Hij heeft gewoon gelijk, je bent een beetje hypocriet. Het een veroordelen en het ander toestaan. In feite is het hetzelfde. Wat verf op een huis (buiten dat het tijd en geld kost) is vervelnd maar je zit constant te denken wat is het volgende wat ze gaan doen als ik niet wegga. Brandstichting misschien... of misschien doen ze.... ect ect.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij terreur komt geweld te pas. Maar wat heeft het met dit onderwerp te maken? Is de projectontwikkelaar een moslim? Of zit je weer een stokpaardje te berijden om maar een puntje te scoren?
Engquote:Op maandag 7 januari 2008 18:58 schreef SCH het volgende:
Positief resultaat van een wat forse actie, maar soms heiligt het doel de middelen.
Je bent niet bekend met de Wet op Dierenbescherming die al sinds 1961 in werking is?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:31 schreef SCH het volgende:
Stephan_Dedalus keurt dierenmishandeling goed?
Interessante vraag, maar hoe verhoudt zich dat tot deze casus?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:17 schreef Kees22 het volgende:
Maar verhalen van onverklaarbare ongelukken van tegenstanders van grote bedrijven, zijn die dan allemaal verzonnen?
Nee hoor RE. Dat is een misverstand. De manier waarop dierproeven nu worden uitgevoerd, is helemaal niet nodig. En ik vind inderdaad dat je vrij ver mag gaan als het om dieren gaat. Hier is toch helemaal niet zoveel aan de hand. Er zijn wat muren beklad. Boehoe, dikke boehoequote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:51 schreef Re het volgende:
[..]
nee dierproeven zijn een vereiste van de instanties om jouw gezondheid te kunnen waarborgen, of draag je een warm hart toe aan de mensen die gezorgd hebben voor de softenon babies?
En stel dat je dier zou zijn en dat je maag en darmen onder stroom worden gezet?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:27 schreef FJD het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe je je zou voelen als een paar kaalkopjes weten waar jij en je familie wonen om vervolgens verschillende malen je ramen in te gooien en bedreigende teksten op je huis te kladden. Los van de context is het een grote vorm van kattenkwaad maar met de context erbij is het een laffe daad van psychologisch terrorisme.
Maag en darmen onder stroom worden gezet? Bij welk medicijn hoort deze test? Hoe kom je aan informatie dat deze dierproeven in die faciliteit uitgevoerd zouden gaan worden?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:31 schreef SCH het volgende:
[..]
En stel dat je dier zou zijn en dat je maag en darmen onder stroom worden gezet?
Dan hoop ik dat iemand de tegenwoordigheid van geest heeft om naar de rechter te stappen. Al sinds 1961 is er een Wet voor Dierenbescherming maar nee, het is makkelijker om mensen persoonlijk kapot te maken in plaats van een bedrijf aan te pakken. De psychologische schade die dat veroorzaakt? Ach joh, collateral damage....en vervolgens natuurlijk weer moord en brand schreeuwen als jou onrecht wordt aangedaan...Het is walgelijk en de manier waarop jij spreekt over het breken van wetten omdat het jou zo uitkomt is minstens net zo schandalig.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:31 schreef SCH het volgende:
En stel dat je dier zou zijn en dat je maag en darmen onder stroom worden gezet?
Extremist.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:23 schreef SCH het volgende:
En ik vind inderdaad dat je vrij ver mag gaan als het om dieren gaat.
Bron?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor RE. Dat is een misverstand. De manier waarop dierproeven nu worden uitgevoerd, is helemaal niet nodig. En ik vind inderdaad dat je vrij ver mag gaan als het om dieren gaat. Hier is toch helemaal niet zoveel aan de hand. Er zijn wat muren beklad. Boehoe, dikke boehoe![]()
En ondertussen maar doorgaan met dieren martelen
nee SCH, dit is puur terrorisme, mensen persoonlijk zo bang maken dat ze niet kunnen functioneren, dat is zagen aan een van de fundamenten van een democratische gemeenschap door het opleggen van jouw mening aan anderen. Prima als je het niet eens bent met dierproeven maar dit soort terrorisme moet gewoon hard bestreden worden. En je weet zelf ook wel dat het niet alleen om muren bekladden gaat, maar persoonlijke bedreigingen en dat mag nooit getolereerd worden in onze maatschappij die niet geregeerd mafg worden vanuit angst... dat weet je zelf ook wel he?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor RE. Dat is een misverstand. De manier waarop dierproeven nu worden uitgevoerd, is helemaal niet nodig. En ik vind inderdaad dat je vrij ver mag gaan als het om dieren gaat. Hier is toch helemaal niet zoveel aan de hand. Er zijn wat muren beklad. Boehoe, dikke boehoe![]()
Doe niet zo dramatisch. Waarom hoor ik je helemaal niet over de dieren. Prima als je het er niet mee eens bent maar je moet wel je bek houden ofzo? Kom op zeg. Het mishandelen van dieren moet gewoon niet gebeuren, zeker niet om al die economische belangen die in dit project zitten, de gemeente voorop.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:24 schreef Re het volgende:
[..]
nee SCH, dit is puur terrorisme, mensen persoonlijk zo bang maken dat ze niet kunnen functioneren, dat is zagen aan een van de fundamenten van een democratische gemeenschap door het opleggen van jouw mening aan anderen. Prima als je het niet eens bent met dierproeven maar dit soort terrorisme moet gewoon hard bestreden worden. En je weet zelf ook wel dat het niet alleen om muren bekladden gaat, maar persoonlijke bedreigingen en dat mag nooit getolereerd worden in onze maatschappij die niet geregeerd mafg worden vanuit angst... dat weet je zelf ook wel he?
1) WET OP DIERENBESCHERMINGquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:32 schreef SCH het volgende:
Doe niet zo dramatisch. Waarom hoor ik je helemaal niet over de dieren. Prima als je het er niet mee eens bent maar je moet wel je bek houden ofzo? Kom op zeg. Het mishandelen van dieren moet gewoon niet gebeuren, zeker niet om al die economische belangen die in dit project zitten, de gemeente voorop.
Er zijn alleen nog maar muren beklad, de rest verzin je eribj. En degenen die denken de islam en moslims er bij te moeten halen, vertonen weer een schrijnend gebrek aan argumentatie.
Dat doe jij.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:32 schreef SCH het volgende:
En degenen die denken de islam en moslims er bij te moeten halen, vertonen weer een schrijnend gebrek aan argumentatie.
Nee ik doe niet dramatisch maar ik ben gewoon tegen terrorisme, er zijn zat andere wegen om dierenleed aan te pakken als er al dieren leed is, die hele beweging is gebaseerd op vooroordelen en mis informatie wat telkens gerecycled wordt (ja ja dat filmpje met een aapje uit 1976 wordt ook nog steeds als bewijs aangevoerd). En nee sympathie wek je bij mij niet als jij anderen met geweld je mening op wilt dringen, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe niet zo dramatisch. Waarom hoor ik je helemaal niet over de dieren. Prima als je het er niet mee eens bent maar je moet wel je bek houden ofzo? Kom op zeg. Het mishandelen van dieren moet gewoon niet gebeuren, zeker niet om al die economische belangen die in dit project zitten, de gemeente voorop.
Er zijn alleen nog maar muren beklad, de rest verzin je eribj. En degenen die denken de islam en moslims er bij te moeten halen, vertonen weer een schrijnend gebrek aan argumentatie.
Precies.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:43 schreef Re het volgende:
, er zijn zat andere wegen om dierenleed aan te pakken als er al dieren leed is,
Maar wel dreigen met aangiftes als het ze zelf overkomtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:51 schreef R@b het volgende:
[..]
Precies.
Voor dierenactivisten die inbreken of proefcentra anderzijdsillegaal betreden (of slachterijen, bontkwekes etc) en daar mogelijke misstanden filmen en aan het publiektonen, heb ik wel respect.
Maar om thuis privé bij mensen, die ook gezinnen hebben met kinderen, de boel te gaan bekladden en intimideren heb ik geen goed woord over. Smerig laf tuig is dat!
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |