Mission almost completed master.quote:
Dat was mij later iets duidelijker. Daarvoor.. (slechts) een attractie.. niet serieus als circuitquote:Op zondag 6 januari 2008 20:32 schreef worldpimber het volgende:
Hij bedoelt het toch in het voordeel van Zandvoort?![]()
Met de motor dan.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:49 schreef Den_Haag het volgende:
Denk dat ik de circuits nog ff oversla
trusten!

techneutquote:Op zondag 6 januari 2008 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
En de auto is robocop. Voelde als een aanval.![]()
![]()
Zit nog steeds met een onwillige autoradio die de accu leegtrekt.![]()
Dus ik dacht net even de minkabel er af te halen, en daar een schakelaar er tussen te zetten.
Pareert de radio met het activeren van de elektrische antenne.![]()
Dan maar de zekering er uit aan de achterkant van de radio.
Blijft het lampje en een knopje gewoon branden.![]()
Dus nu is hij er maar helemaal uit.

Virtuele intelligentie neemt een loopje met me.quote:
Dat zou het tempo wel drukken ja.. allemaal sloom rijdende Bazzieks.quote:Mjeh waarom nu weer een circuit meet @ ring?
Daar ga ik me nou echt niet op begeven, stelletje gekken daar![]()
![]()
Daar moeten ze meer bazziek's rond laten rijden!

quote:Op zondag 6 januari 2008 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Virtuele intelligentie neemt een loopje met me.
De microprocessor van een autoradio verslaat WB's intelligentie al.![]()
Maar ik weet wel wat van stroomdingetjes, zaterdag een storing in het nieuwe huis..
Twee stoppen bleken al weken gedeactiveerd, en na het inschakelen was er nog steeds geen licht in de keuken en woonkamer.![]()
De schilder dacht dat de draadjes omgekeerd zaten op de schakelaars. Lekker belangrijk bij wisselstroom
.![]()
Nader onderzoek van WB bracht aan het licht dat er een dimmer was doorgebrand, waardoor de stroomkring niet gesloten kon worden.![]()
quote:Schoenmaker blijf bij je leest
quote:[..]
Dat zou het tempo wel drukken ja.. allemaal sloom rijdende Bazzieks.

Ik dacht.. schilder, vakman.quote:Schoenmaker blijf bij je leest

dies ook al oudquote:Op maandag 7 januari 2008 00:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht.. schilder, vakman.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindhoven - Dakar gaat gewoon door!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik own de duinen.

Dat zeg je toch nietquote:

Het een sluit het ander niet uitquote:Op zondag 6 januari 2008 23:40 schreef Cageon het volgende:
Mjeh waarom nu weer een circuit meet @ ring?

Jij sluit de ring uit bedoel je?quote:Op maandag 7 januari 2008 00:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit![]()

quote:
Die man.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:21 schreef worldpimber het volgende:
Dat zeg je toch nietDie man helemaal vrolijk ... , gewoon doen alsof je neus bloed en meelachen
Waar kunnen we die spotten?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:17 schreef Den_Haag het volgende:
morguh! deze week nog even bij een YZF750 kijken in Den Haag.

quote:Heey Roderick.
ik weet wel dat ...straat ergens in muziek wijk ligt
maar kunt u me zeggen waar ongeveer
ben niet zo bekend met muziekwijk.
Alvast bedankt
Groetje ...

Ik zou op het CS afspreken, wie weet wat hij anders nog meer wil meenemen.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:21 schreef Roderick2085 het volgende:Morge
Gast die die gps ontvanger van me wil komen ophalen bij me:
[..]
Ik zit nog even na te denken wat ik daarop zal reageren
Het is iig wel duidelijk dat hij hem hard nodig heeft
Hij zei eerder al dat hij 4km bij me vandaan woont, zal marktplaats hem wel verteld hebben
Eerst maar eens richting Hilversum om schoenen te kopen

Je weet dat dit volledig automatisch kan in photoshopquote:Op zondag 6 januari 2008 16:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet lichtgroen voorstellen.![]()
[ afbeelding ]
Had nog een vierde opname, ff vergeten. En geen zin om ze alle vier opnieuw te plakken voor het vloerkleed.
[..]
Dus je hebt hem niet ff afgedroogt?![]()
Rijden.![]()

Nog niet. Zal zelf wel even nieuwe foto's maken als ik daar ben. goed? is wel via MF maar staat momenteel eigenlijk niet te koopquote:

Z'n naam werkt bij die gedachte ook niet in z'n voordeelquote:Op maandag 7 januari 2008 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zou op het CS afspreken, wie weet wat hij anders nog meer wil meenemen.

Vertelquote:Op maandag 7 januari 2008 15:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Z'n naam werkt bij die gedachte ook niet in z'n voordeel

Nou moet je niet denken dat ik discrimineer hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 7 januari 2008 16:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Nou moet je niet denken dat ik discrimineer hoor
Heb je gezegd dat je maar 20 euro wisselgeld bij hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/domino's pizza koerierIk zie geen stickers op het linkerkuipdeel zitten maar verder heb ik er geen mening overquote:Op maandag 7 januari 2008 16:22 schreef Den_Haag het volgende:
Rib, wat vind je van de motor hierboven?
Voor een lage prijs vast een goede koop![]()

quote:Op maandag 7 januari 2008 16:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je gezegd dat je maar 20 euro wisselgeld bij hebt
/domino's pizza koerier

quote:Op maandag 7 januari 2008 16:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Nou moet je niet denken dat ik discrimineer hoor
Hij is 16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://mocer-style.almere4you.nl/
En hier ook![]()
http://www.partypeeps2000.com/members/Mocer-Style.aspx
Zal het dezelfde zijn![]()

Hij had er eerst een streetfighter van gemaakt. Zal hem morgen nog wel ff uit horen. Hij heeft op dit moment 2 YZF'squote:Op maandag 7 januari 2008 16:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zie geen stickers op het linkerkuipdeel zitten maar verder heb ik er geen mening over
Voor een lage prijs vast een goede koop

Hij is wel coolquote:Op maandag 7 januari 2008 16:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hij is 16
En hier ook![]()
quote:Contact info MSN: Heeft je moeder

Smells like teen spirit.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:37 schreef Rib-i het volgende:
Ik zie geen stickers op het linkerkuipdeel zitten maar verder heb ik er geen mening over
Voor een lage prijs vast een goede koop

Dan haal je de stickers niet erafquote:Op maandag 7 januari 2008 16:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hij had er eerst een streetfighter van gemaakt.

quote:Op maandag 7 januari 2008 16:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hij is 16
En hier ook![]()
Of allebeiquote:Op maandag 7 januari 2008 17:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan haal je de stickers niet erafAls je twee dezelfde motoren hebt dan doe je de slechtste weg

Ik koop hoofdzakelijk troep, dus dan gaat het zeker door.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:26 schreef Den_Haag het volgende:
zal kritisch zijn
en anders laat ik WB eens opdraven

Iddquote:Op maandag 7 januari 2008 17:14 schreef Rib-i het volgende:
Dan haal je de stickers niet erafAls je twee dezelfde motoren hebt dan doe je de slechtste weg

quote:Op maandag 7 januari 2008 19:42 schreef Roderick2085 het volgende:Ik geloof dat ik net heb toegezegd om met de rugby club uit Engeland waar ik gespeeld heb mee te gaan op tour naar Dublin begin mei

Je vergeet trouwens de vrouwquote:Op maandag 7 januari 2008 19:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Idd![]()
Ach ja, we hebben onze oordeel bij mocro's altijd al klaarstaan, maar de rasechte oplichters zijn nog altijd de schijnheilige blanke MF'ers met 3 kjnderen, een hond en een huis met een tuin

LAT relatiesquote:Op maandag 7 januari 2008 20:10 schreef koffiekoekje het volgende:
Je vergeet trouwens de vrouwof dat is bij jou de hond
In dat geval vergeet je de Golden receiver

Ah.... de parkeerplaats bezoekersquote:Op maandag 7 januari 2008 20:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
LAT relaties
Of van die homogevallen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |