aantrekkelijk prijs/bouwjaar verhouding.
Je had gevisioneerd dat ik geen TLR rijder kon zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
Verkoop de jouwe gewoon kun je een TLR terug kopen
En heerlijke schade. Heb je die foto van voor gezienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan ik misschien ff Hyperpro in de ochtend doen.
Gelijk ff Marktplaats checken voor die nieuwere schokbreker die ik daar wilde laten 'tunen'.![]()
Beetje ver weg, en minder sportief qua uiterlijk, maar wel aantrekkelijk prijs/bouwjaar verhouding.
Dat is ram air.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:45 schreef Den_Haag het volgende:
En heerlijke schade. Heb je die foto van voor gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet het toch een keer leren?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je had gevisioneerd dat ik geen TLR rijder kon zijn.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:38 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo, net mails gestuurd met de mededeling dat ik ga stoppen met de opleiding, volgend schooljaar andere master beginnen denk ik
hmm, das ook niet netjes, nou weten jullie het eerder dan rest van m'n familie (behalve m'n ma)ff mail sturen
"2 big jugs are better than 4 small ones"quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
Ow sorry, was even afgeleid.
[ afbeelding ]
Ik heb het over echte grote marketeers, die een behoefte bij de consument creëren, bijvoorbeeld middels sales promotions, die er voorheen niet was. Bijvoorbeeld Flippo's of meer recent de AH Wuppie of Heineken toeter. De verkoop van je produkt(en) zo manipuleren dat er significant hogere winsten of grotere naamsbekendheid wordt verworven.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is vooral wat ze zelf denken. Mensen blijven toch een beetje arrogante wezens.
Goed luisteren is in de basis het succes van een onderneming.
Mwoah, een kleine hype die al snel werd overgenomen door puzzelboekenmakersquote:De grootste moderne trend misser is trouwens het niet voorspellen van het succes van Sudoku.
Vraag dat maar ff na op school.![]()
quote:[..]
American style. 40% van je winst in aankopen van succesvolle bedrijven steken om te groeien.. te groeien..
Vooral geen stilstand in de tent. Greedy. We want your money![ afbeelding ]
WB werkt het liefste in welzijnswerk. Al dat centen gedoe tegenwoordig.![]()
MejeH.. de welzijn sector verdient weer te weinig.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:38 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo, net mails gestuurd met de mededeling dat ik ga stoppen met de opleiding, volgend schooljaar andere master beginnen denk ik
hmm, das ook niet netjes, nou weten jullie het eerder dan rest van m'n familie (behalve m'n ma)ff mail sturen
Hoe plat zijn Wuppies en Heineken toeters.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:17 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb het over echte grote marketeers, die een behoefte bij de consument creëren, bijvoorbeeld middels sales promotions, die er voorheen niet was. Bijvoorbeeld Flippo's of meer recent de AH Wuppie of Heineken toeter. De verkoop van je produkt(en) zo manipuleren dat er significant hogere winsten of grotere naamsbekendheid wordt verworven.
/betoog
Dat denk ik in bed ook altijd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:17 schreef Rib-i het volgende:
Wat ik doe kan ik het best, dus blijf ik dit het liefst doen
Dat is toch logisch. [/Johan Cruijff]quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
Groei is niet altijd goed als er een onsamenhangende differentiatie onstaat welke geen synergie-voordelen bevat of unieke kennisvoordelen (Prof. Porter van Harvard Universaty)
Groei is goedquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
Groei is niet altijd goed als er een onsamenhangende differentiatie onstaat welke geen synergie-voordelen bevat of unieke kennisvoordelen (Prof. Porter van Harvard Universaty)
Chocola + geen beweging = niet goed2quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:56 schreef Den_Haag het volgende:
Groei is alleen goed als het aan bepaalde voorwaarden voldoet.
Ik geloof niet dat hij meer dan 1 regel tegelijk leest.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:47 schreef Den_Haag het volgende:
Heb nog wel een goed boek liggen voor hem over motiverend managen. Of is nu niet het juiste moment om dat voor te stellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er wel van uit.quote:WB, volgende week zaterdag motor testen?![]()
![]()
Oke.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij meer dan 1 regel tegelijk leest.![]()
[..]
Ik ga er wel van uit.![]()
Nog steeds genoeg.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:54 schreef Geerd het volgende:
Met deze temperaturen zo rond de 10C dan is het vocht/olie probleem toch al een stuk minder?
Hyperpro heeft geen tijd zaterdag, nou heb ik volgende week vrij om te verhuizen. Dus doe HP vrijdag.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:07 schreef Den_Haag het volgende:
Oke.
quote:2750 euro
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: d
E-mailadres:...
Je weet zijn e-mailadres toch ook niet, dus dat kan sowieso niet?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:14 schreef Roderick2085 het volgende:Reactie op mp advertentie van de blade:
Ik ga niet eens de moeite nemen om te reageren
Ook last van?quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog steeds genoeg.![]()
[..]
Hyperpro heeft geen tijd zaterdag, nou heb ik volgende week vrij om te verhuizen. Dus doe HP vrijdag.![]()
Ga ik er van uit dat ik verder zaterdag compleet klaar ben, ben alleen vergeten dat vriendinnetje die dag ook vrij is. Die werkt normaal op zaterdag. Maar hou het maar aan.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je weet zijn e-mailadres toch ook niet, dus dat kan sowieso niet?
Wat ga je nu doen, nu je opleiding hebt vergoeiemoggeld?
Jij gaat gewoon een motor museum opzetten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:14 schreef Roderick2085 het volgende:Reactie op mp advertentie van de blade:
[..]Ik ga niet eens de moeite nemen om te reageren
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:32 schreef Geerd het volgende:
Ook last van?
Beterzzz.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:50 schreef Roderick2085 het volgende:
Volgend schooljaar wat anders doenIn de tussentijd wat parttime werken, is de bedoeling
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:53 schreef Worldbeater het volgende:
in de dop van vriendinnetje zat onlangs wel mayo.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Beterzzz.Gewoon kneiterhard die bitches op je werk playen.
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon een motor museum opzetten.![]()
Mooie andereGS500 trouwens op MF. Die vraagprijs ook.![]()
[..]
![]()
Motor&scoot op kamertemperatuur.. tot en met het einde van de maand.
![]()
De auto heeft er geen last van, in de dop van vriendinnetje zat onlangs wel mayo.
quote:
quote:Gepolijste velgranden
Achterband is op, die moet vervangen worden.
Accu moet denk ik ook vervangen worden, hij wil nu alleen starten met choke open en verlichting uit (ook als de accu net opgeladen is)
Verder mist het 'uiteinde' van de benzinekraan, je kan hem nu nog wel bedienen, maar denk niet als je op de motor zit. Het hendeltje is afgebroken (kwam ik pas achter nadat ik hem gekocht had)
hmmm typ vaut zekerquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
Groei is niet altijd goed als er een onsamenhangende differentiatie onstaat welke geen synergie-voordelen bevat of unieke kennisvoordelen (Prof. Porter van Harvard Universa i ty)
Liftquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Wat denk jij dat deze schade Fireblade waard is?![]()
[..]
Als iemand mij kan vertellen waar die pakjes te koop zijn...quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Den Haag in the house!
[ afbeelding ]
Zeg hoe lang was je bezig met je opleiding?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Volgend schooljaar wat anders doenIn de tussentijd wat parttime werken, is de bedoeling
Groetjes van een vriendje van je.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:11 schreef -XX- het volgende:
Als iemand mij kan vertellen waar die pakjes te koop zijn...
Linkie graag!! Echt leuke pakjes.
Dit schooljaar begonnen, dus half jaartje....quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Als iemand mij kan vertellen waar die pakjes te koop zijn...
Linkie graag!! Echt leuke pakjes.
[..]
Zeg hoe lang was je bezig met je opleiding?
Waarom beviel het niet?
Al enig idee wat je wil gaan doen volgend schooljaar?
Iddquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
Wat denk jij dat deze schade Fireblade waard is?![]()
WW een optie.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dit schooljaar begonnen, dus half jaartje....
Dit is gewoon niet de richting die ik op wil![]()
Weet nog niet wat ik wil gaan doen volgend jaar, ben al wel aan het kijken
Ik heb het al eens gezegd@MF.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef worldpimber het volgende:
IddEn dan nog wat van die fletse foto's erbij.
Roderick is te eerlijkOf naïef ...
Ging over de GS dan.quote:[message=8675853,noline]Worldbeater schreef op 05 januari 2008 @ 16:33[/message]:
Een nieuw topic met een minder afschrikwekkende OP, bepaalde details kan wel in een PM.
En een paar kleine dingetjes aan de motor even in orde brengen, kleine moeite groot plezier.
Lakstiftje over je frame scheelt een berg in het aanzicht, en een foto teveel minder.
Haha kijk Big Vin genieten dan!quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Groetjes van een vriendje van je.![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Zal nog wel eens als het redelijk weer is nieuwe foto's makenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
IddEn dan nog wat van die fletse foto's erbij.
Roderick is te eerlijkOf naïef ...
Heb niet echt zin om heel lang niks te doen, word je zo lui vanquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb het al eens gezegd@MF.![]()
![]()
[..]
Ging over de GS dan.
En nu toch tijd zat.![]()
![]()
[/ouder(s)]
Erg lastig als je het nog niet echt weet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Erg lastig als je het nog niet echt weet.
Heb je niet in de buurt een beroepsinteresse cursus van een paar weken ofzo?
Heb ik ook gedaan. Wel leuk om te doen! En je weet al iets meer welke richting je op wil.
Dan ga je eerst wat theorie testjes doen. En uit de meest in jou liggende lijnen moet je bedrijven bezoeken en krijg je rondleidingen en moet je interviewen enzo.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef worldpimber het volgende:
Zo beterquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
Die was toch verliefd op jou? En je bent er wel eens wakker geworden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:35 schreef -XX- het volgende:
Haha kijk Big Vin genieten dan!
Why bother, als het werkt, werkt het toch.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:45 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo beterBenzinekraantje is verdwenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:31 schreef Roderick2085 het volgende:Stond die gast nu dus ineens alsnog voor de deur
![]()
Je research was wel goed koffiekoekje
2 Boeren in de wei die de straattaal van de Nederlandse Mocro beziggenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:31 schreef Rib-i het volgende:
http://youtube.com/watch?v=of0Y44HCD5s
Opdracht die we hebben gekregen: verzin zoiets maar dan anders
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die was toch verliefd op jou? En je bent er wel eens wakker geworden.![]()
[..]
Why bother, als het werkt, werkt het toch.Dat van die accu is ook boeie, laat ze eerst maar kijken.
![]()
Van de Trophy is trouwens het benzinekraantje ook niet te verdraaien, maar staat gewoon op on. Who cares.![]()
Heb ik eigenlijk vern*** op de Trident. Toen maar overgezet.![]()
Ooit koop ik een nieuwe. Ben wel even uitgekocht. Alleen volgende week dan nog ff.![]()
Move over tourmaster!![]()
[ afbeelding ]
![]()
Heb je ook wel gelijk inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Accu misschien ook nog weghalen dan?
quote:Hij was best wel beleefd, had eigenlijk een beetje zo'n klein crimineeltje verwacht
![]()
Hij heeft je niets eens geprobeerd te rippenquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Hij was best wel beleefd, had eigenlijk een beetje zo'n klein crimineeltje verwacht
You lucky . . . . .. . .quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef Rib-i het volgende:
Ik was vergeten dat ik een nieuw mobiel mag uitkiezen
Ik zeg N95 8GB
[ afbeelding ]
Zo is het bij mij ook ooit begonnenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zo is het bij mij ook ooit begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vooral doen, die stakingen zijn voor niets![]()
![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Nu nog een VW Passat en je bent helemaal de marketingpikquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef Rib-i het volgende:
Ik zeg N95 8GB
[ afbeelding ]
Stakingen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:25 schreef Cageon het volgende:
[..]![]()
Vooral doen, die stakingen zijn voor niets![]()
![]()
Wij hebben lekker 9 GB op de zaak.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef Rib-i het volgende:
Ik zeg N95 8GB
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ga maar lachen, WB zit in tijdnood en ooknood.
![]()
Even tijdelijk met hout opgelost, later maar eens goed fixen.
Niet verhogen is geen optie. En als het zadel er op zit zie je toch niets.![]()
Morgen nog even afmaken .. wellicht..![]()
Daar gaan je principes ...quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:26 schreef Worldbeater het volgende:
Even tijdelijk met hout opgelost, later maar eens goed fixen.
Niet verhogen is geen optie. En als het zadel er op zit zie je toch niets.![]()
Morgen nog even afmaken .. wellicht..
quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zo is het bij mij ook ooit begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar gaan je principes ...No more licht gewicht Trophy voor jou.
Ik zeg FZ1quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:11 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb mezelf nu gericht op minder topkuip zoeken, 9 van de 10 keer is het toch baggerlelijk. Aangezien de ontwerpers uit Pepijns tijd nu ook inzien dat ronde koplampen echt een nogo zijn hier een aantal voorbeelden van koplampen die er wel netjes uitzien
[ afbeelding ]
Yamaha FZ1N
[ afbeelding ]
Suzuki GSR
[ afbeelding ]
Yamaha MT03 Alleen de koplamp dus, de echte MT03 is te lelijk om te posten![]()
[ afbeelding ]
MV Brutale
[ afbeelding ]
Honda CB1000R (2008)
Die van die CB1000R vond ik wel erg puik, echter de eerste die daarmee op z'n bek moet gaan laat nog op zich wachten tot juni volgens mijIk geloof dat ik die van de FZ1 wel het dikst vind passen bij de ZX12
Iemand nog andere nakeds met een mooi smoeltje gezien (-XX- is uitgesloten van deelname)
Oh, ik vergeet er nog 1tje ... wel een heel ander type wordt het dan
[ afbeelding ]
Moto Morini
[ afbeelding ]
Maar toch weer terug ontopic.![]()
Ribi, hoe kom ik goedkoop aan zo'n standaard koplamp?|
Gaarne uwes inbreng.![]()
Vraag het nummer van Farid aan Roderickquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:11 schreef worldpimber het volgende:
Ribi, hoe kom ik goedkoop aan zo'n standaard koplamp?|
Gaarne uwes inbreng.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:20 schreef Worldbeater het volgende:
Dat soort koplamen zijn gratis af te halen.
Wie doet de volgende inkopper?
Komt goedquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:38 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh! Rib-I, vergeet je deze zaterdag niet te gaan kijken?
Je hebt je kont afgeveegd aan het draaiende achterwielquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:48 schreef Geerd het volgende:
Zo heb de handen schoon en de motor smerig.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je hebt je kont afgeveegd aan het draaiende achterwiel
quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je hebt je kont afgeveegd aan het draaiende achterwiel
quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Af en toe wil ik echt niet weten waar jij allemaal aan denkt
meeten dis weekendquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:57 schreef Worldbeater het volgende:
Gelukkig heeft WB verder ook helemaal niks te doen. ..![]()
![]()
o..deze had ik niet gezienquote:En vriendinnetje zit ook al weer in het vliegtuig naar huis Schiphol.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
meeten dis weekend
[..]
o..deze had ik niet gezien
Gok dat je zaterdag post dat je niet weg mag van de slaverdrijver vriendinquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag verhuizen. Stiekem hoop ik op een klein proefritje dit weekend.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:20 schreef Worldbeater het volgende:
Dat soort koplamen zijn gratis af te halen.
Slavendrijver niet, ongeduldig wel, het moet voor haar allemaal tegelijk. Ik zie nog drie weken januari.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:21 schreef Den_Haag het volgende:
Gok dat je zaterdag post dat je niet weg mag van de slaverdrijver vriendin
Hmmm.. mijn reactie op Den Haag -rusten- krijgt nu wel een dubbel karakter.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
denk niet dat ie weg wilt als ie een klein proefritje in het vooruitzicht heeft
Suzuki GSR en Yamaha MT03 lelukquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]?
![]()
![]()
Echt veel heb ik ook niet aan jullie
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Suzuki GSR en Yamaha MT03 lelukMV Brutale nee
Honda CB1000R en Moto Morini lomb
blijft Yamaha FZ1N over
![]()
maar goed, is im-not so-ho
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:42 schreef worldpimber het volgende:
"Eagles_Long_way_out_of_Eden" op de FTPAnyone
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Ben al begonnenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:42 schreef worldpimber het volgende:
"Eagles_Long_way_out_of_Eden" op de FTPAnyone
![]()
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ben al begonnen![]()
Als ik zaterdag bij de sloopmotorzaak Swinkels ben zal ik gelijk voor jou koplamp kijken
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Komt er meer dan
Heb nu 2 cd's binnen
Ennuquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Cristina maar die loopt nog![]()
nu op 10 van de 16
Nog geen een, Ribi gaat op pad (quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ennu
Had je photoshop nog ergensVoor Windows Vista
Een nieuwe startmotor voor mijn GSX1100ESquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
welke hebbie besteld dan
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nog geen een, Ribi gaat op pad ()
Maar ik vond het idee wel OK, dus ik geloof dat onze paden zich hier scheiden. [ afbeelding ]
Pfuuu, zit die Gawaine daar gewoon heidense muziek te uplooien, hmz ... [ afbeelding ]![]()
op zich origineel welquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:32 schreef worldpimber het volgende:
Nog geen een, Ribi gaat op pad ()
Maar ik vond het idee wel OK, dus ik geloof dat onze paden zich hier scheiden. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:32 schreef Rib-i het volgende:
Een nieuwe startmotor voor mijn GSX1100ES
Oh, je had het niet tegen mij
Geen idee, dinsdag ga ik deovolente ff kijkeh neem ik meteen de cam mee.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
op zich origineel wel![]()
vind alleen echt weinig tobkuibjes echt mooi
maar dat was wel duidelijk
wat is se status van se fighter![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ennu
Had je photoshop nog ergensVoor Windows Vista
Zaterdag als het droog is en ik mijn startmotor binnen hebquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
op zich origineel wel![]()
vind alleen echt weinig tobkuibjes echt mooi
maar dat was wel duidelijk
wat is se status van se fighter![]()
[..]wanneer weer es een
![]()
doen
Waarom nu dinsdag en niet komende zaterdagquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Geen idee, dinsdag ga ik deovolente ff kijkeh neem ik meteen de cam mee.
Vrijdag, zaterdag & zondag back to businessquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:44 schreef Rib-i het volgende:
Waarom nu dinsdag en niet komende zaterdag![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vrijdag, zaterdag & zondag back to business [ afbeelding ]
Heb wat geld nodig
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ff kijken wat er te halen valt
Londenquote:
Neem je daar toch een koplamp meequote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Neem je daar toch een koplamp meeDe rest van de motor dump je in het kanaal
Tenzij je door de tunnel gaat
Maakt niet uit hoor, ik versta Engels licht ook welquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:13 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Moet hij hier weer een europees glas kopen
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:19 schreef Geerd het volgende:
Hoort toch al bij europa:P
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:37 schreef Roderick2085 het volgende:Wat kan je eigenlijk veel nuttige dingen doen als je niet naar school gaat
![]()
quote:Dodelijke diarree in metro
AMSTERDAM - De metro in Seoul moet uitgerust worden met mobiele toiletten. Aanleiding is een tragisch ongeval waarbij een conducteur met hoge nood om het leven kwam...
De man moest tijdens zijn werk zo nodig, dat hij probeerde zijn behoefte te doen vanuit een rijdende metrotrein. De conducteur stak zijn achterste uit zijn compartiment en viel daarbij uit de metro. Tot overmaat van ramp werd hij ook nog aangereden door een tegemoetkomende metro.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:06 schreef Rib-i het volgende:
Ik had het zelf niet kunnen verzinnen
[..]
Roderick wordt onze nieuwe Willem1940 ...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:37 schreef Roderick2085 het volgende:Wat kan je eigenlijk veel nuttige dingen doen als je niet naar school gaat
![]()
Wie is dat dan nou weerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Roderick wordt onze nieuwe Willem1940 ...
Die is ook van alle markten thuis zo te zien, kwam hem hier ook weer tegen![]()
Ik zei ook kan, zeg niet dat het altijd gebeurtquote:Maar verder deel ik niet dezelfde ervaring als jij![]()
Die gast zit volgens mij in alle Fora die er bestaanquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Roderick wordt onze nieuwe Willem1940 ...
Die is ook van alle markten thuis zo te zien, kwam hem hier ook weer tegen![]()
Maar verder deel ik niet dezelfde ervaring als jij![]()
zaterdag droog of redelijk droogquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:42 schreef Rib-i het volgende:
Zaterdag als het droog is en ik mijn startmotor binnen heb
Hicham rijdt niet meer dus moet de motor nu zelf starten
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:29 schreef bvvt het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=g8Z1MpcyqQU
Geen probleem http://nl.youtube.com/watch?v=Mr15oPqM1nMquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:32 schreef Den_Haag het volgende:
Rib-i, succes morgen met wat vroeger op staan
quote:
Drank & Drugs hequote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:29 schreef Gawaine het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=3IjMTyDtEaM&feature=related
eej, mooi blauw petje had je daar op![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Geen probleem http://nl.youtube.com/watch?v=Mr15oPqM1nM
't kan altijd beter/ergerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:02 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
hier het orgineel Waynes World - Bohemian Rhapsody
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optie II SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optie III SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een proefrit is wel gewenst![]()
![]()
Dan is vandaag geschiedenis, net als dat morgen toekomst is en overmorgen morgen geschiedenis isquote:![]()
![]()
M'n pinkjes zijn koudmaar het was wel weer lekker ff op de motor.
![]()
Heb er eigenlijk best veel zien rijdenOok druk bij de motorzaken.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:53 schreef Rib-i het volgende:
@ Den haag
Kies één optie:Optie I SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optie II SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optie III SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een proefrit is wel gewenst
Staat die motor bij een bedrijf of particulier ? Anders morgen een proefritje maken
want de rest van de week geven ze weer regen op.![]()
Heeft de rest gelijk een reden om ergens heen te rijden![]()
![]()
Dan ben je van nu of uit de toekomstquote:Ik ben bij een particulier naar een Z1000 gaan kijken voor mezelf, maar gaat het niet wordenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:59 schreef Gawaine het volgende:
![]()
Heb er eigenlijk best veel zien rijdenOok druk bij de motorzaken.
![]()
[..]
Staat die motor bij een bedrijf of particulier ? Anders morgen een proefritje maken
Heeft de rest gelijk een reden om ergens heen te rijden
Voor Den Haag naar http://swinkelsmotoren.nl geweest voor een YZF![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan ben je van nu of uit de toekomst [ afbeelding ]
[..]
Ik ben bij een particulier naar een Z1000 gaan kijken voor mezelf, maar gaat het niet worden
Voor Den Haag naar http://swinkelsmotoren.nl geweest voor een YZF
[ afbeelding ]
Moet die 750 nog een beurt hebben (54000km) bandjes, ketting etc. of is die prijs kant en klaar ?
Ziet er op dat kleine plaatjewel aardig uit.
![]()
Of nog van voor gisterenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan ben je van nu of uit de toekomst [ afbeelding ]
m'n Teleporter is trouwens stukweet iemand waar ik deze kan laten repareren?
![]()
![]()
En nu maar afwachten of Den Haag zich laat beïnvloeden door een loze reactie van WBquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En nu maar afwachten of Den Haag zich laat beïnvloeden door een loze reactie van WBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ikookquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:59 schreef Gawaine het volgende:
![]()
![]()
en wat nou staken bij de vrienden van Bazzie
ben der wel een paar tegengekomen, waarvan één omdraaide en blijkbaar iets zag waar ie heen moest gaan --> on duty
morgen dus weer rijdenquote:Staat die motor bij een bedrijf of particulier ? Anders morgen een proefritje maken
Heeft de rest gelijk een reden om ergens heen te rijden
Hejquote:had best gekund vandaag
aanduwen = no prob
![]()
![]()
Ik ben ook nog gewoon op mijn hoede.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ikook![]()
en wat nou staken bij de vrienden van Bazzie
ben der wel een paar tegengekomen, waarvan één omdraaide en blijkbaar iets zag waar ie heen moest gaan --> on duty
![]()
Als ik auto's voorbij steek kijk ik toch in m'n spiegeltje wat er
achter mij mee gaat.
Ze geven zelfs een graad warmer opquote:morgen dus weer rijden![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:53 schreef Rib-i het volgende:
@ Den haag
Kies één optie:Optie I SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optie II SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optie III Dacht, jij maakt wel even de proefrittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een proefrit is wel gewenst
Maar heb denk ik al de motor gevonden. ook een YZF 750. hij reed super, ze hebben zelfs ff snel de bougies vervangen. Die waren niet meer helemaal super.Banden zijn netjes en gaan nog wel een tijdje mee. Hetzelfde geldt voor de remmen en ketting. Als ik hem koop krijg hij een afleverbeurt en vervangen ze alle vloeistoffen plus nieuw oliefilter.
Hij heeft een klein beetje schade aan de kuip links. En dat alles voor 1650 euro. Goede deal toch?![]()
uiteraard, altijd alert blijvenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:00 schreef Gawaine het volgende:
Ik ben ook nog gewoon op mijn hoede.Als ik auto's voorbij steek kijk ik toch in m'n spiegeltje wat er
achter mij mee gaat.gister op wegmisbruikers ook een rijder die gewoon nooit in zijn spiegels kijkt
echt niet opvallend als jij met 160+ rijdt en dat ene blik zit steeds weer achter je
![]()
dat vind ik niet ergquote:Ze geven zelfs een graad warmer op
--> rib: startmotor is toch maar luxe, heb je heel niet nodig om te rijdenmorgen mini HC-meet
![]()
?
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of nog van voor gisteren
m'n Teleporter is trouwens stukweet iemand waar ik deze kan laten repareren?
Gezien de reacties bij Swinkelsquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En nu maar afwachten of Den Haag zich laat beïnvloeden door een loze reactie van WBDie weddenschap had ik ook al met BWT lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]Dat had ik gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, vautquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dacht, jij maakt wel even de proefritten
Maar heb denk ik al de motor gevonden. ook een YZF 750.Als jij het een goede deal vindt is het een goede dealquote:hij reed super
ze hebben zelfs ff snel de bougies vervangen. Die waren niet meer helemaal super.Banden zijn netjes en gaan nog wel een tijdje mee. Hetzelfde geldt voor de remmen en ketting. Als ik hem koop krijg hij een afleverbeurt en vervangen ze alle vloeistoffen plus nieuw oliefilter.
Hij heeft een klein beetje schade aan de kuip links. En dat alles voor 1650 euro. Goede deal toch?Nu nog kopen
![]()
![]()
Ik heb morgenmiddag een verjaardagquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
uiteraard, altijd alert blijvengister op wegmisbruikers ook een rijder die gewoon nooit in zijn spiegels kijkt
echt niet opvallend als jij met 160+ rijdt en dat ene blik zit steeds weer achter je
![]()
![]()
[..]
dat vind ik niet erg
--> rib: startmotor is toch maar luxe, heb je heel niet nodig om te rijdenmorgen mini HC-meet
![]()
?
![]()
![]()
Hmm, misschien een keer langsrijden voor een proefritje... gelijk kijken wat ze als inruil voor de blade of de gs geven
Verder weer de hele middag verneukt bij m'n zus thuis... moesten gordijn rails ophangen, besluiten ze op gegeven moment als we bezig zijn ff boodschappen te gaan doen, met als gevolg dat we dik een uur niks te doen hebben en moeten wachten tot ze terugkwamen
Als het aan mij had gelegen hadden ze pech gehad en was ik na 5 min wachten naar huis gegaan
![]()
![]()
Met mijn beperkte kennis is dit een goede dealquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat had ik gezegd
[..]
Oh, vaut
[..]
Als jij het een goede deal vindt is het een goede dealNu nog kopen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:24 schreef Roderick2085 het volgende:
Hmm, misschien een keer langsrijden voor een proefritje... gelijk kijken wat ze als inruil voor de blade of de gs geven
Verder weer de hele middag verneukt bij m'n zus thuis... moesten gordijn rails ophangen, besluiten ze op gegeven moment als we bezig zijn ff boodschappen te gaan doen, met als gevolg dat we dik een uur niks te doen hebben en moeten wachten tot ze terugkwamen
Als het aan mij had gelegen hadden ze pech gehad en was ik na 5 min wachten naar huis gegaan
Vrouwen hebben dat in zich.![]()
Als je aan het klussen bent peren ze er tussenuit, of leggen je gereedschap achter je
rug om op een andere plaats zodat je telkens alles kwijt bent. Hans Kazan is er niets bij.![]()
Als je ze een blik verf laat halen komen ze toevallig ook altijd langs kledingzaken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Met mijn beperkte kennis is dit een goede deal
Kan je er beter een ripdeal van maken dan spaar je weer geld uit![]()
![]()
Sowheej, die spiegelsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:24 schreef Roderick2085 het volgende:
Hmm, misschien een keer langsrijden voor een proefritje... gelijk kijken wat ze als inruil voor de blade of de gs gevenVan een Connexxionbus gejat
Picsquote:Verder weer de hele middag verneukt bij m'n zus
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kan je er beter een ripdeal van maken dan spaar je weer geld uit![]()
![]()
Ik krijg ongeveer soortgelijk commentaarquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als je aan het klussen bent peren ze er tussenuit, of leggen je gereedschap achter je
rug om op een andere plaats zodat je telkens alles kwijt bent. Hans Kazan is er niets bij.![]()
Als je ze een blik verf laat halen komen ze toevallig ook altijd langs kledingzaken
Als ze wil schilderen ben ik weg, als ze bij Groenrijk is geweest ben ik mijn schop kwijt, als ik boodschappen moet doen is er altijd een motorzaak in de buurt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik krijg ongeveer soortgelijk commentaar
Als ze wil schilderen ben ik weg, als ze bij Groenrijk is geweest ben ik mijn schop kwijt, als ik boodschappen moet doen is er altijd een motorzaak in de buurt
![]()
![]()
![]()
Ik wil een Z1000 2004 importeren uit Duitsland. Vandaag bij iemand geweest die dat had gedaan, bleek onder de streep dat het niet veel uitmaakt of je de motor hier koopt of in Duitslandquote:
Bijvoorbeeld:
Een Z1000 2004, 8660 Km, vraagprijs 6399 uit Duitsland
Of
Een Z1000 2004, 19782 Km, vraagprijs 6995 uit Nederland.
Kan je net zo goed hier kopen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik wil een Z1000 2004 importeren uit Duitsland. Vandaag bij iemand geweest die dat had gedaan, bleek onder de streep dat het niet veel uitmaakt of je de motor hier koopt of in Duitsland
Bijvoorbeeld:
Een Z1000 2004, 8660 Km, vraagprijs 6399 uit Duitsland
Of
Een Z1000 2004, 19782 Km, vraagprijs 6995 uit Nederland.
Kan je net zo goed hier kopen![]()
Verschil bij die is idd niet te groot.
Bekende spreuk, laat je foppen ga naar joppenmaar effin, mijn collega koopt altijd
zijn motoren daar en heeft er nooit een kwaad woord voor gehad toen ik hem de spreuk vertelde.
Ik vind trouwens de origenele uitlaten (zie duitser) toch wel iets aparts hebbentemeer omdat je
ze bijna bij niemand meer ziet.
Maar ga je serieus kijken of ben je je een beetje aan het orienteren ?
[ Bericht 0% gewijzigd door Gawaine op 12-01-2008 18:49:38 ]![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als je ze een blik verf laat halen komen ze toevallig ook altijd langs kledingzakenHet ligt dus niet aan mij dat ik altijd m'n gereedschap kwijt ben tijdens het klussen
Denk hetquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sowheej, die spiegelsVan een Connexxionbus gejat
Maar boeit niet, want ik heb die andere spiegels hier nog liggen
Pics van hoe ik m'n dag verneuktequote:[..]
Picslees, hoe ik verveeld op de bank zat daar is toch ook geen flikker aan
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:50 schreef Roderick2085 het volgende:
Pics van hoe ik m'n dag verneuktelees, hoe ik verveeld op de bank zatlag daar is toch ook geen flikker aan
![]()
![]()
![]()
Scheelt wel jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:48 schreef Gawaine het volgende:
Zo, nu scheelt het wat meer eurootjes
klik
klik
klikIk ben me aan het oriënteren maar voor 70% zeker dat ik ga importeren.
Wat me trouwens als erste opviel waren niet de motoren![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zo lag ik er vannochtend ook ongeveer bijtot de zon doorkwam
jij nog wheelies gemaakt
nee, alleen maar "normaal" gereden eigenlijk![]()
![]()
ook saaier is ooit hier es gesproken over een stunnah-meet
waar uiteindelijk alleen de limz hun gang gingen
![]()
![]()
Hoe kom je er bij zegquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:52 schreef Den_Haag het volgende:
het is weer stil.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ook saaier is ooit hier es gesproken over een stunnah-meet
waar uiteindelijk alleen de limz hun gang gingen
Weet ik niks vanToen waren zij waarschijnlijk nog de enige die wheelies konden maken
![]()
note: nou moet ik ook gelijk zeggen dat ik het ook helemaal niet zo goed als hun kan![]()
Trouwens net even de vakantie voor mei zitten bekijken op de viamichelin site, maar daar
noemen ze zelfs de lokaties van flitspalen in belgie en frankrijk![]()
![]()
Morgenlocatie: maasvlaktequote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:30 schreef Gawaine het volgende:
Weet ik niks vanToen waren zij waarschijnlijk nog de enige die wheelies konden maken
![]()
note: nou moet ik ook gelijk zeggen dat ik het ook helemaal niet zo goed als hun kan![]()
laatst nog een piccie van voorbij zien komen van WB geloof ik
was ook een pro fotograaf aanwezig, die WP&El P. nog wat pics had gemaild
note: idddrom juist wat stunnahmeets organiseren
is de enige manier om het onder de knie te krijgen
![]()
![]()
Kweet niet welke je bedoelt, Utrecht binnenkort denk ik?quote:
Kben bang dat het niet gaat lukken, tentamens enzo. Drukte
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
ik ga der ook wel ff langs - niet te lang thoo.. - missch kleine meet&bakkie doenquote:Op zondag 13 januari 2008 14:36 schreef Den_Haag het volgende:
misschien ff langs na college. Is toch in de buurt dan.![]()
ja gebruiken die handelquote:Iemand nog een tip voor goede oordopjes?![]()
![]()
![]()
Misschien in de 2de hands bakquote:Op zondag 13 januari 2008 14:36 schreef Den_Haag het volgende:
misschien ff langs na college. Is toch in de buurt dan. Iemand nog een tip voor goede oordopjes?
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
In de middag. College tot 12u. Goed?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ga der ook wel ff langs - niet te lang thoo.. - missch kleine meet&bakkie doen![]()
![]()
[..]
ja gebruiken die handel![]()
Ja, daar was ook achter na gister rijden op die YZF. Redelijk bak herrie![]()
![]()
Bheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheheheehequote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:04 schreef Rib-i het volgende:
Sowheej, die spiegelsVan een Connexxionbus gejat
![]()
![]()
What about -XX-, alles info weg+ weinig hier meer... wordt zeker gestalked of de buit is binnen (kevjan)
![]()
![]()
Beursquote:Op zondag 13 januari 2008 15:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ga der ook wel ff langs - niet te lang thoo.. - missch kleine meet&bakkie doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op MFquote:Op zondag 13 januari 2008 16:21 schreef Den_Haag het volgende:
En waar is WB trouwens?![]()
Net weer 1,5 uurtje gereden.Het was eigenlijk nog lekkerder dan gisteren.
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheheheehe![]()
![]()
What about -XX-, alles info weg+ weinig hier meer... wordt zeker gestalked of de buit is binnen (kevjan)
Waarschijnlijk vastgevroren aan een paal
Iemand hier met een Mio gps ?![]()
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vastgevroren aan op een paal![]()
Ik heb wel het idee om te gaan.quote:
Heb ook met Rib d'r over gehad
Rib gaat vrijdag - ikke misschien ook al sik vrij kan krijgen.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:27 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee om te gaan.
Heb ook met Rib d'r over gehad
Rib gaat vrijdag - ikke misschien ook al sik vrij kan krijgen.
Volgens mij gaat het druk worden op donderdag en vrijdag.
Ik heb bijna nog niemand gezien/gesproken/gelezen die zaterdags gaat. Het is namelijk carnavals weekend
dus zo druk zal het dan ook niet zijn ......hoop ik.![]()
Ik weet trouwens niet eens of ik vrij krijg![]()
![]()
Alleen de noorderlingen kennen de carnaval niet zo goed. Die blijven gewoon voor de zaterdag/zondag gaan.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Volgens mij ben ik bij motorkeuzes altijd scherp, serieus en inhoudelijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:29 schreef koffiekoekje het volgende:
En nu maar afwachten of Den Haag zich laat beïnvloeden door een loze reactie van WB
Onthoud je op die momenten dan ook niet van commentaar.![]()
![]()
Ik heb maar ene keer een korte reactie gegeven toen ik snel de deur uit moest.
En toen was het ook geen Bazziek actie.
Aan het verhuizen, woensdag zouden we over gaan, maar vriendinnetje heeft al haar spullen al in het huis.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:21 schreef Den_Haag het volgende:
En waar is WB trouwens?
En nee, ze is zichzelf niet aan het overbelasten.![]()
![]()
![]()
Mijn koelkast staat'r al, wasmachine .. .. en het bed.![]()
Neem nu ff een bakkie, en ga dan vlug weer terug.![]()
![]()
![]()
Kijk het belangrijkste is al veilig overgekomenquote:Op zondag 13 januari 2008 21:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik bij motorkeuzes altijd scherp, serieus en inhoudelijk.
![]()
En toen was het ook geen Bazziek actie.![]()
[..]
Aan het verhuizen, woensdag zouden we over gaan, maar vriendinnetje heeft al haar spullen al in het huis.
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:14 schreef Geerd het volgende:
Kijk het belangrijkste is al veilig overgekomen![]()
Alleen de stekker moet er nog in.![]()
En niet normaal hoe die vent met dat verhuis busje reed.![]()
![]()
Maar het belangrijkste is voor mij het bed. Mis'et hier.![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, vriendinnetje is zich dan niet aan het overbelasten.......quote:Op zondag 13 januari 2008 21:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik bij motorkeuzes altijd scherp, serieus en inhoudelijk.
![]()
En toen was het ook geen Bazziek actie.![]()
[..]
Aan het verhuizen, woensdag zouden we over gaan, maar vriendinnetje heeft al haar spullen al in het huis.
![]()
![]()
Maar jij hebt zeker een erg strakke work-out......Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Nee, zoals WB aangeeft - het bed is het belangrijkstequote:Op zondag 13 januari 2008 21:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kijk het belangrijkste is al veilig overgekomen
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
ik heb een motor gekocht![]()
![]()
Een YZF 750. Voor aflevering krijg hij nog een servicebeurt (nieuwe vloeistoffen, oliefilter, etc). Nu snel stalling regelen en een verzekering![]()
![]()
eeein yammieej!! gefeliciteerd!!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:22 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Een YZF 750. Voor aflevering krijg hij nog een servicebeurt (nieuwe vloeistoffen, oliefilter, etc). Nu snel stalling regelen en een verzekeringNice bike sir
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
![]()
Morge
Feliquote:Op maandag 14 januari 2008 10:22 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Een YZF 750. Voor aflevering krijg hij nog een servicebeurt (nieuwe vloeistoffen, oliefilter, etc). Nu snel stalling regelen en een verzekering![]()
![]()
Vanochtend had ze kramp in haar zwangere buikje.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:32 schreef bvvt het volgende:
Hmm, vriendinnetje is zich dan niet aan het overbelasten.......
Maar jij hebt zeker een erg strakke work-out......![]()
Gisteren deed ze gewoon mee met dozen het huis in brengen.
En dan nog een beetje geirriteerd doen als ik zeg dat ze rustig aan moet doen.![]()
G.I. Jane.
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:22 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Woorden schieten tekort, mooie motor, en geschikt voor de Fok! MC zirkwiemeet.
![]()
----------------------speciaal bericht---------------------------------------------------------
At this very moment is er iemand op de motorscoot aan het proefrijden.![]()
![]()
Tsja, er zijn er meer hier van de MC die de voor keur hebben voor het weekend.quote:Op maandag 14 januari 2008 08:40 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
Vrijdag gaat niet lukken naar de beurs BWTWe moeten een andere afspraak maken
Zo hey, toch nog gelukt - en dat voor de lentequote:Op maandag 14 januari 2008 10:22 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
O jaaaaa, de scoot gaat er nu al weer uitquote:Op maandag 14 januari 2008 10:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanochtend had ze kramp in haar zwangere buikje.![]()
Gisteren deed ze gewoon mee met dozen het huis in brengen.
En dan nog een beetje geirriteerd doen als ik zeg dat ze rustig aan moet doen.![]()
G.I. Jane.![]()
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
----------------------speciaal bericht---------------------------------------------------------
't is toch geen volwaardige motor?![]()
Of moest je een keus maken - of de scoot of de triumph er uitOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Het had een 400 cc moeten zijn, maar die bestaan niet in dit model.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:51 schreef bvvt het volgende:
O jaaaaa, de scoot gaat er nu al weer uit![]()
't is toch geen volwaardige motor?![]()
![]()
Anyway, ze hoeft niet weg, er was gewoon ineens belangstelling via MF.
Iemand vroeg tips waar op de te letten, wist er eentje in Brabant te koop.
Maar hij woont hier om de hoek, dus ik dacht, waarom niet die van mij kopen.![]()
![]()
En nu even buiten spotten.![]()
![]()
Zal ik eerst ff rustig leren rijdenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:50 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:50 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het had een 400 cc moeten zijn, maar die bestaan niet in dit model.![]()
Maar hij woont hier om de hoek, dus ik dacht, waarom niet die van mij kopen.![]()
![]()
En nu even buiten spotten.
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Roze.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:22 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Veel plezier er mee.
Sowieso schrijf je zo.![]()
Cageon PB. [/Den_Haag]quote:
Die zou ook even stiekem op het circuit gaan oefenen.![]()
Helemaal niet nodig als WB rijdt. [/Pimber]
Klinkt die uitleg niet plausibel.quote:![]()
![]()
Anyway, hij was zeer enthousiast, heeft een stuk snelweg gereden, naar Vlaardingen, door de tunnel, en terug. Maar er zitten -als je goed kijkt- een paar krasjes op de accukap, links en rechts van het kuipje.
En op de plastic kroonplaat eentje die je alleen onder een speciale hoek ziet. Zo breed als een haar.![]()
Dus hij denkt er nog even over.![]()
Kan ik wel zo even naar mijn werk wat afgeven, ding is goed warmgereden.![]()
Normaal zou ik hem daar niet koud voor starten.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het had een 400 cc moeten zijn, maar die bestaan niet in dit model.![]()
![]()
En nu even buiten spotten.![]()
Verstand is terug gekomen?![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Wat mis ik nu weer?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Cageon PB. [/Den_Haag]
Die zou ook even stiekem op het circuit gaan oefenen.![]()
Helemaal niet nodig als WB rijdt. [/Pimber]![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: