ja Whitney is cute, ze doet me een beetje aan die ene (Jennifer Hudson?) uit Dreamgirls denken..quote:Op maandag 7 januari 2008 21:24 schreef Greys het volgende:Nee joh, ze was langer dan de jongens, als meisje
IWhitney!
Mini-Tyra is door jaquote:Op maandag 7 januari 2008 21:29 schreef MiLalaa het volgende:
is de mini-Tyra nou ook door? Ik haal ze allemaal door elkaar.
Maar die Jaslene is eng
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Mini-Tyra is door ja
Jaslene, da's dat wandelende latino skeletje toch?
Dat ga ik maar niet volgen, het wordt echt te gekquote:Op maandag 7 januari 2008 21:46 schreef Greys het volgende:
Yes yes![]()
We hebben het er maar druk mee he! Poeh!
En daarna wilde ik Janice kijken, maar dan komt Californication ook al![]()
Hey! Ik kwam niet meer op de naam, maar ik vroeg me dat dus ook af!! Is dat nou Kahlen?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:16 schreef Maartel het volgende:
Is dat Kahlen in die Max Factor-reclame?
Totaal off-topic, die Simyo-reclame![]()
Da's Carmen Kass. Werd tijdens de show ook al meerdere malen genoemd, ze is een echte kloon, maar Kahlen is helaas wat korter.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:54 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Hey! Ik kwam niet meer op de naam, maar ik vroeg me dat dus ook af!! Is dat nou Kahlen?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:22 schreef Seventees het volgende:
Wie is dat enge dunne mens vooraan? Het is werkelijke griezelig
Ja, haar bedoel ik. Je ziet al haar botten. Vind het griezelig...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:30 schreef Natalia het volgende:
[..]
Bedoel je die blonde met dat groene verentruitje, ik dacht dat zij Sarah heette.
Zij doet modefotografie (niet op het plaatje staan, maar de plaatjes schieten dus!).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja, haar bedoel ik. Je ziet al haar botten. Vind het griezelig...
Ja die vind ik ook niet mooi. Ik zou eigenlijk wel portretfoto's willen van alle deelneemsters met naam eronder-want die zitten er nog niet zo inquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij doet modefotografie (niet op het plaatje staan, maar de plaatjes schieten dus!).
Maar degene die direct rechts (voor de kijkers) naast Tyra staat is nog VEEL dunner, die in dat oranje pakje met die lange donkere haren! Kijk volgende keer maar goed, dat is echt een wandelend skeletje
Vast wel, schijnt een vast onderdeel te zijn de laatste tijd. Net als dat er mensen moeilijk over gaan doen....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:09 schreef Merel het volgende:
Ze krijgen waarschijnlijk ook nog wel een make-over, toch?
het thema is controversial political issues. als je goed kijkt aan de serie foto's valt er namelijk iets opquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:34 schreef Ephemera het volgende:
Jerruh, weet je ook wat het thema is? Ik zie iets als 'boulimia', 'abortus' en 'homo-huwelijk'.. dus ik vermoed iets als 'verboden onderwerpen'.![]()
Jael doet het een stuk beter dan ik had gedacht![]()
Diana, Kathleen en Whitney vind ik hier het minst.
Het staat op Youtube, maar dat heeft een erg hoog spoilerrisico, downloaden kan natuurlijk altijd. En volgens mij wordt het ook nog eens herhaald op zaterdag.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:23 schreef Suzziieee het volgende:
Damn....heb het gemist!!![]()
Weet iemand of en waar de aflevering online te bekijken is?
Gelukkig heeftquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:35 schreef Jerruh het volgende:
sorry dat dit even tussendoor komt maar ik zat en zit weer oude episodes te kijken van cycle 5 en ik lig nog steeds in een deuk van Bre met haar geniale oneliners 1-1 met de camera!. en
lisa
.. ik mis dat nu wel een beetje de laatste cycles...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. deze cycle ook vaak een leuke interactie met de camera
In life you achieve what you thínk you deserve
Ik heb precies hetzelfde!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:21 schreef TheDenialTwist het volgende:
Wat raar, ik vind Jaslene in het echt eigenlijk ontzettend lelijk, net een travestiet, maar ze staan dan wel weer prachtig op die foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brittany mag ik trouwens niet"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |