ja Whitney is cute, ze doet me een beetje aan die ene (Jennifer Hudson?) uit Dreamgirls denken..quote:Op maandag 7 januari 2008 21:24 schreef Greys het volgende:Nee joh, ze was langer dan de jongens, als meisje
IWhitney!
Mini-Tyra is door jaquote:Op maandag 7 januari 2008 21:29 schreef MiLalaa het volgende:
is de mini-Tyra nou ook door? Ik haal ze allemaal door elkaar.
Maar die Jaslene is eng
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Mini-Tyra is door ja
Jaslene, da's dat wandelende latino skeletje toch?
Dat ga ik maar niet volgen, het wordt echt te gekquote:Op maandag 7 januari 2008 21:46 schreef Greys het volgende:
Yes yes![]()
We hebben het er maar druk mee he! Poeh!
En daarna wilde ik Janice kijken, maar dan komt Californication ook al![]()
Hey! Ik kwam niet meer op de naam, maar ik vroeg me dat dus ook af!! Is dat nou Kahlen?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:16 schreef Maartel het volgende:
Is dat Kahlen in die Max Factor-reclame?
Totaal off-topic, die Simyo-reclame![]()
Da's Carmen Kass. Werd tijdens de show ook al meerdere malen genoemd, ze is een echte kloon, maar Kahlen is helaas wat korter.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:54 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Hey! Ik kwam niet meer op de naam, maar ik vroeg me dat dus ook af!! Is dat nou Kahlen?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:22 schreef Seventees het volgende:
Wie is dat enge dunne mens vooraan? Het is werkelijke griezelig
Ja, haar bedoel ik. Je ziet al haar botten. Vind het griezelig...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:30 schreef Natalia het volgende:
[..]
Bedoel je die blonde met dat groene verentruitje, ik dacht dat zij Sarah heette.
Zij doet modefotografie (niet op het plaatje staan, maar de plaatjes schieten dus!).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja, haar bedoel ik. Je ziet al haar botten. Vind het griezelig...
Ja die vind ik ook niet mooi. Ik zou eigenlijk wel portretfoto's willen van alle deelneemsters met naam eronder-want die zitten er nog niet zo inquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij doet modefotografie (niet op het plaatje staan, maar de plaatjes schieten dus!).
Maar degene die direct rechts (voor de kijkers) naast Tyra staat is nog VEEL dunner, die in dat oranje pakje met die lange donkere haren! Kijk volgende keer maar goed, dat is echt een wandelend skeletje
Vast wel, schijnt een vast onderdeel te zijn de laatste tijd. Net als dat er mensen moeilijk over gaan doen....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:09 schreef Merel het volgende:
Ze krijgen waarschijnlijk ook nog wel een make-over, toch?
het thema is controversial political issues. als je goed kijkt aan de serie foto's valt er namelijk iets opquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:34 schreef Ephemera het volgende:
Jerruh, weet je ook wat het thema is? Ik zie iets als 'boulimia', 'abortus' en 'homo-huwelijk'.. dus ik vermoed iets als 'verboden onderwerpen'.![]()
Jael doet het een stuk beter dan ik had gedacht![]()
Diana, Kathleen en Whitney vind ik hier het minst.
Het staat op Youtube, maar dat heeft een erg hoog spoilerrisico, downloaden kan natuurlijk altijd. En volgens mij wordt het ook nog eens herhaald op zaterdag.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:23 schreef Suzziieee het volgende:
Damn....heb het gemist!!![]()
Weet iemand of en waar de aflevering online te bekijken is?
Gelukkig heeftquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:35 schreef Jerruh het volgende:
sorry dat dit even tussendoor komt maar ik zat en zit weer oude episodes te kijken van cycle 5 en ik lig nog steeds in een deuk van Bre met haar geniale oneliners 1-1 met de camera!. en
lisa
.. ik mis dat nu wel een beetje de laatste cycles...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. deze cycle ook vaak een leuke interactie met de camera
In life you achieve what you thínk you deserve
Ik heb precies hetzelfde!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:21 schreef TheDenialTwist het volgende:
Wat raar, ik vind Jaslene in het echt eigenlijk ontzettend lelijk, net een travestiet, maar ze staan dan wel weer prachtig op die foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brittany mag ik trouwens niet"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
twee negers bij elkaarquote:Op maandag 14 januari 2008 21:36 schreef Ace1 het volgende:
De laatste 2 mochten van mij allebei wel weg
Ik vind Jaslene's foto's wel geweldig, dus van haar kan ik het beter hebben.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar die Jaslene met der grote bek en niks presterend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:33 schreef Treezz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sam zit nu bij Elite (dacht ik), some pics:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb sowieso het idee dat ze dit seizoen, op de plus size meiden na, de dunste modellen ooit hebben utigezochtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:20 schreef Elvi het volgende:
Jaslene is écht te mager! Zeker op deze foto! Waar is haar buik![]()
En Dione staat er lelijk op. Alsof ze ineens ijs in dr reet krijgt ofzo *schrik!*
Het lijkt wel alsof ze de helft van dr taille nog even weg hebben gehaald met photoshop.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad die fotovan jasleneTe eng gewoon
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar kijk even goed naar haar foto hierboven.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:46 schreef Toeps het volgende:
Jaslene is gewoon zo dun, da's haar bouw. Tenminste, zo vind ik het er wel uit zien. Haar hierop zo aanvallen is gewoon lullig. Ze is nou eenmaal zo dun, en good for her, want dat is toch wat ze willen in de modellenwereld.
Nee, da's gewoon een lelijke foto, met die lollies, en die hoek, maar ze doen het er gewoon om. Daarbij shoppen ze bij ANTM ook altijd de crap out of de foto's, dus dat het hier zo duidelijk te zien is, kan niet anders dan opzettelijk gedaan zijn. Even lekker een statement maken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar kijk even goed naar haar foto hierboven.
Da's ECHT geen aantrekkelijk gezicht hoor
(En ook dat ene been niet)
Daarom is het ook extra opvallend dat de buik van Diana bijvoorbeeld niet wat wordt bijgewerkt. Kunnen ze daar ook weer lekker op inhakken. Nou weet Diana sowieso geen gebruik te maken van haar lichaam en staat ze tot nu toe telkens nogal lomp op de foto, maar ze kiezen natuurlijk ook expres die foto's uit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:59 schreef Toeps het volgende:
Even lekker een statement maken.
Bij Diana heb ik nog steeds niet het idee wat ze nou in die hele competitie doet. Ik vind Natasha eigenlijk best mooi op de foto. ze doet me denken aan dita von teese op deze foto en ze groeit...quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Daarom is het ook extra opvallend dat de buik van Diana bijvoorbeeld niet wat wordt bijgewerkt. Kunnen ze daar ook weer lekker op inhakken. Nou weet Diana sowieso geen gebruik te maken van haar lichaam en staat ze tot nu toe telkens nogal lomp op de foto, maar ze kiezen natuurlijk ook expres die foto's uit.
Ik heb het idee dat de populariteit van het hele modellengedoe onderhand over zn hoogtepunt heen is...quote:
mischien omdat ze het programma op youtube hebben gekeken??quote:Op maandag 28 januari 2008 20:47 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de populariteit van het hele modellengedoe onderhand over zn hoogtepunt heen is...
Klopt, sommigen werden op de anti-rook shoot zelfs afgebeeld als kankerpatienten met chemo.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:18 schreef Xennia het volgende:
Ik vind deze shoot ook wel wat luguber en vraag me af welk doel het dient. Het lijkt wel alsof er achter elke foto een of ander statement moet zitten.
En vorig seizoen mochten ze toch niet roken, of was dat de Nederlandse versie?
Het is ook niet aan te raden het haar op dezelfde dag te verven, en dan te weaven. Aangezien de hoofdhuid dan door de peroxide al helemaal geirriteerd is. Maja, in ANTM is alles voor de show he.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:00 schreef Kidney_Bean het volgende:
Brittany zag er veel beter uit met kort haar. Vind het rode kleurtje wel leuk staan. Maar ja, dat was natuurlijk niet genoeg voor de metamorfose..
Wat zal zo'n weave trouwens zeer doen!! En heb ook wel eens gehoord dat het je haar verstikt, toch? Als ik het zo zag kan ik het me voorstellen, het was toch eerst strak je eigen haar vlechten, dan een soort van netje eroverheen en dan die weaves (die ze soms zelfs vastlijmden?!)
Ach, het begint wel op te vallen, na die grafkisten shoot (seven deadly sins) nadat Kahlen's vriend was overleden...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:34 schreef Merel het volgende:
Doen ze dit nou expres om Jael te pesten ofzo?
je laat het net klinken alsof het haar boyfriend wasquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:12 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach, het begint wel op te vallen, na die grafkisten shoot (seven deadly sins) nadat Kahlen's vriend was overleden...
heb je toevallig bntm cycle 3 gezien?quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:14 schreef Jerruh het volgende:
Ik ben trouwens nu bezig met cycle 1 vaCanada's Next Top Model! zeker een aanrader met mooie modellen en leuke shoots. Niet dat overdrevene van ANTM en zeker professioneler dan BNTM en HNTM :0.
nee, ik ben bij cycle 1 al afgehaaktquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:41 schreef Torio het volgende:
[..]
heb je toevallig bntm cycle 3 gezien?
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:57 schreef Xennia het volgende:
Ik had die armband echt wel verpatst
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
Die Jael praat echt als een ... als een.... een wát eigenlijk?
Het klinkt nergens naar. Maar toch vind ik het wel een toffe meid. Alleen totaal geen supermodel
Ze klinkt alsof ze hartstikke high isquote:Op maandag 4 februari 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
Die Jael praat echt als een ... als een.... een wát eigenlijk?
Het klinkt nergens naar. Maar toch vind ik het wel een toffe meid. Alleen totaal geen supermodel
De mimiek is dus matig..quote:Op maandag 4 februari 2008 21:14 schreef egeltje1985 het volgende:
'als je die belichting en je pose weghaalt, blijft er niks over'. Nee doh... Dat commentaar snapte ik even niet hoor...
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
(en wat ben ik het toch vreselijk vaak eens met jouw posts)
Hmz oké. Mja, hoeveel mimiek kun je hebben als lijk?quote:Op maandag 4 februari 2008 21:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
De mimiek is dus matig..
Jammer dat Felicia negatief commentaar kreeg, ik hoop niet dat zij eruit gaat
Maar ik kijk nooit Grey'squote:Op maandag 4 februari 2008 21:20 schreef Greys het volgende:
[..](Maar nog wel even Grey's Anatomy apart noemen bij je favo series hoor, ook al staat er Net5-series
)
Dan moet je daar maar eens snel mee beginnenquote:
Sarah heb ik ook helemaaaaaal niets mee.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:32 schreef Maartel het volgende:
Het is wel weer een leuke club meiden nu(als in sympathiek)
Behalve Rene dan.. nja, en Sarah ben ik ook nog niet kapot van.. en Jaslene is ook maar akelig..
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:39 schreef Dana85 het volgende:
Felicia eruit?! Vind ik echt jammer en had eerder Dionne verwacht.
Had overigens liever Sara of Diana zien vertrekken dit keer.
Of Jael, die praat alsof ze alleen maar joints en sigaretten rookt en veel koffie drinkt.
Ja, dat was ook gelijk mijn eerste gedachte toen ik de foto van Dionne zag. En Jaslene doet mij heel erg denken aan Dr. Suresh uit Heroes.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dionne is net Chris Rock
En ik kwam er ook beetje laat achter dat het travo's waren
Maar zij heeft ook als enige helemaal geen snor of baard of op zn minst een schaduw daarvan.. En dr haar is best wel lang voor een vent... Misschien moet ze wel zo'n metro-man zijnquote:Op maandag 4 februari 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
Sarah slaat hier wat mij betreft het allermeest de plank mis
Die staat er nog veel te vrouwelijk bij
ECHT???quote:Op maandag 11 februari 2008 22:47 schreef supkaa het volgende:
Wat een saaie shoot.. Vind Sarah het beste (helaas)
Ja, ze mochten hun eigen nickname kiezen (een paar wilden gewoon hun eigen naam blijven houden). En de eigenschappen kozen ze ook zelf uit, maar hoefden niet per se bij hun eigen persoonlijkheid te passenquote:Op maandag 11 februari 2008 22:48 schreef Maartel het volgende:leuke reeks!
Wat heeft Sarah een dorky lach zeg..
Mogen ze zelf hun bijnaam plus 4 eigenschappen van zichzelf kiezen??
(en in dat geval: wat doet Drag Queen bij Jaslene?)
In dat geval vind ik dat Jaslene veel te voor de hand liggende keuzes heeft gemaaktquote:Op maandag 11 februari 2008 22:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, ze mochten hun eigen nickname kiezen (een paar wilden gewoon hun eigen naam blijven houden). En de eigenschappen kozen ze ook zelf uit, maar hoefden niet per se bij hun eigen persoonlijkheid te passen.
Vind het juist wel fijn dat het eens een keer niet over de top is.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:47 schreef supkaa het volgende:
Wat een saaie shoot.. Vind Sarah het beste (helaas)
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Foto's van volgende week:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hé mop!!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:46 schreef Greys het volgende:
JaelAan de ene kant zit ik met kromme tenen van plaatsvervangende schaamte, aan de andere kant lach ik me een breuk
Ik vind die Renee trouwens steeds minder sporen hoor, met dat sjaaltje heel de tijd om d'r waffel
Hi darrrrrrrling!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Hé mop!!![]()
Ik vind Renee wel behoorlijk mooi eigenlijk....
Zou kunnen, daar waren ze niet zo positief over. Ik vind Whitney echt geen model en Jael d'r foto's vond ik ook heel onaantrekkelijk...En ben ik nu de enige die Natasha op Angelina Jolie vind lijken? (op foto's dan)quote:Op maandag 18 februari 2008 21:20 schreef Greys het volgende:
Wie zou er uit gaan? Sarah?
Ik moet zometeen ook dringend zappen naar Net 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |