neequote:Op maandag 7 januari 2008 22:11 schreef Geerd het volgende:
Waarom zoon een grote schijf, omdat je der dan maar 1 nodig hebt?
quote:hallo Roderick.
Ik was vandaag in muziekwijk en heb de hele tijd mensen zitten vragen naaru straat niemand weet het ze zeggen ja hier ergens maar verder weten ze niet waar
is het misschien een optie om bij muziekwijk station aftespreken
laat het me weten
Groetjes
Zou je bijna denkenquote:Op maandag 7 januari 2008 22:55 schreef Den_Haag het volgende:
kogelwerend vest nodig voor de ontmoeting?
quote:Op maandag 7 januari 2008 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
Na het klussen nog maar even ontspannen aan de motor gewerkt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe voetsteuntjes rubbers monteren.![]()
[ afbeelding ]
Na het uitboren geen brackets die er uitvielen, zoals bij de nieuwe uit Engeland. Dus woensdag weer een kans.![]()
[ afbeelding ]
Desnoods nieuw schroefdraad tappen.![]()
Egens wel hardcorde die dingen. Geen rubbers, maar zo laten zitten en polijsten die handel?
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:24 schreef worldpimber het volgende:
ghey kuttopic ttt
tevens fipo en tvp
Verkoop je motor aan Den Haagquote:Op maandag 7 januari 2008 23:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het leek zo leuk, even een paar nieuwe rubbers er op.
Deze motor blijft verrassen.
Goed idee! Ik heb alvast de teller teruggedraaid.quote:
Die is helaas reeds uitverkocht en wordt niet meer gemaakt.quote:
quote:
65.000quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die is helaas reeds uitverkocht en wordt niet meer gemaakt.![]()
¤65.000 geven te dure schuivertjes. En heb het er niet voor over, en minder belangrijk, heb het niet.![]()
Ze zouden eerst maar 1 serie maken van 1500 stuks, het was een mega succes,quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:00 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
[..]
65.000
Volgens mij gaat dat echt zo van:
[ afbeelding ] Eee, die Mario. Hoeveeluh jij denke wij kunnen vragen voor die Desmo
[ afbeelding ] Ik weetuh nietuh Luigi, wat jij denken van 65.000 euro
dus Mario en Luigi deed er nog maar 1500 bij.quote:De productie van de Desmosedici RR is gelimiteerd en kost in Nederland ¤ 65.000 (inclusief 19% BTW en BPM).
Inderdaad, maar het kan gekkerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze zouden eerst maar 1 serie maken van 1500 stuks, het was een mega succes,
[..]
dus Mario en Luigi deed er nog maar 1500 bij.
Production is officialy closed. Maar de mafia zal in 2009 vast wel weer produceren.![]()
Bill Gates geeft iets van 250 miljoen per jaar ofzo.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:37 schreef Rib-i het volgende:
Wel mooiJammer dat ik mijn miljoenen wil gebruiken voor liefdadigheid enzo
Een tijd geleden was hij op televisie en daar zei hij dat zijn kinderen niets kregen, ze moesten het zelf bijelkaar verdienenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bill Gates geeft iets van 250 miljoen per jaar ofzo.![]()
Jaren geleden hadden ze het over speler salarissen op televisie.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een tijd geleden was hij op televisie en daar zei hij dat zijn kinderen niets kregen, ze moesten het zelf bijelkaar verdienen
Maarja, niets van iemand die alles heeft is nog steeds veel voor een normale sterveling
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jaren geleden hadden ze het over speler salarissen op televisie.
Ze vroegen aan Marco van Basten of hij wel wist waar een bijstandsmoeder van rond moest komen..
... euh.. 8.000 gulden ...![]()
![]()
![]()
![]()
Doe mij dan maar bijstand.
Er zijn dagen dat ik ze niet hebquote:[..] Bill Gates, voor de zoveelste keer voorop loopt in het land van filantropen. In de periode 1999-2003 gaf hij maar liefst een kleine 23 miljard dollar aan goede doelen
Maar hij heeft ook geluk gehad dat IBM zo stom was om niet vast te leggen dat DOS (wat Gates ontwikkeld had voor hun) van hun was, waarna Bil dat dus maar gedaan heeftquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:57 schreef Rib-i het volgende:
Hij is de beste zakenman van de vorige eeuw
Good Marketing
[ afbeelding ]
Dan moet je ook vertellen dat Bill (aka William Gates the 3rd) DOS niet 100% zelf geschreven heeft maar de basis van een student had over gekocht. Daarop heeft ie zelf met z'n maatjes de rest er bij geschreven.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook geluk gehad dat IBM zo stom was om niet vast te leggen dat DOS (wat Gates ontwikkeld had voor hun) van hun was, waarna Bil dat dus maar gedaan heeft
[/lesje informatica geschiedenis]
Das waar... was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:02 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dan moet je ook vertellen dat Bill (aka William Gates the 3rd) DOS niet 100% zelf geschreven heeft maar de basis van een student had over gekocht. Daarop heeft ie zelf met z'n maatjes de rest er bij geschreven.
Usual stuff.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:20 schreef Den_Haag het volgende:
helaas niet aan mij
WB, nog speciale details waar in vanavond op met letten met die YZF?
Ok, wat uitschieters hier en daar. Mijn bron was een schenking van 150 miloen een jaartje of 9 geleden.quote:
Maar internet had nauwelijks toekomst voor de privé markt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:20 schreef Den_Haag het volgende:
Niet zozeer goede marketing maar vooral de markt bedienen waar het geld naartoe zou gaan (software) ipv de markt waar het geld toen naar toe ging (volledige systemen IBM). Leer toch nog iets daar op Nyenrode
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:02 schreef bvvt het volgende:
Dan moet je ook vertellen dat Bill (aka William Gates the 3rd) DOS niet 100% zelf geschreven heeft maar de basis van een student had over gekocht. Daarop heeft ie zelf met z'n maatjes de rest er bij geschreven.
quote:
* * Zwaait terugquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:51 schreef ikookhier het volgende:
*Zwaait
Of 23 miljard kneiters geile geïmporteerde hoerenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
23 miljard aan goede doelenEn de wereld is nog steeds even kut, dat hadden ook gewoon een stuk of 230.000 kneitergrote zwembaden kunnen zijn in mensen hun achtertuin
GoedeDe beste allerbeste visionaire marketeers creëren een behoefte bij de consumentquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:20 schreef Den_Haag het volgende:
Niet zozeer goede marketing maar vooral de markt bedienen waar het geld naartoe zou gaan (software) ipv de markt waar het geld toen naar toe ging (volledige systemen IBM). Leer toch nog iets daar op Nyenrode
En technologie van Xerox en Apple had gestolen gekopieerd (GUI)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:02 schreef bvvt het volgende:
[..]
of 2300 miljard ZXR400 -tjesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
23 miljard aan goede doelenEn de wereld is nog steeds even kut, dat hadden ook gewoon een stuk of 230.000 kneitergrote zwembaden kunnen zijn in mensen hun achtertuin
Vooral die technologieën aankopen die groeien en goed inschatten of ze een belangrijke toevoeging kunnen zijn op je bestaande product.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
GoedeDe beste allerbeste visionaire marketeers creëren een behoefte bij de consument
[..]
En technologie van Xerox en Apple had gestolen gekopieerd (GUI)![]()
Dat is vooral wat ze zelf denken. Mensen blijven toch een beetje arrogante wezens.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:55 schreef Rib-i het volgende:
GoedeDe beste allerbeste visionaire marketeers creëren een behoefte bij de consument
American style. 40% van je winst in aankopen van succesvolle bedrijven steken om te groeien.. te groeien..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:04 schreef bvvt het volgende:
Vooral die technologieën aankopen die groeien en goed inschatten of ze een belangrijke toevoeging kunnen zijn op je bestaande product.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb vandaag even gekeken. Vond het weer niet echt fijn om een fatsoenlijk proefrit te maken. Motor is niet meer de nieuwste (kappen zijn wel heel maar wat steenslag en dergelijke) maar hij liep goed. Ook na 4 maanden stilstaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Usual stuff.![]()
Dan ver daarna.
Oilkingis een bekende. Lastig te controleren.
Moet je er met de auto achter rijden, en de eigenaar vragen ineens vol gas te geven vanaf
een 'midden' toerental. Is het een rokende schoorsteen, weet je genoeg.![]()
De balhoofdlagers altijd controleren (usual stuff) , maar kunnen een zwak punt zijn bij originele fietsen,
hopelijk zijn die al lang en breed vervangen. Verdiend extra aandacht dus.![]()
En de EXUP klep in het uitlaatsysteem. Rammelen, trillen, loszitten, vastzitten.
Thunderace uitleg, maar principe is gelijk.![]()
Volgende week zou moeten lukken, heb ik de handen 'vader'vrij.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:20 schreef Den_Haag het volgende:
Heb vandaag even gekeken. Vond het weer niet echt fijn om een fatsoenlijk proefrit te maken. Motor is niet meer de nieuwste (kappen zijn wel heel maar wat steenslag en dergelijke) maar hij liep goed. Ook na 4 maanden stilstaan.
Wil deze zaterdag of de zaterdag daarop eens een proefrit maken. Dus wanneer heb je tijd WB?
Zal het dan even plannen. Zal in de middag zijn aangezien ik eerst college hebquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgende week zou moeten lukken, heb ik de handen 'vader'vrij.
Kan ik misschien ff Hyperpro in de ochtend doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:31 schreef Den_Haag het volgende:
Zal het dan even plannen. Zal in de middag zijn aangezien ik eerst college heb
Verkoop de jouwe gewoon kun je een TLR terug kopenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan ik misschien ff Hyperpro in de ochtend doen.
Gelijk ff Marktplaats checken voor die nieuwere schokbreker die ik daar wilde laten 'tunen'.![]()
Beetje ver weg, en minder sportief qua uiterlijk, maar wel aantrekkelijk prijs/bouwjaar verhouding.
Je had gevisioneerd dat ik geen TLR rijder kon zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
Verkoop de jouwe gewoon kun je een TLR terug kopen
En heerlijke schade. Heb je die foto van voor gezienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan ik misschien ff Hyperpro in de ochtend doen.
Gelijk ff Marktplaats checken voor die nieuwere schokbreker die ik daar wilde laten 'tunen'.![]()
Beetje ver weg, en minder sportief qua uiterlijk, maar wel aantrekkelijk prijs/bouwjaar verhouding.
Dat is ram air.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:45 schreef Den_Haag het volgende:
En heerlijke schade. Heb je die foto van voor gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet het toch een keer leren?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je had gevisioneerd dat ik geen TLR rijder kon zijn.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:38 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo, net mails gestuurd met de mededeling dat ik ga stoppen met de opleiding, volgend schooljaar andere master beginnen denk ik
hmm, das ook niet netjes, nou weten jullie het eerder dan rest van m'n familie (behalve m'n ma)ff mail sturen
"2 big jugs are better than 4 small ones"quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
Ow sorry, was even afgeleid.
[ afbeelding ]
Ik heb het over echte grote marketeers, die een behoefte bij de consument creëren, bijvoorbeeld middels sales promotions, die er voorheen niet was. Bijvoorbeeld Flippo's of meer recent de AH Wuppie of Heineken toeter. De verkoop van je produkt(en) zo manipuleren dat er significant hogere winsten of grotere naamsbekendheid wordt verworven.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is vooral wat ze zelf denken. Mensen blijven toch een beetje arrogante wezens.
Goed luisteren is in de basis het succes van een onderneming.
Mwoah, een kleine hype die al snel werd overgenomen door puzzelboekenmakersquote:De grootste moderne trend misser is trouwens het niet voorspellen van het succes van Sudoku.
Vraag dat maar ff na op school.![]()
quote:[..]
American style. 40% van je winst in aankopen van succesvolle bedrijven steken om te groeien.. te groeien..
Vooral geen stilstand in de tent. Greedy. We want your money![ afbeelding ]
WB werkt het liefste in welzijnswerk. Al dat centen gedoe tegenwoordig.![]()
MejeH.. de welzijn sector verdient weer te weinig.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:38 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo, net mails gestuurd met de mededeling dat ik ga stoppen met de opleiding, volgend schooljaar andere master beginnen denk ik
hmm, das ook niet netjes, nou weten jullie het eerder dan rest van m'n familie (behalve m'n ma)ff mail sturen
Hoe plat zijn Wuppies en Heineken toeters.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:17 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb het over echte grote marketeers, die een behoefte bij de consument creëren, bijvoorbeeld middels sales promotions, die er voorheen niet was. Bijvoorbeeld Flippo's of meer recent de AH Wuppie of Heineken toeter. De verkoop van je produkt(en) zo manipuleren dat er significant hogere winsten of grotere naamsbekendheid wordt verworven.
/betoog
Dat denk ik in bed ook altijd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:17 schreef Rib-i het volgende:
Wat ik doe kan ik het best, dus blijf ik dit het liefst doen
Dat is toch logisch. [/Johan Cruijff]quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
Groei is niet altijd goed als er een onsamenhangende differentiatie onstaat welke geen synergie-voordelen bevat of unieke kennisvoordelen (Prof. Porter van Harvard Universaty)
Groei is goedquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
Groei is niet altijd goed als er een onsamenhangende differentiatie onstaat welke geen synergie-voordelen bevat of unieke kennisvoordelen (Prof. Porter van Harvard Universaty)
Chocola + geen beweging = niet goed2quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:56 schreef Den_Haag het volgende:
Groei is alleen goed als het aan bepaalde voorwaarden voldoet.
Ik geloof niet dat hij meer dan 1 regel tegelijk leest.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:47 schreef Den_Haag het volgende:
Heb nog wel een goed boek liggen voor hem over motiverend managen. Of is nu niet het juiste moment om dat voor te stellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er wel van uit.quote:WB, volgende week zaterdag motor testen?![]()
![]()
Oke.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij meer dan 1 regel tegelijk leest.![]()
[..]
Ik ga er wel van uit.![]()
Nog steeds genoeg.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:54 schreef Geerd het volgende:
Met deze temperaturen zo rond de 10C dan is het vocht/olie probleem toch al een stuk minder?
Hyperpro heeft geen tijd zaterdag, nou heb ik volgende week vrij om te verhuizen. Dus doe HP vrijdag.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:07 schreef Den_Haag het volgende:
Oke.
quote:2750 euro
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: d
E-mailadres:...
Je weet zijn e-mailadres toch ook niet, dus dat kan sowieso niet?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:14 schreef Roderick2085 het volgende:Reactie op mp advertentie van de blade:
Ik ga niet eens de moeite nemen om te reageren
Ook last van?quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog steeds genoeg.![]()
[..]
Hyperpro heeft geen tijd zaterdag, nou heb ik volgende week vrij om te verhuizen. Dus doe HP vrijdag.![]()
Ga ik er van uit dat ik verder zaterdag compleet klaar ben, ben alleen vergeten dat vriendinnetje die dag ook vrij is. Die werkt normaal op zaterdag. Maar hou het maar aan.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je weet zijn e-mailadres toch ook niet, dus dat kan sowieso niet?
Wat ga je nu doen, nu je opleiding hebt vergoeiemoggeld?
Jij gaat gewoon een motor museum opzetten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:14 schreef Roderick2085 het volgende:Reactie op mp advertentie van de blade:
[..]Ik ga niet eens de moeite nemen om te reageren
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:32 schreef Geerd het volgende:
Ook last van?
Beterzzz.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:50 schreef Roderick2085 het volgende:
Volgend schooljaar wat anders doenIn de tussentijd wat parttime werken, is de bedoeling
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:53 schreef Worldbeater het volgende:
in de dop van vriendinnetje zat onlangs wel mayo.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Beterzzz.Gewoon kneiterhard die bitches op je werk playen.
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon een motor museum opzetten.![]()
Mooie andereGS500 trouwens op MF. Die vraagprijs ook.![]()
[..]
![]()
Motor&scoot op kamertemperatuur.. tot en met het einde van de maand.
![]()
De auto heeft er geen last van, in de dop van vriendinnetje zat onlangs wel mayo.
quote:
quote:Gepolijste velgranden
Achterband is op, die moet vervangen worden.
Accu moet denk ik ook vervangen worden, hij wil nu alleen starten met choke open en verlichting uit (ook als de accu net opgeladen is)
Verder mist het 'uiteinde' van de benzinekraan, je kan hem nu nog wel bedienen, maar denk niet als je op de motor zit. Het hendeltje is afgebroken (kwam ik pas achter nadat ik hem gekocht had)
hmmm typ vaut zekerquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
Groei is niet altijd goed als er een onsamenhangende differentiatie onstaat welke geen synergie-voordelen bevat of unieke kennisvoordelen (Prof. Porter van Harvard Universa i ty)
Liftquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Wat denk jij dat deze schade Fireblade waard is?![]()
[..]
Als iemand mij kan vertellen waar die pakjes te koop zijn...quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Den Haag in the house!
[ afbeelding ]
Zeg hoe lang was je bezig met je opleiding?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Volgend schooljaar wat anders doenIn de tussentijd wat parttime werken, is de bedoeling
Groetjes van een vriendje van je.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:11 schreef -XX- het volgende:
Als iemand mij kan vertellen waar die pakjes te koop zijn...
Linkie graag!! Echt leuke pakjes.
Dit schooljaar begonnen, dus half jaartje....quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Als iemand mij kan vertellen waar die pakjes te koop zijn...
Linkie graag!! Echt leuke pakjes.
[..]
Zeg hoe lang was je bezig met je opleiding?
Waarom beviel het niet?
Al enig idee wat je wil gaan doen volgend schooljaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |