quote:Op zondag 6 januari 2008 12:32 schreef worldpimber het volgende:
Hej
Bij wie kan ik achterop?
Iemand nog Roderick overhalen z'n bike te geven aan mij?
Na half vier wordt er nog een kast gehaald, daarna kan ik wel weg met de motorscoot.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:53 schreef Cageon het volgende:
mejeh, ik wil wel een beetje doorrijden anders ga ik de TLR niet uit de schuur trekken, zo glimmend en al![]()
Of twintig flessen wijn, wel direct ophalen want ze zitten al in vuilnisbak.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:09 schreef Roderick2085 het volgende:
Als er trouwens iemand interesse heeft in een tent![]()
We hebben een 4 persoons en een 2 persoons je kan er met z'n 3en in geloof ik, maar dan moet je bagage buiten staan
Als er iemand interesse heeft, laat maar weten
Siliconenspray.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
emmertje water doet wonderen
ff van stal halen&aftankenedit: zit al vol natuurlijk
![]()
Wie heeft t hier over examen stress?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Na half vier wordt er nog een kast gehaald, daarna kan ik wel weg met de motorscoot.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar beter rij je niet door met het huidige wegdek.
Hoewel , heb je daarna misschien ook geen examen stress meer.![]()
Twister vloertje dr inquote:Op zondag 6 januari 2008 14:09 schreef Roderick2085 het volgende:
2 persoons je kan er met z'n 3en in geloof ik, maar dan moet je bagage buiten staan
Dat je dan nooit geen examenstress meer hebt.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:28 schreef Cageon het volgende:
Wie heeft t hier over examen stress?![]()
Maar idd, ik ga niet rijden met dit weer. Zonde van me titaniumpjes en de moto
dude! Die wil ikquote:Op zondag 6 januari 2008 14:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Twister vloertje dr in![]()
[ afbeelding ]
mejeh, okquote:Op zondag 6 januari 2008 14:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat je dan nooit geen examenstress meer hebt.![]()
Vannacht regende het kei en keihard hier, ik denk dat er een hoop is weggespoeld.
Als de zon nog schijnt ga ik misschien nog ff met de motorscoot.
Mensen die wijn en champagne kopen.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:24 schreef Worldbeater het volgende:
Of twintig flessen wijn, wel direct ophalen want ze zitten al in vuilnisbak.![]()
De fles sherry is al bij de buren. Wist niet dat ik dat allemaal had.![]()
Drie flessen champagne verhuizen mee, pas nog onwetend een fles voor iemand gekocht.![]()
Dus ik weet wat ze kosten.
Die chick zeker.quote:
Wacht maar totdat je circuitdagje in het water valt, kan je lachen.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:32 schreef Cageon het volgende:
mejeh, ok![]()
Met de SM ging ik wel is (een enkele keer) in de regen/het natte rijden om wat meer vertrouwen krijgen met t natte wegdek. Heeft nog niet veel opgeleverd
Alles gekregen in het verleden, en die fles die we kochten was voor de opening van een nieuw bedrijf, kennissen van vriendinnetje. Best origineel. Toch?quote:
Vette shizzlequote:Op zondag 6 januari 2008 14:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die chick zeker.![]()
[..]
Wacht maar totdat je circuitdagje in het water valt, kan je lachen.![]()
El Presidente.![]()
[ afbeelding ]
Worldpimber.![]()
[ afbeelding ]
WB.![]()
[ afbeelding ]
De tweede manche ging nog lekker ook, de derde was het (bijna helaas) weer droog.![]()
En nu snel de tweede kast ruimen.![]()
Mag ik ff?? >>>quote:Op zondag 6 januari 2008 14:43 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
Alles gekregen in het verleden, en die fles die we kochten was voor de opening van een nieuw bedrijf, kennissen van vriendinnetje. Best origineel. Toch?![]()
quote:
Lul maar een eind wegquote:Op zondag 6 januari 2008 14:46 schreef Cageon het volgende:
Vette shizzle![]()
Ik hoop eerlijk gezegd dat mijn circuit dag NIET in t water valt, want dan ben ik niet meer vooruit te branden![]()
Echt een verschil van dag en nacht. Het ergste is nog dat ik weet dat het tussen mijn oren zit, maar zolang het daar niet goed zit moet ik ook niet harder gaan rijden.
Dat wat de fiets kan wil nog niet zeggen dat ik dat er ook mee kan, kom er liever niet achter dat die het niet kan
Op de SM daar in tegen doe ik het makkelijker/sneller. Heel wat minder PeeKaa's, lichter (Ben zelf ook niet de grootste) en voel me daar nog steeds wat vrijer op, evenals eventuele schuivers zullen alleen resulteren in wat kleine kap schade, stuurtje, spiegel en met wat pech een voetsteun/schakel/rem-pookje
![]()
SM's FTW![]()
quote:
ja ja, maak er maar een mooie panorama foto van - je moet opruimen dude - om te verhuizen.....quote:Op zondag 6 januari 2008 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je nu kijken.![]()
[ afbeelding ]
Twee kasten weg, inhoud bijna compleet ingepakt.![]()
De effectiviteit kan idd wel wat hoger, maar ja, ik wordt ook een dagje ouder. [/WP] [/Cageon]quote:Op zondag 6 januari 2008 16:11 schreef bvvt het volgende:
ja ja, maak er maar een mooie panorama foto van - je moet opruimen dude - om te verhuizen.....
Hoeveel foto's heb ik zo er uit kunnen halen?
5 of zo?
Lijkt net een kärcher stofzuigerquote:Op zondag 6 januari 2008 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lul maar een eind weg, maar je gaat het echt wel waarderen een beetje nattigheid.
Het leuke van circuitrijden is juist dat het iedere ronde vertrouwder wordt, ook in de regen.
Op het eind rij je misschien wel bijna net zo hard als in droog weer voorheen.![]()
Tenzij je Pimber heet, want bij die droogweersnelheden vlieg je er in de regen af.![]()
Alleen beter is het wel op Assen, want op Zandvoort rijden teveel koekblikken, en er komt olienaar boven.
Vernomen van de MAC. Zandvoort is een tricky circuit. Al is de ring 100x zo erg.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Moet je nu kijken.![]()
[ afbeelding ]
Twee kasten weg, inhoud bijna compleet ingepakt.![]()
En je er volledig uit werd gereden door een lokale manfred op zn KTM ckerquote:Op zondag 6 januari 2008 16:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej![]()
![]()
anders toch ff ruim 13L. er doorheen gejaagd vandaagvoornamelijk op redelijk vochtige dijkwegen - in de Alpen hebben we erger meegemaakt en ook gewoon doorrijden
- waar op een gegeven moment een soort van SM ding probeerde mee te rijden
Zandvoort = attractie in vergelijk met Assen schijnt hetquote:Op zondag 6 januari 2008 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen beter is het wel op Assen, want op Zandvoort rijden teveel koekblikken, en er komt olienaar boven.
Vernomen van de MAC. Zandvoort is een tricky circuit. Al is de ring 100x zo erg.
op rechte stuk, waar ik ff toerde met 90 km/hquote:Op zondag 6 januari 2008 16:34 schreef Snelwagen het volgende:
En je er volledig uit werd gereden door een lokale manfred op zn KTM cker![]()
Moet lichtgroen voorstellen.quote:
Dus je hebt hem niet ff afgedroogt?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
op rechte stuk, waar ik ff toerde met 90 km/hduwd kwam heel snel dichtbij, dacht eerst vrienden van Bazzie
daarna kwam ie redelijk mee in de boggies
toch rekening houden met wegdek, hem zag ik elke bocht zijn been uitsteken
tot ie aan het einde bij Nijmegen rechtdoor doodlopende weg ingingik dacht zie je zo wel weer aan de andere kant, maar niet dus
This is where Pimber will spank your butt.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Zandvoort = attractie in vergelijk met Assen schijnt hetRingh is tricky omdat je telkens denkt te weten hoe de volgende bocht gaat worden
![]()
Oh nijmegen, kd8 aan de alpenquote:Op zondag 6 januari 2008 16:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
op rechte stuk, waar ik ff toerde met 90 km/hduwd kwam heel snel dichtbij, dacht eerst vrienden van Bazzie
daarna kwam ie redelijk mee in de boggies
toch rekening houden met wegdek, hem zag ik elke bocht zijn been uitsteken
tot ie aan het einde bij Nijmegen rechtdoor doodlopende weg ingingik dacht zie je zo wel weer aan de andere kant, maar niet dus
niet echtquote:
ja was lekkerquote:Rijden.![]()
daar zijn we dus wél afgedroogd door een local, op de weg terug naar huisquote:
Ik zag laatst een filmpje van een local, die nam, een scherpe linkerbocht binnendoor.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar zijn we dus wél afgedroogd door een local, op de weg terug naar huismaar goed, toen hadden we al 3K bergbochten achter de rug
Maar die local was zo goed zodat hij voor de auto langs ging, vervolgens naast de auto zat in de apex, en daarna veilig zijn wel kon vervolgen. Ofniet?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje van een local, die nam, een scherpe linkerbocht binnendoor.
Er kwam alleen een auto aan.
Frontaaltje. Een hele krappe bocht. Klassiek geval van te vroeg insturen.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:17 schreef Snelwagen het volgende:
Maar die local was zo goed zodat hij voor de auto langs ging, vervolgens naast de auto zat in de apex, en daarna veilig zijn wel kon vervolgen. Ofniet?
Ik moet het nog zien gebeurenquote:Op zondag 6 januari 2008 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lul maar een eind weg, maar je gaat het echt wel waarderen een beetje nattigheid.
Ook dat ^quote:Het leuke van circuitrijden is juist dat het iedere ronde vertrouwder wordt, ook in de regen.
Op het eind rij je misschien wel bijna net zo hard als in droog weer voorheen.![]()
Lijkt me het verstandigst om dus op Assen te gaan rijdenquote:Tenzij je Pimber heet, want bij die droogweersnelheden vlieg je er in de regen af.![]()
Vernomen van de MAC. Zandvoort is een tricky circuit. Al is de ring 100x zo erg.![]()
het verstandigst is niet altijd het leukstquote:Op zondag 6 januari 2008 17:47 schreef Cageon het volgende:
Lijkt me het verstandigst om dus op Assen te gaan rijden
Als ik de verhoging binnen 2 minuten ongedaan maak, gaskabel aan de handle, benzine er in, gaan.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lompigwat moet er eik gebeuren wil ie rijklaar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha! In dat rijtje pas mijn naam ook welquote:Op zondag 6 januari 2008 14:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die chick zeker.![]()
[..]
El Presidente.![]()
[ afbeelding ]
Worldpimber.![]()
[ afbeelding ]
WB.![]()
[ afbeelding ]
De tweede manche ging nog lekker ook, de derde was het (bijna helaas) weer droog.![]()
En nu snel de tweede kast ruimen.![]()
dat is rijklaarquote:Op zondag 6 januari 2008 18:10 schreef Worldbeater het volgende:
Als ik de verhoging binnen 2 minuten ongedaan maak, gaskabel aan de handle, benzine er in, gaan.![]()
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:27 schreef Kevjan het volgende:
Ha! In dat rijtje pas mijn naam ook wel
Ik vond het nog leuk ook
Ok baasquote:Op zondag 6 januari 2008 18:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat is rijklaarrest is volledige afronding eeuwigdurend project
![]()
mooiquote:Op zondag 6 januari 2008 19:26 schreef Worldbeater het volgende:
Ok baas, ik zal het misschien straks nog even doen.
![]()
vandaag was een mooie dag geweestquote:Maar wanneer kunnen we dan rijden?
Hij bedoelt het toch in het voordeel van Zandvoort?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
This is where Pimber will spank your butt.
je kunt ook proberen niet onderuit gaanquote:Op zondag 6 januari 2008 20:32 schreef worldpimber het volgende:
De Ring zou ik wel weer erg graag naar toe willen, maar voor een 2de keer onderuit gaan is natuurlijk wel driedubbel zo erg.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je kunt ook proberen niet onderuit gaanmaarre...
[ afbeelding ]
Ik zeg Ringmeet!!
nu ik een E-keur moto hebquote:Op zondag 6 januari 2008 20:47 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Maar de laatste weken was de Ring wel meer open dan dicht, en vooral het gevaar voor het vuil wat er ligt na ongelukken is erg groot. Maar wel een kick ja om de oren geslagen worden door allerlei exotische wagens.
Rib-i is de Master of Ceremonyquote:Waar gaat de vakantie dit jaar heen dan buiten de Ring, Noord, Zuid-Oost of West?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |