quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Opengedraaide raampjes zijn sowieso niet schoon te maken![]()
JE HEBT GELEZEN!!!!!1*O*quote:En wat is een "proefgrit"?
Owwwwwww okéquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de auto niet gewassen, maar gepoetst van binnen.
Dat gaat niet in een wasstraat.![]()
Jaquote:En het reservewiel weer netjes op zijn plek.
Maandje of 8 los in de kofferbak gelegen, kreeg de klep niet dicht.![]()
[..]
JE HEBT GELEZEN!!!!!1*O*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOLLERPWND!!!!!!!!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het interieur van mijn auto is namelijk zo groot als jouw woonkamer.quote:
CVTrekt wel, en er is geen ruimte voor een viercylinder bij dit concept,quote:Scooters![]()
Matige specs trouwens....
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
Aardige herrie, leukom naar te kijken.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:29 schreef Den_Haag het volgende:
Wat zijn hier de meningen over?
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/189732
De kans is idd vrij goot dat jij langer bezig bent met je auto interieur, dan ik met de woonkamerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het interieur van mijn auto is namelijk zo groot als jouw woonkamer.![]()
Beter de GS van Roderick over nemenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:29 schreef Den_Haag het volgende:
Vandaag geen tijd voor gehad, voordat ik wakker was was de zon al over zijn hoogste punt heenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:31 schreef Den_Haag het volgende:
Rib-i, nog naar die YZF wezen kijken?
Eerste dagen Nyenrode waren erg leuk maar zwaar. Ga nu nog maar even wat leren.
Die staat op de nominatie lijst om gesloopt te worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:29 schreef Den_Haag het volgende:
Ohja, ik moest je nog iets vertellen.... Ik ben je vriendin op vakantie tegengekomenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In juli is ze nog met een andere vriendin op vakantie geweest.
Toen of de week er nawas ze ineens zwanger.
![]()
Ik dacht hetzelfdequote:[..]
Bazziek binnenkort vader.![]()
![]()
Ik ben in slaap gevallen bij Episode I en bij Episode VI werd ik pas wakkerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:13 schreef worldpimber het volgende:![]()
Damn die Long Way Down, daar komen ze mensen tegen die alleen op de fiets rondrijden met karretjeKomen zij aan met hun 2 wagens en 3 bikes en een planning en administratie van hier tot gunter
Wel mooi en apart om te doen
![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:25 schreef Rib-i het volgende:
Ik ben in slaap gevallen bij Episode I en bij Episode VI werd ik pas wakkerHeb ik iets gemist
![]()
Gelukkig op DVD gebrand, kan ik straks weer kijkenquote:
Luie flikkerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:55 schreef Rib-i het volgende:
Hola
[..]
Vandaag geen tijd voor gehad, voordat ik wakker was was de zon al over zijn hoogste punt heen
Volgende week ben ik in dezelfde straat, dan kwak ik wel langs
Ja, maar het is jouw keusquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Luie flikker
Die ZZR1100 was jij ook tegen toch?
Eenschquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
morgen enigzins rijdbaar weer
Theo is goed
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben in slaap gevallen bij Episode I en bij Episode VI werd ik pas wakkerHeb ik iets gemist
![]()
Die pechvogel ben ik jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
lotto stond bij je aan de deur maar zijn verder gegaan omdat je niet open deed
quote:
My thoughts exactly...quote:
My words exactly.quote:
Dat zou ik nooit doen .. wat is dat een Scarabeo .. nee die zal ik echt niet rijden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:31 schreef -XX- het volgende:
Wb! Ik heb je gespot.![]()
Vies mannetje ben je ook hé.
Even een nieuwe 25 eruro DVD speler halen bij de Blokker.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:50 schreef Gawaine het volgende:
Misschien heb je nog meer pech als je Long way round gaat kijkenmijn dvd speler
pakte de AVI's niet
Dus dan maar op de pc gekeken.
Daar kan je idd lekker mee raggen.quote:Ik vind het toch wel mooi om te zien hoor, zou zo een 1200GS kopen![]()
quote:
Moet zo een kast leegmaken, komt Nick zijn mamma vanmiddag halen.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
erreges bakkie doen vandaag![]()
Do not count on anything. Wel het kortste zondagontbijt in jaren. Ik ga beginnen.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
duszz...rond 15.00u in des midden des lands![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is iig niet op voorhand 'nee'quote:Op zondag 6 januari 2008 11:05 schreef Worldbeater het volgende:
Do not count on anything. Wel het kortste zondagontbijt in jaren. Ik ga beginnen.![]()
Valt er net een kandelaar op de Triumph.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is iig niet op voorhand 'nee's6
zon begint te schijnen hiero
klein rondje gaat em sowieso wel worden vandaag
Hejquote:Op zondag 6 januari 2008 12:09 schreef Cageon het volgende:
morguuuuuh
Asfalt, natquote:Op zondag 6 januari 2008 12:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hej![]()
warm is andersmaar echt koud is het ook niet, vooral in de zon
Hejquote:
tis dat me duosteuntjes deraf zijnquote:Bij wie kan ik achterop?
hoeft ook niet KD-end over dijken te gaanquote:
mejeh, ik wil wel een beetje doorrijden anders ga ik de TLR niet uit de schuur trekken, zo glimmend en alquote:Op zondag 6 januari 2008 12:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hej
[..]
tis dat me duosteuntjes deraf zijn![]()
anders rib of pepijn charteren
![]()
[..]
hoeft ook niet KD-end over dijken te gaanheb al weken niet gereden
ff uitlaten die B12
ik ga gewoon ff rijdenquote:Op zondag 6 januari 2008 12:53 schreef Cageon het volgende:
mejeh, ik wil wel een beetje doorrijden anders ga ik de TLR niet uit de schuur trekken, zo glimmend en al![]()
quote:Op zondag 6 januari 2008 12:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ga gewoon ff rijden..en wie weet HC-meetje doen ergens
quote:Op zondag 6 januari 2008 12:32 schreef worldpimber het volgende:
Hej
Bij wie kan ik achterop?
Iemand nog Roderick overhalen z'n bike te geven aan mij?
Na half vier wordt er nog een kast gehaald, daarna kan ik wel weg met de motorscoot.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:53 schreef Cageon het volgende:
mejeh, ik wil wel een beetje doorrijden anders ga ik de TLR niet uit de schuur trekken, zo glimmend en al![]()
Of twintig flessen wijn, wel direct ophalen want ze zitten al in vuilnisbak.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:09 schreef Roderick2085 het volgende:
Als er trouwens iemand interesse heeft in een tent![]()
We hebben een 4 persoons en een 2 persoons je kan er met z'n 3en in geloof ik, maar dan moet je bagage buiten staan
Als er iemand interesse heeft, laat maar weten
Siliconenspray.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
emmertje water doet wonderen
ff van stal halen&aftankenedit: zit al vol natuurlijk
![]()
Wie heeft t hier over examen stress?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Na half vier wordt er nog een kast gehaald, daarna kan ik wel weg met de motorscoot.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar beter rij je niet door met het huidige wegdek.
Hoewel , heb je daarna misschien ook geen examen stress meer.![]()
Twister vloertje dr inquote:Op zondag 6 januari 2008 14:09 schreef Roderick2085 het volgende:
2 persoons je kan er met z'n 3en in geloof ik, maar dan moet je bagage buiten staan
Dat je dan nooit geen examenstress meer hebt.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:28 schreef Cageon het volgende:
Wie heeft t hier over examen stress?![]()
Maar idd, ik ga niet rijden met dit weer. Zonde van me titaniumpjes en de moto
dude! Die wil ikquote:Op zondag 6 januari 2008 14:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Twister vloertje dr in![]()
[ afbeelding ]
mejeh, okquote:Op zondag 6 januari 2008 14:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat je dan nooit geen examenstress meer hebt.![]()
Vannacht regende het kei en keihard hier, ik denk dat er een hoop is weggespoeld.
Als de zon nog schijnt ga ik misschien nog ff met de motorscoot.
Mensen die wijn en champagne kopen.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:24 schreef Worldbeater het volgende:
Of twintig flessen wijn, wel direct ophalen want ze zitten al in vuilnisbak.![]()
De fles sherry is al bij de buren. Wist niet dat ik dat allemaal had.![]()
Drie flessen champagne verhuizen mee, pas nog onwetend een fles voor iemand gekocht.![]()
Dus ik weet wat ze kosten.
Die chick zeker.quote:
Wacht maar totdat je circuitdagje in het water valt, kan je lachen.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:32 schreef Cageon het volgende:
mejeh, ok![]()
Met de SM ging ik wel is (een enkele keer) in de regen/het natte rijden om wat meer vertrouwen krijgen met t natte wegdek. Heeft nog niet veel opgeleverd
Alles gekregen in het verleden, en die fles die we kochten was voor de opening van een nieuw bedrijf, kennissen van vriendinnetje. Best origineel. Toch?quote:
Vette shizzlequote:Op zondag 6 januari 2008 14:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die chick zeker.![]()
[..]
Wacht maar totdat je circuitdagje in het water valt, kan je lachen.![]()
El Presidente.![]()
[ afbeelding ]
Worldpimber.![]()
[ afbeelding ]
WB.![]()
[ afbeelding ]
De tweede manche ging nog lekker ook, de derde was het (bijna helaas) weer droog.![]()
En nu snel de tweede kast ruimen.![]()
Mag ik ff?? >>>quote:Op zondag 6 januari 2008 14:43 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
Alles gekregen in het verleden, en die fles die we kochten was voor de opening van een nieuw bedrijf, kennissen van vriendinnetje. Best origineel. Toch?![]()
quote:
Lul maar een eind wegquote:Op zondag 6 januari 2008 14:46 schreef Cageon het volgende:
Vette shizzle![]()
Ik hoop eerlijk gezegd dat mijn circuit dag NIET in t water valt, want dan ben ik niet meer vooruit te branden![]()
Echt een verschil van dag en nacht. Het ergste is nog dat ik weet dat het tussen mijn oren zit, maar zolang het daar niet goed zit moet ik ook niet harder gaan rijden.
Dat wat de fiets kan wil nog niet zeggen dat ik dat er ook mee kan, kom er liever niet achter dat die het niet kan
Op de SM daar in tegen doe ik het makkelijker/sneller. Heel wat minder PeeKaa's, lichter (Ben zelf ook niet de grootste) en voel me daar nog steeds wat vrijer op, evenals eventuele schuivers zullen alleen resulteren in wat kleine kap schade, stuurtje, spiegel en met wat pech een voetsteun/schakel/rem-pookje
![]()
SM's FTW![]()
quote:
ja ja, maak er maar een mooie panorama foto van - je moet opruimen dude - om te verhuizen.....quote:Op zondag 6 januari 2008 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je nu kijken.![]()
[ afbeelding ]
Twee kasten weg, inhoud bijna compleet ingepakt.![]()
De effectiviteit kan idd wel wat hoger, maar ja, ik wordt ook een dagje ouder. [/WP] [/Cageon]quote:Op zondag 6 januari 2008 16:11 schreef bvvt het volgende:
ja ja, maak er maar een mooie panorama foto van - je moet opruimen dude - om te verhuizen.....
Hoeveel foto's heb ik zo er uit kunnen halen?
5 of zo?
Lijkt net een kärcher stofzuigerquote:Op zondag 6 januari 2008 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lul maar een eind weg, maar je gaat het echt wel waarderen een beetje nattigheid.
Het leuke van circuitrijden is juist dat het iedere ronde vertrouwder wordt, ook in de regen.
Op het eind rij je misschien wel bijna net zo hard als in droog weer voorheen.![]()
Tenzij je Pimber heet, want bij die droogweersnelheden vlieg je er in de regen af.![]()
Alleen beter is het wel op Assen, want op Zandvoort rijden teveel koekblikken, en er komt olienaar boven.
Vernomen van de MAC. Zandvoort is een tricky circuit. Al is de ring 100x zo erg.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Moet je nu kijken.![]()
[ afbeelding ]
Twee kasten weg, inhoud bijna compleet ingepakt.![]()
En je er volledig uit werd gereden door een lokale manfred op zn KTM ckerquote:Op zondag 6 januari 2008 16:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej![]()
![]()
anders toch ff ruim 13L. er doorheen gejaagd vandaagvoornamelijk op redelijk vochtige dijkwegen - in de Alpen hebben we erger meegemaakt en ook gewoon doorrijden
- waar op een gegeven moment een soort van SM ding probeerde mee te rijden
Zandvoort = attractie in vergelijk met Assen schijnt hetquote:Op zondag 6 januari 2008 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen beter is het wel op Assen, want op Zandvoort rijden teveel koekblikken, en er komt olienaar boven.
Vernomen van de MAC. Zandvoort is een tricky circuit. Al is de ring 100x zo erg.
op rechte stuk, waar ik ff toerde met 90 km/hquote:Op zondag 6 januari 2008 16:34 schreef Snelwagen het volgende:
En je er volledig uit werd gereden door een lokale manfred op zn KTM cker![]()
Moet lichtgroen voorstellen.quote:
Dus je hebt hem niet ff afgedroogt?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
op rechte stuk, waar ik ff toerde met 90 km/hduwd kwam heel snel dichtbij, dacht eerst vrienden van Bazzie
daarna kwam ie redelijk mee in de boggies
toch rekening houden met wegdek, hem zag ik elke bocht zijn been uitsteken
tot ie aan het einde bij Nijmegen rechtdoor doodlopende weg ingingik dacht zie je zo wel weer aan de andere kant, maar niet dus
This is where Pimber will spank your butt.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Zandvoort = attractie in vergelijk met Assen schijnt hetRingh is tricky omdat je telkens denkt te weten hoe de volgende bocht gaat worden
![]()
Oh nijmegen, kd8 aan de alpenquote:Op zondag 6 januari 2008 16:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
op rechte stuk, waar ik ff toerde met 90 km/hduwd kwam heel snel dichtbij, dacht eerst vrienden van Bazzie
daarna kwam ie redelijk mee in de boggies
toch rekening houden met wegdek, hem zag ik elke bocht zijn been uitsteken
tot ie aan het einde bij Nijmegen rechtdoor doodlopende weg ingingik dacht zie je zo wel weer aan de andere kant, maar niet dus
niet echtquote:
ja was lekkerquote:Rijden.![]()
daar zijn we dus wél afgedroogd door een local, op de weg terug naar huisquote:
Ik zag laatst een filmpje van een local, die nam, een scherpe linkerbocht binnendoor.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar zijn we dus wél afgedroogd door een local, op de weg terug naar huismaar goed, toen hadden we al 3K bergbochten achter de rug
Maar die local was zo goed zodat hij voor de auto langs ging, vervolgens naast de auto zat in de apex, en daarna veilig zijn wel kon vervolgen. Ofniet?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje van een local, die nam, een scherpe linkerbocht binnendoor.
Er kwam alleen een auto aan.
Frontaaltje. Een hele krappe bocht. Klassiek geval van te vroeg insturen.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:17 schreef Snelwagen het volgende:
Maar die local was zo goed zodat hij voor de auto langs ging, vervolgens naast de auto zat in de apex, en daarna veilig zijn wel kon vervolgen. Ofniet?
Ik moet het nog zien gebeurenquote:Op zondag 6 januari 2008 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lul maar een eind weg, maar je gaat het echt wel waarderen een beetje nattigheid.
Ook dat ^quote:Het leuke van circuitrijden is juist dat het iedere ronde vertrouwder wordt, ook in de regen.
Op het eind rij je misschien wel bijna net zo hard als in droog weer voorheen.![]()
Lijkt me het verstandigst om dus op Assen te gaan rijdenquote:Tenzij je Pimber heet, want bij die droogweersnelheden vlieg je er in de regen af.![]()
Vernomen van de MAC. Zandvoort is een tricky circuit. Al is de ring 100x zo erg.![]()
het verstandigst is niet altijd het leukstquote:Op zondag 6 januari 2008 17:47 schreef Cageon het volgende:
Lijkt me het verstandigst om dus op Assen te gaan rijden
Als ik de verhoging binnen 2 minuten ongedaan maak, gaskabel aan de handle, benzine er in, gaan.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lompigwat moet er eik gebeuren wil ie rijklaar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha! In dat rijtje pas mijn naam ook welquote:Op zondag 6 januari 2008 14:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die chick zeker.![]()
[..]
El Presidente.![]()
[ afbeelding ]
Worldpimber.![]()
[ afbeelding ]
WB.![]()
[ afbeelding ]
De tweede manche ging nog lekker ook, de derde was het (bijna helaas) weer droog.![]()
En nu snel de tweede kast ruimen.![]()
dat is rijklaarquote:Op zondag 6 januari 2008 18:10 schreef Worldbeater het volgende:
Als ik de verhoging binnen 2 minuten ongedaan maak, gaskabel aan de handle, benzine er in, gaan.![]()
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:27 schreef Kevjan het volgende:
Ha! In dat rijtje pas mijn naam ook wel
Ik vond het nog leuk ook
Ok baasquote:Op zondag 6 januari 2008 18:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat is rijklaarrest is volledige afronding eeuwigdurend project
![]()
mooiquote:Op zondag 6 januari 2008 19:26 schreef Worldbeater het volgende:
Ok baas, ik zal het misschien straks nog even doen.
![]()
vandaag was een mooie dag geweestquote:Maar wanneer kunnen we dan rijden?
Hij bedoelt het toch in het voordeel van Zandvoort?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
This is where Pimber will spank your butt.
je kunt ook proberen niet onderuit gaanquote:Op zondag 6 januari 2008 20:32 schreef worldpimber het volgende:
De Ring zou ik wel weer erg graag naar toe willen, maar voor een 2de keer onderuit gaan is natuurlijk wel driedubbel zo erg.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je kunt ook proberen niet onderuit gaanmaarre...
[ afbeelding ]
Ik zeg Ringmeet!!
nu ik een E-keur moto hebquote:Op zondag 6 januari 2008 20:47 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Maar de laatste weken was de Ring wel meer open dan dicht, en vooral het gevaar voor het vuil wat er ligt na ongelukken is erg groot. Maar wel een kick ja om de oren geslagen worden door allerlei exotische wagens.
Rib-i is de Master of Ceremonyquote:Waar gaat de vakantie dit jaar heen dan buiten de Ring, Noord, Zuid-Oost of West?
Mission almost completed master.quote:
Dat was mij later iets duidelijker. Daarvoor.. (slechts) een attractie.. niet serieus als circuitquote:Op zondag 6 januari 2008 20:32 schreef worldpimber het volgende:
Hij bedoelt het toch in het voordeel van Zandvoort?![]()
Met de motor dan.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:49 schreef Den_Haag het volgende:
Denk dat ik de circuits nog ff oversla
trusten!
techneutquote:Op zondag 6 januari 2008 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
En de auto is robocop. Voelde als een aanval.![]()
![]()
Zit nog steeds met een onwillige autoradio die de accu leegtrekt.![]()
Dus ik dacht net even de minkabel er af te halen, en daar een schakelaar er tussen te zetten.
Pareert de radio met het activeren van de elektrische antenne.![]()
Dan maar de zekering er uit aan de achterkant van de radio.
Blijft het lampje en een knopje gewoon branden.![]()
Dus nu is hij er maar helemaal uit.
Virtuele intelligentie neemt een loopje met me.quote:
Dat zou het tempo wel drukken ja.. allemaal sloom rijdende Bazzieks.quote:Mjeh waarom nu weer een circuit meet @ ring?
Daar ga ik me nou echt niet op begeven, stelletje gekken daar![]()
![]()
Daar moeten ze meer bazziek's rond laten rijden!
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Virtuele intelligentie neemt een loopje met me.
De microprocessor van een autoradio verslaat WB's intelligentie al.![]()
Maar ik weet wel wat van stroomdingetjes, zaterdag een storing in het nieuwe huis..
Twee stoppen bleken al weken gedeactiveerd, en na het inschakelen was er nog steeds geen licht in de keuken en woonkamer.![]()
De schilder dacht dat de draadjes omgekeerd zaten op de schakelaars. Lekker belangrijk bij wisselstroom
.![]()
Nader onderzoek van WB bracht aan het licht dat er een dimmer was doorgebrand, waardoor de stroomkring niet gesloten kon worden.![]()
quote:Schoenmaker blijf bij je leest
quote:[..]
Dat zou het tempo wel drukken ja.. allemaal sloom rijdende Bazzieks.
Ik dacht.. schilder, vakman.quote:Schoenmaker blijf bij je leest
dies ook al oudquote:Op maandag 7 januari 2008 00:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht.. schilder, vakman.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindhoven - Dakar gaat gewoon door!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik own de duinen.
Dat zeg je toch nietquote:
Het een sluit het ander niet uitquote:Op zondag 6 januari 2008 23:40 schreef Cageon het volgende:
Mjeh waarom nu weer een circuit meet @ ring?
Jij sluit de ring uit bedoel je?quote:Op maandag 7 januari 2008 00:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit![]()
quote:
Die man.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:21 schreef worldpimber het volgende:
Dat zeg je toch nietDie man helemaal vrolijk ... , gewoon doen alsof je neus bloed en meelachen
Waar kunnen we die spotten?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:17 schreef Den_Haag het volgende:
morguh! deze week nog even bij een YZF750 kijken in Den Haag.
quote:Heey Roderick.
ik weet wel dat ...straat ergens in muziek wijk ligt
maar kunt u me zeggen waar ongeveer
ben niet zo bekend met muziekwijk.
Alvast bedankt
Groetje ...
Ik zou op het CS afspreken, wie weet wat hij anders nog meer wil meenemen.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:21 schreef Roderick2085 het volgende:Morge
Gast die die gps ontvanger van me wil komen ophalen bij me:
[..]
Ik zit nog even na te denken wat ik daarop zal reageren
Het is iig wel duidelijk dat hij hem hard nodig heeft
Hij zei eerder al dat hij 4km bij me vandaan woont, zal marktplaats hem wel verteld hebben
Eerst maar eens richting Hilversum om schoenen te kopen
Je weet dat dit volledig automatisch kan in photoshopquote:Op zondag 6 januari 2008 16:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet lichtgroen voorstellen.![]()
[ afbeelding ]
Had nog een vierde opname, ff vergeten. En geen zin om ze alle vier opnieuw te plakken voor het vloerkleed.
[..]
Dus je hebt hem niet ff afgedroogt?![]()
Rijden.![]()
Nog niet. Zal zelf wel even nieuwe foto's maken als ik daar ben. goed? is wel via MF maar staat momenteel eigenlijk niet te koopquote:
Z'n naam werkt bij die gedachte ook niet in z'n voordeelquote:Op maandag 7 januari 2008 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zou op het CS afspreken, wie weet wat hij anders nog meer wil meenemen.
Vertelquote:Op maandag 7 januari 2008 15:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Z'n naam werkt bij die gedachte ook niet in z'n voordeel
Nou moet je niet denken dat ik discrimineer hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Nou moet je niet denken dat ik discrimineer hoor
Heb je gezegd dat je maar 20 euro wisselgeld bij hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/domino's pizza koerierIk zie geen stickers op het linkerkuipdeel zitten maar verder heb ik er geen mening overquote:Op maandag 7 januari 2008 16:22 schreef Den_Haag het volgende:
Rib, wat vind je van de motor hierboven?
Voor een lage prijs vast een goede koop![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je gezegd dat je maar 20 euro wisselgeld bij hebt
/domino's pizza koerier
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Nou moet je niet denken dat ik discrimineer hoor
Hij is 16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://mocer-style.almere4you.nl/
En hier ook![]()
http://www.partypeeps2000.com/members/Mocer-Style.aspx
Zal het dezelfde zijn![]()
Hij had er eerst een streetfighter van gemaakt. Zal hem morgen nog wel ff uit horen. Hij heeft op dit moment 2 YZF'squote:Op maandag 7 januari 2008 16:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zie geen stickers op het linkerkuipdeel zitten maar verder heb ik er geen mening over
Voor een lage prijs vast een goede koop
Hij is wel coolquote:Op maandag 7 januari 2008 16:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hij is 16
En hier ook![]()
quote:Contact info MSN: Heeft je moeder
Smells like teen spirit.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:37 schreef Rib-i het volgende:
Ik zie geen stickers op het linkerkuipdeel zitten maar verder heb ik er geen mening over
Voor een lage prijs vast een goede koop
Dan haal je de stickers niet erafquote:Op maandag 7 januari 2008 16:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hij had er eerst een streetfighter van gemaakt.
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hij is 16
En hier ook![]()
Of allebeiquote:Op maandag 7 januari 2008 17:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan haal je de stickers niet erafAls je twee dezelfde motoren hebt dan doe je de slechtste weg
Ik koop hoofdzakelijk troep, dus dan gaat het zeker door.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:26 schreef Den_Haag het volgende:
zal kritisch zijn
en anders laat ik WB eens opdraven
Iddquote:Op maandag 7 januari 2008 17:14 schreef Rib-i het volgende:
Dan haal je de stickers niet erafAls je twee dezelfde motoren hebt dan doe je de slechtste weg
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:42 schreef Roderick2085 het volgende:Ik geloof dat ik net heb toegezegd om met de rugby club uit Engeland waar ik gespeeld heb mee te gaan op tour naar Dublin begin mei
Je vergeet trouwens de vrouwquote:Op maandag 7 januari 2008 19:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Idd![]()
Ach ja, we hebben onze oordeel bij mocro's altijd al klaarstaan, maar de rasechte oplichters zijn nog altijd de schijnheilige blanke MF'ers met 3 kjnderen, een hond en een huis met een tuin
LAT relatiesquote:Op maandag 7 januari 2008 20:10 schreef koffiekoekje het volgende:
Je vergeet trouwens de vrouwof dat is bij jou de hond
In dat geval vergeet je de Golden receiver
Ah.... de parkeerplaats bezoekersquote:Op maandag 7 januari 2008 20:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
LAT relaties
Of van die homogevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |